Reklamdaki MZ251 çok güzel,egzoz anahtarı bile varhakikaten az bulunur cinsten.
alp_tunay
Jantlardan olduğuna eminim çünkü sabunlu su testi yaptık sadece jantla lastiğin birleştiği yerden minicik hava kaçırıyor.
sinan
tubeles lastiğe şamyel takmak ne kadar sağlıklı olur?
Jantları boyatsak faydası olur mu acaba, soruyorum çünkü maliyetli bir iş...
oley be . sonunda mz min otomatik vitesinden kurtuldum. kran sardığı için ikinci kez açtığımda şanzuman kutusu içerisindeki dişlilerin geçtiği çatallara kılavuzluk yapan mil in pulunu doğru takmamışım. havalar soğuk diye de pe üstüne düşmüyordum. geçen hafta söküp yaptım. şimdi şıkır şıkır. çalışıyor. ama malum havalar buz gibi şöyle iştahlı bir gezintiye çıkamadım. biraz ısınsın güzelce bir test yapacağım. yanlız 20 diş zincir dişlisinden pek memnun kalamadım. ilk kalkışlarda biraz nazlanma yapıyor tekrar 19 diş takmayı düşünüyorum.
alp_tunay
Teşekkürler taktırıp neticeyi buradan yazarım diğer akadaşlara da faydalı olsun...
Herkese merhabalar ... Bir sorum olcaktı... Bugün hava güzeldi 100 km kadar gezdim ... Gelirken otobandan geldim eve... Haliyle otobana ayak uydurdum.. Şehir içine girip ışıklarda beklerken ara gazı verdiğimde devir kapağının ordan kedi hırlıyormuş gibi ses geldiğini fark ettim.. Sağ çekip baktım devam ediyordu, korkarak eve geldim garaja aldım denedim hala devam ediyor... Gaz verdiğimde hafif hafif kedi hırıltısı devam ediyordu... Çok gezip ısındığı için yapmıştır umarım... Yoksa başka bir problemmi acaba ?
Çok teşekkür ederim Alp abi .
O gelen ses benim icin sabahlari ısıtırken motorun Ben gitmeye hazirim demesidir :D
Cümleten iyi akşamlar.. Bugün motorumu inceledim o sesin kaynağınıda buldum... Rölanti ayar vidasi yok (nasıl yok olmuş bilmiyorum).. Kedi hırıltısı gibi sesi onun için veriyor.. Hatta zor çalıştırdım, oraya geçici birşeyler yaptım seste kesildi ... Birkaç saat dinlenmeden sonra bir basışta da aldı... Peki neden o sesi veriyor ve neden orası açık olduğunda çalışmıyor.. Hava aldığından olabilirmi ?
Evet hava girişi fazla buda boğulmaya yol açar.Rölanti ayar somununu bulman gerek.Bulamazsan şayet bir MZ bulup onun ölçülerine göre tornada yaptırman gerek.
ve sonuç yine hüsran. yaw bu alet niye kendi kendine vites değiştiriyor anlamatım gitti.(:
Concorde787 segmanlarında bir sorun olmasın?yada şöyle sorayım:bu durumdan önce segmanları söküp taktınmı hiç?
sekman derken? motorun piston sekmanlarında bir sorun yok tu ki. şanzumandaki dişli mekanizmasını dağıtmamaya da o kadar özen gösterdim . yanlız aklıma takılan bir soru dan bahsadeyim .makinamı üzerinde aldığımda 19 diş dişli vardı. ben biraz ekonomi yapayım diye 20 diş dişli istedim. ama düşünüyorum 20 diş in kendi kendine vites değişmesi ile bir alakası olamazki.blok taki şanzuman tarafında bir kaç tane blok civataları yalama olmuştu onları söktüğüm zaman helicoil yaparak tamir ettim aynı cıvataları kullandım. sorun şu. 1. viteste kalkıyorum, 2 vitese atıyorum. gaz açıp gidiyorum. sonra gazı kesince kendi kendine 3. vitese geçiyor. anlamadım gitti be yaw. dişlileri kumanda eden çatalların geçtiği bir mil var, milin debriyaj balatası tarafına gelen bloktaki pul kaymıştı ( takarken dikkat etmemişim) ondan sandım ama değilmiş. birde aklıma şu soru geliyor acaba blok cıvatalarını fazla mı sıktımda çatallara kumanda eden vites topu sıkışıyormu yoksa...
20 dişli ile bir bilgim yok.Blok civatalarının fazla sıkılmasıyla ilgili olmasa gerek.Segmanlardaki yanlış takma ya da fazladan olan aşınma,kırılma gibi durumlar bilirsin vites değişimine neden olur ve bu hafif bir vuruntu,kesintiden sonra olur.Birde devir artımında ani gaz kesiminde vites düşümü ,boşa alma şeklindedirki seninki vites yükseltiyormuş.Bir terslik olduğu kesin .Oradaki mekanizma durduk yerde asla vites yükseltmeye müsait değil.Ama çözümüde onun içinde gibi.
bugün mz'imle ilgilendim alaşehirde ustaya götürdüm kader motor 15 adet parçası değişiyor motor indi aşağıya elektrik akşamı bakılıyor akü ve karbürötörde değişti adam etmeye karar verdim birde boya oldumu değme keyfime bu arada arkadaşlar herhangi bir parça isteyen için bana mesaj atsın
DÖRT TEKERDEN VAZGEÇTİK İKİ TEKERİ Bİ DENEYELİM DEDİK
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)