Merhaba arkadaslar, yillardan beri hayalini kurdugum bir suru motora sahip oldugum hatta bir suru motora sahip olmadigim ama surdugum halde bir turlu denk getirip bir tur atamadigim motordur MZ , bazi forumlarda okudugum kadariyla en buyuk sikintisi ve tehlikesi sanziman kitleme ve yag pompasi arizasi nedeniyle motor kilitlenmesi... Bir suru insan saydirmis rezalet bir motor defalarca yolda kaldim vs ... Bazi insanlarda hayatta yolda kalmaz ariza yapmaz gibi yorumlarda bulunmus velhasili kelam bende de bir kilitlenme problemi vardi ve bu problemi cozdum ve dun bir 1999 model Seyhan 301 aldim
motora yeni rektefe yapilmis ve suan rodajin 600. Km sinde, motoru aldigim gibi lastiklerini michelin yaptim asla baska marka lastikle kullanmam , anladigim kadariyla motor sag tarafa saglam yatmis cunku gidonun sag elcigi sola gore daha yukarida , on camurluk metal ve baska marka bi motorun camurluguydu onu bugun degistirdim , seyhanlarin gidonu daha chopper vari ve bu benim tsrzim degil, klasik MZ gidonu aldim onuda yarin degistirecegim, motor ile ilgili gorusume gekirsek, performans ve seriligini daha goremedik rodaj nedeni ile 70 km hizi gecmiyorum, on amortisor asiri yumusak, motorun dengesi mukemmel, frenleri iyi gibi gorunuyor ( on frende celik fren hortumu var ), selesi gayet konforlu, rolantideki vibrasyonu kabus gibi, 2500 - 3000 devirde giderken bi ufak silkeleme yapiyor gazi biraz actigimda geciyor ... Ozetle cok mutluyum sonunda MZ im oldu omur boyu muhafaza etmek istiyorum, en onemli destegi sizlerden bekliyorum gorus oneri yardim vs hepsine acigim, motorumun nesine dikkat etmeliyim, ne tur seylerden uzak durmaliyim, sanziman ve yag pompasi olayi nedir onlemi nedir, istanbuldayim bu makinanin gercek anlamdaki ustasi kimdir, kime gotureyim ... Saygilar ve Sevgiler