yok ya arka çift amortisör ve hala kampanaya fiyatı yüksek olmazdı . 223 cc ye 17 hp az .
yok ya arka çift amortisör ve hala kampanaya fiyatı yüksek olmazdı . 223 cc ye 17 hp az .
Bu motoru biraz araştırdım beyler , 2011 modelmiş yani hayal kurmayın boşyere Hero Karizma diyor zaten , hindistan üretimi , dikkat ederseniz ön tarafta plakalık yeri var . Ayrıca arka frenin kampana oluşu ve 223 cc'de 17 hp oluşu çok az . Pulsar bile 200 cc'de 23.5 hp üretiyor .
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
Herkese merhabalar CBF 150 bakınıyorum bu sıralar artılarını - eksilerini söyleyebilirseniz sevinirim. Yakıt tüketimi - parça fiyatları - son hız vb.
http://www.motosiklet.net/forum/test...-inceleme.html
İşinize yarayabilir belki.
Ben aylarca oku oku bitiremediydim
arkadaşlar motorumu satıyorum ..
ilginize.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...5478655/detay/
Dostlar Merhaba,
Danışmak istediğim bir husus var. Cbf 150'im için arka lastikte ne önerirsiniz. Ön lastiğim Pilot Street arka lastiğim şuan da Duro... Metzeler, Pirelli, Michelin veya Irc tecrübeyle sabit hangisini tavsiye edersiniz?
Pilot Street'ten vazgeçmeyiniz.
Volkswagen Jetta 2010 - Opel Insignia 2.0 2012 - Volkswagen Amarok 2012
Motoru aldigimda ustunde irc lastik vardi frenlemesi guzel herhangi bir dezavantajini gormedim kotu bir lastik degil ama fiyatida 80 lira civari,o yuzden pirelli daha mantikli.
Benim motor 2800 km'ye geldi. Bunun bakımını normalde 4000 km'de yaptırıyoruz değil mi ? Servisteki bayan "3000'de gelseniz daha iyi olur" diyor. Daha iyi olacağını ben de biliyorum da gerek var mı orası tartışılır. Bu motorun da Çin motorlarında bir farkı olsun azıcık. Tabi bunu servis aralığını sıklaştırmak ve para kazanmak için yapıyorlar, onu da biliyoruz.
Sonuç olarak szi kaç km'de bir gidiyorsunuz ? 3000 km'de bir mi 2000 km'de bir mi ?
Abi cbf yi uzun yıllar kullanmak istiyorsan yağını biraz daha erken değiştir, kuryelik yaptığım zaman servisteki ustanın önerisi bu şekilde idi tabi motorlar şirketin olduğu için 4 binde bir ancak gidiyorduk ve sabahları motor ısıtma lüksümüzde yoktu ama maşallah tık demeden 40bin km kullandım ve benden sonraki arkadaş kim bilir kaç km daha kullandı
İlk bakım dan sonra 4000 km ye kadar 3000 de değilde.. 2500 km de yağ değişimi yaptırman güzel olur. Tam ortada olması açısından. 3000.km de değişim yapsan..bir sonraki bakım 4000 km de zaten yağ değişecek. sonra her 4000 km de bir ana bakım. aradaki 2000.km de bir yağ değişimi şeklinde devam et. 4000 km.ana bakım..yağ değişimi.. 6000 yağ deişimi ..8000 ana bakım ve yağ değişimi..10 bin km yağ değişimi ..12 bin ana bakım ve yağ değişimi gider. Tavsiyem..sadece yağ değişiminin yapıldığı aradaki bakımlarda servise gitmeden kendin değiştirmen.. 4000 km de bir olan ana bakımlarda servise gitmen yönünde olacak. Böylece servise 4000 km de bri gitmen gayet yeterli. ve 4000 km de bir servise gitmen motorunun garantiden çıkmaması için yeterli oluyor..servise 4000-8000-12000...... gidersin. arada ki 2000 km de olan yağ değişimşerini sen yap.. ama şimdi bi 2500 km. de bi yağ değişimi yap. gerçi 2800 km olmuş motorun. Olsun. 3000 de de olsa sadece bi yağ değişimi yap derim.
Kendim yağ değişimi yapabilirim ama CBF 150'nin zamanında yağ yakma sabıkası olduğundan ve Honda'da da şu anda kendi markalı yağını kullandığından riske girmek istemiyorum. Kullandıkları yağ sanırım 0 - 30 numara olmalı. En iyisi bir kontrol edip öyle karar vereyim.
Merhabalar Orjinal Silindir - Piston isteyen varsa mesaj atabilir.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-acil-satilik-cbf-150-orjinal-silindir-piston-184930419/detay/
Yan sanayi fln değil.Arkadaşımın pert motorundan parça halinde sattık.
Forumdaki ark.lara uygun fiyata veririm.
cbf 150 randımanlı motor tamam da, aynı motoru aynı fiyata daha yakışıklı üretebilirlerdi sanki. ağzını kırdıklarım...
Merhaba,
Bajaj Boxer 150 kullanıyorum. CBF 2011 modellerdeki gibi far gaz verdikçe artıyor. Bunu normale çevirmenin bir yolu var mı?
Yardimci olabilecek bir arkadaş varsa çok memnun olurum.
Selamlar.
7 yıldır hayranlıkla sürüyorum.
Yağ eksiltme hiç olmadı.
7 yıl içinde başıma gelenler:
- 2 kez orjinal ön lastik balon yaptı. Pilot Sporty'e geçtiktek sonra frenleme ve yol tutuş şahane oldu.
- Marş motoru yandı.
- 3 kez kontak elektrik kesti.
Bu saydıklarımın hepsi garantiden ücretsiz değişti.
3 yıldır sıfır sıkıntı. Nazar değmesin.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)