Bayide 2017 model cbf150 sıfır 1 ay önce 12100 lira fiyat verdiler plaka şu bu derken 13000 lirayı bulur. ocaktan sonra ülkeye gelecek yeni model araç fiyatları çok yüksek olacak. Cbf150 lere iyi bakın
Bayide 2017 model cbf150 sıfır 1 ay önce 12100 lira fiyat verdiler plaka şu bu derken 13000 lirayı bulur. ocaktan sonra ülkeye gelecek yeni model araç fiyatları çok yüksek olacak. Cbf150 lere iyi bakın
2012-2015 arası kırmızı cbf arıyorum.
varsa satan telefon bıraksın.
istanbul içi veya yakını
Merhaba arkadaşlar.
Lastik tavsiyesi istiyorum sizden.
1 hafta kadar önce 2. motosiklet olarak CBF 150 aldım. Hem şehiriçi işimi görsün, hem de işe git gel olsun diye.
CBF den baya memnunum konforlu az yakıyor vs. bildiğiniz şeyler.
Fakat üzerinde orjinal lastikleri var. Hak verirsiniz ki hiç güven vermiyor.
Winter Grip ile Pilot Street arasında kaldım. Sizce hangisini almalıyım?
Yağmur yağışı sırasında motosiklet süren biri değilim açıkçası. İş yeri uzak sayılmaz. Tek vesait işe gidebiliyorum yağmur yağdığı zamanlarda.
Fakat yağmur yağışı yoksa kullanıyorum. Yerler ıslak ya da kuru olsun farketmiyor.
Bu yüzden sürdüğüm anlarda genelde yerler hafif ıslak, çamurlu ve baya kaygan oluyor bilirsiniz. Bu zeminde çok yol yapıyorum.
Sizce hangi lastiği kullanmalıyım?
Cevaplarsanız çok memnun olurum.
Kazasız sürüşler dilerim :^)
<3 https://images.alphacoders.com/533/thumb-1920-533936.jpg
pilot street kullaniyorum yumusak hamurlu en fazla 12 bin km kullanabilirsin hemen asiniyor.yaz kis kullanicam diyorsan kisin hayal kirikligina ugrarsin.ama yazin kuru havalarda yol tutusu harika.diger lastikleri kullanmadim bilmiyorum.
Kayıyor, ıslakta kışın kullanılacak lastik değil, özellikle ön lastik çok bırakıyor. Eskiden "sporty" modeli vardı bu lastiğin o çok iyiydi çok erken bitiyordu ama en azından yolu tutuyordu ama street için aynı şeyi söyleyemem "street" biraz daha uzun dayanıyor ama yaptığın masrafa değmez. Sporty'den sonra en memnun kaldığım lastik "Pirelli dura traction"dı ama o da artık üretilmiyor. Mitas MC 7 yada anlas capra deneyeceğim, anlas'ın "lastikleri iyi diyorlar" hem yerli üretim bu bakıma tercih edilebilir.
Weak are prey
Selam gençler.
2011 model 50 bin km de CBF 150 var. 2013 yılından beri motor bende. Aküsünü hiç değiştirmemiştim. 2 hafta önce motor gıy gıy yapmaya başladı çalışırken biraz zorlanıyordu. Neyse dedim artık akü ömrünü doldurmuş bi tane aldım. Taktım. Dokunduğum anda motor çalışıyordu. Sonra 2 hafta sürdüm bi sabah marş hiç dönmüyor. Ama röleden tık tık sesi geliyor. Dedim herhalde marş motoru gitti.
Neyse sonra gittim bi tamirciye göstermeye, aküyü cihaz ile ölçtü sıkıntı yok sonra bi akü getirdi direk marşa deydirdi. Dedi ki rölede veya kablolarda sıkıntı olsa bak direk marş motoruna bağladığında dönmesi gerekiyor dedi. Ama hiç ses yok sanki orda yok. Marş motoru değişmesi lazım dedi
Sonra aradı bir iki honda bayini marş motoru 225 230 tl dediler.
Yan sanayi alma, orjinal al falan diyor. Neyse sonra dedim adama kömürü bitmiş olmasın dedim. yok dedi. ok dedim ben netten sipariş verecem dedim yeni marş motoru çünkü nette orjinal 180 yl ye falan vardı.
Geldim iş yerine 25 tl ye kargo dahil CBF150 için marş kömürü kitini sipariş verdim. Geldi.Bu iki videoyu izleyerek bir iki püf noktasına da bakarak yeni marş motorunu söktüm. İçindeki kömür sıfırı görmüş. Bitmiş. Yenisi taktım. Ve motor marşa dokunur dokunmaz hemen zank diye çalışıyor.
Uzun lafın kısası bu tamirciler çok mu salak yoksa gerçekten her önüne gelen kendi çapında tamircilik mi oynuyor. Bana işçilik dahil 250 300 tl ye mal olcak şeyi ben 25 tl ye halettim.
2016 mayıs ayından beridir üzerinde gelen stock lastikleri kullanıyorum. 16.000 km. oldu, bana mısın demiyor gavur. fabrika lastiklerine neden önyargılı yaklaşılır anlamış değilim!
Kaydığı için ve ıslakta güzel tutmadığı için olabilir mi?
Bir pilot street takıp, sonra kendin tekrardan yorumlayabilir misin? Sonra dua edersin bana
Kanka sen Antalya'da yaşıyorsun sıcaklık ortalaması daha yüksek lastik daha çabuk ısınıyor, bizim gibi daha soğuk yerlerde lastik ısınmak bilmiyor odunun üstünde gidiyor gibiyiz, yazın ancak 20-30 km sürdükten sonra ancak ısınıp tutunmaya başlıyor o da asfalt iyiyse (yani çok nadiren). Kaliteli lastiklerle kıyas kabul etmez ne virajda ne frenleme de.
Weak are prey
100 km de kaç litre yakıyorsunuz ?
[CENTER][B] Sosyal Medya Hesaplarımız[/B]
[URL="www.facebook.com/motosiklet.net"][B][COLOR="#0000FF"]MT Facebook [/COLOR][/B][/URL]
[URL="https://www.instagram.com/motosikletnet/"][COLOR="#FF0000"][B]MT Instagram [/B][/COLOR][/URL][/CENTER]
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)