Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
15 Temmuz 2013, 00:31
#33181
vezir100 adlı üyeden alıntı
CBF150ye taktırınca arkada oturanı rahatsız eder mi?
İçine kask sığar mı?
ıcıne kass sıgar arkada oturanıda cok fazla rahatsız edecegını sanmam
telmessos adlı üyeden alıntı
sıkıntı olacağını zannetmiyorum bir çok motorda bu şekilde kullanılıyor sonuçta hepsi çanta şekile takılmamak lazım bence kullanılabilir
eger ıstedıgım sekılde bulamazsam bez canta yerıne bunu alacagım gıbıme gelyor
Reklamlar
-
15 Temmuz 2013, 01:07
#33182
engindmn adlı üyeden alıntı
Normal değil bence.Benim motorda seninki gibi yapıyordu servise gittim.Başlarından savıp beni rot balansçıya gönderdiler.Rot balans yapıldı güya daha fena oldu.Sonra serviste mecbur kaldılar değiştirmeye, komple ön teker değişti.Senin ön tekerdede balans var.
-
15 Temmuz 2013, 01:18
#33183
F54 adlı üyeden alıntı
ben bizzat test ettim onayladım ybr 12lt benzinle uzun yolda 580km yol yapıyor hız olarak ortalama 80 90 ben de 80kg
cbf 150 de yedeğe geçmeden 400km yi geçenler var kaç lt re olduğunu bilmiyorum ana deponun ama ybr den 100km de 500ml fazla yakacağını sanmam
Vay be. Söyle diyelim o halde.
Sizin kullanımınızda;
ybr 12 litre ile 580km
cbf 10.7 litre ile 400km(2,3 lt hatırlıyorum yedeği.)
Araştıranlar için daha aydınlatıcı bir bilgi olabilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:08 ----------
vezir100 adlı üyeden alıntı
Hız değeri tam gaz ile yolun durumuna göre 100den 120ye doğru değişiyor. yokuş aşağı 125'e doğru yaklaşıyor.
önden kamyon ya da otobüs gidiyorsa 130u buluyor( oldukça nadir).
Hocam tuttugunuz istatiksel bilgiler çok iyi.
Şunu belirtmeliyim ki; benzin değerlerini görünce ilk satırdan sonrası için bir yanlıslık olmuş herhalde dedim. Bununla birlikte, motoru gerçekten çok zorluyorsunuz. cbf için stabil hız değeri 90km olarak belirtilirken sizin verdiğiniz değerler çok çok fazla. Haddinden fazla zorlamak bildiğim kadarı ile krank kırılmasına sebep oluyor. Sakin kullanılan 250cc'lik motordan hiç bir farkı kalmamış sizinkinin.
Benim de tavsiyem motora daha fazla zarar vermeden önce cc yükseltmenizdir.
-
15 Temmuz 2013, 01:22
#33184
vezir100 adlı üyeden alıntı
Şu sıralarda sadece şehiriçinde kullanıyorum.
130-140 km gittim depo yarıya bile gelmedi. 4.3lt/100km'den sonra çok iyi geldi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:49 ----------
Bir de ön far ile ilgili sorunum var. Uzunları yakmadan zifiri karanlık yolda gidemiyorum. Uzunları yakınca da biraz uzağı aydınlatıyor da ihtiyacım olan mesafeyi aydınlatmıyor sanki.
Gece giderken yol karanlıksa önümdeki çukurları farketmekte zorlanıyorum. Farı daha güçlü versiyonla değiştirmeli miyim?
ya da sadece far ayarı yeterli olacak mı? Göz doktoruna mı gitmeliyim
Sen önce bi Nörolojiye görün. sonra Yenicamideki İnci Göz Hastenesine gitsen iyi olur.(şaka şaka) mercekli xenon taktır.süper olur.
-
15 Temmuz 2013, 03:05
#33185
Cruzer27 adlı üyeden alıntı
Forumdaşlar sahibinden coma ücretsiz iki ilan verdiğim için 1 üyeliğim blokeli ilan veremedim
2.750 TL ye satıyorum motoru takas fiyatım da 3.000 TL
2014 2.AYINA KADAR MUAYENE VAR SİGORTA 2014 E KADAR VAR
Uzun tur camı
Ön far, yan grenaj ve motor koruma demirleri
2013 Vergileri ödenmiştir
Satışa hazır durumda borcu yoktur
35 litre cappa çanta
Xenon uzun far orjinal kısa far
Sorunsuz temiz bas marşa git karsa
FİYAT 2.750 TAKAS FİYATIMDA 3.000 TL
CEP TELEFONU İPHONE 4S, 5, GALAXY S3, S4, note2 gibi cihaz + üste para şeklinde takaslar olur...
resim eklenicektir motor sorunsuzdur
2008 MODEL 2009 ÇIKIŞLI
Honda CBF150 43 binde 2 hafta önce motoru almadan bir kaç motorcuya baktırdım hepsi çok iyi dedi
Yağını ve plastik olan aynalarını demir olanlarla daha dün değiştirdim
Yeni yıkandı otoparkta tertemiz durumda yeni sahibini bekliyor motor
Ayrıca motora bakan usta 3.500TL ye satarsın dedi ben acil borç durumu var o yüzden fiyatı düşürdüm
Arkadaşlar Pazarlık payı vardır...
Foruma özel bir indirim yapabilirim...
Nakit alıcak olan varsa kaçırmasın 2.350 ye kadar inebilirim
En son 20 liralık benzin aldım yedek depo dahil 200 km yi geçti
-
15 Temmuz 2013, 03:31
#33186
Bu xenon farlar sıkıntı yaratıyor mu muayene de veya polis çevirmesinde ?
-
15 Temmuz 2013, 04:00
#33187
gitaryolcusu adlı üyeden alıntı
Vay be.
Söyle diyelim o halde.
Sizin kullanımınızda;
ybr 12 litre ile 580km
cbf 10.7 litre ile 400km(2,3 lt hatırlıyorum yedeği.)
Araştıranlar için daha aydınlatıcı bir bilgi olabilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:08 ----------
Hocam tuttugunuz istatiksel bilgiler çok iyi.
Şunu belirtmeliyim ki; benzin değerlerini görünce ilk satırdan sonrası için bir yanlıslık olmuş herhalde dedim. Bununla birlikte, motoru gerçekten çok zorluyorsunuz. cbf için stabil hız değeri 90km olarak belirtilirken sizin verdiğiniz değerler çok çok fazla. Haddinden fazla zorlamak bildiğim kadarı ile krank kırılmasına sebep oluyor. Sakin kullanılan 250cc'lik motordan hiç bir farkı kalmamış sizinkinin.
Benim de tavsiyem motora daha fazla zarar vermeden önce cc yükseltmenizdir.
CBF150 için hala ödenmesi gereken 9 taksitim var . ekonomik sebeplerden ötürü motorumu değiştiremiyorum. ama CBF150yi CBF150 gibi kullanıcam.
ara ara yüksek hızlara çıksam da uzun süreli zorlamalara girmem bu kadar uyarıdan sonra.
İstatistik tutmaya devam Yönlendirmeler için teşekkür ederim.
250kmde ilk yağını değiştirdiğim için benimle gurur duyan motorum, otobanda küfrediyordu muhtemelen :S
Bir ara kanuni WindyS125'im vardı(gerçi hala var).10000kmyi buldu. onu da oldukça zorluyordum. iyiki yolda dağılmamış diyorum
-
15 Temmuz 2013, 17:57
#33188
-
15 Temmuz 2013, 20:13
#33189
-
15 Temmuz 2013, 20:35
#33190
Güçte kalabilmek için beygir gücünde hata yapma.
Herkesten hızlı sürmen,yalnız süreceğinin garantisidir...
-
15 Temmuz 2013, 21:59
#33191
Yan ayakta gidonu sola kilitlemek lazım. Öyle daha dengeli oluyormuş. Kitapçıkta yazar bazı motorlarda.
-
15 Temmuz 2013, 22:21
#33192
cd0345 adlı üyeden alıntı
sende bu konuyu takıntı yaptın rahmi
ben yan ayağa almıyorumki doğru düzgün
benlede alay ettide ondan dedim
takarım aga, kimde sıkıntı çözmem gerek
-
15 Temmuz 2013, 22:32
#33193
hangi uca yakınsa o tarafa çeviriveriyorum. çok pratik oluyo
benzin alırken 97mi almalı 95mi? ben 2222kmdir 97 alıyorum...
-
15 Temmuz 2013, 22:45
#33194
Rahmi massallah motor cok guzel gorunuyor.. yabanci forumlardan ornek vermek icin konmus resim sandim valla
-
15 Temmuz 2013, 23:22
#33195
rahmi34 adlı üyeden alıntı
Bende senin gibi yapıyorum ama aslında yan ayakta gidon sağa yatırılır.Sebebi motorun rüzgarda yada arazi durumundan dolayı sağa yan yatmasına engel teşkil etmek diye biliyorum.Ama bana ters ve cins geliyor.Sola yatık daha yakışıklı oluyor.
Benim yan ayaklığı yan sanayi almıştım.Biraz uzunmudur nedir, çok zemin seçiyor.Tam düz zemin olmadımı motoru yan ayaklığa almaya korkuyorum.Özellikle rüzgarlı havalarda.Ya kısaltırmayı düşünüyorum, yada dışarıya doğru az daha açtırmam lazım.
-
15 Temmuz 2013, 23:36
#33196
vezir100 adlı üyeden alıntı
hangi uca yakınsa o tarafa çeviriveriyorum. çok pratik oluyo
benzin alırken 97mi almalı 95mi? ben 2222kmdir 97 alıyorum...
95 almalı çünkü motora uygun olan o, daha doğrusu şuan Türkiye de bulunan tüm motorlu araçların kullanması gereken oktan budur. 97 oktan a göre motorunuz varsa kullanınız
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:32 ----------
fatih545 adlı üyeden alıntı
Rahmi massallah motor cok guzel gorunuyor.. yabanci forumlardan ornek vermek icin konmus resim sandim valla
eyvallah sağolasın, uzaktan güzel görünüyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:34 ----------
S.Orhan adlı üyeden alıntı
Bende senin gibi yapıyorum ama aslında yan ayakta gidon sağa yatırılır.Sebebi motorun rüzgarda yada arazi durumundan dolayı sağa yan yatmasına engel teşkil etmek diye biliyorum.Ama bana ters ve cins geliyor.Sola yatık daha yakışıklı oluyor.
Benim yan ayaklığı yan sanayi almıştım.Biraz uzunmudur nedir, çok zemin seçiyor.Tam düz zemin olmadımı motoru yan ayaklığa almaya korkuyorum.Özellikle rüzgarlı havalarda.Ya kısaltırmayı düşünüyorum, yada dışarıya doğru az daha açtırmam lazım.
aslında mantıken düşünürsek, sol a yatıkken ağırlık sol a geliceğinden yan ayakta daha sağlam durmaz mı?
-
16 Temmuz 2013, 00:16
#33197
rahmi34 adlı üyeden alıntı
valla nereye denk gelirse, yolun eğimine göre karar veriyorum
---------- Post added at 23:16 ---------- Previous post was at 22:51 ----------
Arkadaşlar vites farketmeksizin tam 4000 devirde peglere hafif bir titreşim geliyor 4100de kayboluyor bu normal mıdır? (770kmde henüz bakıma girmedi, rodaja itina ile devam ediyorum)
-
16 Temmuz 2013, 00:42
#33198
forevermore adlı üyeden alıntı
valla nereye denk gelirse, yolun eğimine göre karar veriyorum
---------- Post added at 23:16 ---------- Previous post was at 22:51 ----------
Arkadaşlar vites farketmeksizin tam 4000 devirde peglere hafif bir titreşim geliyor 4100de kayboluyor bu normal mıdır? (770kmde henüz bakıma girmedi, rodaja itina ile devam ediyorum)
normaldir normal
-
16 Temmuz 2013, 01:43
#33199
-
16 Temmuz 2013, 02:05
#33200
mücahit_89 adlı üyeden alıntı
bugun 12.000 bakımını yaptırdım,
10*30 yağ koydular yeni gelmiş hondanın yağıymış
sibop ayarı yapıldı (her servis yapmıyor ama d&b motorda cbf için 4binde bir sibop ayarı yapılıyor)
ön far ampulu değişti
gösterge ışıklarım sönmüştü onlar değişti
arka sele kilit garantiden değişti
ve d&b motor ibrahim ustanın sihirli elleriyle debriyaj teli gaz teli yağlanması vs vs yerlerinin yağlanması sonuçunda motora sanki sihirli bir dokunuş oldu kendinden geçti
gaz yemesi vites geçişleri pamuk gibi sanki otomatik motor kullanıyorum bir motor bukadar mı değişir ona şahit oldum bugun...kesinlikle tavsiye ediyorum d&b motordan başka biryere bakıma gitmeyin arkadaşlar verdiğiniz paranın hakkını alıyorsunuz..
ve hepsi 90 tl
işte böyle oluncada insanın bu motoru satıp 250 cc alası gelmiyor
İbrahim usta iyidir iyi. Muhabbeti de güzel, kendi de güzel.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler