Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
21 Nisan 2008, 20:39
#341
301 ler dışında o hıza ulaşanlar olup olmadığından emin değilim. etz251 140 göstergeli. ve o hıza da ulaşıyorlar.
uzun yolda şişip şişmeme konusunda emin değilim ama yerli üretimlerin sanırım şanzıman problemi oluyor uzun yolda. oda hava kanalları yapmak yerine kolay işçiliğe kaçıp altını düz yaptıkları için..
Reklamlar
-
22 Nisan 2008, 03:00
#342
-
22 Nisan 2008, 10:08
#343
98 lerde km saati son hız 180 i ğösteriyor ve 165 e kadar cıkıyor denemesi bedava bir ğünde iki kişi temmuzun sıcağında sürekli sıkıştırarak 450 km yol yaptık motordan indiğimde elim yüzüm sıcaktan yanmıştı 3 ğün yattım motor da yinede şişme yok bu yeterli olurmu bide alman mz in daha kaliteli olduğunu biliyorum ama onların parcası varmı acaba cünkü yerli ve avrupanın cogu parcası tutmuyor ve alman mzlerin parcası da kalmadı kanuni sadece kendi ürettiği yerlilerin parcasını üretiyor bi arkadaş gecen ay 91 model etz kaza yaptı motoru toplamak için parca aldı parcalar hep kanuni nin cogu tutmuyor artık gaydır guydur topladık
müzisyen agırsiklet şampiyon
-
22 Nisan 2008, 11:16
#344
yerli üretimler mz seyhanlarmı oluyor
motoru alıp kendim toplatsam motor şanzuman boya falan tahmini kaça çıkar bana 1000 ytl yi geçermi
-
23 Nisan 2008, 09:42
#345
94 ve sonrası yerlidir 99 yılına kadar tipi değişmemiştir aynı kalmıştır 2000 den sonra kartal direksiyon vardır fun lar vardır onlarda kanuni dir ben şahsen funları ve kartal direksiyonlu olanları sevmiyorum benim motor 98 model ğörünüm olarak 91 le aynı klasik model üzerinde mz yazıyor eski motor alıp yoplanmanı önermem cünkü yedek parcalar kalitesiz oldugundan topladığına değmiyor bide toplayanın nasıl topladığıda var anlamıyorsun hiç ugraşma derim al temiz orjinal bir makina kafan rahat olsun en basitinden orjinal ekzos olmayan bir mz in var o sesi dahi alamazsın mz in orjinal sesini yani bunlar benim için önemli şeyler
müzisyen agırsiklet şampiyon
-
23 Nisan 2008, 10:48
#346
eski dedidiğim 2003 model bi seyhan var bakımsız biraz 60 binde alsam bi boyatsam motor istermi bilmiyorum bakımını alan yaptırsam dedim kaça çıkar yoksa 1500 e de güzel temiz makineler var hangisi uygun gelir
-
23 Nisan 2008, 11:47
#347
arkadaşım seyhan dediğin şu chopper tarzı olan mı hani dört zamanlı iki silindirli olandan mı bizim kast ettiğimiz mz iki zamanlı olan tek silindirli büyük siyah bir silindiri olan makina karışıklık olmasın
müzisyen agırsiklet şampiyon
-
23 Nisan 2008, 13:08
#348
ewet 2 zamanlı senin tarif ettiğinin aynısı büyük siyah silindirli olan benim bildiim kadarıyla en sonu 2004 model
ilk makine bu alıp toplatsam diyorum
diğeride bu
-
23 Nisan 2008, 14:26
#349
hocam bence ikinci makinayı al toplatmayla hiç ugraşma orjinal bir makinan olsun
müzisyen agırsiklet şampiyon
-
23 Nisan 2008, 16:15
#350
doğru sölüyorsun aslında ama şöle de bişe var ilk motoru 500 e veriyolar boyasını beleşe yaptıra biliyorum bi motor kalıyo motoru 60 bideymiş bana daha ucuza gelir gibi geliyo
ama ikinci motorda çok temiz benimde hoşuma gidiyor
ÖMÜR DEDİĞİN BİR GÜNDÜR ODA BUGÜNDÜR
-
24 Nisan 2008, 09:33
#351
ilk motoru 500 e bedeva veriyorlar bence sen o makinayı al en cok 200 250 harcarsın 5 sene binersin
müzisyen agırsiklet şampiyon
-
24 Nisan 2008, 13:30
#352
Belki ilk makinaya 5 sene biner ama binerkende kim bilir ne lütüflarda bulunur motora
Sen hic kafanı yorma birader, al ikici motoru bak keyfine ugrasma onla bunla.
Sonra kafana vurursun ucuz etin yahnisi diye,
3 kurus fazla olsun duzgun bisey olsun, ilerde satmanda kolay olur belki
-
26 Nisan 2008, 22:59
#353
arkadaslar benim motor siyah silindiride beyaz araba boyalariyla yani siprey boyayla siyaha boyasam olurmu acaba
-
27 Nisan 2008, 04:53
#354
selam ben Bandırmadan katılıyorum.benim doğu alman malı bir mz etz 301 im var bana borcu olan birinden 1 sene önce aldım az bir masrafla motoru çok harika yaptım.zaten temizdi. gerçekten ondan indiğimde diğer hangi motora binersem o tadı ve zevki alamıyorum.Mz bambaşka bir motor.egsoz sesinden koltuğuna frenine varana kadar farklı.çok güçlü çevik ve masrafsız.kalın demirden şasesi var.almanlar demir zengini bir ülke.kaliteli bir motor yapmışlar vaktinde.çok memnunum ancak satıyorum bilginize.
