selamun aleyküm arkadaşlar motorum 1. viteste sert kalkış yaptığımda arkadan bişeyler kopacakmış gibi ses geliyor nedeni nedir acaba tecrubesi olan var mı yardımcı olur musunuz.?
selamun aleyküm arkadaşlar motorum 1. viteste sert kalkış yaptığımda arkadan bişeyler kopacakmış gibi ses geliyor nedeni nedir acaba tecrubesi olan var mı yardımcı olur musunuz.?
biraz sert kalkış yapınca tak tak diye bir ses geliyordu ama zincir dişli setini değiştim düzeldi meğersem dişliler incelmiş baya o atıyor olmalıydı şuan problem kalmadı ama. tşkler
Yeni motorda , diskten sürtme sesi geliyor o normal.Titreme ise bende on freni köküne kadar sıkınca oluyor. Ön freni hafif skınca yinede titreme var mı ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:36 ----------
Herkese Merhaba , hava filtresi orjinal ile yan sanayi arasında çok fark var mıdır ? Birde gidon yamuldu , kendim değiştireyim diyorum. Bilmem gereken detay bir şey varsa yardımcı olursanız sevinirim .
Kazasız sürüşler..
Bursa'dan aranıza katılmış durumdayım.40 yaşında arkadaş gazı ile motorcu olduk.herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
Arkadaşlar bugün bir dostum hondanın elinde kalan son motorları satıp yeni motorunu tanıtacağını söylüyor doğru mu? Elinde kalan 500 motoruda kampanyayla bitirip yeni kasa bir motoru getireceği söyleniyor.
Arkadaşlar 2015 ve üstü cbf 150 ile takas düşünülebilir iyi akşamlar
FİYATI DÜŞÜRDÜM ACİİLL Satılık nc 700x 2013
İlan No: 378034725
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...78034725/detay
İMAJ MOTORDAN CBF 150 BAKIM KAMPANYASI
YAĞ
HAVA FİLTRESİ
BUJİ
ÖN DİŞLİ
ARKA DİŞLİ
ZİNCİR
ÖN FREN BALATASI
ARKA FREN BALATASI
GAZ TELİ
İŞÇİLİK DAHİL
120 LİRA
s.a millet..2009 cbf den sonra pulsar mı rx3evo mu benellimi tenellimi derken kafayı yemek üzereydim...bilmem duydunuzmu size bi hikaye anlayım... adamın biri ayakkabı almak için dükkana girmiş,ayakkabısını bi kenara çıkarmış ve başlamış hoşuna giden ayakkabıları denemeye...epey bi giyip çıkardıktan sonra hiçbiri aklına yatmamış..mağaza müdürü bu durumu fark edip adamın yanına gidip: beyefendi size muhteşem bi ayakkabı getireyim tam ayağınıza göre demiş ve gitmiş adamın eski ayakkabısını getirmiş...adam ayakkabıyı giymiş ve : işte tam istediğim böyle bi ayakkabı demiş.....şimdi okuması uzun sizi yordumsa kusura bakmayın ama benimkisi de aynı bu hesap gittim gene cbf150 aldım tabi sıfır olması kampanya olması en azından 10binin altında adam akkıllı kroniksiz titreşimsiz kıç ağrıtmayan kalıplı olması cezbetti beni..bilmiyom böyle karburatörlü ve yıl 2016 hala kampana frenli bi makinaya 6bin verilirmi ama haksızsam haksız deyin arkadaşlar..yaş 34 ve 10 yıldan fazladır motor biniyorum söylen bakem iyi mi etmişim kötü mü???
herkese kazasız belasız sürüşler..
Arkadaslar merhaba. Yakin zamanda cbf 150 alip araniza katilmayi dusunuyorum. 2017 modellerde her hangi bir degisiklik olacak mi? Ve fiyati ne kadar olucak? Fikri olan arkadaslar varsa sevinirim
Bir de, yazin uzun yola cikmayi dusunuyorum. Herkes cok yorucu olacagindan ve cbf 150 ile uzun yol yapilamayacagindan bahsediyor. Ben pek kulak asmiyorum. Lakin uzun yolda olabilecek sikintilara karsi ne gibi onlemler alabiliriz? Simdiden tesekkurler
Küçük hacimli motorlarda cbf150 en iyi uzun yol motorudur, aksini iddia eden ya kullanmamış ya da motorcu değildir bu kadar net. Küçük hacim derken 100-150cc diye düşündüm bu arada.
