Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #33101

    Üyelik
    09 Mayıs 2013
    Şehir
    İstanbul - Beykoz
    Motosikleti
    CBF 150' idi. İnşallah yenisine az kaldı.
    Alıntı S.Orhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki ücret ne aldılar.
    Belirttiğim miktarı ödedim abi. 22.5 TL.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #33102
    SULH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '15 Xmax 250 10bin km - '13 CBF150 21bin km
    Alıntı gitaryolcusu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam, D&B motor da yaptırdım 1000 bakımını. 22.5TL ücret ödedim.
    bende 100 küsür lira filan diye düşünüyodum. 22.5 lira güzel rakkam hoşuma gitti

    bide şunu sormak istiyorum; bu bir sorun mu yoksa normali mi böyle bilmiyorum.

    mesela 50 ile gidiyorum ilerde ışık yandı son 5-10 metre kala 3. viteste debriyajı bırakmadan 2 ye ve 1 e atıyorum.
    3den 2ye atarken sorun yokta, 2den 1e atarken tırrrrak diye bi ses geliyo. bi kaç metre yakınımdakinin rahatça duyabileceği bi yüksek seste.

    bu bitek bende mi var yoksa normali mi bu? yoksa vitesi her değiştirişte debriyajı bırakmakmı lazım?
    gitaryolcusu bunu beğendi.

  3. #33103
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Sakarya-Akyazı
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150
    Alıntı SULH adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende 100 küsür lira filan diye düşünüyodum. 22.5 lira güzel rakkam hoşuma gitti

    bide şunu sormak istiyorum; bu bir sorun mu yoksa normali mi böyle bilmiyorum.

    mesela 40 ile gidiyorum ilerde ışık yandı son 5 metre kala 3. viteste debriyajı bırakmadan 2 ye ve 1 e atıyorum.
    3den 2ye atarken sorun yokta, 2den 1e atarken tırrrrak diye bi ses geliyo. bi kaç metre yakınımdakinin rahatça duyabileceği bi yüksek seste.

    bu bitek bende mi var yoksa normali mi bu? yoksa vitesi her değiştirişte debriyajı bırakmakmı lazım?
    8bin bakımı bile 90 lira hocam,okdar da pahallı oldumu ne anlamı kaldı motosiklet kullanmamızın en azından ekonomik motosiklet

    bende 12 bin bakımını yaptırıcam motorum 11binde;12bin bakımının ne kadar olduğunu merak ediyorum bakımdan sonra burda paylaşırım...
    SULH bunu beğendi.

  4. #33104

    Üyelik
    09 Mayıs 2013
    Şehir
    İstanbul - Beykoz
    Motosikleti
    CBF 150' idi. İnşallah yenisine az kaldı.
    Alıntı SULH adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    bide şunu sormak istiyorum; bu bir sorun mu yoksa normali mi böyle bilmiyorum.

    mesela 50 ile gidiyorum ilerde ışık yandı son 5-10 metre kala 3. viteste debriyajı bırakmadan 2 ye ve 1 e atıyorum.
    3den 2ye atarken sorun yokta, 2den 1e atarken tırrrrak diye bi ses geliyo. bi kaç metre yakınımdakinin rahatça duyabileceği bi yüksek seste.

    bu bitek bende mi var yoksa normali mi bu? yoksa vitesi her değiştirişte debriyajı bırakmakmı lazım?
    Zamanında motosikletler hakkında arastırma yaparken, kırmızı ışıklara gelindiğinde viteslerin hali ne olacak diye bi soru sormuştu birisi. Cevap olarak kimisi debriyajı hiç bırakmadan vitesleri düşürdüğünü belirtmiş, kimisi ise hareket halinde iken vitesleri tek debriyajda düşürmenin zararlı oldugunu; hızın düşmesi ile birlikte kademeli olarak vitesleri teker teker düşürmek gerektiğini söylemişti.

    Kii, ben de aynısını yapıyorum. Şu zamana kadar tek debiyajda 1'den fazla vites düşürmedim.

    Ek olarak; 2'den 1'e düşürürken ayağımı korkak alıştırdıgım zaman alabiliyorum o sesi. Hani, 2 den 1'e düşürsem mi düşürmesem mi şeklinde bi ikilem de kalıp, az bişey baskı uygulayınca vitese, dişliler kendinden geçiyor sanıyorum ki. Bunun da bir teknik açıklaması vardır. Yapılır ise de, ben de memnun olurum.

  5. #33105
    SULH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '15 Xmax 250 10bin km - '13 CBF150 21bin km
    Alıntı gitaryolcusu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zamanında motosikletler hakkında arastırma yaparken, kırmızı ışıklara gelindiğinde viteslerin hali ne olacak diye bi soru sormuştu birisi. Cevap olarak kimisi debriyajı hiç bırakmadan vitesleri düşürdüğünü belirtmiş, kimisi ise hareket halinde iken vitesleri tek debriyajda düşürmenin zararlı oldugunu; hızın düşmesi ile birlikte kademeli olarak vitesleri teker teker düşürmek gerektiğini söylemişti.

    Kii, ben de aynısını yapıyorum. Şu zamana kadar tek debiyajda 1'den fazla vites düşürmedim.

    Ek olarak; 2'den 1'e düşürürken ayağımı korkak alıştırdıgım zaman alabiliyorum o sesi. Hani, 2 den 1'e düşürsem mi düşürmesem mi şeklinde bi ikilem de kalıp, az bişey baskı uygulayınca vitese, dişliler kendinden geçiyor sanıyorum ki. Bunun da bir teknik açıklaması vardır. Yapılır ise de, ben de memnun olurum.

    doğrudur fakat pratiklik olarak tek debriyajda 2 3 vites değiştirmek daha seri oluyo varsa bi bilen öğrenmeyi bekliyorum

  6. #33106
    rahmi34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbu/Ümraniye, Ataşehir
    Motosikleti
    2015Yamaha Mt 09 Abs
    Alıntı SULH adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    doğrudur fakat pratiklik olarak tek debriyajda 2 3 vites değiştirmek daha seri oluyo varsa bi bilen öğrenmeyi bekliyorum
    en sağlıklısı arkadaşın dediği gibi, hız düşerken bir yandanda viteslerden tek tek geçmek. hem motor freni sağlar hem rahat vites geçişini. 1-2 arasında boş olduğu için o trak sesini çok net duyuyoruz. birde senin motor henüz yeni ilerliyen zamanlarda vites geçişlerin bir nebze yumuşuyacaktır takma kafana
    SULH ve oğuzhan40 bunu beğendiler.

  7. #33107
    mbuyuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2009
    Şehir
    atlantis
    Motosikleti
    NC750X
    Alıntı SULH adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    doğrudur fakat pratiklik olarak tek debriyajda 2 3 vites değiştirmek daha seri oluyo varsa bi bilen öğrenmeyi bekliyorum
    vitesi 2 den 1 e düşürürken mümkün olduğu kadar durma hızına yakın değiştirirsen o tırrrak sesini duymazsın
    SULH bunu beğendi.
    Biz ki kula kulluk edip cennete gitme kaygısıyla üç maymunu oynayanlardan değiliz.

  8. #33108
    SULH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '15 Xmax 250 10bin km - '13 CBF150 21bin km
    Alıntı rahmi34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    en sağlıklısı arkadaşın dediği gibi, hız düşerken bir yandanda viteslerden tek tek geçmek. hem motor freni sağlar hem rahat vites geçişini. 1-2 arasında boş olduğu için o trak sesini çok net duyuyoruz. birde senin motor henüz yeni ilerliyen zamanlarda vites geçişlerin bir nebze yumuşuyacaktır takma kafana
    saol Rahmi, denedim mi hatırlamıyorum ama bugün bu şekilde kullanıcam bakıyım ses oranında azalma veya geçişte yumuşama var mı. kafama taktığımdan değilde tıraktör kullanıyomuşum gibi hissettiriyo tırak turuk duruyorum :D:D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:44 ----------

    Alıntı mbuyuk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    vitesi 2 den 1 e düşürürken mümkün olduğu kadar durma hızına yakın değiştirirsen o tırrrak sesini duymazsın
    Teşekkür ederim Muharrem abi cevabın için

  9. #33109
    vedkum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ford Tourneo 110ps
    Alıntı forevermore adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar yaklaşık 500km oldu. Şu ana kadar inanılmaz memnunum CBF'imden. Özellikle 80-90 km konforu inanılmaz titreşim yok sarsıntı yok motor sesi carıldama zarıldama hiç bir şey yok

    Sizlere bir sorum olacak. Kullandığım bazı motosikletlerde dikkat etmeme rağmen civatalarda çok paslanma oluyordu, boyada solma oluyordu. ben yıkadıktan sonra kuruluyorum, yıkarken bulaşık deterjanı ve mikrofiber bez kullanıyorum. akşamları mutlaka branda altında bırakıyorum. Bu şekilde gene civatalarda veya metal aksamlarda bir korozyon olur mu? Boyanın ve metal aksamların aşınmasını paslanmasını solmasını engellemek için sıfır motor için ne gibi önerileriniz olur? Hazır motor yeniyken dikkat edelim.

    Herkese iyi forumlar.
    Motorunuzu cilalı oto şampuanı ile yıkayın.Bulaşık deterjanı vernikte aşınmaya yol açar ve boyayı soldurur.

  10. #33110
    cd0345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2011
    Şehir
    İSTANBUL-KARTAL
    Motosikleti
    12" CBF 150
    arkadaşlar merhaba nasılsınız ?

    ramazanınız mübarek olsun hepinizin

    bir süredir tatil yaptığım için yazamıyordum artık motoru değiştirmek istiyorum hiç bi sıkıntım yok motorla ilgili zaten şahsi kullanıcı olduğum için en ufak ses duysam yaptırırım beni bileniniz biliyor motorumda olan olumlu olumsuz herşey yazılı forumda

    kısaca motorum 2012 şubat çıkışlı daha 7 ay daha garantisi var 8500 km de 1000 km kadar önce komple silindir değişti garantiden silindirde fabrikasyon çatlak çıktığı için michelin lastik takımı var 500 km de iken takıldı dişleri gayet iyi en az bi 8-9 bin daha gider diye tahmin ediyorum 32 litre çanta var koruma demiri yan ve orta sehpa vs.vs. motor hor kullanılmadı ve üstüne düşülmüştür sıfır gibi değil ufak tefek çizik tabi olur1.5 yılda yaz kış biniyorum genelde kar olmadıkça derin çizik yok kullanımdan kaynaklı kılcal çizikler var onlarda görünmüyor neredeyse herneyse motorun bu güne kadarki tüm bakım fişleri benzin fişleri herşeyi duruyor 250 cc ve üstü motorlarla takas değerlendirilir acelem yok almak isteyen olursa ben motoru değiştirsemde bu topikten kopmam arkasında duracağım motor kefilim gelin bakın görün fiyat olarak piyasasına bakın beni arayın anlaşırız inşallah 0538 213 77 85
    not:
    ilan koymadım en yakın zamanda motoru temizler sahibindene koyarım ilanı

  11. #33111
    Garip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2012
    Şehir
    Pendik
    Motosikleti
    PCX 125
    Alıntı cd0345 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar merhaba nasılsınız ?

    ramazanınız mübarek olsun hepinizin

    bir süredir tatil yaptığım için yazamıyordum artık motoru değiştirmek istiyorum hiç bi sıkıntım yok motorla ilgili zaten şahsi kullanıcı olduğum için en ufak ses duysam yaptırırım beni bileniniz biliyor motorumda olan olumlu olumsuz herşey yazılı forumda

    kısaca motorum 2012 şubat çıkışlı daha 7 ay daha garantisi var 8500 km de 1000 km kadar önce komple silindir değişti garantiden silindirde fabrikasyon çatlak çıktığı için michelin lastik takımı var 500 km de iken takıldı dişleri gayet iyi en az bi 8-9 bin daha gider diye tahmin ediyorum 32 litre çanta var koruma demiri yan ve orta sehpa vs.vs. motor hor kullanılmadı ve üstüne düşülmüştür sıfır gibi değil ufak tefek çizik tabi olur1.5 yılda yaz kış biniyorum genelde kar olmadıkça derin çizik yok kullanımdan kaynaklı kılcal çizikler var onlarda görünmüyor neredeyse herneyse motorun bu güne kadarki tüm bakım fişleri benzin fişleri herşeyi duruyor 250 cc ve üstü motorlarla takas değerlendirilir acelem yok almak isteyen olursa ben motoru değiştirsemde bu topikten kopmam arkasında duracağım motor kefilim gelin bakın görün fiyat olarak piyasasına bakın beni arayın anlaşırız inşallah 0538 213 77 85
    not:
    ilan koymadım en yakın zamanda motoru temizler sahibindene koyarım ilanı
    termiz motorun var maşallah.hem yenilendi de ulen ne şanslısın hee

    ne alacan bakalım yeniden ? sonra arama cbf yi
    cd0345 bunu beğendi.
    birGarip..

  12. #33112
    rahmi34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbu/Ümraniye, Ataşehir
    Motosikleti
    2015Yamaha Mt 09 Abs
    Alıntı Garip1701 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    termiz motorun var maşallah.hem yenilendi de ulen ne şanslısın hee

    ne alacan bakalım yeniden ? sonra arama cbf yi
    kaşıntısı var ramazan bakalım ne yapıcak cbf i çok arıcak
    Garip, S.Orhan, cd0345 ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  13. #33113
    S.Orhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2013
    Şehir
    Adapazarı
    Motosikleti
    2013 Simsiyah CBF 150
    Alıntı gitaryolcusu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Belirttiğim miktarı ödedim abi. 22.5 TL.
    Daha önce yazdığım gibi işte Muhammed, senden sadece yağ parası almışlar diğer kontroller gözle yapıldığı için vede 1000 bakımında ücret alınmadığı için ödediğin rakam sadece yağın parası.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:06 ----------

    Alıntı SULH adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende 100 küsür lira filan diye düşünüyodum. 22.5 lira güzel rakkam hoşuma gitti

    bide şunu sormak istiyorum; bu bir sorun mu yoksa normali mi böyle bilmiyorum.

    mesela 50 ile gidiyorum ilerde ışık yandı son 5-10 metre kala 3. viteste debriyajı bırakmadan 2 ye ve 1 e atıyorum.
    3den 2ye atarken sorun yokta, 2den 1e atarken tırrrrak diye bi ses geliyo. bi kaç metre yakınımdakinin rahatça duyabileceği bi yüksek seste.

    bu bitek bende mi var yoksa normali mi bu? yoksa vitesi her değiştirişte debriyajı bırakmakmı lazım?

    Her seferinde debriyaj yapmana gerek yok.Hızını iyice düşürmeden 1 e kadar inme zaten.Işıklarda durman gerekiyorsa 2 ye kadar düş sonra tek tokatla boşa al bekle.Kalkarken tekrar 1 den başla.Motor yürüyüş halindeyken durma noktasına kadar süratin düşmezse 1 e takmaya kalktığın zaman o ses olur.(Acemiliğinden kaynaklanmakta devirini ayarlayamıyorsun gibi geliyor bana)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:14 ----------

    Alıntı gitaryolcusu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zamanında motosikletler hakkında arastırma yaparken, kırmızı ışıklara gelindiğinde viteslerin hali ne olacak diye bi soru sormuştu birisi. Cevap olarak kimisi debriyajı hiç bırakmadan vitesleri düşürdüğünü belirtmiş, kimisi ise hareket halinde iken vitesleri tek debriyajda düşürmenin zararlı oldugunu; hızın düşmesi ile birlikte kademeli olarak vitesleri teker teker düşürmek gerektiğini söylemişti.

    Kii, ben de aynısını yapıyorum. Şu zamana kadar tek debiyajda 1'den fazla vites düşürmedim.

    Ek olarak; 2'den 1'e düşürürken ayağımı korkak alıştırdıgım zaman alabiliyorum o sesi. Hani, 2 den 1'e düşürsem mi düşürmesem mi şeklinde bi ikilem de kalıp, az bişey baskı uygulayınca vitese, dişliler kendinden geçiyor sanıyorum ki. Bunun da bir teknik açıklaması vardır. Yapılır ise de, ben de memnun olurum.

    Bizim motorların şanzumanlarında sekromenç olmadığından vites değişimlerinde ses olmaması için devir sayısını tutturmanız lazım.Aksi taktirde özellikle vites küçültürken tak tuk sesi kaçınılmazdır.Çok sıkışık anlarda vites küçültmeniz icap ettiğnde ara gazı yapın o esnada vitesi küçültün kesinlikle ses mes duymuyacaksınız.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:21 ----------

    Alıntı cd0345 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar merhaba nasılsınız ?

    ramazanınız mübarek olsun hepinizin

    bir süredir tatil yaptığım için yazamıyordum artık motoru değiştirmek istiyorum hiç bi sıkıntım yok motorla ilgili zaten şahsi kullanıcı olduğum için en ufak ses duysam yaptırırım beni bileniniz biliyor motorumda olan olumlu olumsuz herşey yazılı forumda

    kısaca motorum 2012 şubat çıkışlı daha 7 ay daha garantisi var 8500 km de 1000 km kadar önce komple silindir değişti garantiden silindirde fabrikasyon çatlak çıktığı için michelin lastik takımı var 500 km de iken takıldı dişleri gayet iyi en az bi 8-9 bin daha gider diye tahmin ediyorum 32 litre çanta var koruma demiri yan ve orta sehpa vs.vs. motor hor kullanılmadı ve üstüne düşülmüştür sıfır gibi değil ufak tefek çizik tabi olur1.5 yılda yaz kış biniyorum genelde kar olmadıkça derin çizik yok kullanımdan kaynaklı kılcal çizikler var onlarda görünmüyor neredeyse herneyse motorun bu güne kadarki tüm bakım fişleri benzin fişleri herşeyi duruyor 250 cc ve üstü motorlarla takas değerlendirilir acelem yok almak isteyen olursa ben motoru değiştirsemde bu topikten kopmam arkasında duracağım motor kefilim gelin bakın görün fiyat olarak piyasasına bakın beni arayın anlaşırız inşallah 0538 213 77 85
    not:
    ilan koymadım en yakın zamanda motoru temizler sahibindene koyarım ilanı

    Hüseyin hayırdır, ya benim gibi cbf i çok özlersin sonra bak.(demedi deme sonra)
    gitaryolcusu ve oğuzhan40 bunu beğendiler.

  14. #33114
    Permatiq59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Şehir
    Tekirdağ / Çorlu
    Motosikleti
    KapÇık
    cbf den sonra ne alırsan al özlüyorsun

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:29 ----------

    Alıntı Garip1701 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    termiz motorun var maşallah.hem yenilendi de ulen ne şanslısın hee

    ne alacan bakalım yeniden ? sonra arama cbf yi
    GV250 ci yapıcaz onuda ramço
    Garip bunu beğendi.

  15. #33115
    NiGHTMaRe07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2013
    Şehir
    AnTaLYa
    Motosikleti
    2013 honda cbf 150
    merhaba arkadaslar...hayirli ramazanlar herkese..hazir vites konusu acilmisken bir soru sormak istiyorum ustalara..motorla 3-4 yada 5. viteste giderken kisa mesafede durmam gerekince debriyaji sikip duruyorum..burada sikinti yok degilmi?ben durunca vitesi cook zor dusuruyorum..bu bir sorunmu acaba..?

  16. #33116
    rahmi34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbu/Ümraniye, Ataşehir
    Motosikleti
    2015Yamaha Mt 09 Abs
    Alıntı NiGHTMaRe07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaslar...hayirli ramazanlar herkese..hazir vites konusu acilmisken bir soru sormak istiyorum ustalara..motorla 3-4 yada 5. viteste giderken kisa mesafede durmam gerekince debriyaji sikip duruyorum..burada sikinti yok degilmi?ben durunca vitesi cook zor dusuruyorum..bu bir sorunmu acaba..?
    durduktan sonra vites düşürürken motoru hafif hareket ettirirsen daha rahat düşücektir vitesler
    oğuzhan40 bunu beğendi.

  17. #33117
    NiGHTMaRe07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2013
    Şehir
    AnTaLYa
    Motosikleti
    2013 honda cbf 150
    Alıntı rahmi34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    durduktan sonra vites düşürürken motoru hafif hareket ettirirsen daha rahat düşücektir vitesler
    bende o sekilde dusuruyorum ama neden direk tek tek dusmedigini merak ettm..belki bilen vardr diye sormak istedm..
    Permatiq59 bunu beğendi.

  18. #33118
    Permatiq59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Şehir
    Tekirdağ / Çorlu
    Motosikleti
    KapÇık
    kaldır motorunu ayaklıga. stop halindeyken bak bakalım 2-3-4-5 gecıyormu şanzımanın yapısından kanyaklı motor orta sehpadayken al 1 e tekeri dondur 2 tekerı dondur 3 tekerı dondur 4.. oyle gider.. lastık hareket edince. serviste denemiştim bunu bende sıra beklerken can sıkıntısından
    NiGHTMaRe07 bunu beğendi.

  19. #33119
    SULH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '15 Xmax 250 10bin km - '13 CBF150 21bin km
    Alıntı S.Orhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Her seferinde debriyaj yapmana gerek yok.Hızını iyice düşürmeden 1 e kadar inme zaten.Işıklarda durman gerekiyorsa 2 ye kadar düş sonra tek tokatla boşa al bekle.Kalkarken tekrar 1 den başla.Motor yürüyüş halindeyken durma noktasına kadar süratin düşmezse 1 e takmaya kalktığın zaman o ses olur.(Acemiliğinden kaynaklanmakta devirini ayarlayamıyorsun gibi geliyor bana)

    yarın öyle deniyicem. muhtemelen acemiliğiminde payı vardır tabiki. acemilikten çaylak moduna geçemedim daha bu hafta içinde 1000 kilometre olucak inşallah.


    bide çanta almayı düşünüyorum artık çünkü kask eldiven mont dizlik hepsini elimde taşıyorum alışverişmerkezine gidince. çok yorucu oluyo. acaba kaç litre alsam 32 yeter mi

  20. #33120
    S.Orhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2013
    Şehir
    Adapazarı
    Motosikleti
    2013 Simsiyah CBF 150
    Alıntı NiGHTMaRe07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaslar...hayirli ramazanlar herkese..hazir vites konusu acilmisken bir soru sormak istiyorum ustalara..motorla 3-4 yada 5. viteste giderken kisa mesafede durmam gerekince debriyaji sikip duruyorum..burada sikinti yok degilmi?ben durunca vitesi cook zor dusuruyorum..bu bir sorunmu acaba..?

    Ani duruşlarda üst viteslerde kaldıysanız (ki onu demek istiyorsun sanırım) 1 e kadar düşürmek için ya motoru sağ ayağınızla hafif hareket ettirin yada debriyajı yarım bırakıp tekrar sıkın vitesler kolay düşecektir.
    NiGHTMaRe07 ve oğuzhan40 bunu beğendiler.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler