Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
28 Mayıs 2015, 17:23
#36721
Merhaba,
Motosiklet için ayna arayışındayım mevcut aynalara "kör nokta" aynası takmak görüntü açısından hoşuma gitmeyecek gibi duruyor. Direk olarak YBR aynası siparişi versem bizim motora uyar mı? Ya da uygun hale gelir mi, YBR aynası kullananlar nasıl bir yol izledi yardımcı olursanız sevinirim. Ek olarak forumdan ilkadam TVS Apache aynası önerdi fakat Yalova'da bulmam bir hayli zor görünüyor.
Reklamlar
-
28 Mayıs 2015, 18:43
#36722
ozgranl adlı üyeden alıntı
Merhaba,
Motosiklet için ayna arayışındayım mevcut aynalara "kör nokta" aynası takmak görüntü açısından hoşuma gitmeyecek gibi duruyor. Direk olarak YBR aynası siparişi versem bizim motora uyar mı? Ya da uygun hale gelir mi, YBR aynası kullananlar nasıl bir yol izledi yardımcı olursanız sevinirim. Ek olarak forumdan ilkadam TVS Apache aynası önerdi fakat Yalova'da bulmam bir hayli zor görünüyor.
ben ybr aynası taktım ist trafiğinde rahat edemedim çıkarttım ertesi gün. senın sıkıntın olmaz yalovada. istersen 10 gibi komik bir rakama al senin olsun
YA İSTİKLAL ,YA ÖLÜM ! ! !
Alemin kralı çarşı , herkeze karşı
-
28 Mayıs 2015, 20:42
#36723
2move adlı üyeden alıntı
ben ybr aynası taktım ist trafiğinde rahat edemedim çıkarttım ertesi gün. senın sıkıntın olmaz yalovada. istersen 10 gibi komik bir rakama al senin olsun
Özel mesaj gönderdim size..
-
28 Mayıs 2015, 21:14
#36724
cbf in aynasından memnun değilim ben de...
çin malı çapır kullanırken bir aynadan tüm arkayı görüyordum...cbf de arkada araba olup olmadığını bile göremiyorum. Sabah uzun bir yola çıkacağım. YBR aynaları taksam sonuç alırım diyordum ama sanırım o da iş görmüyor...
Bunun nedeni sanırım gidonun enlere fazla gidememesi...Enlere gidemeyince arka açılara ulaşamıyor aynalar... Arkadaki adam selektör yapsa,değil selektörü arabayı bile göremiyorum...
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:03 ----------
Sanırım benim de motorum yağ eksiltiyor.
Motorumu yeni aldım ve her seyrin sonunda kontrol ediyordum.... Genelde 6000 devri geçmemeye çalıştım,mümkün mertebe uzun yol gittim...Şaşıracaksınız ama (ben dahil ybr ciler bile şaşırdı ki etrafımda 10 tanesine bedel biri var !) 10,6 litre ile 475 km gittim...ki rahat 200 km si artçılı idi... Yine de çok basmadım,dip gaz yapmadım...Buna rağmen yağ eksiltmemi anlayamıyorum.
-
28 Mayıs 2015, 21:14
#36725
tvs apachi aynası takın rahat edin ..süper bi görüntü..birde kör nokta aynası takarsanız tam arkanızı da görürsünüz..
-
28 Mayıs 2015, 23:15
#36726
windy125 adlı üyeden alıntı
Maşallah 1837 sayfa olmuş oku oku bitmez..
Arkadaşlar 2.el cbf 150 almayı düşünüyorum sizlere bir kaç soru soracağım. 1-Öncelikle 2007 ve 2014 model arasındaki ne gibi farklar var bunlara kasa ve motor olarak açıklarsanız sevinirim. 2- Eski kasayımı almalı yoksa yeni kasayımı almalı malzeme kalitesi olarak. 3-2.el Cbf 150 alırken nelere dikkat etmeli.4-Şehir dışı kullanımlarda maksimum stabil kullanılabilecek hızım ne kadardır.5-Yakıt tüketimi ne kadardır. Şimdiden verdiğiniz bilgiler ve yardımlarınız için teşekkür ederim Kazasız belasız sürüşler.
