ben 15w-40 kullanıyorum . sadece ilk çalıştırdığımda 1. vitese sarsıntılı (taak) diye geçiyor. onun dışında yumuşak geçiyor. bizim buralar da sıcak olur yazın usta bunu kullan dedi
ben 15w-40 kullanıyorum . sadece ilk çalıştırdığımda 1. vitese sarsıntılı (taak) diye geçiyor. onun dışında yumuşak geçiyor. bizim buralar da sıcak olur yazın usta bunu kullan dedi
ben şuan Castrol Power1 15w-50 kullanıyorum..gayet güzel..AnTaLYa ' da
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:53 ----------
arkadaşlar dün başıma gelen bir olayı anlatayım size..motorla yavaştan yol kenarında giderken aracın biri önüme kırdı beni durdurdu..noluyoruz derken adam geldi abi bu motordan bana lazım bana motorunu sat dedi.. bende satılık değil motor diyorum yok sat yada bana bundan bulalım diyor beni bırakmıyor :=)) bende en son adamı tersledim git kardeşim internete bak benim motor satılık değil dedim.. buradan anlaşılıyorki bizim motor hala revanşta..
ÇoK YaZMaYa Ne HaCeT MüHiM oLaN KıSa Ve Öz YaZMaKTıR....
Arkadaşlar, cbf yi satalı pek bu sayfalara uğramıyordum. Yeni motorum CRF250L den memnunum, geçinip gidiyoruz. Bu arada yeni bir motor geliyor ve bence CBF150 ye ciddi bir alternatif olabilir. Belki duymamışsınızdır diye ekliyorum.
http://honda.com.tr/motosiklet/naked/msx-125
Modifiye parçaları bile çıkmış. Uygun fiyata gelirse düşünülmeli bence.
http://www.msxsport.com/msxsport%20a...ry%20page1.htm
Valla ben beğendim. Eğlencelik, enjeksiyonlu, disk frenli, kıvrak, ufak tefek... Eğlencelik.
Motor güzel ama yaklaşık olarak 7 bin tlden satışa sunulcak honda bayii ile konuşmuştum . Motor 4 vitesli artı baya bi küçük sırf artistik hareketler yapmak için kullanılabilir . Günlük gezmek için bence iyi değil . Altın elbiseli adam da bu motor hakkında tekerleri küçük olduğu için ülkemiz asfaltında sıkıntılı olur diyor. Dakika 5.58 de söylüyor
Bence CB600 Hornet'e rakip olur Ne diyorsunuz arkadaşlar? Bu motor ne Cbf'e ne de Crf'ye rakip olur.
olsa olsa buna benzediği için bunun rakibi olabilir
http://ironwheelsmagazine.blogspot.com.tr/2009/04/scrambler-projesi-2.html
Bence olur. Neden olur , cbf nin bir paket - kurye motoru algısı var. Ona alternatif yeni ehliyet almışsın kontrolü kolay enjeksiyonlu disk frenli, kendince şirin bir karizması var. Boy da kısaysa neden olmasın Benim cbf yi tek satma nedenim paket motoru sanılmasıydı. Yoksa gayet de memnundum.
Arkadaslar burdan bütün başlıklar a sesleneyim mi )) bakın youtube da ne buldum. Altın elbiseli adam titreşimle ilgili Harley Davidson üzerinde net konuşuyor. dakika 5:30 dikkat http://m.youtube.com/watch?v=cBVjXQzZjv0
CBF efsane olmuş ,özellikle şehir içi motoru,kolay ,kolay hiçbir motor cbf ye rakip olamaz.
Motor güzele benziyor ama çok pahalı geleceği kesin
Link için eyw.dostum.Rialliyi biliyorum uzun zamandan beri de hatta ordan mı alıyım burdanmı diye.Bu biraz daha uygun veriyor.
Bu yan sanayi parça olayında da 1.sınıf yan sanayi kötü yan sanayide varmış.
Önceden hep derdim.Motorum hep en güzel parça aman orjinal parça olsun.Sorun çıkmasın vs.Yok valla bana bi çamurluğa 140 lira diyen Hondadan k.bakmasın 1 kuruşluk dahi olsa orj.parça almam.Mekanik aksamı bir tek orjinal alırım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:23 ----------
Yuh ya Cbf 5.570 olmuş...
selamun aleykum herkese bir sorum var. Motoru ölen bir motosiklete, almışken biraz daha güçlü bir motor bloğu takmak resmi olarak nasıl bir sorun çıkarır bu sorunu gidermek için ne yapmak gerekir. Mesela 150 cc iken 200 veya 300 veya 400 cc lik motor takıldı diyelim bu ruhsata nasıl işletilmeli nasıl resmileştirilmelidir? Kademe kademe anlatırsanız sevinirim ve kesin ve net bilgilerle, eğer varsa masraflarıyla ......... Kolay gele şimdiden teşekkürler!!!!!!!!
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:10 ----------
bir de şunu sorayım şimdiye kadar kaç kişiyi polis durdurup motosikletin motor numarası ve şase numarası veya motor bloğu hakkında şoförü sorguya çekti acaba??? Hiç karşılaşan oldu mu acaba????
a.s. motoru ölen bir motorsiklete daha güçlü bir motoe bloğu takmak resmi olarak tabiki sorunlar çıkartır. 150 cc bir motora 300 cc motoru koyamassın mutlaka şase tartmayacaktır. ha uydururum yerleştirim ilave demir kaynatır sağlama alırım dersin buda kendi hayatına maal olur. allah muhafaza büyük motor taktın gidiyorsun 150 km hızla şasenin bi yerinde kırılma olsa kim durduracak. hadi bunuda geçtik motoru fren sistemlerin sağlammı. arka kampana fren diskmi. lastiklerin genişmi v.s. v.s. sorunlar geliyor aklına. cbf 150 200 cc silindir sekman piston satılıyor ama alıp takmakla olmuyor herşey. şanzıman subap, silindir ağzı rektefiye karburatör cartı curtu baya parça değiştirirsin. şase numarasına gelince benim arkadaş benzinli aracın motoru rektefiye olacaktı ne gerek var dedi bununla uğraşana kadar sıfır dizel motor alıyım takıyım dedi. zannettiki herşey bitince aracı trafige götürüp incelettirip yeniden ruhsata işlettimmi tmm. işler umduğu gibi gitmedi. okadar uğraştı yinede ruhsata işletemedi. en sonunda arabayı eski haline getirdi. şuan benzinli kullanıyor. yani diyeceğim sana motor ölmez. içinde değişmesi gereken parçalar değişir motor yeniden canlanır. illa motoru 200 cc yapmak istersen subap, piston silindir sekman krank şanzıman modifiye yaparsan istediğin hızı elde edebilirsin. tabi motoru modifiye etmekle bitmiyor motorda en önemli şey ağırlık ve frenler. diğer sorunda şase numarasından bahsetmişsin. hiç bir polis şaşe numarası veya bloğu eğilipte kontrol etmez. eğer abartı eksoz takarsan cevreye gürültü verirsen motorunu bağlar taki eksozu normele cevirene kadar. önce abartı eksoz varken resmini çekiyorsun sonra normal eksozu takıp resim çekiyorsun trafiğe gidip resimleri gösteriyorsun. okeyliyorlar motorunu alıyorsun. motor bloğunu ve şase numarasını gümrük kapılarında ve muayne istasyonlarında bakarlar. bildiklerim bunlar kardeş. kolay gelsin. tekeriz düz bassın.
Bir anlık dikkatsizlik ömür boyu
pişmanlık getirir...
Şu güne kadar epi topu 2 defa çevirmeye takıldım. Allah inandırsın ikisinde de, ruhsatı ben verdim polise. Ehliyeti aldılar, dedim abi ruhsatı da vereyim mi ? İkiside alkol kontrolüydü.
Alkol kontrolünde, genel(Ehliyet - ruhsat) kontolünde şaşe numamarası v.b bilgilere kesinlikle bakmayacakları görüşündeyim.
Hee olurda, çalıntı bi motor vardır. O zaman aynı tip motorları didik didik ederler.
Onun haricinde, çok çok çok zor şase, motor numarası kontrolü.
Muhammed Karayama
542 718 0324
0 RH (+)
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)