Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
07 Haziran 2013, 18:12
#32601
Ben plakayı sigortayı onlara yaptımayacam çünkü burada kendim yaptırınca daha makul oluyor. Yan ayaklıkla orta sehpeyı vermeliler diye düşünüyorum, geçen sene ben cb 125 e yi alınca 3650 tl lik motora peşin para 250 tl lik indirim uyguladılar yan ayak ve orta sehba da dahil hatta oraları hiç konuşmadım bile. Ben cbf alırsam üzerinde koruma demiri felan istemiyorum.
Reklamlar
-
07 Haziran 2013, 18:52
#32602
SULH adlı üyeden alıntı
Yalniz sundan hic hosnut degilim; sanki yollar arabalar icin yapilmis gibi geziyorlar ve bizde bunu kabullenmisiz gordugum kadariyla. Sag serite kayip yol vermesek onlar sol seride gecip bizi gecse ayni araba sollar gibi
Teşekkür ederim. Evet çok şükür bir sıkıntı olmadı. Lakin, motora karşı daha şimdiden bir güvensizlik oluştu.
İnsan ister istemez yaşadıgı çevredeki insanların statüsünü az çok anlar ya hani. Bendeki de o hesap. Biliyorum ki; trafikte anlayışlı olmayacaklar. Yol vermeyecekler. Beni zora sokacaklar. Şehirler arası otoyolda, ya da bölünmüş yollarda olsa bir nebze iyidir. Lakin, şehir içi yollarda uyanık olmadıktan sonra, trafik kurallarına uysan da bileceksin ki motora yer yok.
-
08 Haziran 2013, 00:17
#32603
vedkum adlı üyeden alıntı
Serdar bey sizin tekleme sorununuz çözüldü mü?
Yeni alan arkadaşlara hayırlı uğurlu olsun.
Abi servise götürdüm hava filitresının ağız kısmına poşet sıkışmış hava gitmiyormuş motora ondanmış hallettiler ıkıdakıkada :D utandım valla serviste :D
Cadde34 Motosiklet Tutkunlari
Cadde34MT
-
08 Haziran 2013, 00:35
#32604
serdar37100 adlı üyeden alıntı
Abi servise götürdüm hava filitresının ağız kısmına poşet sıkışmış hava gitmiyormuş motora
ondanmış hallettiler ıkıdakıkada :D utandım valla serviste :D
geçmiş olsun. büyük sorun olmasında hangi servise götürdün hocam?
-
08 Haziran 2013, 13:12
#32605
Merhaba arkadaşlar. Honda cbf150 için ön grenaj,far koruma demiri taktırmak istiyorum. Bursa veya Gemlik'te nerede taktırabilirim?
Daha önce taktıran ve bu konuda bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
Fiyatı hakkınd bilgisi olan yazarsa iyi olur.
-
08 Haziran 2013, 20:24
#32606
-
08 Haziran 2013, 23:06
#32607
Bu gün Bursa Mudanyadaydık.Çıkış saati 08:30 Oradan Bursaya geçtik.Dönüşü biraz uzattık.Bursa-Yenişehir-İznik ve Adapazarı na dönüş.Saat 19:00
-
-
-
Daha çok resim varda yol arkadaşımın makinasında henüz yüklememiştir daha.
-
09 Haziran 2013, 00:28
#32608
depoyu fullediğimden beri yaklaşık 330km oldu. Yedeğe geçmeyi bekliyorum. Ki muhtemelen 350'ye tamamlarım heralde.
Bu benzin sarfiyatı sanırım normal değil mi ?
-
09 Haziran 2013, 00:52
#32609
salim abi nasıl motor memnunmusun yol yaptın sanırım ilk izlenimler nasıl? cbr250 den sonra torku nasıl gaz açınca altından çıkacak gibimi? sakin kullanıma geliyormu?
-
09 Haziran 2013, 00:54
#32610
gitaryolcusu adlı üyeden alıntı
depoyu fullediğimden beri yaklaşık 330km oldu. Yedeğe geçmeyi bekliyorum. Ki muhtemelen 350'ye tamamlarım heralde.
Bu benzin sarfiyatı sanırım normal değil mi ?
ben 3 gün önce aldım motoru. 1 litre benzin vardı 50 liralık doldurdum. 60 kmde yarım depo benzin harcadım.
-
09 Haziran 2013, 20:18
#32611
çarşamba günü aldığımda depoyu fulledim ve bugun itibariyle 180 km civarında yol yaptım.depo hala yarımın üzerinde yakıt olarak çok fazla gelmedi.salı günü birazcık uzun bi yol yapıcam bakalım bi depoyla kaç km gidicez..
bu ilk resmi
Uploaded with ImageShack.us
-
09 Haziran 2013, 21:55
#32612
SULH adlı üyeden alıntı
ben 3 gün önce aldım motoru. 1 litre benzin vardı 50 liralık doldurdum. 60 kmde yarım depo benzin harcadım.
jikle açık ve full dip gazmı gidiyorsunuz
Güçte kalabilmek için beygir gücünde hata yapma.
Herkesten hızlı sürmen,yalnız süreceğinin garantisidir...
-
09 Haziran 2013, 22:11
#32613
Benzin ibresi deponun şekli ve şamandıranın yapısı nedeniyle genel fikir verme amaçlı düşünülmeli. Sağlıklı ölçüm ancak km günlük sayacı ve depo düz zeminde demir plakaya kadar doldurularak yapılabilir. Onun dışında şu kadar km de yarım depo yaktım demek çok farazi bir yaklaşım.
-
09 Haziran 2013, 23:05
#32614
SULH adlı üyeden alıntı
ben 3 gün önce aldım motoru. 1 litre benzin vardı 50 liralık doldurdum. 60 kmde yarım depo benzin harcadım.
Alınca ben de 50 tl benzin attım.120 km civarında yarım depoda şu an.
“Deneyen başaramayabilir lakin denemeyen zaten kaybetmiştir.”
-
10 Haziran 2013, 00:12
#32615
SULH adlı üyeden alıntı
bide şunu merak ediyorum. forumda herkes kask kask diyo herkes kask takıyo güya ama bugün kask takıyorum diye cins cins bakanlar oldu. kask takıyorum diye diyorum çünkü kaskıma bakıp bıyık altından gülüyolar. yok yani kaskımda nolan n63 ultra süper bişey değil ama iyi bişey diye biliyorum. çok ilginç geldi bana. hadi mont giymezsin dizlik takmazsın anlarımda neden kask takana sanki kask takmamak normalmişte kask takan anormal bişey yapıyomuş gibi bakarsın anlamadım
Arkadaşım ben de acemi bir motosiklet kullanıcısıyım. Motoru 2012 Ekim ayında aldım ve kıyafetlerimi tamamlamadan motorun üzerine çıkmadım. Yaşadığım yer küçük bir ilçe ve ev ile işyerim arası yaklaşık 2 km. Tüpçüler ve sucular haricinde doğru dürüst motor kullanıcısı yok. Sabah işe giderken hiç üşenmem tüm kıyefelerimi dolayısıyla kaskımı da giyerim. Etraftaki insanlar aynı senin dediğin gibi uzaylı görmüş gibi bakarlar hiç birisini takmam. Arkadaşlarım o kıyafetleri,kaskı vs. giyene kadar harcadığın zamanda zaten işe gelirsin diyorlardı. Taaa ki geçen haftaya kadar. İşyerinin önünde tali yoldan çıkan bir motosikletlinin ana yolda seyir halindeki bir araca yandan çarptığını görmüşler. Motosiklet sürücüsü duyduğumuza göre bir kaç kırıkla ve kafa yaralanmasıyla (Allah şifasını versin) kurtulmuş. Ben işyerine geldiğimde kazayı anlattılar ve kıyafet ve koruma konusunda haklıymışsın dediler. Hiç bir şey canımdan önemli değil.
-
10 Haziran 2013, 00:45
#32616
-
10 Haziran 2013, 01:15
#32617
forumdaşlar 2008 model 40 bin km de motoru yeni yapılmış, motor koruma, ön koruma demiri, xenon lu, çantalı, ısıtmalı elcikli, alarmlı, kumandalı bir motosiklet buldum... 2.500 TL fiyata anlaştık... sizce fiyatı nasıl
-
10 Haziran 2013, 01:33
#32618
SULH adlı üyeden alıntı
jikle açık değildi ilk gün ondan sonraki günler çeyrek açık bırakıyodum 1500 devirde oluyo motor ve istop etmiyo. toplamda 90 km yaptım şuanda tam yarı depo çizgisinin üstünde. bu sabah 30km daha yaptım ve aslında 60 değilde 90 km olarak algılayabiliriz yarım depoyu.
bu arada 50yi geçemedim daha. aktif bi bisiklet sürücüsü olarak bisikletle çıktığım canımdan can gittiği rampaları zevkle kıpırdamadan çıkmanın keyfini çıkarıyorum
cakturkc; ben ilk defa motora bindim ve vitesli motora. defalarca istop ettirdim. dur kalk yaptım ama defalarca, abartmıyorum. benzinin bu yüzden çok gittiğinide biliyorum. depo bitene kadar işi biraz daha kavradığımda ikinci fulleyişimde gittiğim km artıcaktır muhtemelen.
byycal; bende şuan kalk var. montu alıcam ama alana kadar track top, polar, yağmurluk üst üste giyip kullanıyorum hem rüzgarı kesiyo hemde sürtünmede eminim tşorttan daha etkili olur
Dur kalk diyorsun da
farzet ki araba ile 20 km hızla gidiyorsun.. kapıyı aç kendini aşağı at bakalım ne oluyor.. ki, motorda altında kalma riski de var.. hele hele artcının..aman Allah korusun...
-
10 Haziran 2013, 02:19
#32619
Eveeet, 340km dolaylarında motorum tam da rapmada stop etti. Düz yolda, çok şükür artık stop ettirmişliğim yok uzun zamandır. İşin kötü tarafı, rampalar da motoru kaldırırken sıkıntı yaşıyorum. Çok şükür stop ettirmeden rampada kalktım da, koştum benzinciye.
İlk depo fullemem de, 340 km yol yaptım. İyi iyi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:36 ----------
Merak ettiğim bişey vardı.
Şimdi hani diyoruz ya. sıfır motoru zorlamamak gerek, maximum 5000'de vitesi arttırmak gerek diye; şimdi ben yaklaşık 400km'de olan bu motorumla 100-200km yola çıkabilir miyim ?
Ne alaka demeyin. vitesleri 5000 devirde arttırırsam, yapacağım hız ibrenin yarısına bile ulaşmaz. Bu biraz sıkıntı yaratabilir otobanda malum. Ve; örnek veriyorum: 5.vitese kadar çıkmışken, motoru devirsiz kullandıgımdan dolayı daha çok zorlamış olmaz mıyım.
Hani, sıkıntı olmayacagını bilenlerden duysam çıkacam şehirler arası yollara. 300 küsür km'yi şehir için de yaptım ama, motoru zorlamamak adına uzun düzlüklerde hiç gitmedim.
-
10 Haziran 2013, 12:05
#32620
SULH adlı üyeden alıntı
jikle açık değildi ilk gün ondan sonraki günler çeyrek açık bırakıyodum 1500 devirde oluyo motor ve istop etmiyo. toplamda 90 km yaptım şuanda tam yarı depo çizgisinin üstünde. bu sabah 30km daha yaptım ve aslında 60 değilde 90 km olarak algılayabiliriz yarım depoyu.
bu arada 50yi geçemedim daha. aktif bi bisiklet sürücüsü olarak bisikletle çıktığım canımdan can gittiği rampaları zevkle kıpırdamadan çıkmanın keyfini çıkarıyorum
cakturkc; ben ilk defa motora bindim ve vitesli motora. defalarca istop ettirdim. dur kalk yaptım ama defalarca, abartmıyorum. benzinin bu yüzden çok gittiğinide biliyorum. depo bitene kadar işi biraz daha kavradığımda ikinci fulleyişimde gittiğim km artıcaktır muhtemelen.
byycal; bende şuan kalk var. montu alıcam ama alana kadar track top, polar, yağmurluk üst üste giyip kullanıyorum hem rüzgarı kesiyo hemde sürtünmede eminim tşorttan daha etkili olur
Karbüratörün jikle devresi başka bir devredir. Rölantiyi az buluyorsanız karbüratörün sağ yan kapağın altına denk gelen tarafında rölanti ayar vidası vardır. 2011 model lerden itibaren elle de çevirilebilir. Uygun rölanti devri motor sıcakken 1400-1500 devir arasıdır. Bu devire ayarlarsanız soğukken stop etme şikayetleri çok azalır. Özellikle yazın hiç stop etmemesi ve jikle açmadan da çalışması beklenir. Devir saati olmayan eski tip karbüratörlü motorunuz var ise rölantiyi ayarlamak biraz daha ustalık ve motor sesine kulak aşinalığı ister.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler