Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
18 Temmuz 2012, 00:55
#28501
şentürk adlı üyeden alıntı
Evet arkadaşlar bugün ilk kazamı yaptım.İnşsllah son olur.Yoğun şehiriçi trafikte sağ kenardan devam ederken bir araç yanımda dururdurmaz şöförün yanındaki şahıs kapıyı açtı. önümde giden cbf li kurye 2 saniye ile kurtulurken ben kapının çarpmasıla kapı ve kaldırım arasında sıkıştım.Yanlızca koruma olarak kask vardı.Kask vurmanın etkisiyle biraz sıyrıldı ve diz kapağım zedelendi.Şoktan çıkmaya çalışırken bir baktım adamlar hemen sivişti.Çıktığımı nasıl anladılar derseniz bir baktım sol depo üzerinde çökük olumuş.Onu söyler söylemaz kaçtı tabi bende ne plaka aldım ne birşey...Motoru çalıştırdım ve sürmeye başladım bir baktım direksiyon eğri.Neyse film çektirdim çok şükür kemiklerde kırık çıkık yok.Ama moturu nasıl yaptıracağımı bilmiyorum.Direksiyon burada ki servis 45 direksiyona,15 işcilik dedi.Onu geçelimde deponun çökügü biraz belli oluyor ve grenajta haliyle tırnağı tutmamakta...O nasıl olacak bilemiyorum.Memleket kahpe dolmuş ya!Daha diyecektim rapor dolduralım ama buhar oldular.Hakkımı onlara helal etmiyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:30 ----------
Atalarımız derki "DÜŞENİN DOSTU OLMAZ"
Geçmiş olsun. Direksiyon çok aşırı yamulmadıysa elle düzeltilebilir belki.
Bilge değil sadece ahmaklar her şeyi bilir.
Reklamlar
-
18 Temmuz 2012, 01:23
#28502
abana1903 adlı üyeden alıntı
Bugün kısmetse d&b ve güngör motor bayilerini arayıp bilgi alıcam. Bizim arkadaşlar gürcistan gezisine gidiyor. arife günü gibi çıkacaklar. Sende gel karabüğe kadar birlikte gidelim grupla ordan sahile döneriz.tarihler uymassa daha önce bile çıkabiliriz. Bencede güzel olur hocam. yaralıgözde duralım şöyle içimize mis gibi hava çekelim ohh
özledim memleketimi.
kardeşim bende arife günü cıkmak istiyorum bana uyar izin artı bi hafta yıllık izin o belli deyil bayramdan bir hafta da olabilir dediler ama büyük ihtimal bayramdan sonraki hafta olacak dediler artık valla bende özledim memleketi götürürsün artık hacıveli"ye kısmetse inşallah
-
18 Temmuz 2012, 08:44
#28503
sentürk geçmiş olsun..Allah daha büyüğünden esirgesin
-
18 Temmuz 2012, 09:23
#28504
şentürk adlı üyeden alıntı
Evet arkadaşlar bugün ilk kazamı yaptım.İnşsllah son olur.Yoğun şehiriçi trafikte sağ kenardan devam ederken bir araç yanımda dururdurmaz şöförün yanındaki şahıs kapıyı açtı. önümde giden cbf li kurye 2 saniye ile kurtulurken ben kapının çarpmasıla kapı ve kaldırım arasında sıkıştım.Yanlızca koruma olarak kask vardı.Kask vurmanın etkisiyle biraz sıyrıldı ve diz kapağım zedelendi.Şoktan çıkmaya çalışırken bir baktım adamlar hemen sivişti.Çıktığımı nasıl anladılar derseniz bir baktım sol depo üzerinde çökük olumuş.Onu söyler söylemaz kaçtı tabi bende ne plaka aldım ne birşey...Motoru çalıştırdım ve sürmeye başladım bir baktım direksiyon eğri.Neyse film çektirdim çok şükür kemiklerde kırık çıkık yok.Ama moturu nasıl yaptıracağımı bilmiyorum.Direksiyon burada ki servis 45 direksiyona,15 işcilik dedi.Onu geçelimde deponun çökügü biraz belli oluyor ve grenajta haliyle tırnağı tutmamakta...O nasıl olacak bilemiyorum.Memleket kahpe dolmuş ya!Daha diyecektim rapor dolduralım ama buhar oldular.Hakkımı onlara helal etmiyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:30 ----------
Atalarımız derki "DÜŞENİN DOSTU OLMAZ"
Vallahi çok üzüldüm geçmiş olsun.Bu araçtan inmeden kontrol etmeme hastalığı bir salgın.Buralarda da buna benzer kazalar olmakta.İnsan hayatına önem verilmiyor yazık.
