füme tur camını nasıl siyah yapabiliriz..
sprey boya ile konsola bakan tarftan boyasak olurmu
füme tur camını nasıl siyah yapabiliriz..
sprey boya ile konsola bakan tarftan boyasak olurmu
pleksileri boyama videoları nette mevcut
bende de var taktım rüzgar tam kaskın üst tarafına vuruyor çok rahatsız edici birde 55 tl para verdim satacak birini bulsam 30 a satrım
ilan no bu 150499769
merhaba arkadaşlar..öncelikler herkese günaydın..geçen yaz motordan sibop kapağı sesi geliyordu..ayarlattım ama yine geldi..yazdan normaldir diye umursamadım fakat bu ses kışında devam etmekte..buna bir çözüm yolu bulamazmıyız acaba..?
ÇoK YaZMaYa Ne HaCeT MüHiM oLaN KıSa Ve Öz YaZMaKTıR....
2009 yılında sıfır km aldığım cbf 150 de sibop sesinden çok çktim.500km de bir ayar gerekiyordu.Sonra sağlam bir ustaya bu sesi keste nasıl kesersen kes dedim o da öyle bir sibop ayarı yaptı ve sesten eser kalmadı.Bir daha da o sesi hiç duymadım 5000km kadar sonrada sattım zaten ama bu ayardan sonra motor eskisi gibi gitmemeye başladı.
teşekkürler arkadaşlar yorumlarınız için..galiba kabullenecez bu sesi..sibop ayarına bağlı motor çok yakarmı..?benim full dolu depo kırmızı çizgiye 200 km de düşüyor..uzun yolda kullanmıyorum kısa mesafe git gel ve tek kişi..bana çok yakıyor geldi..motor 2500 de..
Hocam yanlış hesaplamadıysam km'de 25 kuruş oluyor. (Yedek depoyu saymadığım için 1o litreden hesapladım.) Aynı şekilde ortalama 100 km'de 5 litre demek olur.
Ben sürekli şehir içinde kullanmaktayım. Oldu ki, istanbulun akşam trafiği malum. Bu şartlar altında ben yedek depoya 350 km'de geçiyorum. Benden de fazla yapanlar bir dünya vardır.
Tüm bunlar demek oluyor ki; sizin motorunuz gerçekten çok fazla yakıyor. Sebebi nedir araştırmak lazım.
Ustan ne diyor ?_ Benımkınden gaza basınca özellikle ısınınca artıyordu çıt çıt sankı vuruyor gıbı...Ben ses konusunda titizimdir kaç tane yere gıttım ıstersen yapayım ama böyle dursun daha iyi dediler
Sübap sesi var. Sözde ustalıklarına, el ayarlarına güvenerek, sente çakısı kullanmadan yapılan sübap ayarına kesinlikle güvenmeyin. Tutmuyor çünki olması gerktiği gibi. Ustanızın sente çakısı kullandığına, sübap ayarının motor soğukken yapıldığına emin olun. Yoksa sağlıklı sonuç vermiyor. Kendi motorumdan örnek vereyim. İlk sübap ayarı.. 2 bin küsürlü km lerde yapıldı..çünki bariz ve rahatsız edici bir sübap sesi vardı. Hatta eminim ki senin kinden bile daha belirgindi. Tabiki ehil ellerde..motor soğukken ve sente çakısı ile yapıldı. İkinci sübap ayarı ise 22 binde km de yapıldı. Şu anda motorum 40n bn de.. 3. sübap ayarınıda herhalde bu sezon sonuna denk gelir.. 50 bin seviyelerinde yaptıracağım. Yani şunu demek istiyorum.. servislere kalırsa her 4000 tl de sübap ayarı var diyotlar.. sübap ayarının kaçmış olmasına dair hiç bir belirti yokken. ben bu sıklıkta üst kapağın açılmasını ve sübap ayarı yapılmasını doğru bulmuyorum. Cbr 150 ye bence olması gerektiği gibi..ehil ellerde sübap ayarı yapılırsa, motor fazla zorlanmıyor ve sert kullanılmıyorsa.. Kolay kolay sübap ayarı bozmuyor. Yalnız.. o şekilde uzun süre kullanmamanı..sübap ayarını..ehil ellerde.. motor soğukken ve sente çakısı kullanılarak yaptırmanı öneririm.
Arkadaşlar Cbf 150 de diz değdirmeye uğraşan oldu mu aranızda ?
Bakımlar serviste ne kadar uçuk olsada garanti bitimine kadar serviste yapılmasının faydasını gördüm.
Motosikletin yağ değişimini 2 bin de 1 yapıyordum tabi ara bakımlardaki yağ değişimini kendim yapıyordum. Kendim değiştirdiğim zamanlarda ölçüm yaptım ve her değişimde 300 ml ye yakın eksik çıkıyordu. Bunu servisle paylaştım ve bakıma geldiginde ölçüm yapalım dedi.
Götürdüm bakıma tabi giderkende daha önceki yağ değişimde çıkan yağı da götürdüm. Yağ boşaltıldı ölçümde dediğim orana yağ eksik çıktı.
Servis konuyu merkezle görüştü ve motorun açılıp yağ eksiktme ile ilgili bakımın yapılması talimatı geldi.
11. Bin km de Cbf 150'nin motoru sıfırlandı. Yapılanların listesi aşağıda. Tabi bunlar garanti kapsamında yapıldı, hiç bir ücret talep edilmedi .
20.000km kullandığım 2009 model cbf 150mde sürekli castrol 10w50 tam sentetik APİ SJ seviyesinde yağ kullandım ve 2500-3000km de bir değişim yapardım ve her seferinde ölçmeme rağmen hiç eksik yağ çıkmazdı hep tam 1LT yağ boşalırdı karterden.Cbf 150 ye kaliteli ve tam sentetik yağ koymanızı öneririm.Zaten kullanım kitapçığında bile api SJ nin altındaki yağları kullanmayın diyor.
Catrol 10w50 tam sentetik kullanıpta yağ eksiltiyor cbf 150m diyen daha duymadım.
Servis dışında kendim yaptığım yağ değişiminde castrol 10w50 kullandım zaten. Ama maalesef eksiltiyordu.
Arkadaşım dalga geçebilirsin ama.Sadece burada benden başka deneyen var mı onu görmek istedim.
Haftaya pazar fotoğraflarını atarım.Yeri öpemiyorum.Sırt üstü asfalta düştüğüm oldu.
Ayaklığı yere değdiremiyorum.Koruma demiri değiyor ama.Motorum 30 bin km olunca artık farklı fanteziler peşinde koşmaya başladım
Michilen Pilot Sporty(eski desen)17 Bin km oldu kullanalı ama hala ilk günkü performansı gibi.
Yapacağın asfaltta kaliteli olursa.Çok güzel işler oluyor.Bu arada boş alanda yaptım o işi.Virajda yapmak için ultra prof.biri olması lazım+lastik tertemiz+yol prüzsüz vs vs...
Cbr 250 olsaydı çok rahat olurdu .
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)