uzun uğraşlar sonrası saplamaya benzer şeyi çıkarttım ancak kol çıkmadı milin üzerinde boş boş dönüyo acaba diyorum milin başlığına küçük bi somuna benzer bişey kaynatıp yayı anahtarla gerdirsem olur mu? mil kaynak tutarmı sizce.
uzun uğraşlar sonrası saplamaya benzer şeyi çıkarttım ancak kol çıkmadı milin üzerinde boş boş dönüyo acaba diyorum milin başlığına küçük bi somuna benzer bişey kaynatıp yayı anahtarla gerdirsem olur mu? mil kaynak tutarmı sizce.
abilerim s.a mz 301 ime yamaha ybr kuyruk atmak istiyorum internette birçok örneği var ama nasıl yapıldığına dair hiçbir resim yada video yok koltuğu söktüm koltuğun altındaki çatı demiri dümdüz yamaha ybr kuyruğunu takmak için biraz yukarı doğru rampa yapmak gerekiyor daha önce yapan yada yapılırken gören varsa bilgi verirse çok sevinirim.
Resterasyon yapanların ve burada resim paylaşanların ellerine sağlık.
Çalıştırma yayı kırılan birisini görmüştüm çalıştırdıkdan sonra kol geri gelmiyordu.Usta sökerken dikkat ettim bujiden yapılma bi aparatı buji deliğinden ters şekilde pistona tepesi gelecek şekilde gömlekten içeri yolluyor ve karankın dönmesine engel oluyordu. Anlattığımı tam anlamıyla hatırlamıyorum fakat o yayı değişirken pistonun oynamaması gerektiğini biliyorum ve böyle bir aparat kullandığından eminim.
Belki gören değişen birisi varsa yazdıklarıma ışık tutabilir.
ZEMHERİ!
[QUOTE=recepmz;2936644]uzun uğraşlar sonrası saplamaya benzer şeyi çıkarttım ancak kol çıkmadı milin üzerinde boş boş dönüyo acaba diyorum milin başlığına küçük bi somuna benzer bişey kaynatıp yayı anahtarla gerdirsem olur mu? mil kaynak tutarmı sizce.[/QUOTTE
Asla kaynak yapma.
Pardon ters anlamışım?!!kaynak yapmaktan ziyade dediğim gibi tornavida ile döndürüp takamıyormusun ?Ama bir kişiyle olmaz.Kaynak varya bu kaynak berbat ediyor nereye yapsan sonra tekrar taşa tut,zımparala vs..Ama neticede olurmu olur.En temiizi kapağı söküp mengeneye sıkıştır mili.kapağı döndür saplamayı tak.
tornavida ile ne kadar uğraştıysam da para etmedi kapakla fazla oynamak istemediğim için ufak bi somun kaynatıp o sorunu çözdüm ancak benim sorunum galiba daha büyük çünkü yayı gerdirince marş kolu büyük çoğunlukla boşa dönüyor galiba biyerleri sıyırmış olmalı korkarak sorucam ama sizce sorun nerde olabilir? ilgilenen arkadaşlara teşekkürler. kazasız sürüşler.
İlginç bir çalışma. Proje hakkında daha detaylı bilgi verebilir misin? Şanzımanı falan iptal etmişsin. Marş motoru koymuşsun, hakikaten değişik bir çalışmaya benziyor. Dikkatle takip ediyorum...
---------- Post added at 15:30 ---------- Previous post was at 15:12 ----------
4t olanları var. Forumda daha önce paylaşılmıştı. Ama şöyle kısaca;
Bunlar Türkiye' de fazla görünmez,
Bu da honda titan motorlu Kanuni 125 MZ yerli üretim(şasi)...
Bunlar 4 zamanlı, ayrıca 2 zamanlı MZ'ler zaten 100 km de 3,5-4,5 lt yakıyor NŞA' da (Fabrika verileri.)
MZleri MZ yapan zaten 2t motorları...
Arkadaşlar merhaba, benim uzun yıllardır MZ'imin tamirini yapan, belki yakın İl'de olabilir bizzat motorunuzu getirip gerekli tamiri yaptırabilirsiniz, belkide telefonla takıldığınız konuda bilgi alabilirsiniz düşüncesiyle Karaman İl'inde çocukluk döneminden bu yana MZ tamiri ile uğraşan, konusunda uzman sayılabilecek motorsiklet tamircisi arkadaşımızın ismini ve telefonunu yazacağım aşağıya, umarım yararlanır gerekirse bizzat tamir yaptırıp MZ'inizi huzurla kullanırsınız. Selam ve saygıyla...
Ustanın Adı; Mahmut TOLU
Tel: 0 545 218 43 33 (Eski Sanayi, Ticaret Lisesi Karşısı-KARAMAN)
motomz verdigin bilgi için çok saol bende istanbul esenyurttayım bu çevrede mz ustası bilen arkadaşlar adres veya tlfn yazarsa çok sevinirim .....
Ewt. Bu Mz Farklı olacak. Planör olacak... Yani paramotor
herkese selamlar.benim de bu iki zamanlı motorlara ilgim var.
ama planet 5 ler piyasadan toplatılıyor.merak ettiğim şu ki bu iki zamanlı motorlar muayeneden geçebiliyor mu?geçiyorsa ve yasal olarak bir sorun yoksa bende almak istiyorum 2 zmanlı
şimdiden teşekkürler
Geçiyor tabiiki ..
Neden geçmesin ki...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
Teşekkür ederim.Ben Planet 5 düşünüyorum.sebebi ucuz olması.300 ile 500 arası fiyatları.
http://archive.izhmoto.ru/eng/planet
o zman ilk fırsatta piyasayı araştırıyorum
şuanki motorum mondial 2012 150 mcx
slm mzci arkadaşlar... Kimse bir şey paylaşmıyor, ben paylaşayım bari...
92 senesi milliyet gazetesi ilanı:
buda mz modelleri:
Birde bu reed valf ile ilgili bilgisi olan arkadaşlar cevap yazabilir mi?
arkadaşlar bende bir mz aldım sonunda çin di japondu derken motor arayışlarıma bu sitede üye olan 25 yıllık dostum abim tr100a nicli erkin abimin sayesinde bulduk ve aldık daha önceleri 1990 da erkin abimde vardı mz çok yer gezdik beraber ben motor kullanmayı o yıllarda mz de öğrendim yani ilk göz ağrım diyeblirim iki zamnlı oluşu tork canavarı oluşu beni mz almaya itti şimdi motorumun gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)