-
18 Temmuz 2012, 10:02
#28505
geçmiş olsun:( o kaçanlar inş cezalarını dünyadayken bulur. motora binen arkadaşlar lütfen korumalarımız tam olsun. Görüyorsunuz ortamın ne kadar bk olduğunu
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:43 ----------
"Bozkurt" adlı üyeden alıntı
kardeşim bende arife günü cıkmak istiyorum bana uyar izin artı bi hafta yıllık izin o belli deyil bayramdan bir hafta da olabilir dediler ama büyük ihtimal bayramdan sonraki hafta olacak dediler artık valla bende özledim memleketi götürürsün artık hacıveli"ye kısmetse inşallah
tamam kardeşim. 18 ağustos günü sabah 6 gibi çıkarız bi aksilik olmassa.o günde trafik ana baba günü olur hadi hayırlısı dönüşte 25 veya 26 ağustos olur bnm.uyarsa birlikte döneriz. İstanbulda görüşelim bi gün inş
-
18 Temmuz 2012, 11:40
#28506
şentürk adlı üyeden alıntı
Evet arkadaşlar bugün ilk kazamı yaptım.İnşsllah son olur.Yoğun şehiriçi trafikte sağ kenardan devam ederken bir araç yanımda dururdurmaz şöförün yanındaki şahıs kapıyı açtı. önümde giden cbf li kurye 2 saniye ile kurtulurken ben kapının çarpmasıla kapı ve kaldırım arasında sıkıştım.Yanlızca koruma olarak kask vardı.Kask vurmanın etkisiyle biraz sıyrıldı ve diz kapağım zedelendi.Şoktan çıkmaya çalışırken bir baktım adamlar hemen sivişti.Çıktığımı nasıl anladılar derseniz bir baktım sol depo üzerinde çökük olumuş.Onu söyler söylemaz kaçtı tabi bende ne plaka aldım ne birşey...Motoru çalıştırdım ve sürmeye başladım bir baktım direksiyon eğri.Neyse film çektirdim çok şükür kemiklerde kırık çıkık yok.Ama moturu nasıl yaptıracağımı bilmiyorum.Direksiyon burada ki servis 45 direksiyona,15 işcilik dedi.Onu geçelimde deponun çökügü biraz belli oluyor ve grenajta haliyle tırnağı tutmamakta...O nasıl olacak bilemiyorum.Memleket kahpe dolmuş ya!Daha diyecektim rapor dolduralım ama buhar oldular.Hakkımı onlara helal etmiyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:30 ----------
Atalarımız derki "DÜŞENİN DOSTU OLMAZ"
Gecmis olsun Allah beterinden korusun, cana gelmemiş en azından , kaçan larda nasıl bı vicdan var acaba
Uzaklarda bir güneş doğuyor!..
-
18 Temmuz 2012, 11:43
#28507
şentürk kardeşim geçmiş olsun. Allah daha büyüğünden sakınsın bir daha göstermesin.
direksiyon sadece gidondan yamuksa elle veya bir destekle düzeltilebilir, inş çok değildir.
-
18 Temmuz 2012, 15:48
#28508
ALLAH başka kaza bela vermesin şentürk. Kazaya sebebiyet veren kişilerde ilahi adaletle hak ettiğini bulur.
-
18 Temmuz 2012, 15:51
#28509
Şentürk kardeşim geçmişte olsun önemli olan sağlık kaçanlardanda çıkar biyerlerden mereak etme
-
18 Temmuz 2012, 16:05
#28510
Gidondaki titreşimi ortadan kaldırmak hakkında
Arkadaşlar cbf 150 de bazı arkadaşların 5000-6000 devir seviyelerinde gidonda titreşimden bahsetitğini biliyoruz ki bundan bende muzdariptim. Uzun yol yapınca özellikle sağ elcikte bu devir aralığında uzun süre tuttuğumda maruz kaldığım titreşimden sonra sağ elimde karıncalanma, uğuşma seviyesine varan rahatsızlık söz konusu oluyordu. Bunu nasıl çözerim diye düşündüm. Gayet düz bi mantıkla çok basit bi uygulama yaptım. Ve uygulama sonrasında ki şehir içi deneyimimde, bu devirlerde hissettiğim titreşimin neredeyse tamamiyle ortadan kalktığını gördüm. O devirlerde hiç rahatsızlık hissetmedim. 2 saat sonra 40+40=80 km yol yapacağım. Akşam bu konu ile ilgili gözlemlerimi motoru uzunca test ettikten sonra eve döndüğümde paylaşacağım. Şu an için çok büyük oranda titreşimin azaldığını hatta ortadan kaktığını düşünüyorum. Uygulama şöyle, fotoğraf çekme gereği duymadım, gayet basit. Mümkün olduğunca basit ve açık anlatmaya çalışayım.
Kontak anahtarının hemen arka sağ ve solunda 2 şertane olmak üzere toplamda 4 tane gidonu tuttan somun var. Gidonu öne arkaya eğmek veya gidonu takıp çıkartırken gevşettiğimiz 4 somun. Bu somunları 12 yıldız ing. anahtarı ile veya 12 lokma ile açıyoruz. Ağzı açık klasik ing anahtarı kullanmayalım, diş sıyırma ihtimali var. Bu 4 somunu komple çıkarıyoruz. Çıkarırken dikkat etmemiz gereken husus, bu somunları komple gevşettiğimizde gidon serbest kalıyor, motora zarar verecek biçimde motor üstüne düşmemesi için önlem alın, ugun olarak tutun. Somunları söktüğümüzde somunların altından iki tane siyah parça çıkacak. Gidonu sıkarak motora sabitleyen 2 parça.
Bir adet japon yapıştırıcı temin ediyoruz. En ucuzlarından olsa da olur. 30-40 kuruşluklardan, sonra elinizde varsa şamrel (iç lastik), yoksa kalın deri parçası veya emsal bi malzemeden o siyah 2 parçanın altına uygun olarak dışına taşmayacak şekilde keserek yapıştırıyoruz. Daha sonra aynı parçadan motorda gidonun oturacağı kısmada uygun boyda keserek japon yapıştırıcı ile buralarada yapıştırıyoruz. Sonrasında gidonumuzu aynı işlemin tersini yaparak gidin eğimini kendimize göre ayarladıktan sonra siyah parçaları gidonun üzerine koyarak 4 somunu aynı oradan sırayla sıkarak işlemi tamamlıyoruz. Aynı oradan sıkarsak bi tarafın açık bi tarafın daha sıkı veya kapalı olmasını engellemiş oluruz. Yani bi somunu iki tur çevirin diğerini de 2 tur çevirin. veya 3 tur, yani sırayla aynı oranda 4 somunuda sıkın ve işlemi tamamlayın.
Bahsettiğim gibi şehir içinde yaptığım kısa turda gözlemim çok olumluydu. Akşam uzun yol deneyimimi paylaşacağım.
-
18 Temmuz 2012, 17:14
#28511
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar cbf 150 de bazı arkadaşların 5000-6000 devir seviyelerinde gidonda titreşimden bahsetitğini biliyoruz ki bundan bende muzdariptim. Uzun yol yapınca özellikle sağ elcikte bu devir aralığında uzun süre tuttuğumda maruz kaldığım titreşimden sonra sağ elimde karıncalanma, uğuşma seviyesine varan rahatsızlık söz konusu oluyordu. Bunu nasıl çözerim diye düşündüm. Gayet düz bi mantıkla çok basit bi uygulama yaptım. Ve uygulama sonrasında ki şehir içi deneyimimde, bu devirlerde hissettiğim titreşimin neredeyse tamamiyle ortadan kalktığını gördüm. O devirlerde hiç rahatsızlık hissetmedim. 2 saat sonra 40+40=80 km yol yapacağım. Akşam bu konu ile ilgili gözlemlerimi motoru uzunca test ettikten sonra eve döndüğümde paylaşacağım. Şu an için çok büyük oranda titreşimin azaldığını hatta ortadan kaktığını düşünüyorum. Uygulama şöyle, fotoğraf çekme gereği duymadım, gayet basit. Mümkün olduğunca basit ve açık anlatmaya çalışayım.
Kontak anahtarının hemen arka sağ ve solunda 2 şertane olmak üzere toplamda 4 tane gidonu tuttan somun var. Gidonu öne arkaya eğmek veya gidonu takıp çıkartırken gevşettiğimiz 4 somun. Bu somunları 12 yıldız ing. anahtarı ile veya 12 lokma ile açıyoruz. Ağzı açık klasik ing anahtarı kullanmayalım, diş sıyırma ihtimali var. Bu 4 somunu komple çıkarıyoruz. Çıkarırken dikkat etmemiz gereken husus, bu somunları komple gevşettiğimizde gidon serbest kalıyor, motora zarar verecek biçimde motor üstüne düşmemesi için önlem alın, ugun olarak tutun. Somunları söktüğümüzde somunların altından iki tane siyah parça çıkacak. Gidonu sıkarak motora sabitleyen 2 parça.
Bir adet japon yapıştırıcı temin ediyoruz. En ucuzlarından olsa da olur. 30-40 kuruşluklardan, sonra elinizde varsa şamrel (iç lastik), yoksa kalın deri parçası veya emsal bi malzemeden o siyah 2 parçanın altına uygun olarak dışına taşmayacak şekilde keserek yapıştırıyoruz. Daha sonra aynı parçadan motorda gidonun oturacağı kısmada uygun boyda keserek japon yapıştırıcı ile buralarada yapıştırıyoruz. Sonrasında gidonumuzu aynı işlemin tersini yaparak gidin eğimini kendimize göre ayarladıktan sonra siyah parçaları gidonun üzerine koyarak 4 somunu aynı oradan sırayla sıkarak işlemi tamamlıyoruz. Aynı oradan sıkarsak bi tarafın açık bi tarafın daha sıkı veya kapalı olmasını engellemiş oluruz. Yani bi somunu iki tur çevirin diğerini de 2 tur çevirin. veya 3 tur, yani sırayla aynı oranda 4 somunuda sıkın ve işlemi tamamlayın.
Bahsettiğim gibi şehir içinde yaptığım kısa turda gözlemim çok olumluydu. Akşam uzun yol deneyimimi paylaşacağım.
Sonucunu bekliyorum ethem abim.Teşekkürler.
-
18 Temmuz 2012, 17:50
#28512
neyse yeni aldığım cbf 1 hafta kaldı bende, hemende satıldı yaw
-
18 Temmuz 2012, 18:56
#28513
Allah razı olsn ramazan krdeşim
Garip1701 adlı üyeden alıntı
sentürk geçmiş olsun..Allah daha büyüğünden esirgesin
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:54 ----------
ugur1984 adlı üyeden alıntı
ALLAH başka kaza bela vermesin şentürk. Kazaya sebebiyet veren kişilerde ilahi adaletle hak ettiğini bulur.
amin.Allah razı olsun
-
18 Temmuz 2012, 18:57
#28514
ARKADAŞLAR BEN SİTEDE YENİYİM DE FOTO BAPLAŞMASINI BECEREMEDİM, YARDIMCI OLUR MUSUNUZ
-
18 Temmuz 2012, 18:59
#28515
teşekür ederim.
baycall adlı üyeden alıntı
Vallahi çok üzüldüm geçmiş olsun.Bu araçtan inmeden kontrol etmeme hastalığı bir salgın.Buralarda da buna benzer kazalar olmakta.İnsan hayatına önem verilmiyor yazık.
-
18 Temmuz 2012, 19:02
#28516
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar cbf 150 de bazı arkadaşların 5000-6000 devir seviyelerinde gidonda titreşimden bahsetitğini biliyoruz ki bundan bende muzdariptim. Uzun yol yapınca özellikle sağ elcikte bu devir aralığında uzun süre tuttuğumda maruz kaldığım titreşimden sonra sağ elimde karıncalanma, uğuşma seviyesine varan rahatsızlık söz konusu oluyordu. Bunu nasıl çözerim diye düşündüm. Gayet düz bi mantıkla çok basit bi uygulama yaptım. Ve uygulama sonrasında ki şehir içi deneyimimde, bu devirlerde hissettiğim titreşimin neredeyse tamamiyle ortadan kalktığını gördüm. O devirlerde hiç rahatsızlık hissetmedim. 2 saat sonra 40+40=80 km yol yapacağım. Akşam bu konu ile ilgili gözlemlerimi motoru uzunca test ettikten sonra eve döndüğümde paylaşacağım. Şu an için çok büyük oranda titreşimin azaldığını hatta ortadan kaktığını düşünüyorum. Uygulama şöyle, fotoğraf çekme gereği duymadım, gayet basit. Mümkün olduğunca basit ve açık anlatmaya çalışayım.
Kontak anahtarının hemen arka sağ ve solunda 2 şertane olmak üzere toplamda 4 tane gidonu tuttan somun var. Gidonu öne arkaya eğmek veya gidonu takıp çıkartırken gevşettiğimiz 4 somun. Bu somunları 12 yıldız ing. anahtarı ile veya 12 lokma ile açıyoruz. Ağzı açık klasik ing anahtarı kullanmayalım, diş sıyırma ihtimali var. Bu 4 somunu komple çıkarıyoruz. Çıkarırken dikkat etmemiz gereken husus, bu somunları komple gevşettiğimizde gidon serbest kalıyor, motora zarar verecek biçimde motor üstüne düşmemesi için önlem alın, ugun olarak tutun. Somunları söktüğümüzde somunların altından iki tane siyah parça çıkacak. Gidonu sıkarak motora sabitleyen 2 parça.
Bir adet japon yapıştırıcı temin ediyoruz. En ucuzlarından olsa da olur. 30-40 kuruşluklardan, sonra elinizde varsa şamrel (iç lastik), yoksa kalın deri parçası veya emsal bi malzemeden o siyah 2 parçanın altına uygun olarak dışına taşmayacak şekilde keserek yapıştırıyoruz. Daha sonra aynı parçadan motorda gidonun oturacağı kısmada uygun boyda keserek japon yapıştırıcı ile buralarada yapıştırıyoruz. Sonrasında gidonumuzu aynı işlemin tersini yaparak gidin eğimini kendimize göre ayarladıktan sonra siyah parçaları gidonun üzerine koyarak 4 somunu aynı oradan sırayla sıkarak işlemi tamamlıyoruz. Aynı oradan sıkarsak bi tarafın açık bi tarafın daha sıkı veya kapalı olmasını engellemiş oluruz. Yani bi somunu iki tur çevirin diğerini de 2 tur çevirin. veya 3 tur, yani sırayla aynı oranda 4 somunuda sıkın ve işlemi tamamlayın.
Bahsettiğim gibi şehir içinde yaptığım kısa turda gözlemim çok olumluydu. Akşam uzun yol deneyimimi paylaşacağım.
güzel fikir elimde altı yapışkanlı üstü keçe gibi bi madde var o olurmu acaba arasına koysan...bunu arka çantanın bağlantı yerlerine koydum sesi kesmesi için işe yaradı.. senin anlattığın iç lastikle daha mı iyi olur?
-
18 Temmuz 2012, 19:08
#28517
jackal_64 adlı üyeden alıntı
Şentürk kardeşim geçmişte olsun önemli olan sağlık kaçanlardanda çıkar biyerlerden mereak etme
Arkadaşlar teşekkür ediyorum hepinize...Allah kimseye kaza bela vermesin.Zevkle motorunla gezmeyi nasip etsin.Direksiyono 50 Tl ye değiştiler yetkili serviste...Depoyuda düzeltmeye verdim.Boyası dökülmeden bir kaporta ustası düzeltecek.Ona da yaklaşık 75 tl verceğim.Ama dikkat edelim arkadaşlar yolda seyir halinde iken iyi niyetli davranım şeritin en sagında değilde bence şeridi ortalayıp o şekilde gitmek gerekiyormuş bence...Bilmem yanılıyormuyum?
-
18 Temmuz 2012, 19:08
#28518
mücahit_89 adlı üyeden alıntı
güzel fikir elimde altı yapışkanlı üstü keçe gibi bi madde var o olurmu acaba arasına koysan...bunu arka çantanın bağlantı yerlerine koydum sesi kesmesi için işe yaradı.. senin anlattığın iç lastikle daha mı iyi olur?
Kalın şamyel tarzı bi madde olursa sesi ve titreşimi daha iyi alır.
Ayrıca kauççuk conta ile motorun şaseye bağlı tüm vidalarına koyarsanız , titreşim ve seside kestiği yönünde söylentiler var.
Ama tek silindirli motordan fazla bişey beklememek lazım. Her ne kadar balansör olsada BMW F 650 bile titriyor. Silindirin tek oluşundan dolayı
-
18 Temmuz 2012, 19:10
#28519
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar cbf 150 de bazı arkadaşların 5000-6000 devir seviyelerinde gidonda titreşimden bahsetitğini biliyoruz ki bundan bende muzdariptim. Uzun yol yapınca özellikle sağ elcikte bu devir aralığında uzun süre tuttuğumda maruz kaldığım titreşimden sonra sağ elimde karıncalanma, uğuşma seviyesine varan rahatsızlık söz konusu oluyordu. Bunu nasıl çözerim diye düşündüm. Gayet düz bi mantıkla çok basit bi uygulama yaptım. Ve uygulama sonrasında ki şehir içi deneyimimde, bu devirlerde hissettiğim titreşimin neredeyse tamamiyle ortadan kalktığını gördüm. O devirlerde hiç rahatsızlık hissetmedim. 2 saat sonra 40+40=80 km yol yapacağım. Akşam bu konu ile ilgili gözlemlerimi motoru uzunca test ettikten sonra eve döndüğümde paylaşacağım. Şu an için çok büyük oranda titreşimin azaldığını hatta ortadan kaktığını düşünüyorum. Uygulama şöyle, fotoğraf çekme gereği duymadım, gayet basit. Mümkün olduğunca basit ve açık anlatmaya çalışayım.
Kontak anahtarının hemen arka sağ ve solunda 2 şertane olmak üzere toplamda 4 tane gidonu tuttan somun var. Gidonu öne arkaya eğmek veya gidonu takıp çıkartırken gevşettiğimiz 4 somun. Bu somunları 12 yıldız ing. anahtarı ile veya 12 lokma ile açıyoruz. Ağzı açık klasik ing anahtarı kullanmayalım, diş sıyırma ihtimali var. Bu 4 somunu komple çıkarıyoruz. Çıkarırken dikkat etmemiz gereken husus, bu somunları komple gevşettiğimizde gidon serbest kalıyor, motora zarar verecek biçimde motor üstüne düşmemesi için önlem alın, ugun olarak tutun. Somunları söktüğümüzde somunların altından iki tane siyah parça çıkacak. Gidonu sıkarak motora sabitleyen 2 parça.
Bir adet japon yapıştırıcı temin ediyoruz. En ucuzlarından olsa da olur. 30-40 kuruşluklardan, sonra elinizde varsa şamrel (iç lastik), yoksa kalın deri parçası veya emsal bi malzemeden o siyah 2 parçanın altına uygun olarak dışına taşmayacak şekilde keserek yapıştırıyoruz. Daha sonra aynı parçadan motorda gidonun oturacağı kısmada uygun boyda keserek japon yapıştırıcı ile buralarada yapıştırıyoruz. Sonrasında gidonumuzu aynı işlemin tersini yaparak gidin eğimini kendimize göre ayarladıktan sonra siyah parçaları gidonun üzerine koyarak 4 somunu aynı oradan sırayla sıkarak işlemi tamamlıyoruz. Aynı oradan sıkarsak bi tarafın açık bi tarafın daha sıkı veya kapalı olmasını engellemiş oluruz. Yani bi somunu iki tur çevirin diğerini de 2 tur çevirin. veya 3 tur, yani sırayla aynı oranda 4 somunuda sıkın ve işlemi tamamlayın.
Bahsettiğim gibi şehir içinde yaptığım kısa turda gözlemim çok olumluydu. Akşam uzun yol deneyimimi paylaşacağım.
Gidonu tutan iki halka var motora sabitleyen onun altınamı tatbik ettin
-
18 Temmuz 2012, 19:11
#28520
şentürk adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar teşekkür ediyorum hepinize...Allah kimseye kaza bela vermesin.Zevkle motorunla gezmeyi nasip etsin.Direksiyono 50 Tl ye değiştiler yetkili serviste...Depoyuda düzeltmeye verdim.Boyası dökülmeden bir kaporta ustası düzeltecek.Ona da yaklaşık 75 tl verceğim.Ama dikkat edelim arkadaşlar yolda seyir halinde iken iyi niyetli davranım şeritin en sagında değilde bence şeridi ortalayıp o şekilde gitmek gerekiyormuş bence...Bilmem yanılıyormuyum?
Geçmiş olsun Şentürk ; şimdi okudum ve üzüldüm. Dikkatimi çeken şu oldu.. Acaba sizin deponun orjinal yedek parçası ne kadar da , düzeltmeye 75 TL aldılar.. Eğer uçurum yoksa değiştirseydin keşke
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)
Bu Konudaki Etiketler