Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
6. sayfa BirinciBirinci ... 4567816 ... SonuncuSonuncu

Yeni Yamaha Ybr 250

    REKLAM ALANI
  1. #101
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    inaşallah bir an once belli olurda herkes basının caresine bakar
    Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #102

    Üyelik
    01 Ekim 2005
    Şehir
    balıkesir havran
    Motosikleti
    cbr250r
    fiatı uygun olursa tabiki bende alırım bu motoru

  3. #103
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    31 Ocak 2006
    beldeyama tekrar sitesinde yayınlamış ybr250'yi genel bilgilerede yer vermişler

    sanırım bu model getirilecek tr ye

  4. #104

    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Antalya
    hürriyetin gazetesinin otomobil ekinde ybr250 haberi vardı.bahar 2007 de kesin geliyormuş

  5. #105
    timtim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mayıs 2005
    Şehir
    izmir-karşıyaka
    Motosikleti
    yok malesef olcağada benzemior.
    yamahanın hangi motoru ucuzki bu motor ucuz olsun arkadaşlar bence temiz 8.500 ytl olur 8000 kesinde 500 benden honda cbf in aynısı marka değişik bu 250 likleri çift silindirli racing tipli yapsalar daha güsel olucak bence cbr 250 yada yzf 250 şeklinde grenajlı felan daha hoş olur güçleride şöle 40 bg felan olsa ağırlıkta 130 kg gecmedimi cillop gibi olur

    bide fiyatları 5-6 arası olsa çok ii olur iyice hayal oldu be

  6. #106
    gupilya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Truva 250 TR
    ben 5000 YTL veririm. Ahada buradan Yamaha Türkşye'ye duyurulur. 5000 Ytl anahtar teslim yaparsa alırız bi tane oluruz bizde YBR'ci.

  7. #107
    richy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2006
    bunun fiyatı ne zaman belli olacak arkadaşlar? yılbaşına kadar bir motor alma niyetindeyim o zamana kadar açıklanırsa ve tabiki uygun olursa ybr ci olabiliriz.
    ==============================
    ==============================

  8. #108
    tubis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha Cygnus L
    Ben bile beğendim,siz düşünün gerisini
    Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
    'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>

  9. #109
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    ah yamaha gene yapmıs yapacagını ya suna bi disk fren koysan ölürmüydün be bunun haricinde bu motor tutar fiyatta uçmazlarsa tabi.

  10. #110

    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Artık çok daha güzel bir şeye sahibim..
    Büyük ihtimalle bunu martta motosiklet fuarında çıkaracaklar görücüye..Öyle bir duyum aldım japon amcalardan
    Hayat ne kadar uzun olursa olsun, hep beklenmeyen kadar kısadır.

  11. #111
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    31 Ocak 2006
    Bu motosiklet 6000ytl den satılırsa;bende kesin alırım diyen arkadaşlar lütfen yazsınlar.

  12. #112

    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Artık çok daha güzel bir şeye sahibim..
    benim alabiliritem yüksek tabi eğer 6000 lira olursa...
    Hayat ne kadar uzun olursa olsun, hep beklenmeyen kadar kısadır.

  13. #113
    KAPTANTIGER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2005
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    SUZUKI GSR 600
    Ekonomik, pratik ve şık yeni bir Yamaha:
    Yamaha her zaman müşterilerine, beklentilerinden fazlasını verebilecek çok geniş bir ürün yelpazesi sunmayı kendine hedef edinmiştir. YBR 250 özellikle bu hedefin altına çizen bir üründür.
    250cc.’lik dört zamanlı motorlu, tam boyutlarda bir şaseye sahip YBR250, yeterli güç, şık görünüm ve ekonomik kullanımı birleştiren bir motosiklet arayan sürücülere hitap edecek bir model.

    MOTOR:

    Kolay kullanım için güçlü tork:
    4 Zamanlı, hava soğutmalı, 250cc.’lik iyi cevap veren güçlü bir motor YBR250’nin güç kaynağını oluşturmaktadır. Günlük “taşıt aracı” kullanımı ve işlevselliği düşünülerek tasarlanan bu makina, alçak devirlerden orta devirlere çıkarken güçlü tork üreterek sıkışık trafikteki dur-kalk kullanımında çok etkili bir performans sergilemektedir.

    Yakıt enjeksiyon sistemi:
    YBR250’nin motoru, Yamaha’nın diğer büyük ve pahalı motorlarında bulunan bütün teknik özelliklere sahiptir. İyi performans ve düşük emisyon için YBR50 büyük bir hava filitre kutusundan hava alan yeni bir enjeksiyon sistemiyle donatıldı. Bu verimli sistem sayesinde motor, gaz kolu hareketine çok iyi cevap vermekte ve böylelikle motosikletin şehir içi trafiğindeki dur-kalk kullanımı kolaylaşmaktadır. Temiz yanma sağlayan enjeksiyon sistemi aynı zamanda açık ve uzun yol kullanımında da güçlü akselerasyon ve yeterli motor gücünü sağlamaktadır. Bu özellikler de YBR250’nin her amaca uygun, çok ekonomik bir motosiklet olduğunun göstergesidir.

    “Forged” pistonlar ve özel kaplanmış silindirler:
    YBR250’nin motorunda sürtünmeden meydana gelen kayıpları önlemek ve makinanın verimini arttırmak adına daha dayanıklı “forged” piston ve sürtünme önleyici maddelerle kaplanmış silindir kullanıldı. Motora takılan “balancer” de vibrasyonu azaltarak motosikletin konforunu arttırmaktadır.

    5 vitesli şanzıman:
    Yeni YBR250’nin 5 zitesli şanzımanı günlük kullanımın gerekleri düşünülerek dizayn edildi. Dişli oranları da, motosikletin hem şehir içi, hem de şehir dışı kullanımda en iyi performansı vermesi gözetilerek dikkatle seçildi.

    Oksijen sensörlü ve iki kademeli katalizör:
    YBR250’ye oksijen sensörlü, iki kademeli egzos sistemi takılarak EU-3 emisyon regulasyonunun gereklerinin fazlasını karşılaması sağlandı. Sisteme hava indiksiyon sistemi de ilave edilerek yanmamış atık gazların miktarı minimum seviyeye indirildi.

    Yağ soğutucu:
    Şehir içi trafikteki dur-kalklar sırasında motorun çok ısındığını hepimiz biliriz. YBR50’ye bu tip kullanımlar sırasında motorun çok ısınmasını önlemek ve makinanın sabit bir ısıda çalışmasını sağlamak için yağ soğutma radyatörü monte edildi. Bu hafif radyatör aynı zamanda sürücünün konforunu ve motosikletin genel performansını da arttırmaktadır.

    ŞASE:

    Konforlu ve dengeli şase:
    YBR250’nin şasesi de motoru gibi, şehir içi, şehir dışı çok amaçlı kullanıma uygun olarak yeni teknoloji malzemelerle tasarlandı. Şasenin tasarımı, Yamaha’nın büyük ve pahalı diğer modellerinde kullanılan şaselerin özelliklerini de içermektedir.

    Çift beşikli kadro:
    Yamaha mühendisleri YBR250’ye konforlu, emniyetli ve dengeli sürüş sağlayacak bir şase üretmeyi hedeflediler. Öncelikle konforu sağlamak için çelikten, rahat ve doğal bir oturma pozisyonu veren çift beşikli kadroyu tasarladılar. Daha sonra 250cc. makinayı bu kadroya en uygun şekilde monte ederek sürücüye dengeli ve kolay sürüş sağlayacak ideal ön/arka ağırlık balansını buldular.

    Kaliteli süspansiyon:
    YBR250’nin arkasında, konforlu ve emniyetli yol tutuşu için yumuşak ve gelişmiş süspansiyon özelliklerine sahip Yamaha’nın “link” tipi Monocross sistemi kullanıldı. Ön tarafta ise, motosiklete kolay kontroledilebilme karakterini kazandıran yüksek kalitedeki 37mm. çapında hafif amortisörler kullanıldı.

    Ön disk, arka kampana frenler:
    Ön terelekte güçlü frenaj sağlayacak geniş, 282mm. çapında diski olan fren kullanılırken, arka tekerlekte frenajın verimini arttıracak tamburlu fren kullanıldı. Bu dengeli kombinasyonla YBR250’nin her şartta sürücüsüne kontrollu ve güçlü bir frenaj sağlaması garanti altına alınmış oldu.

    17” Alaşım döküm jantlar:
    YBR250’nin motosiklete sportif bir görünüm veren 17” jantları dönme ağırlığını en aza indirerek süspansiyonun verimini arttırmaktadır. Bu jantları temizlemesi de kolaydır!

    Ön janta 100/80-17, arka janta ise geniş 130/70-17 lastikler takılarak YBR250’nin yol tutuşu, kavraması ve kontrol edilebilme kabiliyetinin ideal düzeyde olması sağlanmıştır.

    19.2 litrelik büyük kapasiteli yakıt deposu:
    YBR250, üstün teknoloji yakıt enjeksiyon sistemiyle sınıfında yakıt tüketimi en ekonomik olan motosiklettir ve 19.2 litrelik büyük yakıt deposu sayesinde bir depo yakıtla müthiş uzun mesafelere seyahat edebilecektir.

    YBR250’nin şık deposu sürücüsüne rahat bir sürüş pozisyonu sağlayacak biçimde dizayn edildi. Sportif görünüşlü depo özel dizaynı sayesinde, hareket helindeyken makinanın üstüne hava üfleyerek soğutmaya yardımcı olmaktadır.

    Kademeli, çift kişilik sele:
    Maksimum sürücü ve yolcu konforu için YBR250’de rahat, kademeli bir çift kişilik sele kullanıldı. Sele, akselerasyon sırasında sürücüyü arkaya kaymaması için yeteri kadar desteklemektedir. Selenin yüksekliği, bir çok sürücünün duruken ve yavaş akan trafikte iki ayağını da yere koyabilecek boyuta ayarlandı. Selenin yoğun olarak doldurulmuş arka kısmıyla beraber ulaşması kolay yolcu elcikleri ve ergonomik ayaklıklarla da maksimum yolcu konforu sağlanmıştır.


    Güçlü aydınlatma ve LCD göstergeler:
    Yuvarlak, çok reflektörlü ön far güçlü bir aydınlatma sağlamaktadır. LCD gösterge tablosu hız göstergesi, toplam yapılan kilometre sayacı ve kullanışlı bir tripmetreden oluşmakta.

    2007 Renkleri:
    Kırmızı
    Gümüş
    Siyah



    Teknik Özellikler
    YBR250

    Motor

    Motor tipi
    Tek silindirli, 4 zamanli, hava sogutmali

    Silindir hacmi
    249 cc

    ÇapXStrok
    74 x 58 mm

    Kompresyon orani
    9.8 : 1

    Maks. gücü
    21 HP-7.500 devirde

    Maks. Tork
    2.1 kg-m-6.500 devirde

    Yaglama
    Islak karter

    Yakit sistemi
    Yakit enjeksiyon

    Debriyaj tipi
    Islak, çok diskli

    Atesleme
    TCI (Dijital)

    Ilk çalistirma
    Elektrik marsli

    Vites kutusu
    5 vites

    Tahrik
    Zincirli

    Şase

    Ön süspansiyon
    Teleskopik çatal

    Arka süspansiyon
    Masa

    Ön teker hareket mesafesi
    115 mm.

    Arka teker hareket mesafesi
    120 mm.

    Ön fren
    Tek disk, f 282 mm.

    Arka fren
    Tambur, f 130 mm.

    Ön lastik
    100/80M/C 52S

    Arka lastik
    130/70M/C 62S

    Boyutlar

    Boyutlar (UxGxY)
    2.025 x 745 x 1.065mm

    Sele yüksekligi
    805 mm

    Iki teker arasi mesafe
    1360 mm

    Min.Yerden yükseklik
    190 mm

    Agirlik
    138 kg

    Yakit kapasitesi
    19.2 litre

    Yag kapasitesi
    1.55 litre

    Dİkkat Edİn Kİ Motor Yag Sogutmali
    Söz Uçar Yazı Kalır...:cat:

  14. #114
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    31 Ocak 2006
    bu motosikletin 125liği ile bir gün içerisinde ortalama hızım 100km/sa. 700km yol yaptım en ufak sorun yaşatmadı müthiş sağlam bir motosiklet..250cc olanı konfor,yol tutuşu ve elbette performans bakımından çok daha üstün olacaktır..kalite ve sağlamlık konusunda hiç endişem yok çünkü " o bir yamaha"," o bir halk kahramanı", ooo..

  15. #115

    Üyelik
    25 Kasım 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF 150
    teknolojiyi kullanarak bir iki rütüş yapılmış sanki sadece

  16. #116
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    31 Ocak 2006
    Alıntı Selçuk1981 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motosiklet 6000ytl den satılırsa;bende kesin alırım diyen arkadaşlar lütfen yazsınlar.
    Birde şikayet edersiniz(özelliklede 250cc için)tr.de model yok..getirilmiyor..niye gelmiyor falan.. işte nedeni binlerce kayıtlı üyesi bulunan ve üyeleri;benim inandığım,genele oranla daha eğitimli ve bilinçli motosiklet tutkunu olan forumda sadece bir kaç kişi ilgileniyor...Neysede siz almayacaksanızda alırız dersiniz en azından distribitör takip ediyosa buraları vazgeçmesin

  17. #117
    watercolours - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Coruscant
    Motosikleti
    speederbike
    250cc japon cruiser istiyoruz.
    May the Force be with McLaren Mercedes

  18. #118
    copycat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul(Tuzla)
    Motosikleti
    2023 CF 650MT- 2023 Peugeot Django
    6,000 ytl hayal bence

  19. #119

    Üyelik
    27 Temmuz 2005
    Şehir
    ümranie/istanbul
    Motosikleti
    CRF 250 L
    Alıntı aykan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ah yamaha gene yapmıs yapacagını ya suna bi disk fren koysan ölurmuydun be bunun haricinde bu motor tutar fiyatta ucmazlarsa tabi.
    sonuna kadar katılıyorum arkaya disk koysan nolur yani hadi bizim ybr 125 de yok çin mallarındada bile disk var parasıyla değilmi sanki.

  20. #120
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    31 Ocak 2006
    Alıntı hasansonmez adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sonuna kadar katılıyorum arkaya disk koysan nolur yani hadi bizim ybr 125 de yok çin mallarındada bile disk var parasıyla değilmi sanki.
    Disk olayına okadar takılmayın arkadaşlar çift silindir 500cc motosikletlerinde çoğunda arka fren kampana..Benim asıl ilgimi çeken enjeksiyon olması..Enjeksiyon;optimum yakıttan maximum verim alınmasını sağlıyor.


6. sayfa BirinciBirinci ... 4567816 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler