Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
06 Aralık 2012, 02:18
#30381
ferdinandd adlı üyeden alıntı
http://e1212.hizliresim.com/14/5/gmb98.jpg
İçim rahatladı, dişli ile ilişkili tüm ölçüler birebir aynıymış, yani %100 uyumlu, sorunsuzca kullanılabilirmiş.
Ses yapıyor diyen arkadaşlarımız 428 serisinden daha büyük seride zincir almış olabilirlermi acaba sorun bu yüzden çıkmış olabilir, yoksa hiçbir fark yok her iki dişli arasında.
En fazla "L" değeri yüzünden dışındaki o sac parçayı takamayız, ki onuda zannetmiyorum topu topu 1mm yaklaşacak saca, okadarda yer vardır
Yardımlarınız için sağolun beyler
Ben 3 yıldır aynı zinciri kullanıyorum. Bakımlarını da yapıyorum daha uzamadı Aydoğan zamanında sağolsun almıştı bana da DBC marka 55tl vermiştim. 15000km yaptım sanırım, farklı dişlilerde kullandım ama sıkıntısını görmedim. Biraz ses yapıyor o kadar. ( Ethemin söylediğine göre biraz da yavaşlatıyormuş) Benim benzin tüketimimi hiç etkilemedi desem yeridir.
Reklamlar
-
06 Aralık 2012, 03:15
#30382
cbr125cbr adlı üyeden alıntı
Ben 3 yıldır aynı zinciri kullanıyorum. Bakımlarını da yapıyorum daha uzamadı
Aydoğan zamanında sağolsun almıştı bana da DBC marka 55tl vermiştim. 15000km yaptım sanırım, farklı dişlilerde kullandım ama sıkıntısını görmedim. Biraz ses yapıyor o kadar. ( Ethemin söylediğine göre biraz da yavaşlatıyormuş) Benim benzin tüketimimi hiç etkilemedi desem yeridir.
Eyvallah direk kullanıcısından duymak iyi oldu, aklımda zaten D.B.C vardı fiyat performansı çok yüksek bi zincir olduğunu düşündürttü okuduklarım.Çokta tecrubeli bu konuda bende gönül rahatlığıyla almaya karar verdim.
Peki sen orjinal dişlilerlemi kullandın. Zincirle birliktemi değiştirmiştin dişlileri?
Farklı dişlilerde kullandım dediğin, dişlinin ömrü bittide mi değiştirdin yoksa keyfi diş arttırma azaltma gibi mi ?
Yavaşlatmasını anlayamadım, sonuçta metal metale sürtünmeyecek, araya kir toprak sıkışmayacak, yağa doymuş keçeler vıcık vıcık dönecek daha rahat çalışması lazım tahminim. 130gr ağırlık farkı var işte oda pek etkilemez heralde
Yaşasın
MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın
METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın
TORK, kahrolsun beygir | ...
-
06 Aralık 2012, 10:07
#30383
[QUOTE=rahmi34;2878564][QUOTE=Twin;2878557]
kendimiz taktık.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:37 ----------
vabisciler adlı üyeden alıntı
sabahtan akşama kadar onlar benim canımı tehlikeye atıyorsa, onların canı benim umrumda değil açıkçası..
ben bir motorsiklet kullanıcısı olarak bunları size söyledim rahatsız olduğumu ama ben bazen kamyonda kullanıyorum.
-
06 Aralık 2012, 20:18
#30384
hayırlı akşamlar arkadaşlar bu gün kış geldi üşüyor dizler diye pantolon almaya gittim kadıköyün altı üstüne getirildi =) bahaneyle 250cc grubu motorlarada baktım =)
kısacası çizme hariç ekipman tamam =)
nic 4 mevsim montum vardı zaten
ls2 targa kask kullanıyorum
eldiven olarak bu ürünü aldım pek memnun değilim ama fuarda inşallah değiştireceğim =)
http://www.motosikletaksesuarlari.co...en_1817.html#0
geçensene 45 e mi 40 a mı ne almıştım
öyle 3 tane filanda buff ım var =)
bide bu gün motoplus tan 180 tl ye armode nin free diye bir modelini aldım çok kullanışlı ve kaliteli geldi bana
170 tl ye venom un vardı pantolonu ancak onun bedeni yoktu bana göre ve satıcı arkadaş bunu daha iyi dedi ve kullanış olarak bende daha kullanışlı buldum
önde 2 cebi var
2 ce onaylı diz 2 de kalça yanlarında koruma var reflektör filan dura-tex kumaş
öyle hoşuma giden özelliği ise 2 tane içliği var birisi yağmur geçirmeyen yağmur içliği biri ise termal sıcak tutan içlik var 2 sinide çıkartınca yazın kullanmak için file kısım var bi kaç yerde içeriye hava veriyor
arkadaşlar birde tech 90 termal içlikler kampanyadaydı 30 tl artçıma aldım çok kaliteli bir ürüne benziyor ihtiyacı olan arkadaşlar değerlendirsin =)
http://www.motoplus.com.tr/urun/9989...K-TAKIM-0-YAKA
-
06 Aralık 2012, 20:46
#30385
bu arada arkadaşlar bu gün aklımda olan tüm 250 cc grubundaki motorlara baktım kısaca şahsi yorumlarımı anlatayım
öncelikle aklımdaki modelleri yazayım daha önce bahsetmiştim cruiser tarzına ilgim var
modellere gelince
cruiser olarak : regal raptor 250e9b - spyder250 - daytona 250 ve hyosung (s&t kanuni) gv250
naked olarak : sym wolf 250 ve inazuma 250 =)
süpersport olarak : ninja 250r ve cbr250r (bence sport turing cbr ama =)
neyse
regalleri geçiyorum görünüş heybet var ama kalite yok :( max 140 hız ise yetersiz karbürütörlü olması kötü
hyosung kalite var honda kadar olmasada ancak parça fiyatları çok pahalı geldi ban neyse
sym volf kaliteli bence bi hyosung var belkide fazlası (bence) kalite olarak tabi güç olarak değil ama
ninja volf inazuma cbr 4 ünü yan yana gördüm mototaş kadıköyde kalıp cüsse olarak naked sınıfında inazuma kalıplı ancak bence (kırmızısını gördüm) sym daha sportif bi görünüme sahip ancak inazuma çok kaliteli ancak stil yok bence tasarım sıfır o kalıbı taşıyacak bir kalıp yok
ninja sıfırınada bindim 2. elinede bu sınıfın kıralı bence şahane bir motor ama temizi yok piyasada varsada pahalı hem kaliteli hem kalıplı
cbr benim alacağım motordur kalite var kalıp diğerleri kadar yok biraz minyon ama yakıt parça fiyatı ve honda beni ona bağlıyor
-
06 Aralık 2012, 21:12
#30386
Bahara artıkın bende cbf 150 ci olacam gibi
-
06 Aralık 2012, 22:08
#30387
Arkadaşlar selamlar.
madeniyag.net adresinin sorumlusuyum. Bazı arkadaşlar benden alışveriş yaptılar. Alttaki kampanyalı ürünleri size belirtmek istiyorum.Kargo ücreti yok.Herkese Selamlar
Castrol Chain Cleaner Zincir Temizleme Spreyi 400 cc - 19 TL
http://www.madeniyag.net/Castrol-Cha...cc,PR-141.html
Castrol Chain Lube Racing Zincir Yağı 400 cc
http://www.madeniyag.net/Castrol-Cha...cc,PR-140.html
Castrol Power1 Racing 4T 10W-50 Motosiklet Yağı 4 Lt
http://www.madeniyag.net/Castrol-Pow...Lt,PR-130.html
-
07 Aralık 2012, 00:02
#30388
fiyatlarınız güzel, sitenizi sık kullanılanlara ekliyorum, ihtiyacım olunca alışveriş yaparım.
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
-
07 Aralık 2012, 02:11
#30389
ferdinandd adlı üyeden alıntı
Eyvallah direk kullanıcısından duymak iyi oldu, aklımda zaten D.B.C vardı
fiyat performansı çok yüksek bi zincir olduğunu düşündürttü okuduklarım.Çokta tecrubeli bu konuda bende gönül rahatlığıyla almaya karar verdim.
Peki sen orjinal dişlilerlemi kullandın. Zincirle birliktemi değiştirmiştin dişlileri?
Farklı dişlilerde kullandım dediğin, dişlinin ömrü bittide mi değiştirdin yoksa keyfi diş arttırma azaltma gibi mi
?
Yavaşlatmasını anlayamadım, sonuçta metal metale sürtünmeyecek, araya kir toprak sıkışmayacak, yağa doymuş keçeler vıcık vıcık dönecek daha rahat çalışması lazım tahminim. 130gr ağırlık farkı var işte oda pek etkilemez heralde
Biraz geç cevap için kusura bakma.
ilkin 2007 model motosikletimin 20000e gelmiş orjinal zincirini ve dişlilerini değiştirmiştim. ( Hala dişlilerde ve zincirde iş vardı, gerdirilecek 1cm mesafe daha vardı) Genel bakım diye yenilensin bunlarda dedim. O zaman sıfır dişlilerle kullandım.
Daha sonra 2011 de bir motosiklet daha aldım, orjinal zincirini benim eski 2007 motosikletime taktım, dolayısı ile yine orjinal dişlilerle kullandım bir süre. Sonra ön dişliyi 16T ile değiştirdim. (yanlış hatırlamıyorsam ön 16 arka 43) Yani zincir birkaç dişli gördü hepsi de ya çok yeniydi ya sıfırdı ama problemden dolayı değil keyfekeder diyelim.
Ethem de oringli kullanıyor ve artıçılı kullanıyor. Orta ayağa aldığımda boştayken elimle çevirdiğimde oringli bir tur dönüyorsa orjinal oringsiz 2-3 tur dönüyor gibi bir yazısı vardı. (bunlar oringli zinciri koptuktan sonra oldu sanırım). Değiştirdikten sonra da son hızı ve ivmelenmesi değişti gibi bir şey söylemişti ama affına sığınarak söylüyorum psikolojik de olabilir Velhasıl kelam ben değiştirdim. Memnunum (orjinalinden yana da sıkıntım yoktu ya ) 30a orjinal alacağınıza 60a oringli alınır.
-
07 Aralık 2012, 02:37
#30390
Sorduklarımınchepsini yaşamışsın
Zinciri sıktıkca turlama düşüyor sonuçta hassas bi durum, yada zincire tutunması yüksek kaliteli bi yağ almış ta olabilir abimiz bu da bi sebep tabi direk elle turlama sayısını düşürür Neyse deneyip görücez
Yaşasın
MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın
METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın
TORK, kahrolsun beygir | ...
-
07 Aralık 2012, 22:23
#30391
Arkadaşlar 3-4 sayfa önce bir yazı yazmıştım.Çukura girdim.Jant ortadan ikiye ayrıldı.3 saniyede lastik indi.80 le gidiyordum 2 kişi fln.Çukura girdim.
O çukurun fotoğrafını çektim.Dayanamadım.Normalde paylaşacaktım.Telefonum garantideydi.
2020 'Tracer 900 İcon Blue
-
07 Aralık 2012, 22:42
#30392
merhaba size bi sorum olacak..
motoru 1. vitese takıyorum orta sehpada sonra debriyaja basıyorum vitesteyken teker dönmeye devam ediyor ayagımı tekere bastırıyorum duruyo..
diger viteslerdede aynı ..
sizce bu sorun mudur..
ayrıca bunu motor sıcakkende yapıyo
-
07 Aralık 2012, 22:57
#30393
Ümit sorduğun çok saçma bir soru.O dönmek istiyor.Sen durdurmak istiyorsun.Düşük devirdede döndüğü için.Direk stop ediyor.İlk motoru öğrenen adamın debriyajı kavrayamayıp kaldıramaması gibi bir duruma benziyor teknik açıdan.Üst viteslerde.Daha çabuk stop eder.
2020 'Tracer 900 İcon Blue
-
07 Aralık 2012, 22:57
#30394
sercan2667 adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun. Allah korumuş kaza bela geçirmemişsiniz.
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
-
07 Aralık 2012, 23:00
#30395
Twin adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun. Allah korumuş kaza bela geçirmemişsiniz.
Teşekkürler.Cümlemizi korusun.Ülkemizin mükemmel yollarından.
2020 'Tracer 900 İcon Blue
-
07 Aralık 2012, 23:07
#30396
sercan2667 adlı üyeden alıntı
Ümit sorduğun çok saçma bir soru.O dönmek istiyor.Sen durdurmak istiyorsun.Düşük devirdede döndüğü için.Direk stop ediyor.İlk motoru öğrenen adamın debriyajı kavrayamayıp kaldıramaması gibi bir duruma benziyor teknik açıdan.Üst viteslerde.Daha çabuk stop eder.
bu cevabınızı sorumu anlamadıgınız için verdiginizi düşünüyorum sercan..
vitesteyken tekerin dönmek istedigini bende biliyorum vitesteyken tekerin durmayacagını bende biliyoru..
vitesteyken debriyaja bastıgında tekerin hala dönmeye devam ettigini sölüyorum..
sadece 1. vites degil tüm viteslerde debriyaja basıyorum teker hala dönmeye devam ediyo..
ayagımı sürtüyorum o şekil duruyo..
bilmem anlatabildimmi SERCAN
---------- Post added at 21:07 ---------- Previous post was at 21:05 ----------
ayrıca ayagımı sürtüp teker duruyo ayagımı çekince tekrar dönmeye başlıyo.
-
07 Aralık 2012, 23:31
#30397
ümit_150_zc adlı üyeden alıntı
bu cevabınızı sorumu anlamadıgınız için verdiginizi düşünüyorum sercan..
vitesteyken tekerin dönmek istedigini bende biliyorum vitesteyken tekerin durmayacagını bende biliyoru..
vitesteyken debriyaja bastıgında tekerin hala dönmeye devam ettigini sölüyorum..
sadece 1. vites degil tüm viteslerde debriyaja basıyorum teker hala dönmeye devam ediyo..
ayagımı sürtüyorum o şekil duruyo..
bilmem anlatabildimmi SERCAN
---------- Post added at 21:07 ---------- Previous post was at 21:05 ----------
ayrıca ayagımı sürtüp teker duruyo ayagımı çekince tekrar dönmeye başlıyo.
bildiğim kadarıyla gayet normal ve olması gereken bi durum, yaşadığınız
Uzaklarda bir güneş doğuyor!..
-
07 Aralık 2012, 23:58
#30398
ümit_150_zc adlı üyeden alıntı
bu cevabınızı sorumu anlamadıgınız için verdiginizi düşünüyorum sercan..
vitesteyken tekerin dönmek istedigini bende biliyorum vitesteyken tekerin durmayacagını bende biliyoru..
vitesteyken debriyaja bastıgında tekerin hala dönmeye devam ettigini sölüyorum..
sadece 1. vites degil tüm viteslerde debriyaja basıyorum teker hala dönmeye devam ediyo..
ayagımı sürtüyorum o şekil duruyo..
bilmem anlatabildimmi SERCAN
---------- Post added at 21:07 ---------- Previous post was at 21:05 ----------
ayrıca ayagımı sürtüp teker duruyo ayagımı çekince tekrar dönmeye başlıyo.
O zaman şöyle yap.Normal olması gereken durumla senin anormal gördüğün(sende olan)durumu yap bizde karşılaştıralım.
2020 'Tracer 900 İcon Blue
-
08 Aralık 2012, 00:10
#30399
ümit_150_zc adlı üyeden alıntı
merhaba size bi sorum olacak..
motoru 1. vitese takıyorum orta sehpada sonra debriyaja basıyorum vitesteyken teker dönmeye devam ediyor ayagımı tekere bastırıyorum duruyo..
diger viteslerdede aynı ..
sizce bu sorun mudur..
ayrıca bunu motor sıcakkende yapıyo
Selam
Debriyajın kaçırıp kaçırmadığını (kavramanın düzgün yapıldığını) kontrol etmek için yapılır. Eğer debriyaj basılıyken ayağınla ya da bir şekilde durduğunda tekrar dönmek istiyorsa debriyaj kaçırır, bu durum normal değil. Eğer sen durdurduktan sonra elin debriyajda sıkılı iken dönmüyorsa normali budur. Sıcak soğuk farketmiyor bildiğim kadarı ile
-
08 Aralık 2012, 00:14
#30400
cbr125cbr adlı üyeden alıntı
Selam
Debriyajın kaçırıp kaçırmadığını (kavramanın düzgün yapıldığını) kontrol etmek için yapılır. Eğer debriyaj basılıyken ayağınla ya da bir şekilde durduğunda tekrar dönmek istiyorsa debriyaj kaçırır, bu durum normal değil. Eğer sen durdurduktan sonra elin debriyajda sıkılı iken dönmüyorsa normali budur. Sıcak soğuk farketmiyor bildiğim kadarı ile
evet aynen bötle.tekeri ayagımla durdurup ayagımı çekince tekrar dönmeye devam ediyorr..
debriyaj kaçırıyosa ne yapmamız gerikir
??
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler