http://www.sahinmotorsiklet.com/inde...product_id=943
aldığım sensör bu.
http://www.sahinmotorsiklet.com/inde...product_id=943
aldığım sensör bu.
benim mz etz 251 var alman değil maşaallah tıkırında çalışıyor, ama birde alman motorum var etz 251 refleke yaptırdım çok binmedim, alman olan çok süper hızlı atik kaçıyor, yerli mz im ise fazla iyi kaçmıyor ama kaptırıncada iyi gidiyor, ben bu sorunu pek anlamadım acaba jantlardan mı diye düşünüyorum, alman olan telli jant , yerli ise kemik. birde motorun yan tarafındaki yağ kutusuna kaçlık yağ koyayım + motor bölümünde şanzuman yağı olsa gerek yan taraftan vidasını gevşetince akmıyor yatırınca akıyor o kısıma kaç numara yağ koymam gerek bunlara bir cevap verirseniz sevinirim.
Yan taraftaki motor yağı deposuna 2T yağ koyacaksın.... 2 zamanlı yağ....
Şanzıman yağını senede 1 kere 90 numara şanzıman yağı koyacaksın 1 litre...
Yandaki kontrol vidasını gevşettiğinde dik dururken motor hafif akması gerek....
Senin yağın eksik demek...
Ya tamamla ya da boşalt 1 lt 90 numara yağ koy....
Kazasız belasız...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
motoru atikleştiren hızlandıran basit evde uygulayabileceğim faktörler varmı bilgilerinizde _?
hava filtresinin burada borusunu alıyorlar neden yapıyorlar bende pek anlam veremedim, temizlemeye kalksam hava giltresi çok içerde kolay ulaşılamıyor sanırım birçok parca sökmem lazm değilmi ? yoksa sadece koltuğu sökerek ulaşabilrmiyim temizlemek açısından
Elektrik konusunda pek bilgim yok..
Ama 89 modeller zaten platinli...
Sonradan elektroniğe çevirmişler...,
Bence platinli hali kalsın...
Ben de çevirmiştim elektroniğe ama performans bayağı düşmüştü...
Platine geri dönmüştüm....
Tek sorunu olr..Platin ayarını çok iyi yapacaksın...
Hem çok az yakar hem deli kaçar....
Öyle bir motor işte...
Elektronik ateşleme bağlantıları hakkında fikrim yok..Keşke olsa..
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
İlgilendiğiniz için teşekkür ederim. Benimki 89 model orijinal elektronik ateşlemeli idi. Motoru 97 yılında Bulgaristan dan göç eden ilk sahibinden almıştım. Oda motoru Bulgaristanda almış. Elektronik ateşleme vardı. Başka farklarda var mesela ön fren disk değil, balatalı fren. Birde yağ deposu yok. Yağ benzine karıştırılıyor. ETZ MZ değil IFA MZ.
Bu foruma keşke daha önce üye olsaymışım. MZ lerde özellikle Alman olanlarda platinli ateşlemenin daha iyi olduğunu malesef geç öğrendim.
Tekrar motoru platinle çalıştırmaya uğraşıyorum ama sanırım sonradan taktıkları platin düzeni uydurma olmuş. Piston üst ölü noktadayken platini bir türlü kapattıramadım.
mrb arkadaslar platin kapagini soke taka biktim ya bir turlu ayar tutturamadim bujiyi cikartip TERS cevirip tekrar yerine taktim platin milinide dondurerek pistonun en yukarida olmasini sagladim platin acikliginida 3mm ozel anahtarida var onla ayar cektim hava ayari rolanti ayari hepsi ok motor gayet rolantide falan guzel calisiyor ama 1 2 3 viteslerde giderkene cok hafif gaz verdigimde motor silkeliyor bende 4 vitese atmak zorunda kaliyorum ozamanda motor hafif boguluyor yani 3 vitesle sakin bir surus tadi alamiyorum platin meksefe falan yeni anlamadigim motorda degildir mz ler sizce neden acaba slm
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:41 ----------
unutmadan arkadasin biri ismimim altindaki fotografi sormustu mz 500cc 4-Takt-ROTAX aramayi da foto yapsin bulur kolay gelsin
elinde yada tanığında stoklarda kalmış hiç mulllanılmamış mz motor varmı acil cevap vernz ltfen.,..
hocam bayramdan hemen sonra 98 model 301 cc bir mz dağıtacağım ,paramotor trayk, yapımı için , ön düzeni çelik jantları , amortüsörleri km ve devir sayaçları ,deposu ,şasisi boşa çıkacak eğer saydıklarımdan işine yarayan olursa bana özelden ulaş derim
yada şyle söyleyeyim sadece motor kısmını kullanacağım şanzuman dişlileride boşa çıkacak ve motor şu an çalışır durumkdadır gaz teli kopuk öylece bana bakıyor ellerimden öper
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
cık cık cık yazık değilmi yafs mz e yemişim parator bilmem nesini nasıl kıyabilcen canım 301 e nostalji aklıma geldide içim gitti valla şimdi
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
agam mz deyip geçme bir hanede 3 tanesini birden kullanıyorduk babamda, oğlan kardeşimde ve bende vardı çok güzel seri bir makina lakin hızına göre şasi hafiftir frene agresif bastığın anda beygir gibi atar üstünden anlayamazsın ama herşey bir yana tatlı bir motordur gelgelelim yakıtı acıtır birazcık ama hakkını verir yaktığının ,
velhasıl kelam zamane makinası değildir beni üzer
hem sonra bunda üzülecek bir şey yokkine yılların mz motosikleti gökyüzüne terfii edecek
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...1965372/detay/ belki örnek olur diye ekledim irfan abi mz ime parça lazım olursa sana haber ederim şimdiden merak ediyorum uçan mz i
Aboooooovvvv İrfan böyle bi şeymi bu paramotor trayk len arkideş şart olsun akıllı işi değil bu len mz moturu tekleyip öksürüverise nolcek yokarda süzülürkene Allah akıl fikir versin valla
---------- Post added at 05:28 ---------- Previous post was at 05:23 ----------
Mzin her türlüsüne bindim 950 kusur model sabit kafalısından tutta 251cc 89 ifasına 98 125 cc 4 zamanlısına hatta 301 seyhanına kadar tek kusuru yakıtıdır gerçekten kahrolsun benzin politikası fahiş benzin fiyatları yoksa kıyılcak makine değildir 301
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
Abi benzin çokda dokunmuyo yaw bendeki 17-20 krş yakıyo az biniyom öz biniyom
Paramotor ile uçan arkadaşlara bir sorum olacak. Hiç deneyimi olmayan birisinin paramotor kullanabilmesi için neler yapması gerekir?
Ben bu siteye yeni üye oldum. 17 yıldır 89 model Mz sahibiyim. Motorumu çok seviyorum. Düşünüyorumda 17 yıl önce onu olabilmek için ne kadar uğraşmıştım.
Mz i satıp 125 cc yamaha ybr yada honda cbr almayı düşünüyordum. Motorumda ateşleme problemi vardı. Elektronik ateşleme tertibatı aldım çalıştıramadım.
Buradan arkadaşlara sordum Alp bey haricinde pek ilgilenen olmadı
Daha sonra platin ile motoru çalıştırdım. Birkaç gündür köyde biniyorum. Motorun maşallahı var. 129 sayfayı aşağı yukarı baya okudum. Okuduktan sonra bende var olan
Mz sevgisi daha da arttı. Motoru satmaktan vazgeçtim gibi. Kendim bakımını yapacağım. Lastiklerini yenileyeceğim. Mz ilk motorum olarak kalsın diye düşünüyorum.
Ama sıfır motor almayı da hala istiyorum.
Sizlerle esas paylaşmak istediğim şu. Burası biraz canlansa çok güzel olur. Ne zaman baksam online üye yok ama hep konuklar oluyor.
Konuklar siteye üye olmadan mı mesaj okuyor. Yoksa üyeler giriş yapmadan mı takılıyor anlayamadım.
Her geçen gün daha fazla bakıma ihtiyacı olacak Mz lerimizi sorunsuz kullanabilmemiz için daha fazla bilgi alışverişinde bulunalım, daha fazla online olalım derim.
Birde sorum olacak. Benim Mz 251 cc ve en son mtv ye kadar hep 251 cc üzerinden ödeme yaptım. Doğrumu yapmışım yoksa alt kategoriden mi mtv yi ödemeliydim?
Abi sana aynen katılıyorum bende bi ara satmayı düşündüm ama piyasası yok millet bi japondur çindir tutturmuş gidiyor mzlere bakan yok artık klasi olmaya başladılar ben nerdeyse hergün bakarım ama topic cidden çok ölü ben tam hatırlamıyorum ama 24 tl ödedim heralde 2000 model bendeki
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)