Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #33061
    S.Orhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2013
    Şehir
    Adapazarı
    Motosikleti
    2013 Simsiyah CBF 150
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam, Salim Abinin kullanbdığı o dörtlü flaşör düğmesini mondial, kanuni yetkili servislerine sor, çin malı scooterların 4 lü flaşör düğmesi o düğme.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:22 ----------



    Salim Abi, motorun hayırlı uğurlu olsun inşallah, bende motoru sıfır aldığım ilk gün 43 t dişliyi 42 t ile değiştirmiştim, 43 t uygulamasını yi ihtiyaç fazlası ve gereksiz yapmışlar. Hocam ön 43, arka 16 t tek kullanımda asla sorun olmaz, ama yolculu kullanımda, sollama anında ,karşıdan şiddetli rüzgarın olduğu sürüşlerde biraz can sıkabilir. Birde hafif bayırda olsa fazla tork kaybı hissettirebilir. Aynı koşullarda 42 t veya 43 t dişlili cbf ler sizi kolaylıkla geçebilecektir. Bu modifin en uygun olanı sadece arkayı 42 t yapmak. Yani arkada sadece 1 diş oynamak. Kalkışlar ve ara ivmelenme biraz canınızı sıkabilir. Önde bir diş büyültmek arkada 3 diş küçültmüşsünüz etkisi yaratıyor. İlerki zamanlarda mevcut tork kaybı hoşunuza gitmezse, zaten Nihat'ın motoru kullandınız, ön 15 t arka 42t, en azından bu dişli oranını biliyorsunuz. Mesela Karamürsel İznik arası güzergahı biliyorsunuz. Şu anki dişli oranlarınızla arkayada bi arkadaşımı alayım, şöle bi Karamürsel den İzniğe gideyim, gezeyim, derseniz sorun yaşarsınız.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:35 ----------



    Motul, İphone sınıfı kaliteli yağlarda, castrol, bp,shell vb yağlara nazaran daha da olumlu gözlemlerim oldu, fakat aslına bakarsa cbf 150 öyle fazla yağ seçmez, mineral yani madeni olmadığı sürece, yarı sentetik veya tam sentetik olur, 4 mevsim 10w-50, veya yazın 15w-50, kışın 10w-40 kullanabilirsin. Mesela Castrol Power Racing 10w-50 yi 4 mevsim kullan.
    Ethem çok sağol.Yine döndük cbf e. Cbf gerçekten her yola geliyor.Ben bu kararımı verirken çok yönlü düşündüm.Bizler (ben) emekli adamız.Şimdilik param olmasına rağmen 15000-20000 Tl ler bağlayarak büyük ve pahalı ayrıca işletme maliyetleride yüksek makinalar almak mantıklı gelmiyor.Cbf e bile verdiğim parayı duyan arkadaşlar ben olsam Şahin alırım o paraya diyorlar.(Tabii ki o paraya Şahin almam, alsamda yürütemem) şu an araba olarak Opel Corsam var.Piyasa değeri 13000 Tl.Zaten arabamın bütçesini aşacak motor bana enteresan geliyor.Ne gereği var.

    Haa bu arada hevesim yokmu var.Örneğin bir Suzuki DL 650, BMW F800, BMW R 1200 GS, Honda Nc 700x, gibi makinalar hala gönlümde
    Ama bazı konular varki sadece sahip olmak yetmiyor.
    1- Onu kullanabilecek yetenek, zapt edecek kondüsyon ve fizik.(Bende yok)
    2- Park problemi.Düşünsene Dl 650 yi her gün sabah akşam apartman boşluğuna dış kapıdan (100cm genişliğinde) birde eşik atlatarak sokup çıkardığımı (Park problemim var)
    3- Bakım maliyetleri.(cbf in en az 3 katı) (Parası olan için sorun yok)
    4- Yakıt maliyetleri (Bizim gibi maaşlı insanların düşünmesi gereken konular) (Parası olan için sorun yok)


    Ethem dişli konusunu fazla uğraşmak istemediğim için şu an bu şekilde düşündüm.Performans olayına gelince, ben genelde yalnız biniyorum,artçı sorumluluğu almak istemiyorum.Rampa konusuna bişey diyemem,rampada daha denemedim.Ama Adapazarı düz olduğu için pek rampa sorunum yok.Rampalı bir gezi olduğundada sanırım tek olacağım için bir sorun yaşamam.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:29 ----------

    Alıntı FermanogLu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    EyvAllah Ethem hocam.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:20 ----------

    Sabah ilginç bir olay yaşadım. Zinciri yağlamak yağı aldım garajın dış kısmına koydum içeri girdim motoru çıkarmak için, motoru çıkardım baktım yağ yerinde yok...
    Kaşla göz arası gitti zincir yağı.


    Geçmiş olsun.Bir sabahta motoru yerinde bulamama durumu yaşamayasın.Arkanı dönmeye gelmiyor bu devirde.Gerekli önlemini al.
    Adem Balkan bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #33062
    chemical - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    D-100
    Motosikleti
    cbr1000RR-cbr 250R
    Salim abi hayırlı uğurlu olsun maşallah motor çok güzel iyi günlerde kullan.

  3. #33063
    FermanogLu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2012
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    2011-Red Cbf150
    Teşekkür ederim. Güya nezih bir yerde oturuyoruz

  4. #33064
    engindmn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2008
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    Honda Cbf 500
    selamlar herkeze.bende 2 gün önce 2013 model 1400 km deki ybr mi yine 2013 model 2400 km deki cbf ile takas yaptım.bugün eşim ile birlikte şöyle bir uzun yol yapayım dedim.ben 90 kg eşim 60 kg 10 kg de yükümüz vardı. depoyu fulledim.yaklaşık 80 90 km hızlarda bol rüzgarlı bir havada yol aldım.230 km sonra benzin ibresi kırmızı çizgiye geldi.sanki bana biraz fazla gibi geldi.yedeğe düşmedi henüz.kırmızı çizgiye geldikten ne zaman sonra yedeğe düşer bilmiyorum.dün servise götürüp yağını değiştirdim.sanki ısınınca sibop sesi var gibime geldi.1 depo benzinle kaç km gider bu meret.ybr ile 400 civarı görüyordum ...

  5. #33065

    Üyelik
    27 Nisan 2013
    cbf 150 im 350 km de bugün motor yağını kontrol edeyim dedim. orta sehpaya aldım. ve yağı kontrol ettim. en alt çizginin çok altında ( kontrol çubuğunun tırtıklı bölümü hizasında) olduğunu gördüm. acaba motor yağmı yakıyor yoksa az yağ mı konulmuştu?. ne yapmalıyım? önerileriniz nelerdir. motor rödajda olduğu için 80 km hızı hiç geçmedim. teşekkürler..

  6. #33066
    ümit_150_zc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    suzuki vstrom 250
    slm herkese.
    motorum 26 bin km orjinal km sidir ve kurye motoru degildir özel kullanılmıştır.
    motor özenle kullanılmış olup bakımlı motordu ve üstünde bol aksesuar vardır.

    --uzun tur camı (orjinal camı verilecektir)
    --elcik koruması
    --iç yan kapaklarda karbon kaplama.ve egzos korumasında
    --ön yan koruma demirler, ve yan çanta demiri.
    --depo kılıfı.
    --dreksiyon arası aksesuar baglantı demiri
    --prelli lastikler daha pulları üstünde
    --reflektörlü jant şeriti(keiiti marka)
    --led sis farı (120 tl degerinde aydınlatma süper)
    --mercekli bi xenon(kontaga baglı ara dügmeli,)
    --kappa 46 çanta sıfır gibi
    --arka fren ledi (düz şerit led degildir kutu içindedir)
    --oringli zincir ön arka dişli yeni degişti
    --ön balata yeni arka balata ortadır
    --gösterde ampulleri beyaz ampuldur
    --muayenesi yeni yapıldı 2015 5 ayına kadar muayene gerekmez
    --2013 vergileri yatmıştır.
    -- aküsü 2 hafta önce degişmiştir
    --grenajları yeniş kasa grenajıdır üstündekiler yıpranmıştı degişti orjinalleri motrcumda duruyo..
    --kazası belası olmayan temiz motordur.

    fiyatı 3500 tl azda olsa pazarlık payı vardır..
    irtibat tel 0546 678 85 88






  7. #33067
    S.Orhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2013
    Şehir
    Adapazarı
    Motosikleti
    2013 Simsiyah CBF 150
    Alıntı chemical adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Salim abi hayırlı uğurlu olsun maşallah motor çok güzel iyi günlerde kullan.

    Sağooool Nihatçım.Nerelerdesin ya.Senin şu yaz tatilinde bi gelmedi gitti.Görüşemedik epey oldu.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:14 ----------

    Alıntı engindmn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selamlar herkeze.bende 2 gün önce 2013 model 1400 km deki ybr mi yine 2013 model 2400 km deki cbf ile takas yaptım.bugün eşim ile birlikte şöyle bir uzun yol yapayım dedim.ben 90 kg eşim 60 kg 10 kg de yükümüz vardı. depoyu fulledim.yaklaşık 80 90 km hızlarda bol rüzgarlı bir havada yol aldım.230 km sonra benzin ibresi kırmızı çizgiye geldi.sanki bana biraz fazla gibi geldi.yedeğe düşmedi henüz.kırmızı çizgiye geldikten ne zaman sonra yedeğe düşer bilmiyorum.dün servise götürüp yağını değiştirdim.sanki ısınınca sibop sesi var gibime geldi.1 depo benzinle kaç km gider bu meret.ybr ile 400 civarı görüyordum ...
    Hayırlı olsun,iyi iş yapmışın cbf tercih etmekle.Merak ettiğin konuyu söyleyim hemen.Bu tarz motorların benzin göstergesine aldanma.Hiç bir tanesi doğru ve sağlıklı göstermiyor.Yapacağın tek şey.Devamlı ana depoyu kullan.Yedeğe geçtiğin zaman en kısa zamanda benzinliğe gir.Bu sistemi benimse hiç sıkıntı yaşamazsın.Yedekte dahi şu kadarmı gider bu kadarmı gider muhasebesini yapmaki yolda kalmayasın.(Ama ben sana gene ortalama bir rakam vereyim.Sakin kullanımla yedeğe geçtiğin zaman 40-50 km gidersin)

    Benim motorumda 2013, bu modellerde arka dişli 43 T kullanmışlar.Bu nedenle 80-90 km sürat yapman için 7000-8000 devirlerde kullanman gerekiyor.Buda yakıtı arttırıyor bilesin.Ben ön dişliyi değiştirdim.Tek kişilik kullanımda 7000-7500 devir aralığında 100 yapıyorum.80 i 6000 devirde yapıyorum.Buda yakıt sarfiyatını azaltıyor.

    1 depoyla 480 km giden test etmiş arkadaşlarımız var.Ama test amaçlı 80-80 kullandı.Düzde ve tek kişi.
    rahmi34 ve ethemm76 bunu beğendiler.

  8. #33068
    telmessos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Şubat 2013
    Motosikleti
    fz6 fazer 2007 kırmızı
    herkese merhaba gecen cumartesi 600 km şehir içi ve şehir dışı olmak üzere antalya turuna çıktım aslında daha çok iş amaçlı oradaydım gezme fırsatım da oldu ve motorda hep 160 kilo civarındaydık şimdi soruma gelmek istiyorum bu turumda şehir içinde gezerken motorun 5 mt de bir zırıltı yaptığını hissettim baktığımda zincirim bir geriliyor bir esniyordu ve çok fazla gerildiğinden motoru titretiyordu hemen bir lastikçiye gittim ve lastiği öne alıp zinciri esnettim ve 200 km uzun yol yaptım eve gelinde hemen zincir temizliği ve yağlama yaptım şu anda bir sorun yok soruma gelince zincir bunu durup dururken neden yapar neden gerilip esner ne yapmam gerekiyor???

  9. #33069
    TheNightHawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    Bazı baklaları yanlış yağlamadan ya da pislikten sıkı olabilir. Tüm zincir dikkatlice gazyağı ile temizlenip yeniden yağlanır ise sorun kalmaz . Ben bu arada 3 lt/100km nin altına hiç inemedim her iki cbf motorumda. Otomobilde de 10 litrenin altına inemiyorum demekki bende bir sakatlık var Benim motorda ısınınca şıkır şıkır sibop sesi geliyor. Kullandığım yağ 15w 50 Acaba sibop ayarından mı çok yakıyor anlamadım.

  10. #33070
    FermanogLu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2012
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    2011-Red Cbf150
    Yüksek devirlerde kullanıyosunuz galiba taşıtları Hani derler ya hakkını veriyorsunuz...

  11. #33071
    telmessos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Şubat 2013
    Motosikleti
    fz6 fazer 2007 kırmızı
    Alıntı TheNightHawk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bazı baklaları yanlış yağlamadan ya da pislikten sıkı olabilir. Tüm zincir dikkatlice gazyağı ile temizlenip yeniden yağlanır ise sorun kalmaz . Ben bu arada 3 lt/100km nin altına hiç inemedim her iki cbf motorumda. Otomobilde de 10 litrenin altına inemiyorum demekki bende bir sakatlık var Benim motorda ısınınca şıkır şıkır sibop sesi geliyor. Kullandığım yağ 15w 50 Acaba sibop ayarından mı çok yakıyor anlamadım.
    cevabın için teşekkürler ama sorun baklayla değildi yani zincir komple geriliyor sonra salıyor böyle 8 çizer gibi yani subap ayarı istiyor olabilir ben yaptırdım geçen hafta 25 lira serviste gayet güzel oldu ses falan kalmadı benim yağımda castrol 10w-50
    Türkiye Cumhuriyeti'ni kuran Türkiye halkına Türk milleti denir... MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

  12. #33072
    TheNightHawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    Öyle bir gerilip gevşeme durumu var ise tekerlek iyi hizalanmamış olabilir. Arka teker somununu sıkarken arka dişliye bir şey sıkıştırmak gerekiyor yoksa ayar hafif kayıyor.

    ---------- Post added at 23:48 ---------- Previous post was at 23:44 ----------

    https://www.youtube.com/watch?v=i3rV...e_gdata_player

    ---------- Post added at 23:51 ---------- Previous post was at 23:48 ----------

    6.40 da dişlinin araya bez sokarak sıkıyor. Ben öyle yapıyorum.

  13. #33073
    engindmn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2008
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    Honda Cbf 500
    Alıntı S.Orhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sağooool Nihatçım.Nerelerdesin ya.Senin şu yaz tatilinde bi gelmedi gitti.Görüşemedik epey oldu.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:14 ----------



    Hayırlı olsun,iyi iş yapmışın cbf tercih etmekle.Merak ettiğin konuyu söyleyim hemen.Bu tarz motorların benzin göstergesine aldanma.Hiç bir tanesi doğru ve sağlıklı göstermiyor.Yapacağın tek şey.Devamlı ana depoyu kullan.Yedeğe geçtiğin zaman en kısa zamanda benzinliğe gir.Bu sistemi benimse hiç sıkıntı yaşamazsın.Yedekte dahi şu kadarmı gider bu kadarmı gider muhasebesini yapmaki yolda kalmayasın.(Ama ben sana gene ortalama bir rakam vereyim.Sakin kullanımla yedeğe geçtiğin zaman 40-50 km gidersin)

    Benim motorumda 2013, bu modellerde arka dişli 43 T kullanmışlar.Bu nedenle 80-90 km sürat yapman için 7000-8000 devirlerde kullanman gerekiyor.Buda yakıtı arttırıyor bilesin.Ben ön dişliyi değiştirdim.Tek kişilik kullanımda 7000-7500 devir aralığında 100 yapıyorum.80 i 6000 devirde yapıyorum.Buda yakıt sarfiyatını azaltıyor.

    1 depoyla 480 km giden test etmiş arkadaşlarımız var.Ama test amaçlı 80-80 kullandı.Düzde ve tek kişi.

    ben genelde 2 kişi biniyorum ..çek,işte sıkıntı yaşatırmı acaba
    engin

  14. #33074

    Üyelik
    03 Haziran 2013
    Alıntı ümit_150_zc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm herkese.
    motorum 26 bin km orjinal km sidir ve kurye motoru degildir özel kullanılmıştır.
    motor özenle kullanılmış olup bakımlı motordu ve üstünde bol aksesuar vardır.

    --uzun tur camı (orjinal camı verilecektir)
    --elcik koruması
    --iç yan kapaklarda karbon kaplama.ve egzos korumasında
    --ön yan koruma demirler, ve yan çanta demiri.
    --depo kılıfı.
    --dreksiyon arası aksesuar baglantı demiri
    --prelli lastikler daha pulları üstünde
    --reflektörlü jant şeriti(keiiti marka)
    --led sis farı (120 tl degerinde aydınlatma süper)
    --mercekli bi xenon(kontaga baglı ara dügmeli,)
    --kappa 46 çanta sıfır gibi
    --arka fren ledi (düz şerit led degildir kutu içindedir)
    --oringli zincir ön arka dişli yeni degişti
    --ön balata yeni arka balata ortadır
    --gösterde ampulleri beyaz ampuldur
    --muayenesi yeni yapıldı 2015 5 ayına kadar muayene gerekmez
    --2013 vergileri yatmıştır.
    -- aküsü 2 hafta önce degişmiştir
    --grenajları yeniş kasa grenajıdır üstündekiler yıpranmıştı degişti orjinalleri motrcumda duruyo..
    --kazası belası olmayan temiz motordur.

    fiyatı 3500 tl azda olsa pazarlık payı vardır..
    irtibat tel 0546 678 85 88

    http://k1307.hizliresim.com/1c/7/q02c8.jpg
    http://k1307.hizliresim.com/1c/7/q02cq.jpg
    http://p1307.hizliresim.com/1c/7/q02df.jpg
    http://k1307.hizliresim.com/1c/7/q02dt.jpg
    http://u1307.hizliresim.com/1c/7/q02f7.jpg
    selam motorun harıka gorunuyo ızmırde olsan alırdım.

  15. #33075
    oğuzhan40 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbf 150
    evet abi kesinlikle aynen katılıyorum yakıt olarak cok güzel bende 2007 model var ve ben cok memnunum hem yakıt olarak hemde güç olarak ve dedginiz gibi 90 nı gecmediginiz sürece yakıt hiç yok diyebilirim..saygılar...

  16. #33076
    TheNightHawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    Benim 16T 43 dişli var. Geçenlerde ilk kez arkama bir arkadaşı aldım. Ben 80 arkadaş 70 kilo civarıydı. 1. Viteste dik yokuşta kalkarken biraz debriyaj kaçırdığını hissettim. Arada bir artçı binecekse pek sorun olmaz ama artçı devamlı binecek ise 15T 42 ideali olur. Ama yalnız kullanımda ben çok memnunum. Motor bağırmadan gidiyor.80-90 ile çok konforlu yol alıyor.

  17. #33077
    rahmi34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbu/Ümraniye, Ataşehir
    Motosikleti
    2015Yamaha Mt 09 Abs
    Alıntı engindmn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selamlar herkeze.bende 2 gün önce 2013 model 1400 km deki ybr mi yine 2013 model 2400 km deki cbf ile takas yaptım.bugün eşim ile birlikte şöyle bir uzun yol yapayım dedim.ben 90 kg eşim 60 kg 10 kg de yükümüz vardı. depoyu fulledim.yaklaşık 80 90 km hızlarda bol rüzgarlı bir havada yol aldım.230 km sonra benzin ibresi kırmızı çizgiye geldi.sanki bana biraz fazla gibi geldi.yedeğe düşmedi henüz.kırmızı çizgiye geldikten ne zaman sonra yedeğe düşer bilmiyorum.dün servise götürüp yağını değiştirdim.sanki ısınınca sibop sesi var gibime geldi.1 depo benzinle kaç km gider bu meret.ybr ile 400 civarı görüyordum ...
    ben tek kişi 80-100 aralığında şehir içi en az 360, şehir dışı 410-420 km görüyorum 2012 cbf imle. sibop seside ısınınca yapması normal, hepimizin ki ısınınca subap sesi yapar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:48 ----------

    Alıntı kaan32m adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbf 150 im 350 km de bugün motor yağını kontrol edeyim dedim. orta sehpaya aldım. ve yağı kontrol ettim. en alt çizginin çok altında ( kontrol çubuğunun tırtıklı bölümü hizasında) olduğunu gördüm. acaba motor yağmı yakıyor yoksa az yağ mı konulmuştu?. ne yapmalıyım? önerileriniz nelerdir. motor rödajda olduğu için 80 km hızı hiç geçmedim. teşekkürler..
    motor u stop ettikten hemen sonra bakarsanız normal bu şekilde olması. yağ seviyesi kontrolü için motorun 1 gece yatmasını tavsiye ediyoruz ki yağ iyice süzülsün diye karter e. sizde gece orta sehpada bırakın ertesi gün sabah bakın tam olduğunu görüceksiniz

  18. #33078

    Üyelik
    09 Mayıs 2013
    Şehir
    İstanbul - Beykoz
    Motosikleti
    CBF 150' idi. İnşallah yenisine az kaldı.
    Servisin çalışanlarının verdiği hizmete diyeceğim yok. Ama şu yağ meselesi takıldı kafama. 1600km motorumu 400 km sonra yağını kendim değiştirmeyi düşünüyorum.
    Bu arada 1000km bakımında, yağı 10w 30 koymuşlar. Forumda bahsi geçen ise; genelde 10-40. 15-50'de varmış gördüğüm kadarı ile.

    Fazla yağdan dolayı çekişten düşen motor, yağ kaybı olmamasına rağmen eskisine nazaran daha iyi gibime geliyor. Alıştım belki de.

  19. #33079
    smh61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ocak 2012
    Şehir
    trabzon
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 2010 model

    2013 CBF 150 KULLANICILARI YARDIM !!!

    2013 MODEL SIFIR KM HONDA CBF 150 ALMAYA NİYETİM VAR.FAKAT EN BÜYÜK ENDİŞEM YAĞ YAKMA PROBLEMİNİN OLMASI.BU MODEL KULLANICILARI MOTORUN ARTI VE EKSİ YÖNLERİNİ TAM OLARAK YAZARLARSA BENİM İÇİN YOL GÖSTERİCİ OLUR.ŞİMDİDEN HERKESE TEŞEKKÜRLER.

  20. #33080
    Garip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2012
    Şehir
    Pendik
    Motosikleti
    PCX 125
    Alıntı smh61 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2013 MODEL SIFIR KM HONDA CBF 150 ALMAYA NİYETİM VAR.FAKAT EN BÜYÜK ENDİŞEM YAĞ YAKMA PROBLEMİNİN OLMASI.BU MODEL KULLANICILARI MOTORUN ARTI VE EKSİ YÖNLERİNİ TAM OLARAK YAZARLARSA BENİM İÇİN YOL GÖSTERİCİ OLUR.ŞİMDİDEN HERKESE TEŞEKKÜRLER.
    sayfalarca var bu sorunun cevabı.

    yağ yakma konusunda çok çamur atan oluyor.. evet yakıyor.. ama başka hiçbir zararı yok..

    sıfır alacaksın az para değil.. bence otur sayfalarca oku kim ne yazmış kimin ne derdi çıkmış. cbf150 iki satıra sığmaz

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:32 ----------

    salim abicim motorun hayırlı olsun. çok güzel duruyor maşallah
    oğuzhan40 ve S.Orhan bunu beğendiler.
    birGarip..


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)

Bu Konudaki Etiketler