Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
06 Kasım 2013, 00:55
#34061
Honda CBF 150 ARTÇI Koltuk pedi kaydırmazı... 7.. 8 tlye mal oldu https://www.facebook.com/doctor96/po...51944281659166
Reklamlar
-
06 Kasım 2013, 01:33
#34062
salim abi yançanta lı nc ibrahim in motoru
-
07 Kasım 2013, 17:20
#34063
Beyler motora depo kılıfı aldım nasıl takıldığı hakkında hiç bir bilgim yok yardımcı olacak arkadaşlara tşk ederim
-
07 Kasım 2013, 22:36
#34064
arkadaşlar bugün bi cbfde km ön panelde saat gördüm. kronometre gibi küçük bi parçayı far ve vites göstergesinin altına yapıştırmış. onu nereden bulabilirim. veya böyle kullanan biri var mı?
-
08 Kasım 2013, 03:16
#34065
Hayırlı olsun, ön taraftaki kancalı kısmını takıp arka tarafa gerdirerek, selenin altından depoya arkalarınıda tutturup, yanlara geçicen.
F54 adlı üyeden alıntı
Beyler motora depo kılıfı aldım nasıl takıldığı hakkında hiç bir bilgim yok yardımcı olacak arkadaşlara tşk ederim
Yanları sökmeden düz tornavida ile hafif ten bastırarak, zedelemeden depoyla grenajın arasına sokmuştum ben.
-
08 Kasım 2013, 03:25
#34066
Bu akşam bi cbf i olan bi arkadaşimla konuştum hafta sonu takacak sag olsun
-
08 Kasım 2013, 12:21
#34067
papazkemal adlı üyeden alıntı
Bugün depomu fulledim,
271. km'de 8,37 litre yakıt aldı. % 3 'ü geçti biraz ama normal, yüz kmsi dağ orman içi gerisi şehir içi
Hocam 0.14 kuruş yaktırmışsınız.
40.5 liraya 271 km yapmışsınız.
2020 'Tracer 900 İcon Blue
-
08 Kasım 2013, 12:42
#34068
Çok yaktırdığımın farkındayım, adamı toprakla çamurla tanıştırdım
sercan2667 adlı üyeden alıntı
Hocam 0.14 kuruş yaktırmışsınız.
40.5 liraya 271 km yapmışsınız.
Aldığım sahibi şehirden hiç çıkmamışki, ben en yüz kmsini ormanın kalbinde kaya kaya çamurların içinde geçirdim
-
09 Kasım 2013, 21:54
#34069
sorunsuz motorumu servise götürdüm, sorunlu aldım.
1. arka fren pedalı bende ortalama 8-9 cm aşşağıya bastırınca duruyodu tam olarak. bana verdiklerinde 1cm aşşağı bastırınca lastik kitleniyodu. az kalsın düşüyodum.
2. debriyaj manetinin açısını değiştirmişler. ön fren maneti ile debriyaj maneti aynı açıda değil.
3. rolanti ayarını değiştirmişler. 1500 devir olan rolanti ayarını 1000 devir yapmışlar. bi süre fark edemedim 5 6 kere üst üste istop ettirdim.
4. şuanda 1500 devirde fakat bi süre gidip ışıklarda durunca, devir kendi kendine düşüp istop ediyor. bu konuyla ilgili ne yapmam gerek.
bunlar 6000 bakımında oldu. 10w30 yağ koymuşlar.
servise götürmeden önce bunların hiçbirisi yoktu. 1,2,ve 3. maddeler düzeltilebilir fakat 4. madde gerçekten canımı sıktı.
tüm sürüş konforumu etkiliyo acaba durmam gerekicek mi? ya çalışmazsa diye düşünüp duruyorum.
-
09 Kasım 2013, 22:07
#34070
SULH adlı üyeden alıntı
sorunsuz motorumu servise götürdüm, sorunlu aldım.
1. arka fren pedalı bende ortalama 8-9 cm aşşağıya bastırınca duruyodu tam olarak. bana verdiklerinde 1cm aşşağı bastırınca lastik kitleniyodu. az kalsın düşüyodum.
2. debriyaj manetinin açısını değiştirmişler. ön fren maneti ile debriyaj maneti aynı açıda değil.
3. rolanti ayarını değiştirmişler. 1500 devir olan rolanti ayarını 1000 devir yapmışlar. bi süre fark edemedim 5 6 kere üst üste istop ettirdim.
4. şuanda 1500 devirde fakat bi süre gidip ışıklarda durunca, devir kendi kendine düşüp istop ediyor. bu konuyla ilgili ne yapmam gerek.
bunlar 6000 bakımında oldu. 10w30 yağ koymuşlar.
servise götürmeden önce bunların hiçbirisi yoktu. 1,2,ve 3. maddeler düzeltilebilir fakat 4. madde gerçekten canımı sıktı.
tüm sürüş konforumu etkiliyo acaba durmam gerekicek mi? ya çalışmazsa diye düşünüp duruyorum.
1500 biraz fazla rolanti için.yakıt artar. benim sıcak rolantim 1200, soğuk rolantim 1000.
bazı ybrler 900 rolantiyle bile çalışabiliyor..
hepsi çözülürde kendi kendine stop etme ilginç ? yağdan olabilir mi ?
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
-
09 Kasım 2013, 22:41
#34071
tahsins adlı üyeden alıntı
1500 biraz fazla rolanti için.yakıt artar. benim sıcak rolantim 1200, soğuk rolantim 1000.
bazı ybrler 900 rolantiyle bile çalışabiliyor..
hepsi çözülürde kendi kendine stop etme ilginç ? yağdan olabilir mi ?
faturada
10w30 MA ENG OIL 1 LITRE
yazıyo. bu yağı koymuşlar.
başka forumda okudumda. yakıtın sulu olması diyolar. yakıt tankı yıkanması gerekiyo diyolar ama bana pek benim sorunumun çözümü gibi gelmedi.
pazar günü kapalı, pazartesi ve salıda ben gündüz hiç müsait değilim. hafta içinde götüriyim diyorum tekrardan.
-
10 Kasım 2013, 01:55
#34072
Önceki mesajlarımda ampül tavsiyesi istedim ama pek yardımcı olan çıkmadı. CBF lerin kronik sorunu 7 tl karşılığında çözülüyor... Mükemmel aydınlatma sağlıyor , yüksek fiyatlı ampüllere gerek yok. Ben photon marka sipariş verdim yedek olarak 15 kusur tl ye ama 7 tl lik ampül daha iyi aydınlatma sağladı.
http://www.hepsiburada.com/liste/pro...oryId=20029252
---------- Post added at 23:55 ---------- Previous post was at 23:52 ----------
SULH adlı üyeden alıntı
sorunsuz motorumu servise götürdüm, sorunlu aldım.
1. arka fren pedalı bende ortalama 8-9 cm aşşağıya bastırınca duruyodu tam olarak. bana verdiklerinde 1cm aşşağı bastırınca lastik kitleniyodu. az kalsın düşüyodum.
2. debriyaj manetinin açısını değiştirmişler. ön fren maneti ile debriyaj maneti aynı açıda değil.
3. rolanti ayarını değiştirmişler. 1500 devir olan rolanti ayarını 1000 devir yapmışlar. bi süre fark edemedim 5 6 kere üst üste istop ettirdim.
4. şuanda 1500 devirde fakat bi süre gidip ışıklarda durunca, devir kendi kendine düşüp istop ediyor. bu konuyla ilgili ne yapmam gerek.
bunlar 6000 bakımında oldu. 10w30 yağ koymuşlar.
servise götürmeden önce bunların hiçbirisi yoktu. 1,2,ve 3. maddeler düzeltilebilir fakat 4. madde gerçekten canımı sıktı.
tüm sürüş konforumu etkiliyo acaba durmam gerekicek mi? ya çalışmazsa diye düşünüp duruyorum.
Devir ayarını sağ grenajın altında gümüş renk olan yan kısmından görürsün ayar vidasını elle hafif çevir kafana göre ayar yap... Freni ise yine arka kampananın olduğu yerde vida var oradan ayarla .
-
10 Kasım 2013, 03:32
#34073
SULH adlı üyeden alıntı
sorunsuz motorumu servise götürdüm, sorunlu aldım.
1. arka fren pedalı bende ortalama 8-9 cm aşşağıya bastırınca duruyodu tam olarak. bana verdiklerinde 1cm aşşağı bastırınca lastik kitleniyodu. az kalsın düşüyodum.
2. debriyaj manetinin açısını değiştirmişler. ön fren maneti ile debriyaj maneti aynı açıda değil.
3. rolanti ayarını değiştirmişler. 1500 devir olan rolanti ayarını 1000 devir yapmışlar. bi süre fark edemedim 5 6 kere üst üste istop ettirdim.
4. şuanda 1500 devirde fakat bi süre gidip ışıklarda durunca, devir kendi kendine düşüp istop ediyor. bu konuyla ilgili ne yapmam gerek.
bunlar 6000 bakımında oldu. 10w30 yağ koymuşlar.
servise götürmeden önce bunların hiçbirisi yoktu. 1,2,ve 3. maddeler düzeltilebilir fakat 4. madde gerçekten canımı sıktı.
tüm sürüş konforumu etkiliyo acaba durmam gerekicek mi? ya çalışmazsa diye düşünüp duruyorum.
kesin ani durmalarda da istop ediyordur. mesela debriyajı tut ve aniden öne yığıl, firenle yine motor ölüyordur gibi oluyor dimi. motor rahat çalışmıyordur demek subap felan baya sıkmış olmasınlar. kışa da giriyoruz hani!!!!!
-
11 Kasım 2013, 02:48
#34074
6bin ara bakımında hiç sanmıyorum subap ayarı yaptıklarını.
bugün işe gittim sabah yine aynı sorun oldu.
akşam işten gelirken giyinmeden çalıştırdım. komple giyinmem 10 dakika sürüyo(işten çıktığım için yorgunlukla ağır ağır giyiniyorum:D) devir yavaş yavaş düşerken ara gazı verdim. 2 kere tekrarladım bunu aralıkla. yolda ışıklarda durdum hiç stop etmedi. belkide biraz ısındırmak gerekiyodu.
geçmezse yine yazarım. geçersede böyle bi sorunu olan arkadaşlar benim gibi yapsın. gerçi benden daha acemisi olmaz heralde:D
-
11 Kasım 2013, 03:52
#34075
SULH adlı üyeden alıntı
6bin ara bakımında hiç sanmıyorum subap ayarı yaptıklarını.
bugün işe gittim sabah yine aynı sorun oldu.
akşam işten gelirken giyinmeden çalıştırdım. komple giyinmem 10 dakika sürüyo(işten çıktığım için yorgunlukla ağır ağır giyiniyorum:D) devir yavaş yavaş düşerken ara gazı verdim. 2 kere tekrarladım bunu aralıkla. yolda ışıklarda durdum hiç stop etmedi. belkide biraz ısındırmak gerekiyodu.
geçmezse yine yazarım. geçersede böyle bi sorunu olan arkadaşlar benim gibi yapsın. gerçi benden daha acemisi olmaz heralde:D
Rölanti ayarı , linkteki servis kitapçıgından bakabilirsin. Sayfa 73.
SERVİS KİTAPÇIĞI
-
11 Kasım 2013, 12:05
#34076
WanD adlı üyeden alıntı
Rölanti ayarı , linkteki servis kitapçıgından bakabilirsin. Sayfa 73.
SERVİS KİTAPÇIĞI
yardımın için sağol ayarları yaptım.
-
11 Kasım 2013, 12:26
#34077
beyler dün güzel bi gezi yaptık %90 ı dağ bayır yayla rampa yani ve olmaz sa olmaz stabilize yolda vardı yakıt tüketimi ise depoda ki demir var onun alt tarafına kadar yani ona değiyordu doldurdum 421km de yedeğe düştü asfaltta hızım 9o km h civarı idi yakıt tüketimi bana makul geldi
hep büyük motor istiyorum ama dün tekrardan anladım ki bu benzin fiyatlarıyla 150 cc den fazlası bana ekstra masraf
sadece ben benzin almadım yanımda bulunan nc varadero dragstar taransalp benzin ikmali yaptı bense tam bir depo ile gittim geldim hatta hatta dün gece işe de gittim geldim 17km
-
11 Kasım 2013, 22:52
#34078
-
12 Kasım 2013, 02:47
#34079
hocam çok iyi anlatmışsın tek tekerde yapmışsındır
-
12 Kasım 2013, 12:28
#34080
SULH adlı üyeden alıntı
hocam çok iyi anlatmışsın
tek tekerde yapmışsındır
Hocam dur ne tektekeri Cbf 150 den yeni bindik ilk defa 600 rr'a
Önceden de çok sürdüm 600 lük fakat Tek silindirli ve çift silindirli .Bu ilk 4 silindirliye binişim.
Valla hızlanmanın verdiği o adrenalinle hiçbirşeyi düşünmüyorsun bile
Ama genel olarak şunu söyliyim Honda kalitesini en iyi anlatan Fren,Denge,Performans 10 üzerinden 10 Özellikle Frenleri.
2020 'Tracer 900 İcon Blue
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)
Bu Konudaki Etiketler