Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
16 Nisan 2008, 01:29
#321
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
Reklamlar
-
16 Nisan 2008, 01:47
#322
alp tunay kardes bilgilendirdigin icin tesekkurler
-
16 Nisan 2008, 01:52
#323
Ya ben yanlış bilmiyorsam, orada küçük bi çelik pul var. o yerinden çıkmış olabilir. ondan alta damla damla yağ geliyordur..
normalde o kısma yağ gelmemeli ama o pul yerinde oynadıysa gelmeye başlamıştır. doğal olarak ta oradan akıntı yapıyordur. yağ eksiliyor diye eklemeye kalkarsan akıntı mikatarı daha da artacak..
sen birde ona bak aklında olsun. sadece keçeden olmayablir.
yanılıyor muyum alper abi
-
16 Nisan 2008, 23:56
#324
arkadaslar motor calistirdigimda yag hareketinden dolayimi bilmem ozaman akitiyor stop halinde iken akmiyor kapagi sokecem ama tek korktugum mars kolunu cikardigimda tekrar geri takabilirmiyim acaba
-
17 Nisan 2008, 00:08
#325
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
17 Nisan 2008, 00:52
#326
-
18 Nisan 2008, 00:17
#327
tunay kardes siyah buyuk kapagi sokerken once yagini bosaltiyim demi eminsin yani mars kolu vites kolu ve ôn camurlugun arkasindaki debriyaj milini cikarmaya gerek yokmu vede yag pompasi kapakla berabermi cikiyor
-
18 Nisan 2008, 00:43
#328
-
19 Nisan 2008, 16:19
#329
alp_tunay adlı üyeden alıntı
ben buyuk kapagi demek istemistim ugrastim ama cozemedim ilginden dolayi tesekkurler yakin zamanda ustasina goturecem nesi varmis size yazarim
-
19 Nisan 2008, 18:45
#330
bana mz etz mi yoksa seyhanmı önerirsiniz ve 251 mi yoksa 301 mi ne önerirsiniz bu yukardaki resimde ki mz kaç model kaçparaya alabilirim böylebi mz i
-
20 Nisan 2008, 09:37
#331
temiz olsunda hiç fark etmez gercek manada temiz bir motor 1 ile 1.5 arasındadır
müzisyen agırsiklet şampiyon
-
20 Nisan 2008, 11:48
#332
peki parçada bi sıkıntı olurmu bulunur mu parçaları bide iki zamanlı motor hiç kullanmadım ben benzinin içine yağ falan konuluyo sanırım onasıl oluyo
-
20 Nisan 2008, 17:13
#333
parca sıkıntısı pek yok zaten saglam motordur ben parcaya ihtiyac duyduğumu hatırlamıyorum tabi temiz bir motorsa benzine yag katmıyorsun zaten alt tarafta yag kutusu var yagı ordan kendisi alıyor ama yine de tarih oldu bu makinalar şu an bi ybr 125 düşünmüyor değilim mesala daha pratik sorunsuz kibar yakıt daha az istersen ybr 125 e bak derim
müzisyen agırsiklet şampiyon
-
20 Nisan 2008, 17:35
#334
Dün bir mz etz 150 sürdüm...Ahh mz ah...Çok seri ya...Hele 251..yorum yok...
Bizim 4 zamanlılara kalkış dahil nal toplatır...
Gazı yarım açıyorum 3.vites çok verimli...Fakat bu mzler neden çalıştırınca çalıştırma pedalı tepiyor ya...Ayagımı incittim...
-
20 Nisan 2008, 23:01
#335
mzcı adlı üyeden alıntı
parca sıkıntısı pek yok zaten saglam motordur ben parcaya ihtiyac duyduğumu hatırlamıyorum tabi temiz bir motorsa benzine yag katmıyorsun zaten alt tarafta yag kutusu var yagı ordan kendisi alıyor ama yine de tarih oldu bu makinalar şu an bi ybr 125 düşünmüyor değilim mesala daha pratik sorunsuz kibar yakıt daha az istersen ybr 125 e bak derim
bende 125 ccc bi motor var zaten oyüzden istemiyorum mz ler hoşuma gidiyor o yüzden istiyorum ama kimi güzeldir al diyor kimi eski diyor kararsız kaldım
uzunyol yapabilirmiyim mz lerle kaç kilometre hız yapabiliyor
-
21 Nisan 2008, 01:45
#336
mondializzet100 adlı üyeden alıntı
Dün bir mz etz 150 sürdüm...Ahh mz ah...Çok seri ya...Hele 251..yorum yok...
Bizim 4 zamanlılara kalkış dahil nal toplatır...
Gazı yarım açıyorum 3.vites çok verimli...Fakat bu mzler neden çalıştırınca çalıştırma pedalı tepiyor ya...Ayagımı incittim...
eh kardeş.. nasıl basıyorsun ki.. ayağını bas çek.. zor bişi değil ki..
mzcı adlı üyeden alıntı
parca sıkıntısı pek yok zaten saglam motordur ben parcaya ihtiyac duyduğumu hatırlamıyorum tabi temiz bir motorsa benzine yag katmıyorsun zaten alt tarafta yag kutusu var yagı ordan kendisi alıyor ama yine de tarih oldu bu makinalar şu an bi ybr 125 düşünmüyor değilim mesala daha pratik sorunsuz kibar yakıt daha az istersen ybr 125 e bak derim
ybr nin daha kibar, daha şık durduğu doğru, peki bu motosiklete bakınca gördüğün ruh onda var mı?
poyraz06 adlı üyeden alıntı
çinlilerden daha sağlam ve daha ucuz.. orası doğru.. ama tercih meselesi bu.
-
21 Nisan 2008, 01:57
#337
asfalt meleği bende bir etz251 mi alsam acaba senin tavsiyen yine aynımı?
BİLGİ SAHİBİ OLMADAN FİKİR SAHİBİ OLMA
-
21 Nisan 2008, 02:48
#338
yahu kardeş illa dellendirecen beni
bulursak yine temiz bitane, al peki.. ama daha önce sana elli kere dediğim gibi çok seri. biliyorsun bizim tayfa zati dağıldı hayat yolunda.. senin başına bişi gelmesine içim razı olmaz.
bu yüzden ybr diye tutturduğumu da açıkladım sana. mz acemi biri için cidden güçlü bi motosiklet. ama alayım diyorsan alman malını tercih et. kanuni olacağına eski olsun alman olsun daha iyi. hem daha sorunsuz, hem daha sağlam oluyorlar.
-
21 Nisan 2008, 09:52
#339
abi temiz olsunda farketmez alman kanuni seriliğini ğelince aprilla 125 haric hiç bir 250 cc makina baş edemez mz le kalkışta olsun yolda olsun dün cıkardım biraz dolaştım 1 2 3 4 5 sürat 165 işte mz farkı ama illaki temiz olsun oynanmamış orjinal bir makina olsun
müzisyen agırsiklet şampiyon
-
21 Nisan 2008, 15:41
#340
165 süper benim işimi görür uzun yolda falan nasıl şişmez demi
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler