depo 16 litre
depo 16 litre
[B]YamahaYBR125+Solaris50[/B]HondaCBF150[B]TvsRTR150[/B]MondialAG125+MCT250+125mt+150kn[B]MZ251+301[/B] Jawa250classic+TwinSport350[B]PejoNINJA50[/B]Mobilette50[B]Bisan150lf[/B]Crown150[B]2TekerÜstünde16Yıl+150000Km[/B]
arkadaşlar motor sıfır ayarında az kullanılmıştır,çizigi kazası yoktur,2.sahibiyim garantisi devam etmektedir,daha 2 aylık motordur bütün bakımları gebze tvs servisinde yapılmıştır,rodaj süresi itinayla tamamlanmıştır yeni kasa cbf150 2011 alıcagım için satıyorum saçma takas tekliflerinde bulunmayın ciddi alıcılar telefonla ulaşsınlar.motorda alarm,dijital gösterge,led stop,racing ön disk,orlingli orjinal zincir(40bin km. götüren) mevcuttur!takas fiyatı farklıdır!..
bak bu adam cbf 150 ile takas ediyo sahibinden de manyak mı
onu bilmem de sen yakıt la takas arasında nası bağ kurdun onu çözemedim
[B]YamahaYBR125+Solaris50[/B]HondaCBF150[B]TvsRTR150[/B]MondialAG125+MCT250+125mt+150kn[B]MZ251+301[/B] Jawa250classic+TwinSport350[B]PejoNINJA50[/B]Mobilette50[B]Bisan150lf[/B]Crown150[B]2TekerÜstünde16Yıl+150000Km[/B]
ikisi de aynı segmentlerde aynı ölçülerde hemen hemen aynı kalitede motorlar cbf 30 35 km yapar 1 litre ile yani adam neden 2 aylık motoru böyle az yakan bi motoru satmak istesin sence mantıklı mı
zevkler renkler tartışılaz 100 lerde satılıt 2011 motor var hepsi mi deli
[B]YamahaYBR125+Solaris50[/B]HondaCBF150[B]TvsRTR150[/B]MondialAG125+MCT250+125mt+150kn[B]MZ251+301[/B] Jawa250classic+TwinSport350[B]PejoNINJA50[/B]Mobilette50[B]Bisan150lf[/B]Crown150[B]2TekerÜstünde16Yıl+150000Km[/B]
bunu bu topikteki 100 kişiye soralım alacağımız cevapları kontrol edelim. hem onu boşver burası mz topiği mz bu çinde üretilenlere benzemez 500 lük motorlarla kapışır bu motor hakkını verir ona göre de yakar. zaten daha önce yazmıştım bizim oralarda mz kullanmayana motora biniyorsun demiyorlar bence bi ara mz kullan kendi motorunu satarsın mz e herkes binmez hastası biner
MZ Benzini Kimisine göre Çok Yakar Fakat Yaktığı Benzini %100 Hazza Dönüştürür TVS,YBR,CBF ile Kıyaslanamaz Aynı Klasmanda Değil İsterse Tek Depo 1000 Km Yapsın Zevk İşi Bu iş
arkadaşlar bayramdan sonra mz ime kavuşuyorum inş. şimdi de bi kask almayı düşünüyorum nasıl birşey önerirsiniz. birde kask ta airbag özelliği nasıl oluyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:43 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...0338263/detay/
bu kask nasıl mesela
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...7579795/detay/
birde bu var hangisini önerirsiniz veya sizin bildiğiniz
merhaba arkadaşlar.şimdiden bütün mzci kardeşlerimin bayramını kutlarım.
eğer bi bileniniz varsa benim mz gereğinden fazla Zinciri yağlıyor.okadarki zincir körüklerinden ve arka dişli muhafazasından taşıp arka tekere akıyor.ön dişlinin arkasındaki keçedendir dedim değiştirdim ama olmadı.fikri olan varsa paylaşırsa sevinirim.
unutma herşey 1 saniye içinde olur.
Ön dişli boşluğundaki vites boşluğu (N) müşüründen veya hemen oradaki iki küçük tapanın gevşekliğinden dolayı şanzıman yağı alıyor olabilirmi dişli boşluğuna?Fikir benimkisi.
mrb arkadaslar oncelikle herkesin yaklasan mubarek ramazan bayrami mubarek olsun iki zamanli yaglarin hepsi aynimi jetski's waterscooters.birde ufak yaris arabalari carting icin kullaniyorlar mz motoruma kullanabilirmiyim sonucta 2 zamanli ama kutularin uzerinde yaziyor bunlara kullanabilirsiniz diye selamlar
valla olabilir MZ781 kardeşim.onlara bakmadım keçeden diye.yarın bide onlara bakıp yazarım.sağol paylaşımın için.
unutma herşey 1 saniye içinde olur.
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
Bayramınız Mübarek Olsun MZ ci Kardeşlerim
bütün motorcu arkadaşların öncelikle mz cilerin bayramı mübarek olsun kazasız sürüşler
Arkadaşlar Ramazan Bayramınız Mübarek olsun. Kazasız belasız sürüşler...
selam olsun mz severlere...kimse varmı acaba şuan online olup bana yardım edebilecek..motorumu uzun bi süredir kullanamıyordum ve yeni karbüratör aldım taktım fakat motorun gerçek sesini bir türlü duyamadım boğuluyor gibi benzin bitiyor gibi ses var hava ve yakıt ayarıyla oynadım ama hiç bişey değişmedi..kafama takılan önceki karbüratörümde cheekle vardı fakat ele bağlıydı bunda üzerindeymiş.acaba aşağıdamı açık cheekle yoksa yukarıdamı
YOKLUĞUM SİLAHIM,AŞK PUSATIMDIR..
ARKADAŞIM MERHABA, TAKTIRDIĞIN YENİ KARBÜRATÖR TASARRUF KARBÜRATÖRÜDÜR, ELDEN JİKLELİLERE NAZARAN BİRAZ DAHA AZ YAKAR, JİKLE AŞAĞIDA KAPALI YUKARIDA AÇIKTIR. BİLGİN OLSUN BAZEN KENDİ ELİMİZ DOKUNUYOR AŞAĞI DÜŞÜYOR, BAZENDE LÜZUMSUZ BİRİSİ TARAFINDAN JİKLE AŞAĞIYA İNDİRİLİYOR, EĞERKİ BİR GARİPLİK SEZERSEN İLK AKLINA GELEN JİKLE OLSUN, ZİRA BEN SIK YAŞIYORUM BU SORUNU. İÇERDE AYAR VİDALARI VAR KALİTELİ BİR MZ USTASI BULURSAN GÜZELDE AYARLARSA AYNI TIN TIN MZ SESİNİ YAKALARSIN. ÖNCEKİ KARBÜRATÖRLERE GÖRE SÜRAT DÜŞÜKTÜR AMA YETERLİDİR BENCE.
BİRDE KARBÜRATÖRDEN GELİP PİSTON GÖMLEĞİNE BAĞLANAN BAĞLANTININ 2 SOMUNUNU GÖRECEKSİN HERHALDE 12-13 ANAHTARI OLACAK, ONLAR GEVŞİYOR ZAMANLA VE MOTOR HAVA ALIYOR BASİT BİR ŞEY SIKIVER, BAŞIMA GELDİ TEDBİR OLSUN DİYE BİLGİLENDİRMEK İSTEDİM HERKESİ.... SAYGIYLA KALIN, LÜTFEN DAHA YAVAŞ!!!
[COLOR="Magenta"][I][B]LÜTFEN DAHA YAVAŞ, ÇÜNKÜ YAŞAMAK ÇOK GÜZEL.[/B][/I][/COLOR]:rendeer:
mz orjinal karbüratör diye aldım..jikle aşağıda kalmıyor ki motorun sarsıntısıyla kendi kendine yukarı çıkıyor :( somunlarda sorun yok buji yeni takıldı.rolantide güzel çalısıyor hatta ilk 100 metrede sorun yok sonra gaz verince yığılıp kalıyor.aşağıda da denedim yine aynı motoru ayaklığa alıp denedim boşta gaz verişinde sorun yok vitese geçince yığılma yapıyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:41 ----------
jiklenin iğnesi, jikle aşağı basılınca yukarı çıkıyor bu durumda jikle çekilmiş olmuyormu ?
YOKLUĞUM SİLAHIM,AŞK PUSATIMDIR..
KARDEŞİM, ALDIĞIN KARBÜRATÖR EVET MZ İÇİNDİR. TASARRUF KARBÜRATÖRÜ DİYE BİLİNİR, BEN 3 AYDIR KULLANIYORUM SORUN YOK. AMA ESKİ AYARI TUTTURUNCAYA KADAR 3-4 KEZ KARBÜRATÖRÜ TAKAN USTAMA GİTTİM TABİİKİ İLK DEFASINDA TUTMAYACAKTIR, BİR KAÇ KEZ İÇTEN VE DIŞTAN AYAR GEREKTİRİYOR USTAYIN BUNU BİLMESİ GEREKİR.
GALİBA BEN KARIŞTIRDIM TEKRAR İZAH EDEYİM: JİKLE AŞAĞIDA İKEN AÇIKTIR, YANİ SABAHLARI ÇALIŞTIRMADAN ÖNCE AŞAĞI İNDİRİYORUZ. ÇALIŞTIKTAN SONRA YUKARI KALDIRIYORUZ VE BU POZİSYON BİNİP GEZECEĞİMİZ YANİ DURMASI GEREKEN POZİSYONDUR(YUKARIDA). SABAHLARI JİKLEYİ BASIP ÇALIŞTIRMAMIZ GEREKİYOR YA; NE GARİP AŞAĞIDAYKEN ÇALIŞMAZ, YUKARI KALDIRINCA PAT DİYE ÇALIŞIR. AMA JİKLENİN SOĞUK MOTORLARDA AÇILMASI GEREKTİĞİ BİR GERÇEK, AYNI SİSTEM MOTORLU TESTERELERDE VAR...SONUÇ GÜZEL KARDEŞİM; JİKLE AŞAĞI AÇIK, YUKARI KAPALI.... KISA BİR SÜRE ÇALIŞTIRDIKTAN SONRA JİKLEYİ YUKARI KALDIRIYORUZ, AKSİ HALDE GAZ YEMEZ, BENZİN BİTECEK HİSSİ VERİR.
KONTROLÜNÜ YAP USTANA UĞRA DERİM. SELAMLAR KARDEŞİM.
[COLOR="Magenta"][I][B]LÜTFEN DAHA YAVAŞ, ÇÜNKÜ YAŞAMAK ÇOK GÜZEL.[/B][/I][/COLOR]:rendeer:
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)