Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #33041

    Üyelik
    03 Haziran 2013
    127976794 ilan numaram sahibindene koydum ılgılenen varsa baksın ybr cbf takaslı


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #33042

    Üyelik
    02 Ocak 2013
    Şehir
    Caddebostan
    Motosikleti
    CBF250 2006 ==> CB150 2009
    Alıntı emircanizmir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam arkadaşlar 2012 model siyah depo kılıflı koruma demirlı çantalı 8.500 km de YBR em war CBF YLE TAKAS ETMEK İSTEYEN VAR MI LÜTFEN


    https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n...57901317_n.jpg 2009 model

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:34 ----------

    https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/576785_102989203173078_257901317_n.jpg

    koruma demirlerinde ki paslar için bunları aldım

    http://www.hepsiburada.com/liste/mod...oryId=20029250

    http://www.hepsiburada.com/liste/mod...oryId=20035749

    pas sökücü spryle aldıktan sonra siyah spryi sıkıcam nasıl olur acaba

  3. #33043
    rahmi34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbu/Ümraniye, Ataşehir
    Motosikleti
    2015Yamaha Mt 09 Abs
    Alıntı Cruzer27 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n...57901317_n.jpg 2009 model

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:34 ----------

    https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/576785_102989203173078_257901317_n.jpg

    koruma demirlerinde ki paslar için bunları aldım

    http://www.hepsiburada.com/liste/mod...oryId=20029250

    http://www.hepsiburada.com/liste/mod...oryId=20035749

    pas sökücü spryle aldıktan sonra siyah spryi sıkıcam nasıl olur acaba
    zımpara atıp iyice temizledikten sonra boyarsanız daha iyi olur, pas sökücü genelde paslanmış vidaları açarken kullanılır

  4. #33044
    cd0345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2011
    Şehir
    İSTANBUL-KARTAL
    Motosikleti
    12" CBF 150
    Alıntı rahmi34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yatır motoru yatır, 13 ayda 15 bin i devirdim ben
    bende 2yılda 10 bin yaparım :D
    Güçte kalabilmek için beygir gücünde hata yapma.

    Herkesten hızlı sürmen,yalnız süreceğinin garantisidir...

  5. #33045

    Üyelik
    03 Haziran 2013
    127976794 nolu ilanımla sahıbınden.com da var mı takas düşünen

  6. #33046
    rahmi34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbu/Ümraniye, Ataşehir
    Motosikleti
    2015Yamaha Mt 09 Abs
    Arkadaşlar bugün paslanmış, sararmış egzoz umu boyamış bulunmaktayım. Her işlem sırasında resim çekemedim ama elimden geldiğince anlatıcam. Isıya dayanıklı sprey boya ve 800 numara zımpara ile temizlik ve boyama işlemini yaptım. Öncelikle egzozu çıkarıyoruz. Çıkarırken dikkat edilmesi gereken herhangi birşey yok, egzoz girişinde ki 2 somunu gevşeltip, arka ayak peg inin orada ki somunu da söküp egzoz u dışarı alıyoruz.
    Zımpara işini ufak bir yoğur kovasına 2-3 damla pril ve su doldurarak karıştırdım ve zımparayı sulu bir şekilde yaptım; bunun nedeni hem daha ince ve kaygan zımparalama ve zımparayı daha fazla kullanmak.
    Egzozun paslı yerlerini iyice zımparaladıktan sonra kurutuyoruz tamamen. Islak olursa boya tutmaz. Egzoz u kuruladıktan sonra boyalama işlemine başlıyoruz. Önce spreyi iyice çalkalıyoruz,
    ardından yaklaşık 20-30 cm mesafeden boyamızı egzoz a uygulamaya başlıyoruz. Aynı noktaya sürekli tutmayın yoksa boya akar (Ben akıttım ordan biliyorum :D). İlk kat ı biraz ince atıyoruz sadece astar hesabı. Kuruduktan sonra 2. kat ı atıyoruz düzgünce boyayı iyice yedirerek. O da kuruduktan sonra 3. Kat ı atıyoruz boyayı iyice yayarak yapıyoruz bunuda. Toplam masraf olarak sadece boya ya para verdim 15 tl 600c e dayanıklı boya (sözde) ve 800 numara zımpara ( hediye verdiler ). Bu işlemin sonrasında ki sonuç resimlerde gözüküyor. 1-2 gün kurumaya bırakıcam motor üstünde, iyice kuruduktan sonra motoru kullanmaya başlıcam. Bakalım ne kadar ömrü olacak 15 tl lik boyanın

    Egzoz un önce ki hali;


    Egzoz un sonra ki hali;
    S.Orhan, oğuzhan40, ethemm76 ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  7. #33047
    S.Orhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2013
    Şehir
    Adapazarı
    Motosikleti
    2013 Simsiyah CBF 150
    Eeee artık motorumuzun son durumunu paylaşmanın zamanı geldi.Bir kaç aydır atlayıp zıpladık sonunda motoru sıfırladık.(şimdilik)
    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .
    url=http://bit.ly/c25MCx][/url]
    .

    .

    .

    .

    .


    Resimlerde dikkat ederseniz kullandığım çanta,dörtlü flashörün anahtarı led li plakalık ve aynalar la ilgili detaylarada yer verdim.
    rahmi34, ethemm76, oğuzhan40 ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  8. #33048

    Üyelik
    28 Aralık 2012
    Şehir
    İstanbul - Beylikdüzü
    Motosikleti
    CIA'in resmi ulaşım aracı CBF
    CBf'e daha alçak bir direksiyon takmak istiyorum. Bildiğiniz ve tavsiye edebileceğiniz var mı?

  9. #33049

    Üyelik
    02 Ocak 2013
    Şehir
    Caddebostan
    Motosikleti
    CBF250 2006 ==> CB150 2009
    Alıntı rahmi34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bugün paslanmış, sararmış egzoz umu boyamış bulunmaktayım. Her işlem sırasında resim çekemedim ama elimden geldiğince anlatıcam. Isıya dayanıklı sprey boya ve 800 numara zımpara ile temizlik ve boyama işlemini yaptım. Öncelikle egzozu çıkarıyoruz. Çıkarırken dikkat edilmesi gereken herhangi birşey yok, egzoz girişinde ki 2 somunu gevşeltip, arka ayak peg inin orada ki somunu da söküp egzoz u dışarı alıyoruz.
    Zımpara işini ufak bir yoğur kovasına 2-3 damla pril ve su doldurarak karıştırdım ve zımparayı sulu bir şekilde yaptım; bunun nedeni hem daha ince ve kaygan zımparalama ve zımparayı daha fazla kullanmak.
    Egzozun paslı yerlerini iyice zımparaladıktan sonra kurutuyoruz tamamen. Islak olursa boya tutmaz. Egzoz u kuruladıktan sonra boyalama işlemine başlıyoruz. Önce spreyi iyice çalkalıyoruz,
    ardından yaklaşık 20-30 cm mesafeden boyamızı egzoz a uygulamaya başlıyoruz. Aynı noktaya sürekli tutmayın yoksa boya akar (Ben akıttım ordan biliyorum :D). İlk kat ı biraz ince atıyoruz sadece astar hesabı. Kuruduktan sonra 2. kat ı atıyoruz düzgünce boyayı iyice yedirerek. O da kuruduktan sonra 3. Kat ı atıyoruz boyayı iyice yayarak yapıyoruz bunuda. Toplam masraf olarak sadece boya ya para verdim 15 tl 600c e dayanıklı boya (sözde) ve 800 numara zımpara ( hediye verdiler ). Bu işlemin sonrasında ki sonuç resimlerde gözüküyor. 1-2 gün kurumaya bırakıcam motor üstünde, iyice kuruduktan sonra motoru kullanmaya başlıcam. Bakalım ne kadar ömrü olacak 15 tl lik boyanın

    Egzoz un önce ki hali;
    http://img51.imageshack.us/img51/2027/vr7x.jpg

    Egzoz un sonra ki hali;
    http://img14.imageshack.us/img14/5127/9s7d.jpg
    Güzel olmuş ben de bugun yaptım 6 7 saat sonra motoru çalıştırınca durduktan sonra dumanlar gelmeye başladı egzostan

    tek kat boya yapmıştım ondan sanırım


    birde şu var ısıya dayanıklı dedikleri boyaların çoğu genelde 10 dakikada kuruma süresi vaadediyorlar ama en az 1 2 gün bekletmek lazım 5 6 saat sonra bile kullanınca 30 derece sıcakta duman çıkarmaya başlıyor boyanın sürüldüğü egzostan

    Bu arada ebayda CBF150 için bir çok parça buldum birde bu süpersport far olayı nedir fiyatlarda çok uygun

    http://www.ebay.com/sch/i.html?_trks...at=0&_from=R40

    http://www.ebay.com/itm/Self-Adhesiv...item23256e3ef6
    rahmi34 bunu beğendi.

  10. #33050
    rahmi34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbu/Ümraniye, Ataşehir
    Motosikleti
    2015Yamaha Mt 09 Abs
    Alıntı S.Orhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız sürüşler abi. motor çok güzel olmuş. tek gözüme takılan son resimde zincir fazla gergin gibi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:48 ----------

    Alıntı Cruzer27 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzel olmuş ben de bugun yaptım 6 7 saat sonra motoru çalıştırınca durduktan sonra dumanlar gelmeye başladı egzostan

    tek kat boya yapmıştım ondan sanırım


    birde şu var ısıya dayanıklı dedikleri boyaların çoğu genelde 10 dakikada kuruma süresi vaadediyorlar ama en az 1 2 gün bekletmek lazım 5 6 saat sonra bile kullanınca 30 derece sıcakta duman çıkarmaya başlıyor boyanın sürüldüğü egzostan

    Bu arada ebayda CBF150 için bir çok parça buldum birde bu süpersport far olayı nedir fiyatlarda çok uygun

    http://www.ebay.com/sch/i.html?_trks...at=0&_from=R40

    http://www.ebay.com/itm/Self-Adhesiv...item23256e3ef6
    sadece renkli film far a çekmek için

  11. #33051
    FermanogLu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2012
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    2011-Red Cbf150
    Salim bey motor çok güzel olmuş,kazasız belasız binin inşAllah.
    4'lü flaşör düğmesini nerden temin edebiliriz,bu arada siz mi bağladınız yoksa elektrikçi mi ?
    S.Orhan ve gitaryolcusu bunu beğendiler.

  12. #33052

    Üyelik
    03 Haziran 2013
    Alıntı S.Orhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam o saatten bende de war .ama cok soluk gosterıyo okunmuyor ya pılden mı aCaba

  13. #33053
    S.Orhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2013
    Şehir
    Adapazarı
    Motosikleti
    2013 Simsiyah CBF 150
    Alıntı rahmi34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız sürüşler abi. motor çok güzel olmuş. tek gözüme takılan son resimde zincir fazla gergin gibi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:48 ----------


    sadece renkli film far a çekmek için

    Rahmi zincir görüntüdeki kadar gergin değil.Ama çokta gevşek değil.Sebebine gelince benim 2011 deki cbf te arkada 42T dişli vardı.Bu yeni aldığım cbf te 43 dişli var.Servise danıştım.Motor çok bağırıyor,çok çabuk devirleniyor ama sürat yapmıyor dedim.Ön dişli yi 16 yap dedi servisteki arkadaş.Bende ön dişliyi 16 ya çevirdim.Fakat tekeri en öne aldım, zincirde ancak bu kadar boşluk sağlayabildim.Servis zincir boşluğuna uygun dedi.+ bir süre kullandıktan sonra zincir dişliler kendine yer yaptımı zincirdede biraz uzama yapacağından tam şeklini alır dediler.Şuan da ben kullanırkende herhangi bir kasma, sıkma, ses vs.göremiyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:23 ----------

    Alıntı FermanogLu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Salim bey motor çok güzel olmuş,kazasız belasız binin inşAllah.
    4'lü flaşör düğmesini nerden temin edebiliriz,bu arada siz mi bağladınız yoksa elektrikçi mi ?
    Öncelikle sağolun.Flaşör düğmesini motorsiklet işiyle uğraşan bir arkadaşımdan aldım.Motor elektriği konusundada son derece uzman kendisi, bağlatma işinide ona yaptırdım.Tabii bu arada bende bişiler öğrendim.
    Ben bağlatma işinde arkadaşa önce şunu sordum.Tesisatı kescen, delecen, biçeceksen hiç başlama (orjinallik konusunda çok titizim)
    Bana verdiği cevap hiç bir yeri kesmicem, delmicem, biçmicem oldu.
    Daha sonra akünün oradan ana sigortanın çıkışından ceryan aldık ön tarafa taşıdık.2 nci bir flaşör kullanarak ve 3 ayaklı anahtarımızıda kullanarak sadece ön sinyal lambalarının + soketlerine kabloları iliştirdik.O kadar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:32 ----------

    Alıntı emircanizmir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam o saatten bende de war .ama cok soluk gosterıyo okunmuyor ya pılden mı aCaba
    Evet büyük ihtimalle pilden.(kol saatlerinden biliyom).Şu an benim saat gayet canlı gösteriyo piileri yeni olduğu için.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:34 ----------

    Fermanoğlu 4 lü ile ilgili unuttuğum birşeyi söyleyim.Ben 4 lü tesisatını yaptırırken amaca uygun olsun diye kontağa bağlattırmadım.Yani şuan park halindeyken 4 lülerim çalışıyor.Sende yaptırırsan o şekilde yaptır.Onun için akünün oradan ceryan çektik.Kontağa bağımlı olursan 4 lüyü kullanamazsın.Yada motor çalışırken yada sürüş esnasında kullanabilirsin, ama park halinde kullanamazsın.
    Ama şöylede bir durum var.Çoluk çocuk motorunu kurcalıyorsa, 4 lü anahtarını gizli bir yere monte edecen yada araya sigorta koyacan akşamları çıkaracan, yada aküden çekilen kabloya iç kısımlara 2 nci bir basit anahtar koyacan 4 lü anahtarına gelen enerjiyi kesecen.Biraz uzun yazdım ama herşeyin bir çaresi var.Yeterki sen iste.

  14. #33054
    FermanogLu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2012
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    2011-Red Cbf150
    Açıklamalar için teşekkür ederim.

  15. #33055
    S.Orhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2013
    Şehir
    Adapazarı
    Motosikleti
    2013 Simsiyah CBF 150
    Alıntı FermanogLu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Açıklamalar için teşekkür ederim.
    Eywallah ne demek

  16. #33056
    oğuzhan40 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbf 150
    hayırlı olsun abi ALLAH kaza bela vermesin..çok güzel...

  17. #33057

    Üyelik
    09 Mayıs 2013
    Şehir
    İstanbul - Beykoz
    Motosikleti
    CBF 150' idi. İnşallah yenisine az kaldı.
    Alıntı S.Orhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor hakkaten iyi duruyor. Allah kaza bela vermesin. İyi günlerde kullanınız Salim abi.

    4'lü flaşör olayına ben de değilnem istiyorum. İstanbul'da bunu taktırabileceğimiz sağlam, bilindik bir usta-dükkan ismi verebilecek olan var mı acaba ?

  18. #33058
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı FermanogLu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Salim bey motor çok güzel olmuş,kazasız belasız binin inşAllah.
    4'lü flaşör düğmesini nerden temin edebiliriz,bu arada siz mi bağladınız yoksa elektrikçi mi ?
    Hocam, Salim Abinin kullanbdığı o dörtlü flaşör düğmesini mondial, kanuni yetkili servislerine sor, çin malı scooterların 4 lü flaşör düğmesi o düğme.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:22 ----------

    Alıntı S.Orhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rahmi zincir görüntüdeki kadar gergin değil.Ama çokta gevşek değil.Sebebine gelince benim 2011 deki cbf te arkada 42T dişli vardı.Bu yeni aldığım cbf te 43 dişli var.Servise danıştım.Motor çok bağırıyor,çok çabuk devirleniyor ama sürat yapmıyor dedim.Ön dişli yi 16 yap dedi servisteki arkadaş.Bende ön dişliyi 16 ya çevirdim.Fakat tekeri en öne aldım, zincirde ancak bu kadar boşluk sağlayabildim.Servis zincir boşluğuna uygun dedi.+ bir süre kullandıktan sonra zincir dişliler kendine yer yaptımı zincirdede biraz uzama yapacağından tam şeklini alır dediler.Şuan da ben kullanırkende herhangi bir kasma, sıkma, ses vs.göremiyorum.
    Salim Abi, motorun hayırlı uğurlu olsun inşallah, bende motoru sıfır aldığım ilk gün 43 t dişliyi 42 t ile değiştirmiştim, 43 t uygulamasını yi ihtiyaç fazlası ve gereksiz yapmışlar. Hocam ön 43, arka 16 t tek kullanımda asla sorun olmaz, ama yolculu kullanımda, sollama anında ,karşıdan şiddetli rüzgarın olduğu sürüşlerde biraz can sıkabilir. Birde hafif bayırda olsa fazla tork kaybı hissettirebilir. Aynı koşullarda 42 t veya 43 t dişlili cbf ler sizi kolaylıkla geçebilecektir. Bu modifin en uygun olanı sadece arkayı 42 t yapmak. Yani arkada sadece 1 diş oynamak. Kalkışlar ve ara ivmelenme biraz canınızı sıkabilir. Önde bir diş büyültmek arkada 3 diş küçültmüşsünüz etkisi yaratıyor. İlerki zamanlarda mevcut tork kaybı hoşunuza gitmezse, zaten Nihat'ın motoru kullandınız, ön 15 t arka 42t, en azından bu dişli oranını biliyorsunuz. Mesela Karamürsel İznik arası güzergahı biliyorsunuz. Şu anki dişli oranlarınızla arkayada bi arkadaşımı alayım, şöle bi Karamürsel den İzniğe gideyim, gezeyim, derseniz sorun yaşarsınız.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:35 ----------

    Alıntı NoVaRiX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ethem abi yag olarak ne onerirsin bizim makinelere? birde benim motor 5300'de. bakimi ne zaman olacak birdaha?
    Motul, İphone sınıfı kaliteli yağlarda, castrol, bp,shell vb yağlara nazaran daha da olumlu gözlemlerim oldu, fakat aslına bakarsa cbf 150 öyle fazla yağ seçmez, mineral yani madeni olmadığı sürece, yarı sentetik veya tam sentetik olur, 4 mevsim 10w-50, veya yazın 15w-50, kışın 10w-40 kullanabilirsin. Mesela Castrol Power Racing 10w-50 yi 4 mevsim kullan.

  19. #33059
    S.Orhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2013
    Şehir
    Adapazarı
    Motosikleti
    2013 Simsiyah CBF 150
    Alıntı oğuzhan40 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun abi ALLAH kaza bela vermesin..çok güzel...
    Sağol Oğuz en son gene cbf e döndük.Bence her yola gelecek bir makine.Yani ne büyük, şehir içinde kullanamıyom ,zorlanıyom, yakıtı çok dedirdiyor.Nede ufak, arada bir uzun mesafelerede gitmem demiyor.Rampa çıkmam demiyor.Artçılı yüküm ağır gidemem demiyor.Yakıt konusunda 80-90 aralığında çok ekonomik üzmüyor.Daha ne olsun.Üzerine ne giydirsen yakışıyor.Titreşim yok.Hakimiyeti rahat.
    oğuzhan40 bunu beğendi.

  20. #33060
    FermanogLu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2012
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    2011-Red Cbf150
    EyvAllah Ethem hocam.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:20 ----------

    Sabah ilginç bir olay yaşadım. Zinciri yağlamak yağı aldım garajın dış kısmına koydum içeri girdim motoru çıkarmak için, motoru çıkardım baktım yağ yerinde yok...
    Kaşla göz arası gitti zincir yağı.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 17 kullanıcı var. (0 üye ve 17 misafir)

Bu Konudaki Etiketler