Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
21 Temmuz 2014, 04:48
#35601
Arkadaşlar herkese selam cbf 150 yi 200 cc yapma işinde bilgisi ve tecrübesi olan arkadaşların yorumlarına ihtiyacım var yazarlarsa sevinirim 200 cc yapmak gibi bir düşüncem var ne dersiniz
Reklamlar
-
21 Temmuz 2014, 09:04
#35602
altora adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar herkese selam cbf 150 yi 200 cc yapma işinde bilgisi ve tecrübesi olan arkadaşların yorumlarına ihtiyacım var yazarlarsa sevinirim 200 cc yapmak gibi bir düşüncem var ne dersiniz
geçmiş sayfalarda çok detaylı isim adres ve bilgiler mevcut ....
-
21 Temmuz 2014, 09:19
#35603
champion77 adlı üyeden alıntı
muhtemelen senin dişliler ve zincir ömrünü tamamlamıştır ön dişli arka dişliden ufak olduğu için daha çabuk aşınıyor dişlilerin bir yüzü oyularak kanca şeklini alıyor ve ara sıra zincire takılarak tık diye bir ses çıkarıyor tekerleği elinle yavaşça çevir zincir bir ara gerilip bir ara gevşiyorsa dediğim gibi bir problem olabilir tabi zincir yağsız kuruysa da ses yapabilir..
Motor daha 300 km'de, o yüzden aşınma ile ilgili olacağını sanmıyorum. Bu sabah soğuk motorda ses yoktu. Acaba dün sıcakta gezdiğimden motor ısınıp da böyle bir şey olmuş olabilir mi diyorum ?
-
21 Temmuz 2014, 11:50
#35604
Arkadaşklar benim vites geçişleri çok ses yapıyor zor vitese geçiyor ıphone yag aldım ama yine aynı sizce bu normalmi
-
21 Temmuz 2014, 14:44
#35605
Santanaaa adlı üyeden alıntı
Arkadaşklar benim vites geçişleri çok ses yapıyor zor vitese geçiyor ıphone yag aldım ama yine aynı sizce bu normalmi
vitesleri değiştirirken ara gazı vererek değiştirin. ayrıca devirsiz vites geçişleri de ses yaptırır. son olarakta debriyaj ayarı kontrolü yapın, kavramayı kesiyormu tamamen maneti sıktığınızda?
-
21 Temmuz 2014, 19:52
#35606
mustbe adlı üyeden alıntı
geçmiş sayfalarda çok detaylı isim adres ve bilgiler mevcut ....
tahminen kaçıncı sayfalardadır malum 1800 sayfa hepsini tarasak birsene sürer
muhabbeti demleyelim...
-
21 Temmuz 2014, 20:08
#35607
altora adlı üyeden alıntı
tahminen kaçıncı sayfalardadır malum 1800 sayfa hepsini tarasak birsene sürer
http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/132578-cbf150-oldu-200cc-artik-yag-da-eksiltmeyecek.html
-
21 Temmuz 2014, 21:29
#35608
Kocaeli İl Temsilcisi
-
21 Temmuz 2014, 22:20
#35609
40 dişli takmak isteyipte tereddütte kalan arkadaşlar. 40 dişli taktım 550 km civarıdır kullanıyorum cok memnunum uzun yolda 7000 devirde 100/kmH ile seyir ediyorum. hem ekonomi hem motor bağırmıyor
-
22 Temmuz 2014, 04:17
#35610
Seko adlı üyeden alıntı
http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/132578-cbf150-oldu-200cc-artik-yag-da-eksiltmeyecek.html
seko kardeş saol o sayfayı takip ediyorum ama sayfayı açan faruk abi sonuç yorumlarını henüz yazmadı birde ondan farklı kimler denedi nasıl oldu eski yazıları bulup okumak istiyorum
-
22 Temmuz 2014, 08:41
#35611
slm usta burda millet topcaseleri söküyor artık . trafik sıkıştırıyor sizin oralarada sıkıntı yok galiba.
-
22 Temmuz 2014, 09:54
#35612
Gecen durdurdu ehliyet ruhsata bakti arkabagaja birsey demedi,bir ara duymustum sorun yaratiyolarmis ruhsata isletmek gerekiyo.
-
22 Temmuz 2014, 10:28
#35613
Benim bahsettiğim ses kendiliğinden kayboldu. Sanırım rodajda motorun biraz fazla ısınmasından kaynaklanmıştı. Şimdilik başka sıkıntım kalmadı, sadece vites geçişleri biraz daha sesli hale gelmeye başladı, onu da rodaj yağının bozulmaya başlamasına bağlıyorum ve 1000 km bakımından sonra düzeleceğini düşünüyorum.
-
22 Temmuz 2014, 10:47
#35614
rahmi34 adlı üyeden alıntı
sen bir bakımda kocaelinden kaç istanbul ümraniye D&B ye getir bakım için. Arada ki fark ı Ethem abi iyi bilir
Orası yeni açıldığında.. bir ark.. ımın cbf 150 sini bakıma götürmüştük. Motoru teslim almaya gittiğimizde. Motor yağ eksiltmişmi.. Çıkan yağı ölçtünüzmü..dediğimde..demek istediğimi anlamamışlardı.. izah etmek zorunda kalmıştım. Cbf 150 servis bakımında karterden çıkan yağın ölçülmesi makbuldür. Motorun yağ yakma eğilimi hakkında bilgi verir. Önlem alınabilmesi için imkan oluşmasına vesile olur. Benim uyarımdan sonra umarım ölçmeye başlamışlardır. DB motor.. istanbul da kuryelerin anasını ağlattıkları cbf 150 leri bakım yapıyolar. benim zaten bana göre çiçek gibi motorumu bana gelin gibi teslim ederler.. Gözüm arkada kalmaz. Ayrıca..2008 den beri cbf 150 kullanıyorum..Teknik olarak doğrusu bu olsa da hiç bir servisin sübap ayarı yapabilmek için motorun tamamen soğuması için 1 gün tuttuğunu hatırlamıyorum. Motoru bir gün tutmadan..yani Kocaeli servise göre tamamiyle soğumadan sübap ayarı yapılmış olması kaynakla hiç sorun yaşamadım.
-
22 Temmuz 2014, 13:05
#35615
sa arkadaşlar. Bir sorum olacak. 2013 model 2014 mart ayında trafiğe çıkışlı 6400 km deki motorum. feci benzin tüketiyor. . 250 300 km arasında benzini bitiriyor. ortalama 3.4 - 3.5lt / 100km benzin yakıyor. Bunun nedeni ne olabilir. (Çalışmasında bir sorun yok, gitmesinde performansında artma yada azalma yok. )
-
22 Temmuz 2014, 14:49
#35616
Yedege 350 giryom 390 birkere gordum ama cok sakn kullandigimda.300 cok az bence cokmu sert kullaniyon acaba
-
22 Temmuz 2014, 14:58
#35617
Kocaeli İl Temsilcisi
Benim motorda dün 367 de yedeğe düştü . Rodajdayken 420 lerde düşüyordu yedeğe. Rodajdan sonra daha az yakar diye düşünüyordum ama tam tersi daha çok yakmaya başladı .
-
22 Temmuz 2014, 17:07
#35618
CBF 150 izlenimlerime devam etmek istiyorum.
Aşağıda yazdığım konuyu okuyanlar sakın aman bu motor alınmazmış gibisinden düşünmesin, zira kararı etkileyecek bir unsur değil.
Gelelim meseleye. Bu meret Temmuz sıcağında bile jikle kullanmadan çalışmıyor. Daha önce jikleli bir motor kullanmadığım için bu durum bazen can sıkıcı olabiliyor. Nasıl oluyor onu da yazayım, yanlış yapıyorsam düzeltin. Jikleyi çekiyorum, motoru çalıştırıyorum, sonra jikle ile yola koyuluyorum ve doğal olarak unutuyorum. Giderken sorun yok ancak jikle çekili trafikte duracak olursam motor pat stop ediyor. Bir de trafiğin içinde panik olunca epey bir can sıkıcı olabiliyor haliyle.
Bugün yola yeni koyulmuştum, haliyle jikle çekiliydi. Yakın bir kavşakta durmak zorunda kaldım ve hooop stop. Çalıştır çalışmaz, dört bir tarafım araba doldu. Sakin olmaya çalışarak uğraşmak yerine motordan inip elle kenara almayı daha emniyetli buldum açıkçası. Sonra jikleyi kapatınca daha rahat çalıştı ve tekrar sürüşe devam ettim.
Sonuç;
Sürüş esnasında jikleyi kontrol etmek lazım yoksa zora sokabiliyor insanı trafikte. Ama bununda zor yanı motor ısınmadan kapatırsan gene stop ediyor, yani kilit motor sıcaklığında.
İyi sürüşler.
-
22 Temmuz 2014, 17:25
#35619
tirmit adlı üyeden alıntı
CBF 150 izlenimlerime devam etmek istiyorum.
Aşağıda yazdığım konuyu okuyanlar sakın aman bu motor alınmazmış gibisinden düşünmesin, zira kararı etkileyecek bir unsur değil.
Gelelim meseleye. Bu meret Temmuz sıcağında bile jikle kullanmadan çalışmıyor. Daha önce jikleli bir motor kullanmadığım için bu durum bazen can sıkıcı olabiliyor. Nasıl oluyor onu da yazayım, yanlış yapıyorsam düzeltin. Jikleyi çekiyorum, motoru çalıştırıyorum, sonra jikle ile yola koyuluyorum ve doğal olarak unutuyorum. Giderken sorun yok ancak jikle çekili trafikte duracak olursam motor pat stop ediyor. Bir de trafiğin içinde panik olunca epey bir can sıkıcı olabiliyor haliyle.
Bugün yola yeni koyulmuştum, haliyle jikle çekiliydi. Yakın bir kavşakta durmak zorunda kaldım ve hooop stop. Çalıştır çalışmaz, dört bir tarafım araba doldu. Sakin olmaya çalışarak uğraşmak yerine motordan inip elle kenara almayı daha emniyetli buldum açıkçası. Sonra jikleyi kapatınca daha rahat çalıştı ve tekrar sürüşe devam ettim.
Sonuç;
Sürüş esnasında jikleyi kontrol etmek lazım yoksa zora sokabiliyor insanı trafikte. Ama bununda zor yanı motor ısınmadan kapatırsan gene stop ediyor, yani kilit motor sıcaklığında.
İyi sürüşler.
benim düşüncem sizin motorunuz da sorun var..
3.cbf kullanıyorum ve bu sıcaklarda hiç jikle kullanmadım çalıştırırken veya çalıştıktan sonra..
rolantiyi biraz yükseltin..
ayrıca jikle açıkken motoru haraket ettirmeyin ..ısınmasını istiyosanız düşük viteste fazla gaz verip ilerleyin..
ama siz motorunuza bi baktırın bu havada jikleye hiç ihtiyaç yok
-
22 Temmuz 2014, 17:44
#35620
tirmit adlı üyeden alıntı
CBF 150 izlenimlerime devam etmek istiyorum.
Aşağıda yazdığım konuyu okuyanlar sakın aman bu motor alınmazmış gibisinden düşünmesin, zira kararı etkileyecek bir unsur değil.
Gelelim meseleye. Bu meret Temmuz sıcağında bile jikle kullanmadan çalışmıyor. Daha önce jikleli bir motor kullanmadığım için bu durum bazen can sıkıcı olabiliyor. Nasıl oluyor onu da yazayım, yanlış yapıyorsam düzeltin. Jikleyi çekiyorum, motoru çalıştırıyorum, sonra jikle ile yola koyuluyorum ve doğal olarak unutuyorum. Giderken sorun yok ancak jikle çekili trafikte duracak olursam motor pat stop ediyor. Bir de trafiğin içinde panik olunca epey bir can sıkıcı olabiliyor haliyle.
Bugün yola yeni koyulmuştum, haliyle jikle çekiliydi. Yakın bir kavşakta durmak zorunda kaldım ve hooop stop. Çalıştır çalışmaz, dört bir tarafım araba doldu. Sakin olmaya çalışarak uğraşmak yerine motordan inip elle kenara almayı daha emniyetli buldum açıkçası. Sonra jikleyi kapatınca daha rahat çalıştı ve tekrar sürüşe devam ettim.
Sonuç;
Sürüş esnasında jikleyi kontrol etmek lazım yoksa zora sokabiliyor insanı trafikte. Ama bununda zor yanı motor ısınmadan kapatırsan gene stop ediyor, yani kilit motor sıcaklığında.
İyi sürüşler.
Bu havada jikle açmayı geçtim..bi kaç gün çalıştırmadığım zamanlarda bile gaz bile vermeden motor marş alıyor.(2011 model yeni kasa 44 bin kmde) Yazın asla jikle açma ihtiyacı yoktur. Jikleli sürüş yapmayın. Ayrıca jikleyi açık unutunca motorun gazı bıraktığınızda durması motorun değil..sizin kusurunuz. Jikleyi unutmamaya özen gösterin.Yeni kasalarda jikle açıldığında devir de yükseliyor. dolayısıyla jikle açıkken motorunuz gazı bıraktığınızda stop ediyorsa eski kasa mı ? devir göstergesiz.. ve vites göstergeli olan? Rölantiyi 0.1-0.2 d-d. seviyelerinde yükseltip gözlemlemeyi tekrar deneyin.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler