Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
07 Ağustos 2013, 00:39
#33561
Hyperian adlı üyeden alıntı
Subap ayarladiktan sonra hava ayarini da gozden gecirmek iyi olur. Subap ayarini motor tamamen sogukken yapiyosunuzdur zaten, ayardan sora motoru iyice isitip bide hava ayari çekerseniz sorun çözülür insallah, servisle ugrasmazsiniz
hava ayarınıda yaptık.2 1/4 tur açtım ayar vidasını.onda da sorun gözükmüyor.patlama gaz yememe gibi sorun yok.sibop ayarında muhtemelen yanlış bir şey yaptık.pistonun konumunda mı yanlış yaptık bilmiyorum.ayardan sonra hemen motorun sesinden anladım .yüke bindiğinde pırrrrr diye gidiyor.o cbf in akıcı sesi yok.anlamadım bir türlü yarın tekrar sökeceğim mecburen.zaten fazla yakıyordu meret .serviste ne kadara ayar yaparlar acaba
Reklamlar
-
07 Ağustos 2013, 17:51
#33562
bu gün tekrar üst kapağı söküp subap ayarlarına baktım.emme biraz sıkı olmuş.0,06 gibi .0,08 e tekrar ayarladım .buji yi kontrol edip temizledim.hava filtresini değiştirdim.zincir temizliği ve yağlaması ayarı v.s derken koca gün uğraştım.çok şükür çekiş düzeldi.ve o tırtlama sesi düzeldi.subap ayarı demekki çok hassas 0.02 mm bile çok etken .yarın kısmetse afyon tarafına yola çıkacağım bursadan .umarım yalkıtta düşer.4 lt nin altına düşmüyordu çünki.eski ayarlar olması gerekenin iki katı açıklığında idi.yakıt işini de çözebildiysem daha da servisin kazık fiyatlarına gebe kalmayız inşallah
-
07 Ağustos 2013, 18:10
#33563
engindmn adlı üyeden alıntı
bu gün tekrar üst kapağı söküp subap ayarlarına baktım.emme biraz sıkı olmuş.0,06 gibi .0,08 e tekrar ayarladım .buji yi kontrol edip temizledim.hava filtresini değiştirdim.zincir temizliği ve yağlaması ayarı v.s derken koca gün uğraştım.çok şükür çekiş düzeldi.ve o tırtlama sesi düzeldi.subap ayarı demekki çok hassas 0.02 mm bile çok etken .yarın kısmetse afyon tarafına yola çıkacağım bursadan .umarım yalkıtta düşer.4 lt nin altına düşmüyordu çünki.eski ayarlar olması gerekenin iki katı açıklığında idi.yakıt işini de çözebildiysem daha da servisin kazık fiyatlarına gebe kalmayız inşallah
en sert sıkıştırmam da 3.3 yaktım 4 litre çokmuş,istanbulda olsanız d&b motora baktırmanızı önerirdim ama dediğinize göre sizin servis herşeye para alıyor...sibop ayarıda buna büyük etken demekki 4 binde bir yapılan sibop ayarı çok gerekliymiş...
-
07 Ağustos 2013, 21:12
#33564
Cbf 150'mi istemeyerek de olsa satıyorum, motosiklete bir süre ara veriyorum. Ama anlamadığım nokta ilan vereli yaklaşık 10 gün olmasına rağmen satamadım habire takas teklifleri almaktan sıkıldım. Sanırım izmir piyasası bu sıralar durgun.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-ilk-sahibinden-2010-model-garaj-motoru-132609058/detay/
-
07 Ağustos 2013, 22:43
#33565
merhaba arkadarlar..oncelikle herkesin ramazan bayramini kutlarim..motorum 1300 km oldu..benim bir sorunum war..motor 52 tl ile 315 km gitti..bu iki olcumdur ayni..yani 0.165 tl km.de..bana baya fazla geldi..motoru zorlamiyorumda anlamadm..allah kimseye kaza bela vermesin..
-
07 Ağustos 2013, 23:55
#33566
Motorun yakıtı gayet normal,1300 km de, daha motor açılmamış,yakıt çok güzel benim motor 9500 km oldu , bende okadar yakıyorum, sakin kullanım.
-
08 Ağustos 2013, 00:24
#33567
NiGHTMaRe07 adlı üyeden alıntı
merhaba arkadarlar..oncelikle herkesin ramazan bayramini kutlarim..motorum 1300 km oldu..benim bir sorunum war..motor 52 tl ile 315 km gitti..bu iki olcumdur ayni..yani 0.165 tl km.de..bana baya fazla geldi..motoru zorlamiyorumda anlamadm..allah kimseye kaza bela vermesin..
Birazcık fazla, 2010 model cbf varken gırtlağa kadar dolu depo ile 400 km.de yedeğe düşüyordum. 2013 modelde 385 km.de yedeğe düşüyor. Tamamı trafikte sakin kullanım. Bu arada 2013 lerde sanırım yağ yakma tamamen çözülmüş herhalde 1.000 km de ölçüm yaptım nerdeyse koyulan yağın tamamı geri çıktı. Bir dahaki 1.000 km.de tekrar ölçüm yapınca yakıp yakmadığı netleşir herhalde.
-
08 Ağustos 2013, 05:15
#33568
27istanbul27 adlı üyeden alıntı
Motorun yakıtı gayet normal,1300 km de, daha motor açılmamış,yakıt çok güzel benim motor 9500 km oldu , bende okadar yakıyorum, sakin kullanım.
Sakin kullanımla 315 km bence hiç normal değil. Zira ben 1000km'ye kadar sakin kullanımda 345'in altına hiç düşmedim. İlk depom da 360km'de yedeğe geçti. Oldu ki, daha fazla yapanlarda vardır.
Muhammed Karayama
542 718 0324
0 RH (+)
-
08 Ağustos 2013, 05:15
#33569
engindmn adlı üyeden alıntı
bu gün tekrar üst kapağı söküp subap ayarlarına baktım.emme biraz sıkı olmuş.0,06 gibi .0,08 e tekrar ayarladım .buji yi kontrol edip temizledim.hava filtresini değiştirdim.zincir temizliği ve yağlaması ayarı v.s derken koca gün uğraştım.çok şükür çekiş düzeldi.ve o tırtlama sesi düzeldi.subap ayarı demekki çok hassas 0.02 mm bile çok etken .yarın kısmetse afyon tarafına yola çıkacağım bursadan .umarım yalkıtta düşer.4 lt nin altına düşmüyordu çünki.eski ayarlar olması gerekenin iki katı açıklığında idi.yakıt işini de çözebildiysem daha da servisin kazık fiyatlarına gebe kalmayız inşallah
afyona selamlar olsun bayramdan sonra bende gideceğim güzel memleketime
Güçte kalabilmek için beygir gücünde hata yapma.
Herkesten hızlı sürmen,yalnız süreceğinin garantisidir...
-
08 Ağustos 2013, 10:40
#33570
Merhaba arkadaşlar.
İyi bayramlar.
Benim Cbf'in gösterge lambaları ile kısa far yanmıyor. Motor 8500 km'de ve garantisi devam ediyor.
Servis bu işlemi garanti kapsamında yapar mı acaba?
Bilen daha önce yaptıran arkadaşlar varsa yorumlarını bekliyorum...
-
08 Ağustos 2013, 13:22
#33571
FermanogLu adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar.
İyi bayramlar.
Benim Cbf'in gösterge lambaları ile kısa far yanmıyor. Motor 8500 km'de ve garantisi devam ediyor.
Servis bu işlemi garanti kapsamında yapar mı acaba?
Bilen daha önce yaptıran arkadaşlar varsa yorumlarını bekliyorum...
Servis çok kıl değilse %90 yaptırır.
Benim 3.değiştirişim.
2020 'Tracer 900 İcon Blue
-
08 Ağustos 2013, 14:18
#33572
FermanogLu adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar.
İyi bayramlar.
Benim Cbf'in gösterge lambaları ile kısa far yanmıyor. Motor 8500 km'de ve garantisi devam ediyor.
Servis bu işlemi garanti kapsamında yapar mı acaba?
Bilen daha önce yaptıran arkadaşlar varsa yorumlarını bekliyorum...
bakıma gittiğinde bunlarıda söylersen yaparlar,gösterge ampulleri değiştirmek için motorun ön grenaj komple sökülüyor en sinir olduğum şey...
maliyeti gösterge ampulleri için 6 tl yazmışlar faturaya ampul için 5 tl sanırım...
-
08 Ağustos 2013, 15:01
#33573
sercan2667 adlı üyeden alıntı
Servis çok kıl değilse %90 yaptırır.
Benim 3.değiştirişim.
mücahit_89 adlı üyeden alıntı
bakıma gittiğinde bunlarıda söylersen yaparlar,gösterge ampulleri değiştirmek için motorun ön grenaj komple sökülüyor en sinir olduğum şey...
maliyeti gösterge ampulleri için 6 tl yazmışlar faturaya ampul için 5 tl sanırım...
Ücret talep edilior mu bunun için?
-
08 Ağustos 2013, 15:08
#33574
Hayır.Ama bakımda yaptırmanı tavsiye ederim.
Kafa grenajını söktükleri için biraz uğraştırıyor.
-
08 Ağustos 2013, 15:23
#33575
sercan2667 adlı üyeden alıntı
Hayır.Ama bakımda yaptırmanı tavsiye ederim.
Kafa grenajını söktükleri için biraz uğraştırıyor.
8 bin bakımını yaptırdım,10 bin de yağı kendim degiştireceğim,12 bin de servis düşünüyorum.
Bu arada benim ön koruma demiri yok sanırım sökülmeyi kolaylaştıracak.
-
08 Ağustos 2013, 15:31
#33576
FermanogLu adlı üyeden alıntı
Ücret talep edilior mu bunun için?
parça parsanı alıyorlar garantideki motora,eğer sadece ampulleri değiştirmek için gidersen artı işcilik ücreti talep ediliyor...bende 12 bin bakımında değiştirmiştim ve göstergeler için 6 tl aldılar,önemli bir husus var;gösterge ampullerini led takarsalar daha uzun ömürlü oluyor aksi taktirde kısa sürede yine patlayabiliyor...
ön koruma demiri çokta sorun değil,önemli olan ön grenajın sökülüp takılması,ben gereksiz yere sök tak işini sevmiyorum keşke bi ampul için motorun ön tarafını komple dağıtmasalar,bu motoru böyle tasarlayan arkadaşa rahmet okuyorum
-
08 Ağustos 2013, 15:40
#33577
mücahit_89 adlı üyeden alıntı
parça parsanı alıyorlar garantideki motora,eğer sadece ampulleri değiştirmek için gidersen artı işcilik ücreti talep ediliyor...bende 12 bin bakımında değiştirmiştim ve göstergeler için 6 tl aldılar,önemli bir husus var;gösterge ampullerini led takarsalar daha uzun ömürlü oluyor aksi taktirde kısa sürede yine patlayabiliyor...
ön koruma demiri çokta sorun değil,önemli olan ön grenajın sökülüp takılması,ben gereksiz yere sök tak işini sevmiyorum keşke bi ampul için motorun ön tarafını komple dağıtmasalar,bu motoru böyle tasarlayan arkadaşa rahmet okuyorum
Teşekkürler.
Bu arada kafama takılan bir şey var, uzun'da bir sorun yok sadece kısa far yanmıyor. Ampul patlaksa uzun nasıl yanıyor anlamadım.
-
08 Ağustos 2013, 15:42
#33578
FermanogLu adlı üyeden alıntı
Teşekkürler.
Bu arada kafama takılan bir şey var, uzun'da bir sorun yok sadece kısa far yanmıyor. Ampul patlaksa uzun nasıl yanıyor anlamadım.
rica ederim..
uzun kısa iki tel var bizim armut ampulde sadece kısa tel kopmuştur
-
08 Ağustos 2013, 18:35
#33579
Arkadaslar cbf 8 bin bakiminda neler yapiyorlar.fiyati nedir.
-
08 Ağustos 2013, 19:02
#33580
Bu ara aşağıdakiyle idare ediyordum. O da gitti. Kaldım yine dımdızlak.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)
Bu Konudaki Etiketler