gencay abi resımler guzel cıkmış insallah ıstedıın mz topluluguna ulaşırsın
gencay abi resımler guzel cıkmış insallah ıstedıın mz topluluguna ulaşırsın
mezci arkadas silindir siyah olusun biraz zor sogur mantikli ama 92 modellerinde silindirleri siyah onlarda alman tavsiyen icin tesekkur zaten ben uzun yola cikmiyorum motorda cok fazla isinmiyor dedigin gibi yanmaz boyayla boyayayim birde amatisorlere ne kadar yag katiliyor bilgin varmi selam
Abilerim sizlerden belki aranızda bilgisi olan vardır.Msj.larınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler
http://www.motosiklet.net/forum/foru...en-yardim.html
..:: Nerde O Eski Günler? ::..
geçmiş olsun tekrar, sorun çıkmasına üzüldüm.
beyler uzunca bı sure yoktum ama gerı dondum mıllet mz arar olmus arkadas bendekı mz satılık ve bu topıkde 13 yada 14 sayfada mavı renklı motor benım numaramda var fıyatı da var almak ısteyen olursa anlasırsak sıze satarım .
yolun dogru ıse herzaman savas
darjeling mz ler 5 viteslidir bunun yoldan gecen cocugada sorsan bilir cümle alem bilir sen bilmiyorsan ben ne yapayım
müzisyen agırsiklet şampiyon
arkadaşlar mz sportster (yanlış yazmışsam kusura bakmayın) devir saati lazım.
bir yerde sıfır bulduk tek satmıyor km saatiyle beraber 80 ytl istedi,anadolu yakasında sadece devir saati bulabileceğimiz tercihan ikinci el mecbur kalırsak sıfırda alabileceğimiz bir yer biliyormusunuz
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
arkadaşım 5 vites calışmıyorsa ben ne yapayım standart olarak mz ler 5 viteslidir hem ilk defa duyuyorum mz lerin sanzımanının arıza cıkardığını imkanı yok cıkarmaz tabi yagını koyarsan daha neler duyacağız kimbilir
müzisyen agırsiklet şampiyon
05326721893 Ercan Azbay ile görüş. Bana Mayki der selamımı söyle sana yardımcı olacaktır. Bir kaç kere şaseden Gebzede Motorcu Tatarlar dendi mi akan sular durur. bu işte üstlerine yoktur. Adamların deposunda orijinal 56 BMW far düğmesi bile vardı. özellikle MZ konusunda çok deneyimliler. Ararsan keisn sonuç alırsın.
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Öncelikle Mz kullanıcılarına selamlarımı sunarım. Mz kullanmak bence bir hastalık.Genelde bilinen şey mz kullananlar başka motora bindiklerinde o sürüş zevkini alamıyor olmalarıdır. Tork gücüyle yüksek devir mukavemeti bu motoru diğer motorlardan ayıran önemli özellik.Bende şu an 1991 model ETZ 301 var. Doğu Alman Malı. Bu zamana dek beni yolda hiç bırakmadı iki kişi bile bayırda kumda ve tarlada çok güzel gidiyor.Parçaları her yerde bulunup tamirinde sorun çıkmıyor. Ancak son zamanlarda aşırı şekilde trafiğe çıkan çin menşeili motorlar yüzünden bu Mz ve Jawa gibi klasik motorların adı anılmaz oldu. Tamirciler bile bu motorlara yan bakmıyor götürdüğümüzde tamir etmekten kaçınıyor. Oysa ustaların çoğu bu motorların yüz suyu hürmetine senelerce dükan yürüttü ekmek yediler. Şimdi ne oldu da plastik yığını motorlara hücum ediyorlar. Aslında sebebi ortada. Yeni yetişmiş ustaların çoğu uğraşmak yerine parça dğeiştirme yoluna gidiyor. Ben Bandırma'dayım ve Mz den anlayan usta nerdeyse yok.Gönen' e gidip Ayvacıklı motora yaptırdım herşeyimi. Bir iki sene sonra herkes bu motorları arıcak.Çünkü motorcuların önü bu çinli motorlarla yığılı durumda kapının ağzında bir sürü motor bekliyor.Ben artık motorumun her yerini söküp takabiliyorum. Bu benim ilk motorum ve değiştirmeyi düşünüyorum. Hatta bulursam kardeşime bir tane etz alman malı 251 veya 301 alıcam. Saygılarımla Balıkesir - Bandırma
MZ ler ayrı guzel her motor tutkunun gecmişinde vardır bir MZ yada jawa zamanında motorcular bu iki gruba ayrılırdı zaten
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
Alman malı Mz lerle Kombassan malı Mz ler arasında çok kalite farkı var. Ben 1991 den beri Mz kullanıyorum 17 sene oldu.Motorunda değişen tek bişey yok. Sadece keyfe keder ateşleme platinliydi elektronik yaptırdım bide kendi hatam arka sinyalleri kırdım. Bir kaç kez lastik değiştirdim. Bunların dışında şu an o motoru sıfır diye gösterebilirim. Her 6 ayda bir her tarafını yağladım kontrol ettim. Boyasını yaptım. Yağını devamlı takip ettim. Çok hızlı kullanmadım. Her vitesi şıkır şıkır geçiyor eksozu tin tin ötüyor. Frenleri hala çok güzel tutuyor. Bide derler ki hızlanınca arka freni yoksay. Öyle bişey yok. Kim uydurduysa artık.. Önemli olan kullandığınız mala sahip çıkmak ve bakımlarını yapmak. O motorun Almanyadaki fabrikasından emekli olan bir mühendis abimiz ülkesindeki savaş durumunda bile (Doğu ve Batı Almanya olayı belki) kullanılsın diye sert bir demir kullanılarak yapıldı dedi. Almanların demir madeni zenginliği bilinir zaten. Almanlar yerli malını en sağlam uzun dayanıklı yapan tek millettirler. O mühendis abiminizden bir Mz 'i var her pazar gezmeye gideriz. Seneler geçti motor hala elektrik gibi. Trafik kazasında bir yakınım motordan düşerek can verdi. Yavaş kullanalım nasıl olsa varacağımız yer her zaman yerinde beklemektedir. Unutmadan arka ve Ön Çelik jant arıyorum satan varsa msj atabilir.Sagyılarımla.
arkadaslar 100 km ile giderken asvaltta bozuk yola girip ciktigimda direksiyon cok sallaniyor neden bilen varmi
abi bu bildiğin 301 işte.2000 model civarı gibi görünüyo ama bilemedim.Hani kafa grenajı büyük olsa fun'lardan diyeceğim ama sadece rüzgarlık var farın üstünde normal 301 yani benim fikrim...
Bu arada KocaKurt'u çalıştırdım.Kazada sadece ön kısım hasar görmüş motoru sapsağlam.Kısa zamanda inş. Allah'ın izniyle tekrar yollara düşeceğiz
Herkese iyi sürüşler dilerim..
..:: Nerde O Eski Günler? ::..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)