kendimce böyle bir çözüm buldum yanlardanda bagaj lastiğiyle sabitleyince işe yarıyor tavsiye olunur.
abi ben yamahayı alacak para nerede =) ya ben yazdan yaza kullanmaya öyle arada bi dağa tepeye çıkmaya birşey arıyorum 3-4 bin e çinli bi 150 lik alsam yeter sanırım =)
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:58 ----------
bulursun sen bi yol ramazan abi =)
Sizin o .... (noktalı yazdığın) yerlerde bir problem olabilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:06 ----------
[QUOTE=cd0345;3027260]abi ben yamahayı alacak para nerede =) ya ben yazdan yaza kullanmaya öyle arada bi dağa tepeye çıkmaya birşey arıyorum 3-4 bin e çinli bi 150 lik alsam yeter sanırım =)[COLOR="Silver"]
3-4 bine sıfırını alırsın Küba markasının sitesini araştır.Ucuz yollu 150 lik ler 4-5 bin civarı sanırım.ATV nin ikinci eline bulaşma başın çok ağrır.
[QUOTE=S.Orhan;3027516]Sizin o .... (noktalı yazdığın) yerlerde bir problem olabilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:06 ----------
sağol abi değerlendireceğim =)
arakdaşlar arka dişliyi değiştirmek ve bu uzun camlardan almak istiyorum anadolu yakasında uyguna alabileceğim biyer varmı yada uygun bi site ?
rialli nasıldır genelde alışveriş yapanlar memnun 25 tl uzun cam fiyatı 15 tl 40 arka dişli nasıldır?
bide ben bu iki ürüne ayrı kargomu öderim birmi ? kargo ne kadar burada ücretsizmi yazmıyor bulamadım =)
eski eşyaları karıştırırken çıktı kardeş
içinde ne olduğunu tam olarak kestiremedim ama büyük ihtimal yün olması lazım terleme falan yapmıyor 100 km falan rahat götürüyor. [IMG][/IMG]
---------- Post added at 21:19 ---------- Previous post was at 21:11 ----------
aynen hatta minderi koymadan önce ben bazen yoklardım takımlar yerindemi diye
varlığına alışınca yokluğu anlık paniğe neden oluyodu hemen iyi ki 3-5 dakika dinlenince sonra yerine geliyodu
Biz ki kula kulluk edip cennete gitme kaygısıyla üç maymunu oynayanlardan değiliz.
[QUOTE=cd0345;3027558]Ben sadece ön dişliyi değişmiştim.Orjinali 15 ben 16 ile değiştirip denedim.Tat vermedi.Orjinaline döndüm.Bana sorsrsan CBF den tat almak istiyorsan orjinal dişlilerine dokunma.Torku bariz şekilde düşüyor.(Japon mühendisleri salak değil herhalde)
Her ürüne ayrı kargo olmaz.Sonuçta tek paket yapıp göndercekler.Kargo ücretine gelince bazı siteler kampanyalı mallarda kargo ücreti bizden diyor.Onu araştırman lazım.Daha olmadı siteden bir yetkiliyle görüş kargo bedelini öğren.Zaten onların ucuz olması açısından kargo şirketleriyle anlaşması vardır.Bedelini sorabilirsin.
[QUOTE=cd0345;3027558]rialliden geçen hafta bir arkadaş aldı uzun camdan ama benim motordaki tur camı ile alakası yoktu kesimi ve şekli çok tuhaf dümdüz, basit, pleksiden kesilmiş basit bişeydi bana kalırsa orjinalden şaşma, o yukarıya doğru olan eğim bile çok farkettiriyo.
Biz ki kula kulluk edip cennete gitme kaygısıyla üç maymunu oynayanlardan değiliz.
[QUOTE=S.Orhan;3027590]şu anda benim motordaki bu camdan http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...8616678/detay/
zannedersem orjinali bu ama fiyatı daha uygun olan yerler olabilir, inanın riallideki 25 tl olan camın bununla hiç alakası yok. bak aşağıdaki ilanda daha detaylı görünüyor eğim açısı http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...6929824/detay/
Biz ki kula kulluk edip cennete gitme kaygısıyla üç maymunu oynayanlardan değiliz.
zeus motorun sahibinden sitesine baktım da adamlar baya yapıyor bu cam işini acaba benim kaskın çizilen güneş vizörünü yapabilirler mi hiç bir yerde bulamıyorum(agv longway 2)
sevgili arkadaşlar, abilerim hepinize saygılar.
lastiklerim bitti diye tamircinin yolunu tuttum.sadece fiyat alacağım, 2-3 bin daha binerim diye düşünüyorum tabi. pirelli dura traction almayı düşünüyorum bu arada. 170 tl dedi tamam dedim şimdi almayacağım 2-3-ay sonra alacağım filan dedim. çıktım ordan eve geldim her şey yolunda. neyse sabah oldu motoru indirdim orta sehpadan bi gıcırtı sesi. tabii olarak lastik patlamış.akıllı vida girmiş. zaten bizde şans olsa... şişirdim lastiği birazda vidalı binelim dedim. o halde binince tabi vidanın başı sürtünmeden yok olmaya başladı . 2 gün önce birisi arkadan yanaştı kardeş lastiğin inmiş dedi. bi baktım harbiden baya inmiş. yine şansıma tüküriyim pompayı yanıma almamışım. (ilk defa almadım. kısa bi işim vardı). benzin istasyonuna kadar ahlaya vahlaya gittim. sonrada motorcuya. abi bana hemen lastik ver. vereyim ama dedi atölyede temizlik var. cumartesi ya...bir kez daha şansıma sevgilerimi ilettim. tamam yarın takalım. yok hacı bu pazar açmayacağız dükkanı... galiba ben bu lastiği değiştiremeyeceğim. neyse bugün inşallah değiştirebilirm.
birde bizim motorcuda bi cbf de ayna gördüm. pek işe yarayacağını zannetmiyorum ama motoru çok ama çok güzel gösteriyo. üstüne oturduğumda koltuk altından doğru arka taraf gözüküyo. çok değil ama. ümit abideki gibi kör açı aynası bulursam almayı düşünüyorum. tabi bu aynadan da bulursam alırım. ne kadar bi işe yaramasa bile çok yakışıklı gösteriyo motoru
lastiği değiştirirken elimdeki 40 dişliyide taktıracağım.hem bi daha sök tak olmasın hemde ben yapınca her yerim yağ oluyo . bakalım nasıl bi şey olacak
Arkadaşlar merhaba.. Size yakıt ile ilgili durumumu açıklayacam
daha önceden tekleme sorunum vardı.. dolayısı ile çok yüksek devir kullanıyordum. EŞimle gezdiğimde oluyordu kendim de ( 110 kg ) 7000 devirlerde vites değiştiriyordum, ortalama 7000-7500 lerde kullanıyordum. çünkü tekliyordu teklemesin diye gaz veriyordum. hava hortumu delinmiş, değiştirildi. sonra depomu fulledim.
6000 5500 devirlerde de kullanılabiliniyormuş bizim motor..bunun farkına vardım.. çok hafif teklese de zevkli yavaş gitmek..titreşim hiç yok denecek kadar azdı, şimdi bana sanki hiç açlışmıyormuş gibi geliyor..rüzgarın da etkisiyle hiç hissetmiyorum motoru.
depomu fulledim.. çok nadir de olsa yüksek hızlarda toplam 30-50 km kullandım diyebiliriz..diğer zamnalar 6000-7000 devirde kullandık mehmet ile. 3 kere ölçtüğümü hatırlıyorum yedeğe ne zaman geçtiğimi
1. hatırladığım 345 km
2. hatırladığım 357 km
3. hatırladığım 365 km
Evet arkadaşlar.. dün itibari ile 402 km deyim..hala yedeğe geçmedim ve tahminim bi 10 km daha giderim..cünkü var hala benzin.(kırmızıda tam ) bu inanılmaz birşey benim için hem bizim motor 6000-7000 devir arası çok zevkli oluyormuş bunu da anladım ( tabi uyku da getiriyor )
-------------
orjinal cam ile ilgili.
arkadaşlar kanmayın bence hondanın orjinal ön camı yok.. boşa para vermeyin.hepsi yan sanayi..ama şu var, yan sanayi kalitesi de farklıdır evet.mesela honda yazılı olanlar var.. adam yazar, orjinal diye satar.. kimse bilemez.. bence almayın..25 tl yaa, 25 tl nerde 70 nerde..
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:07 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:00 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:03 ----------
Aynı şekilde benim de lastiğime . 2 günlüklen akıllı vide girdi tam da aynı yerden. Yaöa yaptırdım Ve o gün de Ankara'ya gidecektik. Sabah 5te bi indik lastik fıss. Mehmet yama hatalı imiş. Tekrar yama yaptı sağlam bir şekilde. Sorunsuz 7000-8000 km yaptım.
Evet arkadaşlar, Hafta sonu hava da kapalıydı motora binemeyince bari hidrolik yağını değiştireyim dedim. Eczaneden bir infüzyon kiti (hortumunu kullanmak için) bir de 60cc büyük şırınga aldım toplam 2.5 tl. Elimde Bosch marka Alman üretimi Dot4 hidrolik yağı vardı yarım kutu, önceden artmıştı. 8mm yıldız anahtar ve yıldız tornavida ile garaja indim. Yanıma biraz temiz bez ve bir de yağı boşaltacağım bir kap aldım. Bir de yağ değişimlerinde kullandığım plastik bir kabım var. Önce hidrolik deposunun vidalarını söküp içini dikkatlice açtım. Hidrolik damlamasın diye etrafına bez sardım. Silip kabıma koydum.
Sonra hidrolik kabının içindeki eski hidroliği şırıngayla çekip içini kuruladım, yerine yeni yağdan en üst seviyeye kadar doldurdum. Fren kaliperinde hidrolik boşaltma vidasına 8mm yıldız anahtarı takıp hortumu bağladım. Ucunu yağ kabına uzattım. Freni sıkıp vidayı açınca yağ çıkıyor. Hortumdan gelen yağın rengi değişene kadar freni sıkıp vidayı açıyoruz, vidayı kapatıp freni pompalıyoruz, sertleşince yeniden açıyoruz. Bu arada yağ kabının seviyesine dikkat edip tamamlayın, sisteme hava girmemesi lazım. Tüm hidroliğin temizlendiğinden emin olduktan sonra daha önceki seviyesine kadar taze hidrolik doldurup kapağını kapatıyoruz. Tam doldurmadım çünkü fren balatasının değişiminin geldiğini hidroliğin seviyesinin düşmesinden anlayabiliyoruz. Tabi çok eksilmesini beklemeyin hava yapar. İşlem tamam Damlatmadan güzelce kuruluyor ve kaçak kontrolü yapıyoruz. Damlayan yer var ise bol suyla yıkayın. Basit bir işlem kendiniz yapabilirsiniz. Her 2 senede bir yağı değiştirmekte fayda var. Bir teneke hidrolikle rahat 3 motorun yağı değişir.
İşlemden sonra kaçak kontrolü yapın, frene sıkıca basarak tabi. Benden bu günlük bu kadar.
Cbf 150'ye uygun Ebc'nin Debriyaj balatası var mıdır ?
Arka kampanayı değiştireceğim.Marka olarak iyi olan önerebileceğiniz Arka fren balata markası var mı ?
Orjinal Hondanınkiler pahalı biraz.
Bir de bu debriyaj balatası dediğim zaman o sacları,yayları fln varmış.Onlarda içine dahil mi ?Ayrı mı almak gerekiyor.
Ya bende de şöyle bir olay var yakıt konusunda.
Fullediğim zaman atıyorum 400 gidiyorsam 30 tllik koyduğum zaman sanki 280-320 arası gidiyorum yani full depoya yakın seyrediyorum.
Fullediğim zaman 30 tl aldığım zamandan çok çabuk daha bitiyor depo hissi var hep.
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)