Dünki etkinlikte bulunan, sohbeti, samimiyeti, onca km yolu öz veri ile kat ederek aramızda olmak adına sıcakta yol yapan tüm ark.lara teşekkür ediyorum. Sohbet ve ortam çok güzeldi. Salim abinin başına gelen akü bitme olayı ile bence yine iyi şartlarda karşılaştık, hep birlikteydik, dağ başında değildik, yalnız değildin
Beterin beteri vardır, çok daha kötü şartlarda ve ortamlarda ikende aynı şey olabilirdi. Vesile ile akünü sıfırlamış oldun, böylede düşünebiliriz
Ramazan kardeşim, motosikletini içime sindire sindire denememe izin verdiğin için yürekten teşekkür ediyorum, bu konudaki mütevaziliğinle beni çok şaşırttın ve hayran bıraktın.Hiç bir izlenim edinemeden mahalle arasında çok motosiklet denedim, senin bana sunduğun imkan ve mütevazilik bambaşkaydı, Sym Gts Evo 250 i ile ilgili kafamda hiç soru işareti kalmadı, Orhan kardeşimde Burgmanın arkasında seyahet etmekten hiç bir farkı olmadığını sizden ayrıldıktan sonra defalarca söyledi. Bu sezonda cbf i kullanayım, seneye sezona inş.. cbf ile birlikte girmek istiyorum. Motorun 10 numara, stabilize yollarda hissedilen fazla sarsıntıyı şöyle yorumluyorum, sanırım o kesimdeki yol bayağı bozutu, ki zaten bu özelliğini cbf 150 ile karşılaştırmak doğru olmaz. Elbette böyle olacak, daha farklı bi süspansiyon yapısı ve ufak tekerlekler. Ama genelde scooterların tabiatıdur bu ve elbette motorun sahip olduğu 50 tane artının yanında sym yi karalamaya, alıp almamak konusunda kafalarda soru işareti oluşturmaya asla yetmez. Tekrar söylüyorum, motorun 10 numara, tereddütsüz alıcam. Ve şu duyguyuda o gün yaşadım. Hep kafamda şu tercih tereddütü vardı, 2005-2006 burgman 400 mü, sıfır sym gts evo mu, buradan açıkça şunu söyleyebiliyorum artık, sadece +20 km/h ı var diye burgman 400 almanın, yüksek bakım maliyetleri altına girmenin hiç bi espisiri yok, 250 cc tam benim ayarımmış. Eşinlede beklerim inşallah, her zaman kapımız açıktır.
Bu arada motoumu denedikten sonra hissettiğin olumsuzlukları şöyle yorumlayayım, ön fren balatasını 22 bin km de değiştirdim. fren performansı balatayı yeni taktığım ilk zamanlarda aslına bakarsan baya kötü idi, kullandıkça inanılmaz iyi olmaya başladı, dediğin gibi hafif bi basmanla kafayı öne veriyor, fren çok iyi aslında, alıştım, balatanın markasını hatırlamıyorum ama, db motordan kargo ile 55 tl ye satın almıştım. ünlü bi balata markasıydı ama şimdi aklıma gelmedi. Viteslerde, mesela bende sürdüğüm bi çok cbf in vites geçişlerini benimkine nazaran sert buluyorum. Motordan motora çok değişiyor demek ki alışkanlık meselesi. senin motorunda daha da iyi imiş demek, keşke denemek kısmet olsaydı, merak etmedim değil
Gidon, evet gerçekten biraz fazla önde, tur camını söküp biraz daha yukarı kaldırmak mümkün ama yukarı kalkması için gidon somunlarını gevşetince öne doğru itmen gerekiyor gidon posizyonu daha dik olduğu halde, daha fazla öne giderek benden daha çok uzaklaşıyor, bi türlü ara bi ayar yapamadım. Gidon bana yaklaşsın diye öne alsam ok yaklaşıyor ama bu seferde daha fazla eğiliyor, daha fazla motora yatman gerekiyor, bi türlü ara bi ayar yapamadım, tekrar bi gün uğraşsam iyi olacak aslında. Ama bel ağrısı falan yaşamadım, sanırım vücudum alıştı mı ne
Hüseyin Cihat kardeşim, çok temiz yürekli bi insansın, pırıl pırıl, çok neşeli bi gençsin, çok geçmiş sayfalarda sözlü olduğundan bahsettiğini hatırlıyorum, Allah tamamına erdirsin inşallah. Allah tamamına erdirsin, mutlu mesut ol inşallah, aramızda fazla mesafe yok, her zaman beklerim, gerçekten bi ara bi Karadeniz yapalım. 10 numara olur
Hüseyin cim, yarı uykulu biraz bitkin ve yorgundum, motorunu denemek hep aklımdan geçti ama, dikkatimi koruyarak bahsettiğin olumsuzluğu sezemeyip yorum yapamamaktan çekindim biraz, kusura bakma kardeşim, yoksa her zaman motorları komple değişir gezeriz. Bu senede senelik iznim eylül sonu olacak, nasıl olacak bilmiyorum. Doğum iznimle birleştirmeyi düşündüğümden böyle geç oldu.
Gece 12:00 da iş başı yaptım, sabah 06:00 da tabir uygun olursa kaçtım. 07:00 da evdeydim, boru gibi yattım desem yeridir
İnsan değer verdikleri için fedakarlık yapar, sıkıntı yok
Yalnız bir cbf 150 gerçeğinin olumsuzluğunu dönüş yolu boyunca yaşadım, ve gerçekten o zaman bi 250 cc olsaydı be ah demeden edemedim. Dönüş yolunda tamamiyle karşıdan esen şiddetli rüzgara maruz kaldık. Yolcum da olmasının etkisiyle motor 80-90 km h aralığının üstüne çıkamadı, ki 90 ıda çok kez göremedi. Akşam eve vardığımda sağ avcumun içi nasır tutmuş gibi acıyordu, nasıl hıursla sıkmışım gaz kolunu motor gitsin diye
Ama nafile
3-5 hp daha olsaydı eyiydi demeden edemedim
Rahmi kardeşim, ekonomin iyileşince inşallah motorunlada bekliyorum
Bu ortamdaki sıcaklık ve samimiyetin gerçek hayatta da devam ettiğini görmek çok güzeldi, motosiklet sevgisini, kültürünü senelerce yaşamış, bu işi bilinçli yapan abilerimle ve kardeşlerimle birlikte olmak çok keyifliydi. İnşallah tekrar görüşmek dileği ile.
Orhan arkadaşımızda Kymco, kendi aramızda (kayınço), kayınçosundan satın aldığı için bayada anlamlı
Agility 125 ini önüüzdeki hafta teslim alıyor. Ehliyet kursuna da yazıldı, ekipmanlarıda hazır, inşallah bi manisi olmadığı taktirde bir sonraki buluşmalarımızda aramızda bulunabilecek. Henüz site üyesi değil, hepinize çok selamı var.
Her zaman kapım açıktır, tekrar görüşmek dileği ile.