Öncelikle hayırlı olsun yeni motorun . Kazasız belasız kullanman dileği ile .
Birazcık fazla abartmışsın cbf'i , şöyle bi 5-10.000 km yol yap ondan sonra zaten cbf'i yerin dibine sokacaksın . Cbf öyle dediğin gibi aşırı hızlı giden iyi kalkan bir motor değildir . Gaz tepkisi son derece yumuşaktır ve kolay kolay hızlanmaz heleki rampa varsa .
Bazı aşırı dik rampalarda 2. viteste yetmiyor o zaman mecbur 1. vitese atarak ilerlemek gerekiyor . 1. vites , 2. vitese göre daha torklu çünkü ama vites aralığı kısa olduğu için hemen 2. vitesi istiyor böyle bi dengesizlik var cbf'te . Ağzında sigara ile hız denemesi yapmanı da kınıyorum . 30 km ile bile gitsen yinede kask takmanı tavsiye ederim . 20 km hızdan sonra kafanı bir yere vurursan beyin travması sonucu ölüm gerçekleşmesi an meselesi olabilir .
Cbf'in en büyük artısı diğer rakiplerine göre daha konforlu olması ve yedek parçasının daha bol olması . Başka bir artısı yok . Şehiriçinde sorunsuz kullanılabilecek motorlardan birtanesi . Lakin cbf'te düşük hızlarda denge yok lastiklerinin ince olmasından dolayı . Buda düşük hızda seyir halinde etkiliyor insanı . Daha fazla kontrol gerektiriyor buda insanı fazladan yoruyor . Viraj desen oda yok sayılır . Yatış açısı mesafesi kısa çünkü . Tork desen oda yok 5-10 dereceden fazla bayırı görsün hemen nefesi kesilir 90 km'yi geçemez .
Bende öğrenmek amaçlı geçen sene almıştım . Kısmet olurda para ayarlayabilirsem satıp daha yüksek cc alacağım inşaallah .
Genel bakım olarak en fazla 2.000 km'de bir , İpone veya Motul 10 w40 yağ ile değiştirmenizi öneririm . Cbf'ler yağ yakıyor çünkü . Yağsız kalırsa makine yatak yorgan eline alırsın .
Fazla agrasif kullanmazsan sakin devirinde kullanırsan , yağ yakma olayı en aza iner .
Hayırlı olsun tekrardan .