toplama derken sonradan sahibi tarafından yapıldığını kast ediyorsanız yanılıyorsunuz.
çünki bu motor 2001 yılında sıfır alınırken bende vardım.
7 senedir gözümün önündeydi ve fazla kullanılmıyordu,kuzene ucuz işi öğreneceği bir motor olduğu kanaatine vardığım için aldım.
dün 100 km riva gezisini sorunsuz bitirdi
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
Arkadaşlar bu Mz'ler hiçte fazla yakmıyor..2 Zamanlı Alman Malı 150 cc Mz Ybr125 ile aynı yakıyor..Üstelik çok daha seri..
alın bakalım size mz in dedesi kendi motorum 2 tane var elimde
alman olsun kömürden olsun
aşağıda gördüğünüz depo kapağıda o yıllar arasında düzenlenen 6 gün 6 gece yarışlarında bu model motorlar şişmediğinden o yılki bütün bu model mezlere bu kapakları hatıra vermişler !!!!
EKSOZUNLA NEYİ KANITLAMAYA ÇALIŞIYORSUN F_16 DEĞİLSİNKİ ::sefereee::sefereee::sefereee
motoru yikayip 2 km sonra stop etti demistim ustaya goturdum elektrik kutusu yanmis eloktronik ateslemenin otekilerden ne gibi ozelligi var benimki elektronik ateslemeli
beyin yanmış ğaliba gecmiş olsun su kacmıştır platine cevirt olmazsa beyin bulamazsan veya pahalı ğelirse platin taktır
müzisyen agırsiklet şampiyon
hiç elektronik motor platine çevrilirmi yaaa boş ver dostum elektronik her zaman elektroniktir
platinlide ayar kaçar kömür sarar konjektörde sorun olur akü biter şarz yapmaz
ama elektronikte öle bir sorunun olmaz kısa devre yapmadan sana bir sorun teşkil etmez
yukarıdaki resmini koyduğum mz in 2 side kendim tarafından elektronik sisteme çevrilmiştir
hemde kendi ddeğil honda sisteminde
sen sen ol elektronik sistemden vaz geçme sonra başın ağrır
EKSOZUNLA NEYİ KANITLAMAYA ÇALIŞIYORSUN F_16 DEĞİLSİNKİ ::sefereee::sefereee::sefereee
elektronik sistemin cok daha üstün olduğunu bende biliyorum ama parcasını bulamazsan yada cok pahalı ğelirse bir alternatif olabilir ayrıca kompresör düşükse elektronik ateşlemeden zor calışır motor platin takarsan ateşlemeyi ğüçlendirip avans ayarıyla bir müddet daha idare edebilirsin
müzisyen agırsiklet şampiyon
bu konuda arkadaşım haklı
EKSOZUNLA NEYİ KANITLAMAYA ÇALIŞIYORSUN F_16 DEĞİLSİNKİ ::sefereee::sefereee::sefereee
arkadaslar mz 251 lerin parca fiyatlarını nasıl öğrenebiliriz bilen arkadaslar yardımcı olursa sevinirm
tesekkürler
arkadaşlar istanbuldaysanız sirkecide sürat motor var oradan bula bilirisniz
EKSOZUNLA NEYİ KANITLAMAYA ÇALIŞIYORSUN F_16 DEĞİLSİNKİ ::sefereee::sefereee::sefereee
verdiginiz cevaplar için tesekkür ederim
mrb arkadaslar 93 model mz var bende satmayi dusunuyorum 91 model alacam mz saxon 301 arka celik cant nr mt65 3.25-16 acaba 93 veya 91 modellere uyarmi on cantin nr yok galiba oda arka cantla nr ayni sanirim tesekurler
avrupa mz lerin kasnak çapları içindeki balatalar içinde kullanılan altığen takoz biraz daha farklı yani daha kaliteli bir kaç mm daha kalın ama bir şekilde oldurabilirsin kolay ğelsin
müzisyen agırsiklet şampiyon
selam arkadaşlar ben yani katıldım aranıza 91 model bir 251 im var. karbüratör bulamıyorum bana yardımcı olurmusunuz
arkadaşlar mz 251 karbütatör fiyatlarından haberiniz varmı
aramıza hos geldın dıyelımde kardes kuralkanın sıtesınde belkı olabılır bı oraya bak ıstersen
yolun dogru ıse herzaman savas
kardeş burda bi tamirciye sordum 100 lira dio bukadar pahalı olabilirmi? yoksa beni kazıklamayamı çalışıyo
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)