Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
02 Kasım 2011, 22:25
#2181
585858 adlı üyeden alıntı
alp bey mz 251 karbüratörünün şamandıra ayarını bozdum ya çok benzin gelip tahliyeden atıyor yada çok kapatım hiç benzin gelmiyor ayarını tutturamıyorum yardım ederseniz sevinirim.şimdiden teşekkürler.
Şamandıranız sarıdan yapılmışsa onu tutan kolu eğip bükerek ayar yapıcaksınız... Taşırıyorsa benzini en az depolayacak şekilde bükmelisiniz... Biraz dikkat isteyen iştir... Çok fazla eğip bükmeye gelmez kırılabilir...
Eğer plastikse şamandıranın ı yenisini almanız gerekebilir...
Asil kurt...
senin arızan şamandradan olabilir... Yatmadan mütevellit pislik memeyi tıkamış ta olabilir... yeterli benzin depolanmadığından motorunuz bir süre gidip benzin bitince stop ediyordur....
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
Reklamlar
-
03 Kasım 2011, 00:45
#2182
Öncelikle teşekkürler.şamandıram sarıdan yapılmış çok ince bir ayarı var.birde karbüratörde iki meme var birisi üstte birisi alt kabda.üstteki 135 lik meme sizce normalmi.ben üsttekinede alttakinede sigorta teli koydum az yaksın diye.bir diğer sorunumda alt kabla karbüratör arasındaki conta kötüleşmiş orlingden kestim yine sızdırıyor conta bulamadım sizin bir öneriniz varmı.karton olur diyorlar.
-
03 Kasım 2011, 01:04
#2183
585858 adlı üyeden alıntı
Öncelikle teşekkürler.şamandıram sarıdan yapılmış çok ince bir ayarı var.birde karbüratörde iki meme var birisi üstte birisi alt kabda.üstteki 135 lik meme sizce normalmi.ben üsttekinede alttakinede sigorta teli koydum az yaksın diye.bir diğer sorunumda alt kabla karbüratör arasındaki conta kötüleşmiş orlingden kestim yine sızdırıyor conta bulamadım sizin bir öneriniz varmı.karton olur diyorlar.
135 lik meme biraz büyük.... 125 lik normal olanı... Büyük bir ihtimal fazla benzin gidiyor boğuluyor.... Ya da şamandıra fazla benzin tutmadığından meme de büyük olunca harcama çoğalıyor şamandıra benzin yetiştirmiyor....
O conta tek parça olmalı..Ek yeri kabul etmez... Bence klingirik (mantar) contadan kendin kesebilirsin...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
03 Kasım 2011, 01:10
#2184
Bu şamandırayı eğmeden önce herşey güzeldi.sigorta teli attım yakıt azaldı.contayı değişmek için söktüm sökerkende elim şamandıraya geldi ha şöyleydi böyleydi derkende ayar kaçtı.sizlerinde yardımıyla halledecez inş.
-
03 Kasım 2011, 12:40
#2185
Merhaba arkadaşlar nasılsınız Mz leriniz nasıl
-
04 Kasım 2011, 18:50
#2186
sağol ben iiyim ama MZ paramparça :( fotolarını koyucam yakında ama nasıl bi konu açsam die düşünüyorum?
-
05 Kasım 2011, 05:36
#2187
merhabalar mz on disliyi yenilemek icin illaki kirik olmasimi lazim zencir yeni disliyidemi yenilesem ayrica 16 disten 21 dise kadar farkliliklari var hangisini tercih edersiniz standardi 21 ama bi sorayim dedim yani tesekkurler
-
05 Kasım 2011, 13:16
#2188
motoru kullandığın bölge fazla rampalıysa ufak tak.
çoğunlukla düz yolsa 19 veya 21 tak
"Son gün olmasın dostum, çelengim top arabam;
Alıp beni götürsün tam dört inanmış adam!”
-
06 Kasım 2011, 10:57
#2189
Kurban bayramınız mübarek olsun dostlar
-
06 Kasım 2011, 23:42
#2190
selam arkadaşlar mz 97 modelli motorun yakıtını nasıl düşürebilirim 1lt ile 17km yapıyor(şehiriçi).
-
08 Kasım 2011, 00:03
#2191
kashmar54 kardes motor kullandigim yer duz 21 disli aldim birde motorumdaki zencir baklasi 128 aldigim zencir 130 lu proplem olurmu acaba selam kurban bayraminiz mubarek olsun
-
10 Kasım 2011, 17:33
#2192
Arkadaşlar. motoru boyatmayı düşünüyorum depo ve yan kapaklar siyah olacak. ama iskelet için önerileriniz var mı?
-
14 Kasım 2011, 19:56
#2193
slm arkadaşlar ben forma da motor tutkusuna da yeni başladım ancak hevesim kursağımda kaldı sizden yardım bekliyorum 94 model mz var piston altındaki bilyeyi dağıtmış o parçalarıda silindir içine alınca motor rektefelik oldu neyse tabi artık iki zamanlı motorla uğraşacak usta nerde bende kendim motoru açtım rektefe ettirdim yeniden topladım fakat şimdi çalışmıyor sizce sebebi ne olabilir.yardımlarınızı bekliyorum. şimdiden teşekkürler.
-
17 Kasım 2011, 22:47
#2194
recepmz adlı üyeden alıntı
slm arkadaşlar ben forma da motor tutkusuna da yeni başladım ancak hevesim kursağımda kaldı sizden yardım bekliyorum 94 model mz var piston altındaki bilyeyi dağıtmış o parçalarıda silindir içine alınca motor rektefelik oldu neyse tabi artık iki zamanlı motorla uğraşacak usta nerde bende kendim motoru açtım rektefe ettirdim yeniden topladım fakat şimdi çalışmıyor sizce sebebi ne olabilir.yardımlarınızı bekliyorum. şimdiden teşekkürler.
Merhaba kardeşim, bu soruna en iyi cevap ustaların ustası Alp beyden gelecektir, ondan gelecek cevabın mutlaka bekle sabret mutlaka yazacaktır. Sevgiyle kal, en kısa zamanda güzel haberlerini duymak dileğiyle...
Not: Bizim memlekette olsan senin sorunun 1 günde tamamdı, uzakmısın Karaman'a.
[COLOR="Magenta"][I][B]LÜTFEN DAHA YAVAŞ, ÇÜNKÜ YAŞAMAK ÇOK GÜZEL.[/B][/I][/COLOR]:rendeer:
-
19 Kasım 2011, 21:42
#2195
kastamonu'dayım ben kardeşim alp ağabey nerelerdesin sen yav!! motorum öyle cansız yatarken yanına gidesim gelmiyor.
-
19 Kasım 2011, 23:01
#2196
recepmz adlı üyeden alıntı
kastamonu'dayım ben kardeşim alp ağabey nerelerdesin sen yav!! motorum öyle cansız yatarken yanına gidesim gelmiyor.
Recep kardeş muhtemelen Alp beyin bir işi çıkmıştır, meraklanma görecek ve cevaplayacaktır sorunu, nasıl olsa havalar müsait değil binemiyoruz, bu bahane ile yavaş yavaş daha sağlıklı tamir edersin motorunu... Bu arada Kastamonu merkezdemisin, Pınarbaşı'da görev gereği kalmıştım bir süre..Selamlar hemşehrim...
[COLOR="Magenta"][I][B]LÜTFEN DAHA YAVAŞ, ÇÜNKÜ YAŞAMAK ÇOK GÜZEL.[/B][/I][/COLOR]:rendeer:
-
20 Kasım 2011, 00:02
#2197
a.s. hocam evet merkezdeyim ben bu şehire yerleştiğime ilk defa bu motor yüzünden üzülcem heralde abi ben inşaatçıyım ne anlarım motor tamirinden usta kıtlığı yüzünden oldu zaten ne olduysa. şu çin
motorlarının bi iki vidasını söküp takan ustayım diye dükkan açıyo bide iki zamanlı motorla uğraşmam demeleri yok mu hasta ediyorlar insanı.
-
23 Kasım 2011, 02:37
#2198
recepmz adlı üyeden alıntı
slm arkadaşlar ben forma da motor tutkusuna da yeni başladım ancak hevesim kursağımda kaldı sizden yardım bekliyorum 94 model mz var piston altındaki bilyeyi dağıtmış o parçalarıda silindir içine alınca motor rektefelik oldu neyse tabi artık iki zamanlı motorla uğraşacak usta nerde bende kendim motoru açtım rektefe ettirdim yeniden topladım fakat şimdi çalışmıyor sizce sebebi ne olabilir.yardımlarınızı bekliyorum. şimdiden teşekkürler.
Biraz ara verdim internet olayına....
Parçaları iyi bir şekilde monte ettiğine eminsen büyük ihtimal elektrik aksamında var problem... Eğer buji piposunu motor bloğuna tutup ayak marşına bastığında kıvılcım çıkıyorsa sorunun daha da kolaylaşacaktır... Ufak bir platin ayarıyla halledebilirsin... Bizle buna avans ayarı da deriz...
Ha kıvılcım çıkmıyor a dönersek mutlaka bir bağlantıyı yanlış yapmışsınızdır.... Tekrar kontrol etmeniz gerekir bağlantıları.....
Mzlerde benzini tamamsa, elektriği geliyorsa çalışmaması için hiçbir sebep yoktur....Sadece ince ayarlarda vardır aksaklık...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
23 Kasım 2011, 21:17
#2199
motoru ilk topladığımda buji ara sıra ateşlemiyordu pilatini değiştirdim şimdi ateşlemede sıkıntı yok. bujiyi söküp silindire biraz benzin döküp basıyorum sonuç yine aynı. bi süre bastıktan sonra sıkışan çiğ benzini atıyo o kadar başka tık yok vurdura vurdura sonunda zincir de kırıldı sanırım ek parçasını düzgün takamamışım.
-
02 Aralık 2011, 00:56
#2200
yeni bing carburator aldim cikle telini cok zor taktim ozel kendi teli ama kisa geldi olmadi bende bir santim kadar dis kablosunu kestim motoru calistirdigimda gazi kendi kendine yukseliyor cikleyi cekiyorum stop etmiyor bilginiz varmi acaba selamlar
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler