Ben de CRF250L almak için motorumu satılığa çıkartmış bulunmaktayım.
Ben de CRF250L almak için motorumu satılığa çıkartmış bulunmaktayım.
Eski kasa ile yeni kasa cbf 150 arasında motor ve motorun yağ yakma eğiliminde fark yok ve konu ile ilgili geçmiş sayfalarda fazlası ile bilgi ve deneyim paylaşımı var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:48 ----------
Zincir dişli grubu orjinalse, bu seyahatin esnasında zincirin bir noktası fazla esneme yapmış zincirin bir bölümü fazla esnemiş olabilir, buna benzer bir vakka ile başka bir motosiklette karşılaştım. Zincir gergi ayarı normal, zincir dişli orj. olduğu halde, zincirin tekeri orta sehpada çevirdiğimizde bi noktada çok gerildiğini biraz daha çevirince esnediğini görüyorduk, motor yüklü iken ani ve anlık bi yüklenme ile, hızlı kalkmaya çalışırken vb olabilir, zincirin bi kısmı fazla esneme yapmış olabilir, zincir gergi ayarında sorun yoksa, zincirinin en gergin noktasında dahi sıkı olmayacak şekilde güzel bi gergi ayarı yap ve kullanmaya devam et. Zamanla zincirin diğer kısımlarıda esneyerek bu olumsuzluk ortadan kalkabilir, Ama düzelmedi ve kullanım konforunda bi olumsuzluk seziyorsan km rede yüksekse zincir ve dişli gurubunu orjinali ile değiştir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:22 ----------
Kırmızı da iken 50 km giden cbf 150 var, 150 km giden cbf 150 var. Ona pek güvenme, kendi motorunun benzin göstergesi karakteristiğine göre hareketedersin, ilk denemöeni deponu iyice fulle, (Depo dolu göründüğünde motosu biraz salla üstündeyken hafif hafif, benzine depoda yer açılmaya devam ediyor boşlukları iyice doldurarak, bu yöntemle dolu sandığın depoya ortalama 1 lt daha benzin aldırabiliyorsun. Yani sen fulledim diyorsun ama belkide depon ful değildi). Bu şekilde deponu doldur, 43 t dişli ni çıkar, (43 t ile birde yolculu gezersen, hele bide lastiklerin 3-5 bar inikse cbf lıkır lıkır benzini içer, 42 t arka dişli tak, tek kişi 80 dahi değil, 70 km/h sabitle, lastik hava basınçlarını kontrol et. genelde fazla dur kalk yapmanı gerektirmeyecek düz bir parkurda motorunu test et. Deponu yukarda bahsettiğim gibi iyice fulle, bahsettiğim koşullarda 100 km yap, tekrar aynı şekilde fulle, 100 km de en iyi şartlarda motorunun ne yaktığını görebilirsin bu şekilde.
Forum kurallarına uyalım, büyük harfle yazı yazmayalım lütfen.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:28 ----------
Eywallah Ramazan Sıfır sıfırdır dedim.Gözümü kararttım aldım.Zaten BMW dende iyi para kazandım.Çok harika oldu.2011 i 4000 e verdim.4500 e 2013 aldım.Çantası koruma demirleri ıvır zıvır ruhsattı sigortaydı.4950 liraya maloldu.
trafik polisi salim amca geldi dağılın beylerr
dün uzun yolda dikkatimi çeken bir konu .tam gaz giderken gazı saldığımda.motor kendini bir kasıp sonra normal motor frenine geçiyor.yani stabil bir motor freni değilde ciddi bir kasılma çok kısa.sonra normal bir motor freni yapıyor.sanki gaszı bıraktığımda frene basar gibi kasılıyor.sizde de durum aynımıdır.
Arkadaşlar yaklaşık 500km oldu. Şu ana kadar inanılmaz memnunum CBF'imden. Özellikle 80-90 km konforu inanılmaz titreşim yok sarsıntı yok motor sesi carıldama zarıldama hiç bir şey yok
Sizlere bir sorum olacak. Kullandığım bazı motosikletlerde dikkat etmeme rağmen civatalarda çok paslanma oluyordu, boyada solma oluyordu. ben yıkadıktan sonra kuruluyorum, yıkarken bulaşık deterjanı ve mikrofiber bez kullanıyorum. akşamları mutlaka branda altında bırakıyorum. Bu şekilde gene civatalarda veya metal aksamlarda bir korozyon olur mu? Boyanın ve metal aksamların aşınmasını paslanmasını solmasını engellemek için sıfır motor için ne gibi önerileriniz olur? Hazır motor yeniyken dikkat edelim.
Herkese iyi forumlar.
Hayırlı sahurlar
50 liraya siyah deri kaplattım koltuğumu birde bugun bir cbf 150 gördüm komple siyah boyamış adam farı rüzgarlığı granejları dahil her yerini
beyler, Avcılar'daki Honda Marmara Plaza nasıldır, hiç tecrübe eden var mı?
motorun 6000km bakımını orada yaptırmayı düşünüyorumda..? sadece yağ değişecek zaten..
Arkadaşlar CBF in orjinal aynaları ile arkanızı nasıl görüryorsunuz
Daha doğrusu şöyle söyliyeyim;Arkanızı gördüğünüzümü sanıyorsunuz
Oysa bir motosikletin aynalarının her ikiside 5-10 metre arkanızda aynı noktayı gösterebilmeli.
Ancak CBF aynaları ile arkada aynı noktayı görmek mümkün olmuyor.
Ben bunun çözümünü YBR aynaları takarak buldum.Honda için ne kadar içler acısı bir durum
Motorumu aldığım gün aynaları serviste söktürüp yerine full koruma demirlerini saydırdım.Sonra doğru çin işi japon işi bunu yapan iki kişi hesabı piyasadan 15 Tl ye ybr aynası taktırdım.(2011 modelden tecrübeliyim) Şahane gösteriyor.Honda kızmasın ama ayna yapmasını becerememiş.Birde 100 Tl istiyorlar o aynalara.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:36 ----------
Hayırlı olsun motorun gayet güzel.Benim gibi sende siyah tercih etmişsin.Siyah daha bir ağır duruyor.Koltuk döşemesini sizmi yaptırdınız.gayet uyumlu olmuş.
motoru sattık baska motor aldık ama günlük takip ediyorum forumu. fotoları gördükçe içim gidiyor. Allah kaza bela vermesin.. Tekeriniz düz bassın arkadaslar.. CBF150 taş gibi motor taş.... 2 ayda 5200 km yaptım sadece rutin bakım yaptırmak için servise girdim.. ah birazda güçlü olsa.. uzun yolda sollamaya çıkınca savrulmasa.... Yolunuz acık olsun.
takas ettiğim arkadaş yaptırmıs ..başlarda bana pek iç açı gelmiyordu ..sonradan alıştım.bir de kaydırmıyor insanı arkadakinide çok sevdim.sökecektim şuan yıpranana kadar kullanacağım ..işlevsellik daha önemli şuan
Hayırlı olsun motorun gayet güzel.Benim gibi sende siyah tercih etmişsin.Siyah daha bir ağır duruyor.Koltuk döşemesini sizmi yaptırdınız.gayet uyumlu olmuş.
engin
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)