Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
05 Ağustos 2013, 23:49
#33541
Güçte kalabilmek için beygir gücünde hata yapma.
Herkesten hızlı sürmen,yalnız süreceğinin garantisidir...
Reklamlar
-
06 Ağustos 2013, 12:50
#33542
Beyler, az önce bir arkadaş ile el sıkıştık. Kapora bıraktı bir miktar.
Hayırlısıyla bizim karakaçan ile yolları ayırıyoruz.
Gerçi daha 1,5 hafta falan bende motor ama sonuçta anlaştık.
Bundan sonra 2-3 ay kadar motorsuzum muhtemelen.
Hepinize selamlar, bayramınızı şimdiden tebrik ediyorum.
Allah kimseye kaza bela vermesin..
-
06 Ağustos 2013, 13:50
#33543
NoVaRiX adlı üyeden alıntı
Beyler, az önce bir arkadaş ile el sıkıştık. Kapora bıraktı bir miktar.
Hayırlısıyla bizim karakaçan ile yolları ayırıyoruz.
...
murat abi hayırlısı olsun diyelim sırada ne var salcanoyu mu özledin yoksa
Hayırlı bayramlar herkese
facebook.com/SalcanoMotosiklet
-
06 Ağustos 2013, 14:06
#33544
NoVaRiX adlı üyeden alıntı
Beyler, az önce bir arkadaş ile el sıkıştık. Kapora bıraktı bir miktar.
Hayırlısıyla bizim karakaçan ile yolları ayırıyoruz.
Gerçi daha 1,5 hafta falan bende motor ama sonuçta anlaştık.
Bundan sonra 2-3 ay kadar motorsuzum muhtemelen.
Hepinize selamlar, bayramınızı şimdiden tebrik ediyorum.
Allah kimseye kaza bela vermesin..
Bi tane pep bulalım yine sana kenarda bulunsun.
İyi bir yol arkadaşınız varsa hiçbir yol uzak değildir.
-
06 Ağustos 2013, 15:22
#33545
Haha.. Bakkala çakkala gitmeye bitane PEP olur aslında..
-
06 Ağustos 2013, 15:41
#33546
Gidonda Eşşek Varsa , Deponun Altında Kaç Beygir Olduğunun Bir Önemi Yoktur..
-
06 Ağustos 2013, 16:01
#33547
arkadaşlar ön camı büyük bir cam ile değiştirmeyi düşünüyorum. ne tavsiye edersiniz.
amacım problem cıkarmayan en büyük ölçüyü kullanmak.
ideal ölçü kaçtır. çok da büyük oldugun da 100 km/h hızla ( veya sidik zoru ile 120 km/h hızda ) giderken eğilme bükülme kırılma yapmayacak birşeyler lazım. tavsiyelerinizi bekliyorum.
-
06 Ağustos 2013, 16:11
#33548
Permatiq59 adlı üyeden alıntı
gv var yirmisin :D ''skutur'' arıyoruz
hayırlı olsun üstat
benimde bundan sonraki motorum scooter olacak, o kesin.. artık Xmax mi olur, Scarabeo mu olur bilmiyorum..
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
-
06 Ağustos 2013, 18:40
#33549
yamyamaha adlı üyeden alıntı
arkadaşlar ön camı büyük bir cam ile değiştirmeyi düşünüyorum. ne tavsiye edersiniz.
amacım problem cıkarmayan en büyük ölçüyü kullanmak.
ideal ölçü kaçtır. çok da büyük oldugun da 100 km/h hızla ( veya sidik zoru ile 120 km/h hızda ) giderken eğilme bükülme kırılma yapmayacak birşeyler lazım. tavsiyelerinizi bekliyorum.
sen nette olan ölçülerden alırsan yüksek hız da sıkıntı olmaz eğer 10cm büyük olsun der özel yaptırırsan o sıkıntı olur...
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
06 Ağustos 2013, 19:10
#33550
selamlar;
geçen hafta kuzen ile birlikte sibop ayarlarına baktık olması gerekenden açıktı siboplar.ayar yaptık dişliyi 42 ile değiştirdim.ayardan sonra gaz verince böyle nasıl anlatsam vıjjjjj diye değilde tırrrrrrr diye gidiyor birde çekişte sanki düştü eski ataklığı kalmadı.arka lastik irc ile değiştirdim dişliyi yine 43 taktım .ama eski ataklık yine yoktu.ayrıca lastik değişiminden sonra arka tekeri döndürürken bir yerinde zincir geriliyor sonra bollaşıyor.teker hizalamasına da baktım çizgiler eşit gözüküyor.ne yapmam lazım bilemedim.
-
06 Ağustos 2013, 19:20
#33551
İrc winter grip lastikler nasildir? Fiyati uygun, disleri guzel, ankarada kuryelerde cok sik goruyorum, yazin tikirti, yakit tuketimi, hiz kesmesi yapar mi? Baska lastik oneriniz var mi? Michelen ve metzeler dusunmememin sebebi yumusak hamurlu olmalari ve cabuk erimeleri
-
06 Ağustos 2013, 19:57
#33552
engindmn adlı üyeden alıntı
selamlar;
geçen hafta kuzen ile birlikte sibop ayarlarına baktık olması gerekenden açıktı siboplar.ayar yaptık dişliyi 42 ile değiştirdim.ayardan sonra gaz verince böyle nasıl anlatsam vıjjjjj diye değilde tırrrrrrr diye gidiyor
birde çekişte sanki düştü eski ataklığı kalmadı.arka lastik irc ile değiştirdim dişliyi yine 43 taktım .ama eski ataklık yine yoktu.ayrıca lastik değişiminden sonra arka tekeri döndürürken bir yerinde zincir geriliyor sonra bollaşıyor.teker hizalamasına da baktım çizgiler eşit gözüküyor.ne yapmam lazım bilemedim.
zincir arada kısma kasma vesaire yapıyorsa. yolun sonunda veya çok yaklaşmıştır. bol yağlama ile belki bir kaç birlik daha kurtula bilir. tavsiyem değiştirmeniz. bu arada dişliler ile zinciri aynı zamanda değiştirilmesi tercih edilir.
-
06 Ağustos 2013, 20:02
#33553
NoVaRiX adlı üyeden alıntı
benimde bundan sonraki motorum scooter olacak, o kesin..
artık Xmax mi olur, Scarabeo mu olur bilmiyorum..
ben kuyruğu kaldırdım piaggo x9 250 arıyorum
Gidonda Eşşek Varsa , Deponun Altında Kaç Beygir Olduğunun Bir Önemi Yoktur..
-
06 Ağustos 2013, 20:03
#33554
F54 adlı üyeden alıntı
sen nette olan ölçülerden alırsan yüksek hız da sıkıntı olmaz eğer 10cm büyük olsun der özel yaptırırsan o sıkıntı olur...
o zaman netten dalalım olaya. hala hazırda satıyorlar sonuçta. bende oradan alayım.
-
06 Ağustos 2013, 21:38
#33555
İrc nin hani su disli olan winter grip lastikleri nasildir? Lastik almak istiyorum, michelin metzeler pahali ve cabuk bitiyorlarmis, kuryelere bakiyorum ankarada hemen hepsinde irc winter grip var, kafama takilan su, acaba o lastik yazin kullanimda hiz keser mi yakit artar mi tikirti yapar mi? Kullananiz var mi?
-
06 Ağustos 2013, 21:48
#33556
Hyperian adlı üyeden alıntı
İrc nin hani su disli olan winter grip lastikleri nasildir? Lastik almak istiyorum, michelin metzeler pahali ve cabuk bitiyorlarmis, kuryelere bakiyorum ankarada hemen hepsinde irc winter grip var, kafama takilan su, acaba o lastik yazin kullanimda hiz keser mi yakit artar mi tikirti yapar mi? Kullananiz var mi?
ne tıkırtısı abicim palet mi takıyorsun motora bişey olmaz yaz kış işini görür
-
06 Ağustos 2013, 21:53
#33557
yamyamaha adlı üyeden alıntı
zincir arada kısma kasma vesaire yapıyorsa. yolun sonunda veya çok yaklaşmıştır. bol yağlama ile belki bir kaç birlik daha kurtula bilir. tavsiyem değiştirmeniz. bu arada dişliler ile zinciri aynı zamanda değiştirilmesi tercih edilir.
motor daha 3000 km de yani zincir bu sürede bitmez sanırım
-
06 Ağustos 2013, 21:59
#33558
engindmn adlı üyeden alıntı
motor daha 3000 km de yani zincir bu sürede bitmez sanırım
Disliyi degistirdim demissin, taktigin dislide bi hata olmasin?
-
06 Ağustos 2013, 23:30
#33559
Hyperian adlı üyeden alıntı
Disliyi degistirdim demissin, taktigin dislide bi hata olmasin?
42 t takmıştım 15 20 km kullandım memnun kalmadım eskisini geri taktım.onemli olan performansın düşmesi anlamadım .yarın tekrar açıp bakasam iyi olacak sübap ayarından sonra çekiş düştü.servise götürsem bir dünya para isteyecek
-
07 Ağustos 2013, 00:08
#33560
engindmn adlı üyeden alıntı
42 t takmıştım 15 20 km kullandım memnun kalmadım eskisini geri taktım.onemli olan performansın düşmesi anlamadım .yarın tekrar açıp bakasam iyi olacak sübap ayarından sonra çekiş düştü.servise götürsem bir dünya para isteyecek
Subap ayarladiktan sonra hava ayarini da gozden gecirmek iyi olur. Subap ayarini motor tamamen sogukken yapiyosunuzdur zaten, ayardan sora motoru iyice isitip bide hava ayari çekerseniz sorun çözülür insallah, servisle ugrasmazsiniz
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler