Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
07 Ocak 2014, 19:20
#34301
beyler herkese iyi akşamlar.Gösterge ampullerimi kendim değiştirmeye karar verdim 5 ay da bir patlıyor.Para vermekten sıkıldım.O yuxden bildiginiz fotgraflı anlatımlı bi link verebilirmisiniz veya video anlatımlı ben çok araştırdım bulamadım.Gözümü karartıp öğrenmek istiyorum bu işi.Nasıl sokup takacagımıza dair bilgi verirsenizde sevinirim sırası ile çınku grenajlar falanda cıkacak karısık bir ise benziyor teşekkürler.
Reklamlar
-
07 Ocak 2014, 21:42
#34302
gky adlı üyeden alıntı
beyler herkese iyi akşamlar.Gösterge ampullerimi kendim değiştirmeye karar verdim 5 ay da bir patlıyor.Para vermekten sıkıldım.O yuxden bildiginiz fotgraflı anlatımlı bi link verebilirmisiniz veya video anlatımlı ben çok araştırdım bulamadım.Gözümü karartıp öğrenmek istiyorum bu işi.Nasıl sokup takacagımıza dair bilgi verirsenizde sevinirim sırası ile çınku grenajlar falanda cıkacak karısık bir ise benziyor teşekkürler.
Gösterge panelini söküp takmak biraz ince işçilik istiyo hocam. ben şahsen cesaret edemem. orjinali 1000 lira az da değil hani )
bence sorunun kaynağını bulmak lazım. Nacizhane tavsiyem budur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:38 ----------
Bu arada herkes gibi bende duro lastiklerden kurtulmaya karar verdim. Yepyeni lastiğin nesini değiştiricem diyodum ama lastiklerin tahta gibi olduğunu anladım sonunda
Sizlere sormak istediğim Michelin pilot street ile pirelli dura traction arasında kaldım. Michelin'in deseni çok sade geliyor. Pirelliye biraz daha yakınım ama sizden tavsiye almak istiyorum. var mı ikisini de kullanan yada şundan memnunum bundan değilim diyebilcek arkadaş.
-
07 Ocak 2014, 22:02
#34303
prelli den herkez çok memnun benim bacanak ybr yr taktırmış mt 65 ten daha iyi
-
08 Ocak 2014, 18:21
#34304
prelli duratraction çok iyi bir lastik sert engebeli zeminlerdede başarılı tavsiyemdir.
-
08 Ocak 2014, 20:09
#34305
Ben motoru aldığımda üstünde michelin sporty lastikleri vardı. Lastiklerden çok memnundum ama hamuru yumuşak olduğu için çabuk bitiyor. Ben 15.000 km de arka lastikten çok rahatsız olup çabuk bitmesin ve stabilize yollarda biraz daha rahat edeyim diye takım halinde pirelli aldım. şuan yaklaşık 13.000 km oldu ve hala durumları iyi memnunum. Yanlız ben michelin'in yol tutuşunun biraz daha iyi olduğunu düşünüyorum.
-
08 Ocak 2014, 23:28
#34306
Tavsiyeleriniz icin cok tesekkur ederim arkadaslar 15000 km yeterli bi mesafe aslinda ama pirellinin de yol tutusu michelinden cok farkli degildir umarimm. Piirelli alacagim sanirim
-
16 Ocak 2014, 20:22
#34307
Michelin aldım arkadaşlar duro'larla gezdiğim günlere lanet ettim
-
16 Ocak 2014, 20:56
#34308
tncbzkrt adlı üyeden alıntı
Michelin aldım arkadaşlar duro'larla gezdiğim günlere lanet ettim
Allah kimseyi duronun eline düşürmesi.
Ne kadar verdiniz hocam lastiklere?
-
17 Ocak 2014, 18:41
#34309
gitaryolcusu adlı üyeden alıntı
Allah kimseyi duronun eline düşürmesi.
Ne kadar verdiniz hocam lastiklere?
210 lastikler 10 lira işçilik verdim. Ama çok memnunum ))
-
17 Ocak 2014, 19:22
#34310
Hayırlı olsun
tncbzkrt adlı üyeden alıntı
210 lastikler 10 lira işçilik verdim. Ama çok memnunum
))
-
17 Ocak 2014, 23:09
#34311
-
18 Ocak 2014, 14:34
#34312
tncbzkrt adlı üyeden alıntı
210 lastikler 10 lira işçilik verdim. Ama çok memnunum
))
Çok iyi vermişsiniz..ben dün sordum 230 tl lastik dediler..lastiğin deseni geçensenekilerden farklımı..?internette 2 çeşit gördümde..
-
18 Ocak 2014, 22:11
#34313
Ben bi tane desen biliyorum. Belki senin gordugun pilot sporty'dir. Lastigi aldigim yer tanidikti. Bu gecen seninin fiyatlariyla son lastik baska yerde bu fiyata bulamazsn demisti. Pek inanmamistim ama senin dedigine gore dogru soyluyomus.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:04 ----------
yqavuzhyan adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bir problemim var, burası en yoğun forum olduğundan bir de buradakı arkadaslara sormak ıstedım. Muhabbetin ortasına daldık ama kusura bakmayın.
Yanlıs yere gelmişsin diye birde drift forumu linki de vermeyin
2013 model 4000 km de driftin motor bloğunda çok fazla yağ vardı üst kısmında aşağı doğru akmış gidiyordu. 4000 bakımından sonra olmaya başladı. Bende üst kapak vidalarını yokladığımda baya bir gevşek olduklarını gördüm. 10 numara anahtar ile o vidaları sıktım. Sıkmadan önce motorda herhangi bir problem yoktu. Sabah sınava gittim geldim hatta, yaklasık bir aydır bu haldeydı. Vidaları sıktıktan sonra marşa basınca motor çalışıyor 4-5 bin devirlere kadar çıkıp 30 sanıye bekledıkten sonra stop ediyor. 5 dakıka bekleyınce yıne aynı sekılde oluyor. ama çalıştıktan sonra gazı bırakmazsan stop etmıyor. Bu sıktığım vidaların ben sadece üst kapağı sabitlemek için olduğunu düşünüyordum. Ama acaba onlar başka bir işe mi yarıyordu ?
Rolanti ayar vidasının etkinliği kalmadı, 10 tur bile çevirsem motorda bir değişikliğe sebep olmuyor. Çalışırken egzostun içinde su kaynıyormuş gibi ses geliyor ve egzostda çok fazla benzin kokusu var. Anormal olan bunlar. Bu vidalar ne işe yarıyordu acaba ?
http://i.hizliresim.com/xRJmjn.png
Kardes neden bakim yaptirdigin yere goturmek yerine kendin sktn ki. Vidalarin ne ise yaradigini Bilmiyorum ama belki de baska bi ayar vidasini sıktın. Bence soyledigin sorunlar oyle kendi basina halledilcek seyler degil. Servise gotrmeni tavsiye ederim.
-
19 Ocak 2014, 13:32
#34314
yqavuzhyan adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bir problemim var, burası en yoğun forum olduğundan bir de buradakı arkadaslara sormak ıstedım. Muhabbetin ortasına daldık ama kusura bakmayın.
Yanlıs yere gelmişsin diye birde drift forumu linki de vermeyin
2013 model 4000 km de driftin motor bloğunda çok fazla yağ vardı üst kısmında aşağı doğru akmış gidiyordu. 4000 bakımından sonra olmaya başladı. Bende üst kapak vidalarını yokladığımda baya bir gevşek olduklarını gördüm. 10 numara anahtar ile o vidaları sıktım. Sıkmadan önce motorda herhangi bir problem yoktu. Sabah sınava gittim geldim hatta, yaklasık bir aydır bu haldeydı. Vidaları sıktıktan sonra marşa basınca motor çalışıyor 4-5 bin devirlere kadar çıkıp 30 sanıye bekledıkten sonra stop ediyor. 5 dakıka bekleyınce yıne aynı sekılde oluyor. ama çalıştıktan sonra gazı bırakmazsan stop etmıyor. Bu sıktığım vidaların ben sadece üst kapağı sabitlemek için olduğunu düşünüyordum. Ama acaba onlar başka bir işe mi yarıyordu ?
Rolanti ayar vidasının etkinliği kalmadı, 10 tur bile çevirsem motorda bir değişikliğe sebep olmuyor. Çalışırken egzostun içinde su kaynıyormuş gibi ses geliyor ve egzostda çok fazla benzin kokusu var. Anormal olan bunlar. Bu vidalar ne işe yarıyordu acaba ?
http://i.hizliresim.com/xRJmjn.png
keşke yetkili servise götürseydin elin anahtar tutabilir fakat sen o somunları sıktın şimdi servise gidip durumu izah etsen sana inanmazlar masraf çıkarsa da cebten verecen mecbur.
-
19 Ocak 2014, 15:49
#34315
Ben sağlam motoru Mondial servislerine götürünce bozuk getiriyorum. Bir de bozuğu götürsem herhalde omzuma gidonu alır gelirim
Sıkıntıyı hallettık. Cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim. Belki okuyan olur diye problemi de yazayım. O üst kapaktaki vidaları sıkınca subaplar sıkışmış, motor yanmış gazı dışarı atamıyordu muhtememlen. Subap ayarı yapıldıktan sonra düzeldi.
-
19 Ocak 2014, 21:49
#34316
yeni model far koruma demiri görmüştüm sahibindende bi motorun üstünde çok hoşuma gitmişti
şimdi baktım bulamadım
sizin bildiginiz bi yer varmı bunu satan
resimde tarif etmeye çalıştım..
sadece karalı olan bölgeyi dikkate alın
-
22 Ocak 2014, 00:12
#34317
Dun 2. el 2011 model (4300 km de ) bir cbf 150 test ettim, 15 dakika ugrasmama ragmen , motor rolantide durmadi, istop etti.
ilk 7 dk, jikle tam cekik olarak, 2000-3000 devirde calistirdim, sonra cikleyi indirip calistirdim ama rolantide durmuyordu, istop ediyordu, bu cbf 150 nin kronik hastaligimidir? Baska cbf lere bakmayi dusunmuyorum bu motordan sonra, ama hondanin da bu kadar cabuk problem cikarcagini da zanettemiyorum . Sizin gorusleriniz nelerdir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:00 ----------
Karburatorunde bi problem olabilirmi?
-
22 Ocak 2014, 00:53
#34318
braingulp adlı üyeden alıntı
Dun 2. el 2011 model (4300 km de ) bir cbf 150 test ettim, 15 dakika ugrasmama ragmen , motor rolantide durmadi, istop etti.
ilk 7 dk, jikle tam cekik olarak, 2000-3000 devirde calistirdim, sonra cikleyi indirip calistirdim ama rolantide durmuyordu, istop ediyordu, bu cbf 150 nin kronik hastaligimidir? Baska cbf lere bakmayi dusunmuyorum bu motordan sonra, ama hondanin da bu kadar cabuk problem cikarcagini da zanettemiyorum . Sizin gorusleriniz nelerdir.[COLOR="Silver"]
O kadar soğuklarda motor kullandım. Çalıştırırken jikle ihtiyacı hiç ama hiç duymadım. Ayrıca benim motorun rolanti devri 1100 civarında olmasına rağmen herhangi bir problemde çıkartmıyor. Haa dersen ki; stop ediyor mu? Ediyor tabiki de. Ama o motor kaynaklı bir şey değil. Bu tip yanma sistemine sahip motorlarda, motor bloğu soğuk olursa; ani gaz vermelerde stop eder.
Kronik bir problem değil uzun lafın kısası.
Sizin deneyiminizde ciddi bir talihsizlik olmuş, kötü bir motora denk gelmişsiniz gibi.
-
22 Ocak 2014, 03:23
#34319
Benimki geçenki kar günlerinde bir ay yattı, sonrasında jikle açık ikinci marşta çalıştı, yaklaşık iki dakika kadar olduğu yerde çalıştımı, sonrasında canavar..
braingulp adlı üyeden alıntı
Dun 2. el 2011 model (4300 km de ) bir cbf 150 test ettim, 15 dakika ugrasmama ragmen , motor rolantide durmadi, istop etti.
ilk 7 dk, jikle tam cekik olarak, 2000-3000 devirde calistirdim, sonra cikleyi indirip calistirdim ama rolantide durmuyordu, istop ediyordu, bu cbf 150 nin kronik hastaligimidir? Baska cbf lere bakmayi dusunmuyorum bu motordan sonra, ama hondanin da bu kadar cabuk problem cikarcagini da zanettemiyorum . Sizin gorusleriniz nelerdir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:00 ----------
Karburatorunde bi problem olabilirmi?
Arkadaşta 2013'ü var hır hır boyna stop eder, sanırım onun rolantisi düşük
-
22 Ocak 2014, 13:48
#34320
tncbzkrt adlı üyeden alıntı
Ben bi tane desen biliyorum. Belki senin gordugun pilot sporty'dir. Lastigi aldigim yer tanidikti. Bu gecen seninin fiyatlariyla son lastik baska yerde bu fiyata bulamazsn demisti. Pek inanmamistim ama senin dedigine gore dogru soyluyomus.
ewt birisi street diğeri sporty imiş..siz hangi modelini taktırdınız..?
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:43 ----------
bende 2013 nisan çıkışlı cbf 150 var..2 ay çalıştırmadım yattı..sonra 4-5 marşta jickle açık çalıştı..ben her sabah jickle ile çalıştırıyorum 2-3 dk sonra sıkıntı yok devam..o motorun bir yerinde problem olabilir..(teknik bilgim olmadığından nerede olduğunu bilemiyorum..)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 42 kullanıcı var. (0 üye ve 42 misafir)
Bu Konudaki Etiketler