[/COLOR]celadus aldigim blok senin blokla aynisi ama yag pompasinin onundeki gaz devir saatini donduren kablo yok benim eski blokta var bu nasil istir bilgisi olan ark
[/COLOR]celadus aldigim blok senin blokla aynisi ama yag pompasinin onundeki gaz devir saatini donduren kablo yok benim eski blokta var bu nasil istir bilgisi olan ark
Teşekkürler teo23, sağolasın
Listen to Your Heart
benim küheylan patlar gibi ileri atıyor kendini ya nedendir sizce
mrb arkadaşlar mz 251 motorumu komple bakım yaptırmak istiyorum izmir civarında kime gidebilirim yardımcı olursanız sevinirm .
hondaların 250 cc motorları 3,5 ile 4 lt arası yakıyormuş bilgisi olan var mı?öyleyse bizim mzlerin yakıtı iyi?
slmlar aranıza yeni katıldım bendede mz var 1990 sohbetin daim olsun
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:10 ----------
öncelikle slm arkadaşlar bende 1990 mz var sekizyıldır bende buzaman kadar hic sorun yaşatmamıştı gecenlerde
motora birşeyler oldu motor gaz vermeden calışmıyo calışsada tuaf calışıyo ve benzin kokutuyo cig yakıyo galiba birde stop edecek gibi
calısıyo icinizde motordan anlayan bilgilerini benle paylaşacak biri varsa cok sevinirim şimdiden tşkler
Merhabalar Arkadaşlar şu 1 aydır bende bir MZ takıntısıdır başladı. Motor Hakkında biraz bilgi almak istiyorum. Daha önce 2005 kawasaki er-5 ve değişik cc lerde 6-7 tane motorum oldu. MZ i hem fiyatından hemde gücünden dolayı istiyorum. Şuan tvs apache motorum var ekstradan birde MZ istiyorum 301 ile 251 arasında ki farklar nedir?
Ayrı kanuni mz ve orjinal mz i nasıl ayırt edebilirim? Bİraz güzel bilgiler verirseniz yakın zamanda aranıza katılmak istiyorum. Ne demişler al bir MZ dünyayı gez.
Merhaba , Alman malı Mz ler 92 modele kadar, 92 den sonrası Kanuni Mz... Ama Kanunilerde sağlamdır, kötü demek yersiz olur.. Sadece biraz daha işçilikten çalmışlar hepsi o kadar.. Alman Mz lerde şanzuman için hava kanalları varken Kanuni Mz lerde yok.. Haliyle uzun yolda sıkıntı yarattığı söyleniyor... Tabii bunun da pratik çözümleri var. 301 ile 251 arasında sadece hp farkı var.. Ama ideali bence benimde kullandığım 251 lik olanı. Bir araştır oralarda parçası bulunuyormu, usta sıkıntısı yaşarmısın bunları bir düşün.. Hani çok sorun çıkaran bir makina değildir.. Ama makina sonuçta kul yapımı her an herşey olabilir. Zaten emin ol kendi işini kendin çözersin... Mz pratik zekaya ve ufak icatlara elverişli bir motordur.. İnşallah en kısa zamanda iyi, temiz bir Mz bulursun.. Alman dan şaşma derim.. Sağlıcakla keyifli sürüşler
Listen to Your Heart
Arkadaşlar merhaba,
2000 model, 125'lik, 4.000 km.de (orijinal km.), siyah bir MZ buldum, fiyatı konusunda bilgim yok bilgisi olan arkadaşlardan yaklaşık fiyatını yazıp bilgilendirmelerini rica edeceğim.
Motoru tanıyorum tek elden hiç hırpalanmadan binildi, tek sorun 2000 yılından bu yana yani alındığından bu yana vize yapılmamış, 12 yıllık vize bedelini düşünce kaç paraya almam uygun olur bilgilerinizi bekliyorum. Selam ve muhabbetle.
Not : 96/301 MZ'im yalnızlık çekiyorda ona arkadaş olsun diye almayı düşünüyorum
[COLOR="Magenta"][I][B]LÜTFEN DAHA YAVAŞ, ÇÜNKÜ YAŞAMAK ÇOK GÜZEL.[/B][/I][/COLOR]:rendeer:
Hasan kardeş, inan çokta bilgim yok 125'likler hakkında, marşlı, biraz küçükçe bir şey, galiba titan motor dediğinizden. 301 MZ.imi değişmem hiç birine pırıl pırıldır, her şeyi somunları bile orijinal durur, çok iyi birde ustam var memlekette çekirdekten MZ'de öğrenmiş ustalığı, en ufak arızayı sorunsuz hallediyor.
Maksat şehir içi ve kısa mesafelerde daha az yakıt için 125'liğe binmek. Selamlar...
[COLOR="Magenta"][I][B]LÜTFEN DAHA YAVAŞ, ÇÜNKÜ YAŞAMAK ÇOK GÜZEL.[/B][/I][/COLOR]:rendeer:
Ahh ahh şu yakıt... O motorlar çok sağlam güzel motordur, beğeniyorum onları.. Eski sayfalarda birisi almıştı zamanında... Ama inan fiyat için bir bilgim yok.. Sahibinden e baktım vardı bir tane 1.300 TL fiyat yazmış.. Buyur buda linki ;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...84987351/detay
Sağlıcakla . . .
Listen to Your Heart
merhaba arkadaşlar benim zincir tekeri çevirdikçe geriliyor ardından gevşiyor sürekli bi yerden kasıntı yapıyor nedenini bulamadım her yeri,söktüm parçlara baktım anormal bir durum yok yardım ederseniz sevinirim
Arkadaşım kaçırma derim, ben de 98 modelini 430 TL gibi komik paraya aldım 29000 km'de idi. Şu an 32000.Oldukça memnunum. Senin km çok iyi. Benim motorun da muayenesi 2003ten beri yatmamış. Son beş yılı alıyorlar; 420 TL. Bana 850'ye malolacak... 1000 TL ve az üstü makul fiyat gözüküyor bence. Şişme yapmaz, ama Orjinal MZ gibi performans beklemeyeceksin. Uzun yolda en fazla 100 km/s sürat yaptım, normalde 80- 90 civarı sürati var ama bakımsız belki daha da artar...
---------- Mesajlar birleştirildi 16-06-2012 - 00:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15-06-2012 23:17 ----------
Ekrem, arka tekerleğin duruşu düzgün mü? Sağa ya da sola dönük olmasın? kontrol etmişsindir gerçi ama? Aman yüksek hızlara çıkma derim ben, zincir kitlerse fena...
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:41 ----------
Arkadaşlar ben de bir soru sorayım, Ön amortisörler en ufak çukurda zıplatmaya başladı,çok rahatsız ediyor. Yağını değiştireceğim ama alt tarafta yağ boşaltacak bir vida benzeri bulamadım, komple sökmeden yağı boşaltamaz mıyım acaba? Bir de tekrar yağ koyarken tam miktar çok önemliymiş, MZ'ler amortisör başına kaç cc yağ alıyor bilen var mı acaba? Şimdiden teşekkürler...
The man who knows everything chooses to know nothing...
Alp bey ve diğer arkadaşlar, mz in şanzuman yağı olarak hangi yağdan koymak gerekiyor?
anaaa teo abim? Abi eğer ön amartisörler patlak değilse, yağ sızdırmıyosa hiç elleme. Çok zor iştir o amastisör yağını değiştirmek. Keçeleri ellemeden değiştirebilirmiyim dersen bak parlak fikirlerim var. Benim motora göre anlatayım ama seninkiye aynımı bilmem. Ön lastiği sök. Maşaların en altında delik göreceksin. Delikten içine bak.alyan veya somonlu vida göreceksin. Onu sökersen yağ boşalır. Ama amartisör alt boruları aşağı düşebilir vidayı sökünce. 2 ci bi formül var daha basit. Ön lastiği sök. Amartisör borularıni tutan 2 şer vıda var altta ve üste onları iyice gevşet. Ön çamurluğu sök. Amartisör borularını gidondan sök. Amartisör borularının en üstündeki vida ları veya somonları sök. Amartisörü ters çevir bütün yağ aksın yarım saat,bi saat bekleki hepsi aksın. 10 numara ince yağ koyacaksın. Amartisör borularını,çamurluğu,ön lastiği geri tak. Üstteki vida yataklarından büyük veya orta boy şırınga ile aynı miktarda 15 cc yağ koy vidaları tak bi deneme yap. Çok yumuşak ise 5 er cc ekleme yap. Deneye deneye koy yağı. Aynı miktarda olacak. Çok koyarsan beton gibi olur esnemez.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)