Az bi zaman sonra mz in yakıtını lpg ile 125cc lik commuter kadar olacak
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
Alp abi lpg takacak kişiyle görüştüm mz e olmaz dedi sana olan sorum ise benzin yağ ile karıştığı zaman yağı inceltip yanma odasına girmesinimi sağlıyor
beyler mz 301 cc piston segman set+biyel kolu +grang bilyası+garank keçesi+conta seti gerekiyor , değişmesi iyi olur ileride sürekli motorla uğraşmayalım alışveriş yaptığınız yada bu parçaların tümünü sıfır olarak temin edebileceğim güvenilir bir site biliyormusunuz ?
birini buluyorsam diğerini bulamıyorum ayrı ayrı yerlerden alışvewriş yapmak istemiyorum
. bir kaç adres buldum netten olmadı tek tek telefonla, arayacağım teşekkürler.
bana özeldende yazabilirsiniz şu an için bu bilgilere acil ihtiyacım var
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
irfan abi ben burdan arka dişli km dişlisi falan almıştım bir bak istersen http://www.avrupamotorrad.com/
kuralkan.net giriyorsun hemen hemen bütün parçalar ellerinde mevcut.online para ödüyorsun sana en yakın servisi seçiyorsun 2-3 gün içinde elinde
ben çok malzeme aldım burdan.mzin türkiye distrübütörü zaten.
"Son gün olmasın dostum, çelengim top arabam;
Alıp beni götürsün tam dört inanmış adam!”
eko29 sana yardımcı olabilirim.
Abilerim adam yağ yanma odasına gidemez zamanla motor aşınır yatak bile sarar dedi ama dedikleri bana mantıksız geliyor mz de yagın dolaşım yapması için benzine ihtiyacı varmı
yağın yanma odasına gideni değil gitmeyeni makbül.
yağlı benzin yanma odaşına uşaltıgında değil ulaşmak için yanından geçtigi krank ta işe yarıyor. yanma odasına kadar geçtiği yerlerde benzinle birlilte bayram edip oralarında yağlanmasını yapıyor. iki zamanlı motorlarda yağ pompası iki temel prensiple çalışmakta. birinde kanallar vasıtası ile krankka kadar taşınıyor. diğerinde karbüratorden alınan benzin gibi venturü prensibi ile küçücük partüküller halinde yanma havası ile taşınıyor.
O zaman teoride bir sorun olmaz benim lpg yi sorduğum kişinin regülatörü kendinden ısıtmalı tank olarakda piknik tüpü ile yaparız dedi
piknik tüpü başlangıç için olabilir. ama malum güvenlik yüzde 20 bir boşluk olması gerek. bunu piknik tüpünde herzaman tutturamaya bilirsin. ayrıca şamandıra dediğimizde sadece yüzde 20 boşlugun dışında başka güvenlik ekipmanlarıda var. adresi biliyorsun en azından tankın bu güvenlik kiriterlerini karşılayacak bir kalitede olması gerek. şamandıra dışarıdan uydurula bilsede. tanka uyumlu şamandırayıda temin etmen gerekecek.
kendinden elektirik ısıtmalı regülator iyi. ama burada motorun ihtiyacı olan yakıt miktarı ve regülatorun elektiriksel gücü önemli. farzı misal tam kapasite kullanmada 5 litre LPg gerekli ise bu miktardaki likit gazı buharlaştıra bilecek enerjiyi ( wat kalori ) verebilmeli. bunun hesapları vardı bende ama nerelerde bilemiyecegim. olur da çok gerekirse bana özelde seslen motorunun yakıt sarfiyatına göre regülatörün minimum kaç wat lık olması gerektiğine bakalım. biz işin içinden çıkamazsak faruk bey yardımcı olabilir. bu arada ankaradaki elektirikli ısıtma regülatorden bahsediyorsan yurt dışı fiyatlarına göre oldukça yüksek fiyat istiyordu. başka bir yerlerden daha ucuza buluna bilirse çok hoş olur. ve sanırım onlar 250 lik iki zamanlı motora küçük kala bilir.
mrb ark yag deposunun iki vida ile tutturulan yerden yag kaciriyor herhangi bir kaynak olurmu tamir ettiresiye kadar dolu depoya ne kadar yag katayim
Kaynak tabiki olur ama ince bir işçilik olması şartıyla.Yağın ne kadar konulması gerektiğine sen karar vereceksin.Az korsun biter umulmadık anda motoru yersin.Çok korsun kaçırır.Yarının biraz altında idare et bence
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)