BEYLER Bİ
EL ATIN YARDIMCI OLUN..
-
28 Mayıs 2015, 23:20
#36727
capoverde adlı üyeden alıntı
cbf in aynasından memnun değilim ben de...
çin malı çapır kullanırken bir aynadan tüm arkayı görüyordum...cbf de arkada araba olup olmadığını bile göremiyorum. Sabah uzun bir yola çıkacağım. YBR aynaları taksam sonuç alırım diyordum ama sanırım o da iş görmüyor...
Bunun nedeni sanırım gidonun enlere fazla gidememesi...Enlere gidemeyince arka açılara ulaşamıyor aynalar... Arkadaki adam selektör yapsa,değil selektörü arabayı bile göremiyorum...
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:03 ----------
Sanırım benim de motorum yağ eksiltiyor.
Motorumu yeni aldım ve her seyrin sonunda kontrol ediyordum.... Genelde 6000 devri geçmemeye çalıştım,mümkün mertebe uzun yol gittim...Şaşıracaksınız ama (ben dahil ybr ciler bile şaşırdı ki etrafımda 10 tanesine bedel biri var !) 10,6 litre ile 475 km gittim...ki rahat 200 km si artçılı idi... Yine de çok basmadım,dip gaz yapmadım...Buna rağmen yağ eksiltmemi anlayamıyorum.
Eksiltiyor, ben artık benim CBF yağ eksiltmiyor diyene şaşırmaya başladım yahu nasıl olur diye şüphe ediyorum çünkü 0 alınanlar bile 80-120 ml arası eksiltme yapıyor. Varsın eksiltsin ekleyip devam ediyoruz, olacaksa masrafı 5-10 TL yağ masrafı olsun
-
28 Mayıs 2015, 23:33
#36728
İnsan yoruluyor di mi.....Aynı şeyleri yaz yaz dur......
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:20 ----------
Bir sille daha yedim...Kontrol edebileceğimi sandığım cbf bana bir tokat daha attı...İşyeri çıkışında bir baktım ki yan yatıyorum....Sol dizim perişan...Bu işyeri çıkışıma bir nöbetçi koymak lazım....Gözucuyla baktım da,yerler senin perişan dizinin halini formundayım...Kimse dizimi takmıyor...fakat dizim acıyor usta.....
-
28 Mayıs 2015, 23:35
#36729
windy125 adlı üyeden alıntı
BEYLER Bİ
EL ATIN YARDIMCI OLUN..
Bilgilerim doğrultusunda yardımcı olmaya çalışayım.
Eski kasa CBF kullanmadım dolayısıyla eski-yeni ayrımı yapmam doğru olmaz.
2011 model cbf sahibiyim ikinci el olarak aldım ve malzeme kalitesi iyi denebilir en azından parasının karşılığı olduğunu söyleyebilirim. Yakıt mevzusu kullanıma göre değişiyor ben yaptığım ölçüme göre km'de 15kuruş yakıyorum. Geçen gün üniversiteden memlekete dönerken biraz fazla yaktım ama baya baya dolu ve yüklü bir seyahatti o nedenle fazla yaktım.
Uzun yolda stabil 80-90 arası rahat gidersiniz daha üst sınırlar motosikleti zorluyor. Arkadaşım Cbf ile Avrupa ve Balkan turu gerçekleştirdi üst limitlerde bir kaç kez motosiklet şişmesi ile karşılaşıp stop edip yarım saat beklemek durumunda kalmış (kendisi motoru fazla sıkıştırdığını söyledi) onun dışında bir sorun yaşayacağınızı sanmam.
Bana kalırsa yeni kasa bir model tercih etmekte fayda var, sonuçta "yeni" kasa ilerde belki satışı daha kolay olabilir ve görüntüsü biraz daha hoş sanki.
Bildiğim kadarıyla eski ve yeni kasaların motor bloğu birebir aynı sadece grenaj farkı var, doğru olup olmadığına emin değilim.
2.el Cbf alırken yağ eksiltip etmediğini öğrenin bana kalırsa mutlaka bir eksiltme vardır, satıcının yağ seviyesini kontrol edip etmediğini sorun ne sıklıkla yağ değişimi yapıldığını öğrenin. Satıcıdan izin isteyip yağ seviyesine bir de siz bakın. Ek olarak servis bakım kağıtlarının olup olmadığını sorabilirsiniz, eğer servise gitmediyse bakım kağıdı yoktur bu durumda da ne tür bakımlardan geçtiğini sorun.
-
29 Mayıs 2015, 11:54
#36730
windy125 adlı üyeden alıntı
BEYLER Bİ
EL ATIN YARDIMCI OLUN..
Hersene Bulgaristan turu yaparim lastik patlama haric hic bir sorun yasamadim.Eski kasaylada yeni kasaylada gittim farkalari eski kasa cok fazla yag yakiyodu km 40000 ondan olabilir devir saati olmamasi kotu fari direk dinamodan almislar rolantide sonuk yanar tercihin yeni kasa km az olan birtane alabilirsin.
-
30 Mayıs 2015, 00:16
#36731
ozgranl adlı üyeden alıntı
Bilgilerim doğrultusunda yardımcı olmaya çalışayım.
Eski kasa CBF kullanmadım dolayısıyla eski-yeni ayrımı yapmam doğru olmaz.
2011 model cbf sahibiyim ikinci el olarak aldım ve malzeme kalitesi iyi denebilir en azından parasının karşılığı olduğunu söyleyebilirim. Yakıt mevzusu kullanıma göre değişiyor ben yaptığım ölçüme göre km'de 15kuruş yakıyorum. Geçen gün üniversiteden memlekete dönerken biraz fazla yaktım ama baya baya dolu ve yüklü bir seyahatti o nedenle fazla yaktım.
Uzun yolda stabil 80-90 arası rahat gidersiniz daha üst sınırlar motosikleti zorluyor. Arkadaşım Cbf ile Avrupa ve Balkan turu gerçekleştirdi üst limitlerde bir kaç kez motosiklet şişmesi ile karşılaşıp stop edip yarım saat beklemek durumunda kalmış (kendisi motoru fazla sıkıştırdığını söyledi) onun dışında bir sorun yaşayacağınızı sanmam.
Bana kalırsa yeni kasa bir model tercih etmekte fayda var, sonuçta "yeni" kasa ilerde belki satışı daha kolay olabilir ve görüntüsü biraz daha hoş sanki.
Bildiğim kadarıyla eski ve yeni kasaların motor bloğu birebir aynı sadece grenaj farkı var, doğru olup olmadığına emin değilim.
2.el Cbf alırken yağ eksiltip etmediğini öğrenin bana kalırsa mutlaka bir eksiltme vardır, satıcının yağ seviyesini kontrol edip etmediğini sorun ne sıklıkla yağ değişimi yapıldığını öğrenin. Satıcıdan izin isteyip yağ seviyesine bir de siz bakın. Ek olarak servis bakım kağıtlarının olup olmadığını sorabilirsiniz, eğer servise gitmediyse bakım kağıdı yoktur bu durumda da ne tür bakımlardan geçtiğini sorun.
BİLGİLENDİRME VE GÖSTERDİĞİNİZ ALAKA İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM..
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:06 ----------
sinka251 adlı üyeden alıntı
Hersene Bulgaristan turu yaparim lastik patlama haric hic bir sorun yasamadim.Eski kasaylada yeni kasaylada gittim farkalari eski kasa cok fazla yag yakiyodu km 40000 ondan olabilir devir saati olmamasi kotu fari direk dinamodan almislar rolantide sonuk yanar tercihin yeni kasa km az olan birtane alabilirsin.
BİLGİLENDİRME VE GÖSTERDİĞİNİZ ALAKA İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM..
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:08 ----------
Sanırım yağ yakma kronik sorun ama pek önemli bir sorun değil.
Eski kasalarda devir saati yok yerine vites göstergesi var ve farları yeni kasalara göre sönük yanıyor.
-
30 Mayıs 2015, 00:20
#36732
windy125 adlı üyeden alıntı
BİLGİLENDİRME VE GÖSTERDİĞİNİZ ALAKA İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM..
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:06 ----------
BİLGİLENDİRME VE GÖSTERDİĞİNİZ ALAKA İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM..
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:08 ----------
Sanırım yağ yakma kronik sorun ama pek önemli bir sorun değil.
Eski kasalarda devir saati yok yerine vites göstergesi var ve farları yeni kasalara göre sönük yanıyor.
Yağ yakma yerine yağ eksiltme dememiz daha doğru olacaktır. Motosiklet belirgin şekilde mavi ya da beyaz duman atmadıkça yağ yakma var diyemeyiz
-
30 Mayıs 2015, 13:44
#36733
Almayı düşündüğüm motor ikinci el olacak nelere dikkat etmeliyim.
-
30 Mayıs 2015, 14:29
#36734
Motor kapali kutu anca sesini dinlersin saat gibi calismasi lazim, vitesleri kontrol edebilirsin yuksek devirlerde atma falan oluyomu diye,saseye bak baska grenajlar degismismi farla arka stopun markasi orjinali QMDJ dir.Egzozu rolantideyken kokla hafif bi koku olmasi lazim distan temizsse bakimliysa zaten iyidir.
-
31 Mayıs 2015, 01:38
#36735
-
31 Mayıs 2015, 17:13
#36736
Selamlar dostlar.
Şu 2011'lerdeki ünlü tekleme sorunu bende de varmış. Bugün farkettim. :D
Bugün ufak çaplı bi gezi yapiyim dedim- 80 90 la sabit giderken motor resmen tekliyor.
Sanırım servisler vakti zamanında çözüm bulmuş buna, yaşayan düzelttiren var mıdır ?
-
31 Mayıs 2015, 19:32
#36737
onuRRtas adlı üyeden alıntı
Selamlar dostlar.
Şu 2011'lerdeki ünlü tekleme sorunu bende de varmış. Bugün farkettim. :D
Bugün ufak çaplı bi gezi yapiyim dedim- 80 90 la sabit giderken motor resmen tekliyor.
Sanırım servisler vakti zamanında çözüm bulmuş buna, yaşayan düzelttiren var mıdır ?
Ben bu sorunu bir yerlerde okumuştum ama tam olarak hatırlamıyorum.
Yanlış hatırlamıyorsam bu sorun Honda ana merkeze(japonya) iletilmiş ve oradan gelen cevap sorunun karbüratör hortumundan kaynaklandığı yönündeymiş, karbüratör hortumunun çapı dar olduğu için daha geniş bir hortumla değiştirildiğinde sorun çözülüyormuş sanırım onda 1mm olan hortum 1.5 ile değiştirilmiş. Bu tamamen okuduklarımdan aklımda kalanlar sizin sorununuza çözüm olur mu-olmaz mı bilemiyorum.
-
31 Mayıs 2015, 23:10
#36738
selam Arkadaşlar
Arka tekerden ses geliyordu tiz bir zırıltı yani neyse anlayamadım ancak farkettim ki arka teker Dislisini elimle oynatiyorum hafif ssallanma var acaba kaplin lastikleri mi bozuldu?
Cevaplarınızı beklerim.
İyi akşamlar
-
01 Haziran 2015, 01:50
#36739
ilkadam adlı üyeden alıntı
selam Arkadaşlar
Arka tekerden ses geliyordu tiz bir zırıltı yani neyse anlayamadım ancak farkettim ki arka teker Dislisini elimle oynatiyorum hafif ssallanma var acaba kaplin lastikleri mi bozuldu?
Cevaplarınızı beklerim.
İyi akşamlar
Canti cikatip rulmanlari ve kaplini kontrol etmen lazim.
-
01 Haziran 2015, 11:49
#36740
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)
Bu Konudaki Etiketler