-
27 Nisan 2008, 11:35
#355
bülbül arkadaşım silindiri sakın sprey boyayla boyama senin mz alman galiba o yüzden boyasız sprey boyayla boyarsan boya yanar koku yapar onu özel yanmaz boyayla boyatmam gerekir hiç gerek yok bence zaten sadece kanunilerinki boyalı siyaha siyahta sıcagı ceker zaten hanği akla hizmetse siyaha boyamışlar
müzisyen agırsiklet şampiyon
-
27 Nisan 2008, 18:10
#356
temiz bi mz var arkadaslar sıfır gibi yeni restore etmi teller yeni deişmiş boyası yeni(siyah)motor 251'den 301'e çevirmiş jantlar ispanyol aliminyum,motor cok temiz ama 2500 istior sizce fiat cokmu bende ybr 125 var tel jant birezilya uretimi takas yapmayı dusunuorum kararsız kaldım deişsemmi die
Lütfen Arkadaslar Bilgisi Olanlardan Bu Motosikletin 2. El Fiatını Solermisiniz
-
27 Nisan 2008, 21:56
#357
arkadaşım temiz bir mz i en fazla 1500 e alırsın.
beşyüze motor alırsan 200 ile falan çıkabileceğini sanmıyorum.
bak sana stanart örnekler:
ön balata 15, arka balata10-15 , şanzuman yağı 5, gaz debriyaj telleri 10, ön arka tekerler 70-100,
bunlar sadece standart bakım ürünleri.. gitti sadece 150 ytl malzemeye.. 50 de işçilik de..
elektrik tesisatı elden geçirme, eğer büyük bir arıza çıkmazsa 50 ytl, çıkarsa gitti yine dünyanın parası..
daha mekaniğe girmedik.. mekaniğe girdin, motoru indirdin, kontrol ettirdin.. gitti en aşağı bir 150-200 ytl daha..
az görüntüsü düzgün olsun dersen..
boya.. en kötüsü 50 ytl eder..
sele 50 ytl..
eğer ciddi bişi yoksa 500-600 ytl yenilemeye gitti..
eh beşyüzde motora verdin..
1100 etti..(oda önemli bir sorunu yoksa)
o paraya düzgün bir mz i zaten bulursun. için sine sine binersin..
ben alacağımda 450-500 e mzler vardı. biri kulağımı çekti. düzgün bir motor olsa satar mı sahibi o paraya bu aleti diye..
başka bir mz buldum, km si daha fazla ama çok daha temiz. içim sine sine biniyorum. çekinmeden gaza, frene basabiliyorum. ki en önemlisi bu son cümle..
motosikletin üstüne çıktığında ona güvenebilmen lazım arkadaşım.. seni yarıyolda bırakacak bir şey olmamalı..
-
27 Nisan 2008, 23:33
#358
asfalt meleği adlı üyeden alıntı
arkadaşım temiz bir mz i en fazla 1500 e alırsın.
beşyüze motor alırsan 200 ile falan çıkabileceğini sanmıyorum.
bak sana stanart örnekler:
ön balata 15, arka balata10-15 , şanzuman yağı 5, gaz debriyaj telleri 10, ön arka tekerler 70-100,
bunlar sadece standart bakım ürünleri.. gitti sadece 150 ytl malzemeye.. 50 de işçilik de..
elektrik tesisatı elden geçirme, eğer büyük bir arıza çıkmazsa 50 ytl, çıkarsa gitti yine dünyanın parası..
daha mekaniğe girmedik.. mekaniğe girdin, motoru indirdin, kontrol ettirdin.. gitti en aşağı bir 150-200 ytl daha..
az görüntüsü düzgün olsun dersen..
boya.. en kötüsü 50 ytl eder..
sele 50 ytl..
eğer ciddi bişi yoksa 500-600 ytl yenilemeye gitti..
eh beşyüzde motora verdin..
1100 etti..(oda önemli bir sorunu yoksa)
o paraya düzgün bir mz i zaten bulursun. için sine sine binersin..
ben alacağımda 450-500 e mzler vardı. biri kulağımı çekti. düzgün bir motor olsa satar mı sahibi o paraya bu aleti diye..
başka bir mz buldum, km si daha fazla ama çok daha temiz. içim sine sine biniyorum. çekinmeden gaza, frene basabiliyorum. ki en önemlisi bu son cümle..
motosikletin üstüne çıktığında ona güvenebilmen lazım arkadaşım.. seni yarıyolda bırakacak bir şey olmamalı..
tessekkurler arkadasım bende zaten cok die dusunmustum arkadasımda senin dediklerini dedi zaten okadar para versem mz in en kralını yaparsın motor cok temiz eksozu bile daha sararmamıs gerci eksozuda yeni almıs her yeri yeni ama sonucta 97 model motor bide ustune bindinmi guven vermeli ama o fiatı duyunca ustune binesimde gelmedi zatenpbenm ybryi satmatyıp bi mz alıp onun motrunu yapıp ybr me monte etsem nasıl olur sence yapanları gordum gayet guzel oluyr javayıda yapmışlardı
-
29 Nisan 2008, 18:53
#359
arkadaşlar motorun jantlarını boyamaya karar verdim motor siyah bu renğe uygun ne olabilir ne yakışır ellerinde resim olan arkadaşlar varsa eklerlerse sevinirim ilğiniz için şimdiden teşekkürler
müzisyen agırsiklet şampiyon
-
30 Nisan 2008, 00:27
#360
valla parlak metalik bir renk olabilir. yada yine siyah.. beyaz da hoş duruyor aslında ama biraz krocanımsı oluyor artık. malum motosiklet zaten antikalaştı.. görünüşteki ufak bi hata şahin moduna sokabilir aleti
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler