Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
26 Nisan 2013, 22:07
#31921
Reklamlar
-
26 Nisan 2013, 22:45
#31922
Özellikle eski kasa sahipleri gece aydınlatması konusunda sıkıntı yaşıyorlardır. CBF 150 için üretilmiş mercekli xenon farlardan çok iyi sonuç aldım. Duyurulur.
Sağ kumandayı değiştirmek ve far devresini aküden direk kumanda üzerinden vermek kaydıyla.
Sezai Rahmi YILDIRIM / Düzce / 1959 / T.Öğretmen
-
26 Nisan 2013, 23:07
#31923
sereye adlı üyeden alıntı
Özellikle eski kasa sahipleri gece aydınlatması konusunda sıkıntı yaşıyorlardır. CBF 150 için üretilmiş mercekli xenon farlardan çok iyi sonuç aldım. Duyurulur.
Sağ kumandayı değiştirmek ve far devresini aküden direk kumanda üzerinden vermek kaydıyla.
Resimli anlatırsanız daha güzel olacak.Ayrıca parçaları nereden temin ettiniz referans verirseniz tadından yenmez.
Benim motorum 2011 model ama bence yeni modellerdede ışık yetersiz.Eski cbf lerdeki gibi kararma yapmıyor ama ışık yetersiz.(Ah o tombul ampulu icat edenin ben).Koy CBR daki gibi bir far rahat edelim.(55W üç ayak H7 ampul)
Bizim motorların Far tasında ampulun geçtiği yerin plastik oluşu işi bozuyor.Bi elektrikçi arkadaşım ampulun takıldığı yeri saçtan bir şey uydurabilirsen üç ayak halojen ampul takarız dedi.Süper ışık alırsın dedi.Ama hala farı söküp deneyemedim.Sıra onada gelecek yavaş yavaş.
Şu ana kadar yaptığım değişiklikler.
1-Far koruma demirine racing aynası taktım.(CBR gibi oldu.) Maliyeti:20,00 Tl
2-Dörtlü flasör taktırdım.Kontaktan bağımsız tek anahtarla çalışıyor.Kesmeden delmeden biçmeden montajını yaptık.Maliyeti işçilik dahil 20,00 Tl.
3-Ön dişliyi 16T ile değiştim.Şu an ön 16 - arka 42 , tekeri öne alıp zinciri kısaltmadan montajı çok basit. Maliyeti 5 Tl dişli 5 Tl işçilik.(Daha doğrusu dişliyi ben değiştirdim kontrolünü ustaya yaptırdım) 5 Tl lik çay ısmarladım oradaki müşteriler dahil ustaya.
-
27 Nisan 2013, 03:42
#31924
S.Orhan adlı üyeden alıntı
Resimli anlatırsanız daha güzel olacak.Ayrıca parçaları nereden temin ettiniz referans verirseniz tadından yenmez.
...
http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/109191-cbf-150-mercekli-xenon-komple-far-hakkinda.html
Sezai Rahmi YILDIRIM / Düzce / 1959 / T.Öğretmen
-
27 Nisan 2013, 10:11
#31925
FermanogLu adlı üyeden alıntı
Ramazan Bey dün bir yerdeokumuştum ne derece dogru bilmiyorum ama en saglıklı yakıt sabah erken saaatlerde ve geç saatlerde alınanmış,nedenini şöyle açıklanmıştı;
O saatlerde fazla yakıt alımı olmadığı için yakıt dinleniyormuş,çalkalanma vs olmuyormuş.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:35 ----------
Şu an shell ama degişiklik olursa ikinci tercihim opet veya po olur.
Bu arada şu çadırın fiyatı uygun gibi geldi bana. En son baktıgımda 150 tl gibi bir fiyatı vardı.
http://www.hepsiburada.com/liste/frt...tegoryId=19102
praktikerde aynısının 3 kişiliğini inceledim bende 50 tl idi aklımda çadır almak var ama konu açılmışken bi kaç soru soracağım
yazın tekirdağ şarköye 1 yada 2 gecelik bi ufak gezi yapacağım çadırda kalmak istiyorum 2 kişi gideceğim çadır büyük ihtimal 3 kişilik alacağım çünkü eşyaları gece içeri almak gerekebilir
ama beni korkutan bu çadırın içine eşya filan koydum kilit uydurabilirsem kilitlerimde olmadı diyelim
şarköy tarafında hırsızlık varmıdır
ve şarköyde çadırkamp varmı en azından daha güveli olur =)
babam öğretmen öğretmen evinde kalayım diyordum kapatmışlar sanırım
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:09 ----------
sercan2667 adlı üyeden alıntı
işte duke yi bu yüzden seviyorum =)
aralarında en yakışıklı ve ilgi çeken o değilmi sizcede =)
-
27 Nisan 2013, 16:57
#31926
Mrb arkadaslar. foruma yeni üye oldum. bu nedenle doğru bölüme yazıp yazmadığımı bilmiyorum. yeni bir motosiklet kullanıcısı olarak yardımlarınızı bekliyorum.
A2 ehliyetimi aldım. hondanın güvenli sürüş 1 eğitimini tamamladım. koruyucu ekipmanlarımıda pazartesi günü alıyorum. başlangıç motosikleti olarak CBF 150 düşünüyorum. sıfırı için nakit 4750 tl fiyat verdiler. biraz pahalı mı? birde CBF 150 nin üretimden kalkma söylentileri var onun yerine cb 125 e mi almalıyım. motoru sadece bu yaz kullanacağım sonra satıp Nc 700 s almayı düşünüyorum. önerileriniz varsa sevinirim. Tesekkürler.
-
27 Nisan 2013, 17:19
#31927
Öncelikle hayırlı olsun kararın şimdiden.AAyrıca çok doğru şeyler yapmışsın tebrik ederim. Aldığın fiyat gayet uygun bence ama nc ye geçmek için 1 yaz erken. En az 20 bin km yapıp öyle büyük motora gecmeni tavsiye ederim. Ayrıca cbf in üretimden kalkmasida imkansız bence. Honda altın yumurtlayan tavuğu kesip yemez
-
27 Nisan 2013, 18:11
#31928
kaan32m adlı üyeden alıntı
Mrb arkadaslar. foruma yeni üye oldum. bu nedenle doğru bölüme yazıp yazmadığımı bilmiyorum. yeni bir motosiklet kullanıcısı olarak yardımlarınızı bekliyorum.
A2 ehliyetimi aldım. hondanın güvenli sürüş 1 eğitimini tamamladım. koruyucu ekipmanlarımıda pazartesi günü alıyorum. başlangıç motosikleti olarak CBF 150 düşünüyorum. sıfırı için nakit 4750 tl fiyat verdiler. biraz pahalı mı? birde CBF 150 nin üretimden kalkma söylentileri var onun yerine cb 125 e mi almalıyım. motoru sadece bu yaz kullanacağım sonra satıp Nc 700 s almayı düşünüyorum. önerileriniz varsa sevinirim. Tesekkürler.
hayırlı uğurlu olsun maddi durum sıkıntı değilse cbf 150 güzel tercih
Uzaklarda bir güneş doğuyor!..
-
27 Nisan 2013, 18:34
#31929
kaan32m adlı üyeden alıntı
Mrb arkadaslar. foruma yeni üye oldum. bu nedenle doğru bölüme yazıp yazmadığımı bilmiyorum. yeni bir motosiklet kullanıcısı olarak yardımlarınızı bekliyorum.
A2 ehliyetimi aldım. hondanın güvenli sürüş 1 eğitimini tamamladım. koruyucu ekipmanlarımıda pazartesi günü alıyorum. başlangıç motosikleti olarak CBF 150 düşünüyorum. sıfırı için nakit 4750 tl fiyat verdiler. biraz pahalı mı? birde CBF 150 nin üretimden kalkma söylentileri var onun yerine cb 125 e mi almalıyım. motoru sadece bu yaz kullanacağım sonra satıp Nc 700 s almayı düşünüyorum. önerileriniz varsa sevinirim. Tesekkürler.
honda cbfi kaldırsa bile (ki hala akın akın gidiyor neden kaldırsın kaldırsa cb yi onun için getirdi ama satamayınca ace yi getirdi oda tutmadı cbfe devam =) ayrıca üretim dursun sen motorunu aldığından pahalıya satarsın emin ol bu motoru öldüremez hiç kimse hiç bi marka
fiyata gelince plaka ruhsatsız alıp kendiniz çıkartmanızı öneririm 200 tl ye yakın zarardan kurtulursun 1 gün yetiyormuş
bi yazda şehir içi en az 5bin şehir dışı ile birlikte 15000 km yol yapabilecekmisiniz nasıl birde nc 700 s e atlamayı düşünüyorsunuz ?
nc 700 s 50 HP (beygir) ve boş ağırlık 215 kg 10 kg kadar benzindi yağdı ağırlık olsa hiç bi aksesuar takmasan 225 kg cbf 150 kg bile desen seni çok zorlayabilir
benimde çok hoşuma giden bu motoru önce 10-15 bin km cbr kullanıp öyle ona geçmeyi planlıyorum tabi herşey nasip
ama sizin güvenliğiniz için bence sizde naked seviyorsanız inazumayı filan denemelisiniz
herşey maddiyat değil ducati 1199 bile alacak param olsa o motor beni öldürür ailemi sevdiklerimi sevenleri ve tüm motorcuları düşünmem gerekli bence motor seçmek değiştirmek bu kadar kolay olmamalı
-
27 Nisan 2013, 22:36
#31930
cd0345 adlı üyeden alıntı
honda cbfi kaldırsa bile (ki hala akın akın gidiyor neden kaldırsın kaldırsa cb yi onun için getirdi ama satamayınca ace yi getirdi oda tutmadı cbfe devam =) ayrıca üretim dursun sen motorunu aldığından pahalıya satarsın emin ol bu motoru öldüremez hiç kimse hiç bi marka
fiyata gelince plaka ruhsatsız alıp kendiniz çıkartmanızı öneririm 200 tl ye yakın zarardan kurtulursun 1 gün yetiyormuş
bi yazda şehir içi en az 5bin şehir dışı ile birlikte 15000 km yol yapabilecekmisiniz nasıl birde nc 700 s e atlamayı düşünüyorsunuz ?
nc 700 s 50 HP (beygir) ve boş ağırlık 215 kg 10 kg kadar benzindi yağdı ağırlık olsa hiç bi aksesuar takmasan 225 kg cbf 150 kg bile desen seni çok zorlayabilir
benimde çok hoşuma giden bu motoru önce 10-15 bin km cbr kullanıp öyle ona geçmeyi planlıyorum tabi herşey nasip
ama sizin güvenliğiniz için bence sizde naked seviyorsanız inazumayı filan denemelisiniz
herşey maddiyat değil ducati 1199 bile alacak param olsa o motor beni öldürür ailemi sevdiklerimi sevenleri ve tüm motorcuları düşünmem gerekli bence motor seçmek değiştirmek bu kadar kolay olmamalı
Değerli arkadaşlar,özellikle motora yeni başlangıç yapanlara sesleniyorum.Siz siz olun sakın büyük motorlara heves etmeyin.
1-Canınızı sokakta bulmadınız.
2-Büyük motorları sehir içlerinde kullanamazsınız.
3-Yedek parçaları ve yakıtları sizi çok üzer.
4-En kısa zamanda satmaya karar verirsiniz (hevesinizi alınca) büyük zarar edersiniz.
5-Meraklısı çok olur arkadaşlarınızla kötü olursunuz.
6-Daha yazmaya gerek varmı.
Hüseyin Bey sizi destekliyorum.Düşünceleriniz gayet güzel.
-
27 Nisan 2013, 22:54
#31931
S.Orhan adlı üyeden alıntı
Değerli arkadaşlar,özellikle motora yeni başlangıç yapanlara sesleniyorum.Siz siz olun sakın büyük motorlara heves etmeyin.
1-Canınızı sokakta bulmadınız.
2-Büyük motorları sehir içlerinde kullanamazsınız.
3-Yedek parçaları ve yakıtları sizi çok üzer.
4-En kısa zamanda satmaya karar verirsiniz (hevesinizi alınca) büyük zarar edersiniz.
5-Meraklısı çok olur arkadaşlarınızla kötü olursunuz.
6-Daha yazmaya gerek varmı.
Hüseyin Bey sizi destekliyorum.Düşünceleriniz gayet güzel.
ya yakıtı yedek parçaları beni üz mez se de almayayım mı?
zaten arkadaşlar da benden motor istemez
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
27 Nisan 2013, 23:01
#31932
F54 adlı üyeden alıntı
ya yakıtı yedek parçaları beni üz mez se de almayayım mı?
zaten arkadaşlar da benden motor istemez
Alma fatih bizim motorlar bize yeter.
-
27 Nisan 2013, 23:33
#31933
Cevaplar için tesekkur ediyorum. İnazumayı fuarda inceledim. Cok hosuma gitmedi. O kadar para vermek istemedim. Hedefim nc 700 s. Ama yeterli tecrubem yok o yuzden cbf 150 almaya karar verdim. Kursta hoca nc700 s için 700 cc gibi dusunmeyin beygir gucu dusuk biraz tecrube yaptıktan sonra alabilirsiniz demısti. Yıllarca cbf 150 kulanmak istemiyorum. Ama kendimi yeterli gormezsem zaten nc700 s e gecmem.
-
27 Nisan 2013, 23:47
#31934
kaan32m adlı üyeden alıntı
Cevaplar için tesekkur ediyorum. İnazumayı fuarda inceledim. Cok hosuma gitmedi. O kadar para vermek istemedim. Hedefim nc 700 s. Ama yeterli tecrubem yok o yuzden cbf 150 almaya karar verdim. Kursta hoca nc700 s için 700 cc gibi dusunmeyin beygir gucu dusuk biraz tecrube yaptıktan sonra alabilirsiniz demısti. Yıllarca cbf 150 kulanmak istemiyorum. Ama kendimi yeterli gormezsem zaten nc700 s e gecmem.
nc700 ü abartmaya gerek yok sınıfında en düşük beygir gücüne sahip tabi hiç motor tecrübesi olmadan binmek doğru değil ama cbf150 ile 1 sezon geçirin takribi 5000km diyelim sonra eğitimde alıp nc700 alırsınız bence.
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
-
28 Nisan 2013, 00:26
#31935
chemical adlı üyeden alıntı
nc700 ü abartmaya gerek yok sınıfında en düşük beygir gücüne sahip tabi hiç motor tecrübesi olmadan binmek doğru değil ama cbf150 ile 1 sezon geçirin takribi 5000km diyelim sonra eğitimde alıp nc700 alırsınız bence.
Bence en büyük yanılgı burda 1 sezon 125 lik motora binen 600 lük 1000 lik motora zıplamaya kalkıyo.Yeterli tecrübe ve YETENEK yoksa bu bir intihardır.
-
28 Nisan 2013, 01:06
#31936
S.Orhan adlı üyeden alıntı
Bence en büyük yanılgı burda 1 sezon 125 lik motora binen 600 lük 1000 lik motora zıplamaya kalkıyo. Yeterli tecrübe ve YETENEK yoksa bu bir intihardır.
Bu sözlere kulak veriniz lütfen.
Sezai Rahmi YILDIRIM / Düzce / 1959 / T.Öğretmen
-
28 Nisan 2013, 02:16
#31937
cd0345 adlı üyeden alıntı
praktikerde aynısının 3 kişiliğini inceledim bende 50 tl idi aklımda çadır almak var ama konu açılmışken bi kaç soru soracağım
yazın tekirdağ şarköye 1 yada 2 gecelik bi ufak gezi yapacağım çadırda kalmak istiyorum 2 kişi gideceğim çadır büyük ihtimal 3 kişilik alacağım çünkü eşyaları gece içeri almak gerekebilir
ama beni korkutan bu çadırın içine eşya filan koydum kilit uydurabilirsem kilitlerimde olmadı diyelim
şarköy tarafında hırsızlık varmıdır
ve şarköyde çadırkamp varmı en azından daha güveli olur =)
babam öğretmen öğretmen evinde kalayım diyordum kapatmışlar sanırım
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:09 ----------
işte duke yi bu yüzden seviyorum =)
aralarında en yakışıklı ve ilgi çeken o değilmi sizcede =)
Duke'nın çok güzel ayrıntıları var.Hayran olunmayacak gibi değil.Cbf hayranı arkadaşlar K.bakmasın.O parayı sonuna kadar hak ediyor.
Aydınlatmaları,Dijital ekranda;Kaç km yol yapabilirsin kalan benzinle,Saat,Hararet,Kaç dakika boyunca yoldasın,1 litre ile kaç km yol yapmışsın.Ortalama yakıt.
Commutator denilen.İşte uzun kısa düğmesi ,çalıştırma düğmesinin olduğu kısımların olduğu yerlerde ışık yanıyor.Cbf 150'de onun olduğu yazıları silindi gitti bile.
Plakalığın altından ışık yanıyor.Plakayı aydınlatmıyor sadece resmen yolu da aydınlatıyor.
Bu arada bazı arkadaşlar 11.500 milyar Honda'ya da versen o kadar özellik Honda'da da olur diyenler elbette olacaktır.
K.bakmayın da Honda çok çok sağlam olabilir.Ama Honda teknolojide çok geri.
Yani o aydınlatmanın mühendislik harikası yok sonuçta.Ufak bir lamba.Onu her marka yapabilir.Maliyeti nedir ki ?
2020 'Tracer 900 İcon Blue
-
28 Nisan 2013, 13:07
#31938
S.Orhan adlı üyeden alıntı
Değerli arkadaşlar,özellikle motora yeni başlangıç yapanlara sesleniyorum.Siz siz olun sakın büyük motorlara heves etmeyin.
1-Canınızı sokakta bulmadınız.
2-Büyük motorları sehir içlerinde kullanamazsınız.
3-Yedek parçaları ve yakıtları sizi çok üzer.
4-En kısa zamanda satmaya karar verirsiniz (hevesinizi alınca) büyük zarar edersiniz.
5-Meraklısı çok olur arkadaşlarınızla kötü olursunuz.
6-Daha yazmaya gerek varmı.
Hüseyin Bey sizi destekliyorum.Düşünceleriniz gayet güzel.
kesinlikle haklısınız salim hocam
bence şehir içi sadece kullanan birisi için 150 cc yeterlidir yada duke mesela param varsa kullanımı rahat heryere zıpalyacak bi motor keza cbr da olabilri en fazla
ama arada uzun yola giderim şehir içide kullanırım artçılı kullanırım sürekli diyorsan 250cc fazlasıyla yeterli olacaktır hız sınırları belli bizim ülkemizin
ama 600 cc ve üstü fanteziye girdiğini düşünüyorum
uzun tur için touring veya sportouring motor arıyorsa bir insan deauville kl 1600gt filan alırsın şehir içi içinde ufak bi motor koyman gerekir bence yanına sadece yakıtı parçası değil kullanımı zor taşıması zor adamı şehir içi yorar
zaten bizim ülkemizde yüksek cc ye geçilmesinde tek sebep ses ses ses
evet sen tav olmuyormusun o sese dersen hemde nasıl aklım gidiyor
ama ben allahın izniyle bu sene mezun oluyorum 3-4 ay sonra belki işe başlayacağım ve taksitle 600rr da fireblade veya gsx serisinden bi makina alabilirim ama ölmeye meraklı değilim =)
alırım cbr 250 takarım egsoz olduğu kadar milleti rahatsız etmeden beni tatmin etsin yeter hı belki en fazla nc700 veya er 6 olur ama şehir içi kullanmayı çok çok aza indirgemem gerekir ve 50-60 hp civarı makineler olduğu için =)
hepsi şahsi görüşümdür herkese saygılarımla
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:27 ----------
kaan32m adlı üyeden alıntı
Cevaplar için tesekkur ediyorum. İnazumayı fuarda inceledim. Cok hosuma gitmedi. O kadar para vermek istemedim. Hedefim nc 700 s. Ama yeterli tecrubem yok o yuzden cbf 150 almaya karar verdim. Kursta hoca nc700 s için 700 cc gibi dusunmeyin beygir gucu dusuk biraz tecrube yaptıktan sonra alabilirsiniz demısti. Yıllarca cbf 150 kulanmak istemiyorum. Ama kendimi yeterli gormezsem zaten nc700 s e gecmem.
=) ya hocam bakmayacaksın sen kursa ona buna sokakta motora binen 10 kişiye sor sana 600rr la başlayabilirsin derler
ki başlayan insanları tanıyorum sonlarınıda tanıyorum
her neyse evet beygiri düşük bi süpersport değil çünkü nc 700 50 beygir 600 rr sanırım 100 ün üstünde
cc önemli değil tork ve güç önemli 12 hp bi makinadan iniyorsun ve 50 hp ve cbfden yaklaşık 100kg makinaya biniyorsun bi enpati kurunuz sadece siz değil tüm herkes için lütfen kişisel algılanmasın
bayır yukarı bi ışıkta durdun sağ ayağın arka frende arkanda artçı olmasa bile senin kilon üstüne 150 kg diyelim cbf için ama ncde +100 diyelim tek sol bacak taşıyabilecekmisin bunu kendine sormalısın
sonra o ışık yandı ve arkana şerefsiz bi kamyoncu dayandı korna sellektör filan sinir etti nc 700 çok torklu bi makine gazı azcık çok açtın motor tekere geldi bayırda bu durumda ne yapacaksın?
viraja yatırıp kaldırmak daha çok yoracak bu motorda seni bunlara hazırmısın hepsini göz önünde bulunudurup öyle almanı tavsiye ederim
saygılarımla
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:46 ----------
S.Orhan adlı üyeden alıntı
Bence en büyük yanılgı burda 1 sezon 125 lik motora binen 600 lük 1000 lik motora zıplamaya kalkıyo.Yeterli tecrübe ve YETENEK yoksa bu bir intihardır.
bi sezon? bu nedir ya antibiyotik mi bu zamanı gelince atıcan
abicim bende 14 aydır yani bi yılı geçti bu motoru kullanamya başlayalı yaklaştım 7 bin km ye ama %80 şehir içinde
benim alt mahallemde bi çocuktada ybr var bi ara kısa bi sohbet ettik çocuk 20 binde ama şehir içi sadece 1-2 bin km kullanmış gerisi hep trabzona filan gitmiş dümdüz yol diye şehir içinde korkuyorum bayır olan yolu tercih etmiyorum ben binince durmadan ne kadar gidersem iyi diyor
kısacası sezon km işi değiş bu iş teknik kendini geliştirme işidir bence ya adam vn 800 intrudır a biniyor slanom diyorum afbuyur diyor sözde 15 yıllık motorcu
o yüzden km ile sınırlamamak lazım 1 sezonda yada yılda 20 bin yapanda var şehir içinde 10 bin yapan adam bence daha tecrübelidir
saygılarımla
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:54 ----------
sercan2667 adlı üyeden alıntı
Duke'nın çok güzel ayrıntıları var.Hayran olunmayacak gibi değil.Cbf hayranı arkadaşlar K.bakmasın.O parayı sonuna kadar hak ediyor.
Aydınlatmaları,Dijital ekranda;Kaç km yol yapabilirsin kalan benzinle,Saat,Hararet,Kaç dakika boyunca yoldasın,1 litre ile kaç km yol yapmışsın.Ortalama yakıt.
Commutator denilen.İşte uzun kısa düğmesi ,çalıştırma düğmesinin olduğu kısımların olduğu yerlerde ışık yanıyor.Cbf 150'de onun olduğu yazıları silindi gitti bile.
Plakalığın altından ışık yanıyor.Plakayı aydınlatmıyor sadece resmen yolu da aydınlatıyor.
Bu arada bazı arkadaşlar 11.500 milyar Honda'ya da versen o kadar özellik Honda'da da olur diyenler elbette olacaktır.
K.bakmayın da Honda çok çok sağlam olabilir.Ama Honda teknolojide çok geri.
Yani o aydınlatmanın mühendislik harikası yok sonuçta.Ufak bir lamba.Onu her marka yapabilir.Maliyeti nedir ki ?
italyan ahh italyan =) evet hastasıda var düşmanıda
adamlar çok ufak ayrıntılara dikkat ediyor ama bazı detaylarıda atlıyor ama kaliteden ödün vermiyor =)
ducati olsun ktm olsun hastasıyım =) piyango vursa alırım bitane duke 200 bide ducati 1199 alırım sırf koleksiyonluk =) onun motoru kısıtlatırım =) mesela 30 hp de filan =) sadece ses versin bana görüntü yeter =) off =)
-
28 Nisan 2013, 13:10
#31939
S.Orhan adlı üyeden alıntı
Bence en büyük yanılgı burda 1 sezon 125 lik motora binen 600 lük 1000 lik motora zıplamaya kalkıyo.Yeterli tecrübe ve YETENEK yoksa bu bir intihardır.
600-1000cc 4 silindir motora binersen intahar olur söz konusu 150bg den fazla makineler ben nc700 için bu sözleri söyledim 2 silindir 50bg lik makine için. aralarında 2 silindir ve 100bg den fazla fark var. 1 sezon 125cc kullanıp eğitim alıp nc700e çok rahat binilebilir artı motorda abs var
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
-
28 Nisan 2013, 16:06
#31940
cd0345 adlı üyeden alıntı
kesinlikle haklısınız salim hocam
bence şehir içi sadece kullanan birisi için 150 cc yeterlidir yada duke mesela param varsa kullanımı rahat heryere zıpalyacak bi motor keza cbr da olabilri en fazla
ama arada uzun yola giderim şehir içide kullanırım artçılı kullanırım sürekli diyorsan 250cc fazlasıyla yeterli olacaktır hız sınırları belli bizim ülkemizin
ama 600 cc ve üstü fanteziye girdiğini düşünüyorum
uzun tur için touring veya sportouring motor arıyorsa bir insan deauville kl 1600gt filan alırsın şehir içi içinde ufak bi motor koyman gerekir bence yanına sadece yakıtı parçası değil kullanımı zor taşıması zor adamı şehir içi yorar
zaten bizim ülkemizde yüksek cc ye geçilmesinde tek sebep ses ses ses
evet sen tav olmuyormusun o sese dersen hemde nasıl aklım gidiyor
ama ben allahın izniyle bu sene mezun oluyorum 3-4 ay sonra belki işe başlayacağım ve taksitle 600rr da fireblade veya gsx serisinden bi makina alabilirim ama ölmeye meraklı değilim =)
alırım cbr 250 takarım egsoz olduğu kadar milleti rahatsız etmeden beni tatmin etsin yeter hı belki en fazla nc700 veya er 6 olur ama şehir içi kullanmayı çok çok aza indirgemem gerekir ve 50-60 hp civarı makineler olduğu için =)
hepsi şahsi görüşümdür herkese saygılarımla
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:27 ----------
=) ya hocam bakmayacaksın sen kursa ona buna sokakta motora binen 10 kişiye sor sana 600rr la başlayabilirsin derler
ki başlayan insanları tanıyorum sonlarınıda tanıyorum
her neyse evet beygiri düşük bi süpersport değil çünkü nc 700 50 beygir 600 rr sanırım 100 ün üstünde
cc önemli değil tork ve güç önemli 12 hp bi makinadan iniyorsun ve 50 hp ve cbfden yaklaşık 100kg makinaya biniyorsun bi enpati kurunuz sadece siz değil tüm herkes için lütfen kişisel algılanmasın
bayır yukarı bi ışıkta durdun sağ ayağın arka frende arkanda artçı olmasa bile senin kilon üstüne 150 kg diyelim cbf için ama ncde +100 diyelim tek sol bacak taşıyabilecekmisin bunu kendine sormalısın
sonra o ışık yandı ve arkana şerefsiz bi kamyoncu dayandı korna sellektör filan sinir etti nc 700 çok torklu bi makine gazı azcık çok açtın motor tekere geldi bayırda bu durumda ne yapacaksın?
viraja yatırıp kaldırmak daha çok yoracak bu motorda seni bunlara hazırmısın hepsini göz önünde bulunudurup öyle almanı tavsiye ederim
saygılarımla
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:46 ----------
bi sezon? bu nedir ya antibiyotik mi bu zamanı gelince atıcan
abicim bende 14 aydır yani bi yılı geçti bu motoru kullanamya başlayalı yaklaştım 7 bin km ye ama %80 şehir içinde
benim alt mahallemde bi çocuktada ybr var bi ara kısa bi sohbet ettik çocuk 20 binde ama şehir içi sadece 1-2 bin km kullanmış gerisi hep trabzona filan gitmiş dümdüz yol diye şehir içinde korkuyorum bayır olan yolu tercih etmiyorum ben binince durmadan ne kadar gidersem iyi diyor
kısacası sezon km işi değiş bu iş teknik kendini geliştirme işidir bence ya adam vn 800 intrudır a biniyor slanom diyorum afbuyur diyor sözde 15 yıllık motorcu
o yüzden km ile sınırlamamak lazım 1 sezonda yada yılda 20 bin yapanda var şehir içinde 10 bin yapan adam bence daha tecrübelidir
saygılarımla
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:54 ----------
italyan ahh italyan =) evet hastasıda var düşmanıda
adamlar çok ufak ayrıntılara dikkat ediyor ama bazı detaylarıda atlıyor ama kaliteden ödün vermiyor =)
ducati olsun ktm olsun hastasıyım =) piyango vursa alırım bitane duke 200 bide ducati 1199 alırım sırf koleksiyonluk =) onun motoru kısıtlatırım =) mesela 30 hp de filan =) sadece ses versin bana görüntü yeter =) off =)
Ktm Avusturya Malıdır ;)
Bu arada karıştıran da oluyor.Avusturalya değil.Avusturya.Avusturalya bir kıta ;)
Avusturya ise Macaristanın yanındaki yer.
2020 'Tracer 900 İcon Blue
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 21 kullanıcı var. (0 üye ve 21 misafir)
Bu Konudaki Etiketler