http://www.tuvturk.com.tr/gecikme-bedeli.aspx
Burayı doldurarak istediğiniz sonuca ulaşabilirsiniz.
ANGARAJ
bulamadım bir mz
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
tekteker vereyim benim mz i polis olmak istiyorum ben binemicem galiba artık mz den anlayana gitsin
[QUOTE=Teo23;2688472]420 tl şu an için. (2003ten bu yana ödenmemiş)[COLOR="Silver"]
eyvallah teo23
Aldığım günden itibaren 1000. km Yaptığım masraf 30 tl yağ, 5 tl gaz teli, 15 tl arka balata, 5 tl patlamış ampuller, 15+5 tl ön fren sıvısı ve balata değişimi. Şimdilik bir kez yolda bıraktı, o da benim dikkatsizliğim. Yalnız biraz yağ yakıyor motor, 1500 kmyi devirdim, 5 litre yağ gitti. Piston segmanı da değiştirebilirsem süper olacak inş...
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:07 ----------
Ne demek Sivaslı.. Ya bak ne soracağım senin BMW ne alemde duruyor mu?
Merhaba arkadaşlar Sanırım aranıza yeni katıldım
Bende Bir 2003 model Kanuni Mz 301 kullanıcısıyım. Fakat çözemediğim birkaç problemim oldu sizlere danışmak istedim.
Motoru yıkayınca çalışmıyor arkadaşlar yada yagmur yağdıgında yaklaşık 45 dk ayak marşına basmam gerekiyor sonra zar zor çalışıyor.
Ve su anda vites farketmeksizin sabit hızla giderken kafayı pusup birden ileri atıyor kendini sizce debriyajdan olabilirmi yada elektronik bi problem olabilirmi.
Tekrardan herkeze merhaba şimdiden teşekkürler...
Benim bmw yi geçen yıl 1000 tl ye sattık.motor çalışır durumdaydı.bazı eksiklikleri vardı tabi, her bmw de olduğu gibi.ama bir bmw alıp toplamayı düşünmüyor değiliz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:59 ----------
Bu eski bmw lere mzlere jawalara ilgim var ama çok yakıyor.diğer yeni nesil örneğin bi 125 ybr nin kaç katını yakıyorlar bir yere giderken düşünüyorsun.
Evet orası öyle... Ben de elden çıkarmak zorunda kalmıştım, arka şaft için ayna- mahruti sıfır yaptırmıştım tornada. Çok ilgilenmek gerekiyor zor motorlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:17 ----------
Bak benim motor iyidir, 100 km'de 3 litre yakıyor, ee tabii orjinal MZ gibi hızlanma ve sürat yok, ama şehir içi 80 km filan bana yetiyor. Gerçi tam karbüratör ayarını tutturamadım daha. Belki 2,5 lt'ye düşer
Doğru zahmet gerektiriyor.benimde gömlek reklefe yaptırılaytaptırıla özelliğini kaybetmişti çok çabuk ısınıyordu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:25 ----------
Şimdi senin motorda titan tarzı bir motor bloğu var duyduklarıma göre 4 zamanlı aslında yakıt konusunda iyi.2,5 e iner ama kasa ağır ya ondan kabedebilir.mz lerin zaten en sevdiğim noktası gazladığın zaman büyük motor gibi seni yapıştırıyor ama benzinde herşeyi öldürmeye yetiyor.
Evet ağır bir motor,(artı 100 kg da ben ) ama trafikte lambalarda ivmelenmesi güzel. Gaz yememe sorunu vardı onu da hallettim, karbüratör kelepçeden hava alıyormuş, bayılıp kalıyordu motor, trafiğe ayak uyduramıyordum. Eski motorlar olunca tornavida elden düşmeyecek, 50 yıllık BMWyle gezen biri için bu motorlar sıfır ayarında
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:08 ----------
Ömer ben orjinal MZ kullanmadım ama aklıma gelenleri yazayım fikir verebilir, Ya kontak anahtarından ya da motor bloğundan su alıyor, kuruyana kadar da çalışmıyor. Koltuğun altına su girmediğini varsayıyorum. Islandığı zaman motor soğukken bujiyi sök, elektrik gelip gelmediğini kontrol et. Eğer ateşleme varsa ya karbüratörden ya da hava filtresinden su alıyordur, depo kapağından giren su da karbüratöre kaçabilir... bunlardan başka da ihtimal yok galiba sanırsam... İleri atılmasına gelince, Sen bence karbüratörü aç bi güzel temizle tıkanıklık da var galiba... Benzin çekemeyince bi ileri atılıyor bi çöküyor, ya da bendeki gibi hava filtresi hortumundan hava kaçırıyor. ???
Sen ona bakarsan oda sana bakıyor.
Cümleten merhaba.. Benim motora çakmaklık bağlama düşüncem var.. Telefon şarj ya da navigasyon için değil.. Yol kamerası bağlamak için çakmaklıktan .. Nasıl yapmalıyım direk aküden alsam ilerde şarj veyahut elektrik tesisatıyla ilgili sıkıntı yaşarmıyım ?
Listen to Your Heart
yag tahliye vidasinin yeri kirilmisti yeni blok almak zorundayim yaptirsam bana pahaliya maal olacak 17.bin km blok buldum fiyatida iyi eloktronik atesleme ama motorumdaki platinli acaba eletrik kablolari uyarmi birde motoru nasil sokecem
arkadaslar, benim mz 251 etz var. 23.000 km de 98 model. Son 4-5 senedir garajda yattı. Doğru düzgün kullanmadım muayenesi olmadığı için. Bu ay bakım yaptırdım, muayeneden geçirdim. Vergi borcu vs yok. Muayenesi 12 mayıs 2014 e kadar. Herhangi bir problemi, kazası yok. Sahibinden com a baktım, 2.500 isteyen de var 900 diyen de. Motorumun durumu gayet iyi. Eksozda paslanma var. Nikelajla halledilebilir. 1100 lira diyorum fiyata. Ümraniye'de oturuyorum, isteyen gelip deneyebilir. Düşünen olursa 0 543 911 50 75 den bana ulaşabilrsiniz.
Son 15 gününü mz 251 Motor sökmüş biri olarak diyorumki:dedğin olay mümkün tabiki ama Allah (c.c.) kolaylık versin.Helicoil den bahsetmişlerdi olmuyormu?Veya diğer dolgu yöntemlerini düşün Alüminyum dolgu gibi.Zira dediğin gibi motoru ters yüz etmek çok zor bir iş arkadaş.Şahsım adıma başka yöntem kalmamışsa deneme derim.
mz781 bloku sokup dedigin kaynaktan yapacaklarmis ama pahaliya maal olacak hem sonra ilerde ayni yerden kirilirsa kafayi yerim deminler getirdim ikinci el blok ama baya beklemis 17000km kafami karistiran benimki platinli aldigim blok elektronik ateslemeli bir ustaya teslim edecem artik ugrasamam tesekkurler
hasan şu linke bi bak bence: http://www.motosikletforum.com/threa...as%C4%B1.7604/
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)