Yalnız sabırlı olmanız gerek. Öyle sabit 100-110 ile gideyim derseniz olmuyor maalesef. ortalama 80-90 ile dünyayı dolaşırsınız. Sadece mola aralarını uzun tutarsanız neticede ağrılar meydana gelebilir
Uzun yol için klasik alet edevat yeterlidir. Zaten cbf'in sele altında alet takımı var. Yine ordaki boş alana lastik tamir-fitil aparatı, yedek 1-2 sigorta ve far ampülü atmanız yeterlidir diye düşünüyorum. Ne olur ne olmaz.
@altan3544 Karbüratör bence hiç sorun değil ben kullanıcı olarak hiç bir ekskligini hissetmedim. Hatta koaly tamirat ve daha az sorun açısından daha iyi bence böyle bir motorda. Ama gönül isterdi frenleri daha iyi tutsun tabiki ama o da yeterli geliyor. Bence Cbf150 şuan bu fiyatlarda Türkiye piyasasının bugu :D . Bende Cbf150 ile kaza yaptım motorum pert oldu, sizin gibi 10-12 bin bandında motor bakarken hiç biri içime sinmedi geri Cbf150 aldım. Depoyu fulledim 200km den fazla yol yaptım daha depo yarımın az üstünde. Birde Çinde üretilen Cbf150'lerin gösterge panelinde bizimkilerden farklı olarak 3-4bin devir arasını yeşille boyayıp ekonomi yazmışlar. Bende onu görünce öyle kullandım genelde 5500 devirde vites attım. Motor yakmıyor şuan. Cbf150'in bir başka güzel özelligide max. torkunu çok düşük devirde vermesi. 5200 Devirde Max torkunu veriyor. o yüzden şehir içinde gayet yeterli geliyor.
cevaplarınız için teşekkür ederim..
peki rodaj konusunda ne yapmalıyım???
şuanda 4000 devirin üstüne çıkmadan vites büyütüyorum ve sürekli aynı viteste gitmemeye çalışıyorum..1-2-3-4 sonra debriyajda gaz verip 3-2 yapıyorum kendi hızıyla sıkışıp yavaşlasın diye..en doğru şekli bu mudur???
bu arada parantez açayım 2009 cbfim jiklesi olsun sinyali olsun yaw en basiti anahtarı olsun 2016 gibi oyuncak değildi yaw bu anahtar nedir öyle?? korkuyorum direksiyonu kilitlerken elimde kalacak diye ybr ciler duymasın da hemen çinden girer yağ yakmasından çıkarlar Allah muhafaza
Bence şuan Cbf 150 fiyat performans vs hepsinde 1 numara bir motorsiklet . alacak arkadaşlar gözlerini kırpmadan alsınlar
Herkese merhabalar.Sizlere bir sorum olacak.2014 model cbf 150 kullanıcısıyım 1 yılı geçkindir kullanıyorum.Geçenlerde kısa farım söndü sadece uzun yanıyor.Far ampüllerini değiştirmek istediğimde ustaya çıkarttım duy kısmının daha önce değiştirildiğini söyledi.Duy kısmı orjinal değilmiş zaten far beyazdı.Farın olduğu yerde mavi bir fan gibi birşey olduğunu söylediler.
Şimdi sizden ricam kaç tür soket tipi var?Ve bu soket tipi nedir orijinali olmazmış.Bana ne gibi bir çözüm önerirsiniz?Bilgilerinize ihtiyacım var sağolun
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:58 ----------
BİR DE SADECE DUY KOMPLE DEĞİŞTİRSEM İŞE YARAR MI SİZCE ?
arkadaşlar, 2 cbf150 sahibi olmuş ama yaklaşık 2 yıldır falan motosikletten uzak kalmış bir forumdaşınızım.
motoru genel olarak iyi tanıyorum lakin tek merak ettiğim bizim zamanımızda mevcut olan yağ yakma probleminin hala devam edip etmediği? bu konuda bir gelişme yaşandı mı son 2-3 yıl içindeki modellerde?
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)