Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Nisan 2012, 02:59
#26961
"Bozkurt" adlı üyeden alıntı
arkadaşlar arka dişliyi deyiştirmek istiyorum 2011 yeni kasa 43 sanırım 42 yapmak istiyorum forumda araştırmama göre tavsiye ediyorlar sormak istediğim serviste taktıracam garantisi bozulurmu ,ortalama 100 km hızla kaç devirde gidiyor, yakıtta etkisi varmı bir depoyla 400 km yol yaparken bu oran dişliyi deyiştirdikten sonra km bazında artış olurmu 430 km,450 km, gibi kulan arkadaşlardan tavsiyerini bilgilerinizi bekliyorum.
43 t de ihtiyaç fazlası kısa olan birinci vites ufak oranda uzuyor. 1. viteste daha verimli bi kalkış yapabiliyorsun. Diğer viteslerin arasında ufak oranda uzuyor ve hissedilen bi rahatlama oluyor. 80-90 seviyelerinde daha rahat ve motor ihtiyaç fazlası devir çevirmeden seyahat yapabiliyorsun.
100 km-h ile giderken yapacağın devir, aynı hızda ve viteste iken motor devrini etkileyen diğer etkenlerde düşünüldüğünde 43 t ile yaptığın devirden 0.2-0.4 d. dakika daha düşük olacaktır. Garantisi bozulmaz. Çünki 42 t eski kasaların orj. dişlisi. Hatta adım gibi eminim servislerin ellerinde 43 t yoktur bile. Dişlin eskimiş olsa ve değiştirmek istesen sana zaten 42 t diş takacaklardır. Seni kesinlikle pişman etmeyecek tek dişli modifi budur. öe 16 t takmak arkaya 40 t takmak gibi seçeneklerde mevcut ama, orj.. dişli oranından ne kadar uzaklaşırsan tork kaybınıda oı seviyede fazla yaşıyor motor. Buda kendisi kiloca ağır bir sürücünün, arkasına kendi gibi bi artçı alarak, hadi bi uludağa, kartepeye çıkalım, hadi bilmemne yaylasına çıkalım gibi planları artık yapamamasına sebep olacak, bu ve benzeri yok kesimlerine yolcusuz girse dahi, fazlası ile düşürülmüş olan torkun sıkıntısını mutlaka yaşayacaktır. 1. vitesin orjinal kabiliyetini yitirmemesine de ihtiyacımız var. Bu yüzden 42 t her yol koşulu ve kullanım tarzına gider. Diğer modif seçenekleri düşünülüyorsa, kullanım tarzı ve şekli mutlaka sorgulanmalıdır. eski motoruma mesela arkayı 40 t yapıp 1000-1500 km kullandıktan sonra pişman olup tekrar 42 t yi geri takmıştım. 42 t yi gönül rahatlığı ile taktır. Sıkıntı yok. Yakıt tüketimini test etmek lazım ama çok ta fazla fark edeceğini zannetmiyorum. 42 t ile belki bi depoda 10- 20 km olabilir. Denemedim.
Reklamlar
-
13 Nisan 2012, 03:01
#26962
cd0345 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar öncelikle yağ konusunda tavsiyeler için teşekkür ederim =)
ya bi kaç sorum olacak acemiyim hala biliyorsunuz ilk motorum =)
ya bu motorun altında sallanan bi kaç boru var onlar ne bi akşam motoru koymuştum garaja sabah kalktım bi baktım motorun altındaki tahta baya yaş duruyordu ordan bişi akmış galiba?
ve bu zincirlerde o-ring veya x-ring ne oluyor ne farkediyor neyi değiştiriyor ?
O boruların biri galiba motor havalandırmısı mı ne öyle bişey, şeffaf olan,zamanla içi dolarsa tapasını açıp boşaltın falan diyor sanırım klavuz. Biri, mesela benzin deposu taşarsa benzin alırken falan yandaki çukur kısma, orada bi delik var, o delik aşağıya çıkan hortumlardan birine bağlı. Oradan bi wd 40, sprey yağ mazot vb bişeyler dökersen aşağıdaki deliklerin birinden aktığını görüyorsun. Motor yağmurda falan kaldıysa veya yağmurda sürüş yaptıysan o bahsettiğim taşma kanalına su sızması söz konusu olmuş olabilir. Böyle olduysa aşağıdan akan sıvı o sudur.
Oringli zincir x ring e göre daha dirençlidir. Kullanım ömrü daha uzundur, kolay kolay esnemez. Yağlama ve temizlik aralıkları daha uzundur. x-ring zincirde bulunmayan baklaların aralarında bulunan jonta benzeri malzeme nin etkisiyle sürüşte normal zincire nazaran biraz daha sessiz, uzun süre yağlama yapılmazsa, yağsız veya az yağ ile kullanıma daha dirençli. Performansta olumlu veya olumsuz bir fark yok. Ömrü bitmeyen zincir dişlileri de koruyor otomatikman, dişleri uzayıp esneme yapmayan zincir baklaları dişlileride eskitmiyor. Kaliteli bi oringli zincirle dişli ve zincir grubu, bakım temizlik ve yağlanmasına itina gösterilirse 40-50 binleri rahatlıkla görebilecektir. Ama orjinal zincir kullanmadığım için bilemiyorum ama kullanıma göre tahminimce 20-30 bin km arası dişllilerle birlikte değişmesi gerekecektir. Fiyatları sanırım 50-70 tl aralığında olmalı o-ringlli zincirlerin.
-
13 Nisan 2012, 09:36
#26963
Hayırlı sabahlar,bu dişli durumunun yeni kasalarda neden 43t yapıldığı merak konusuydu bende çok merak ettiğim için sordum ve honda türkiyenin verdiği cevap:euro3 normlarına göre yapılan düzenleme sonucu oluşan beygir ve tork kaybını kaldırmak için dişli değiştirilerek 43t yapılmış.Dişli değişiminde motorun ivmelenmesinde değer kaybı olacağını belirttiler.Ben bilimsel araştırmacı değilim ne söylendiyse onu aktarıyorum.
Ayrıca bu zorlama sonucu yağ yakma olayıylada ilgili olarak sıkıntı olmaması için uzun yolda kullanılması gereken önerilen değerler:
75 kg.lık bir sürücü için öngörülen azami daimi hız 99 km yani 100 km işte fakat kilonuz arttıkça buna paralel olarakda hızınızda azaltma yapmak gerekiyormuş yani ben 85 kg.mım 90 la gideceğim.
-
13 Nisan 2012, 10:31
#26964
blueway2 adlı üyeden alıntı
Hayırlı sabahlar,bu dişli durumunun yeni kasalarda neden 43t yapıldığı merak konusuydu bende çok merak ettiğim için sordum ve honda türkiyenin verdiği cevap:euro3 normlarına göre yapılan düzenleme sonucu oluşan beygir ve tork kaybını kaldırmak için dişli değiştirilerek 43t yapılmış.Dişli değişiminde motorun ivmelenmesinde değer kaybı olacağını belirttiler.Ben bilimsel araştırmacı değilim ne söylendiyse onu aktarıyorum.
Ayrıca bu zorlama sonucu yağ yakma olayıylada ilgili olarak sıkıntı olmaması için uzun yolda kullanılması gereken önerilen değerler:
75 kg.lık bir sürücü için öngörülen azami daimi hız 99 km yani 100 km işte fakat kilonuz arttıkça buna paralel olarakda hızınızda azaltma yapmak gerekiyormuş yani ben 85 kg.mım 90 la gideceğim.
Euro 3 normlarına motoru uydurmak için 43 t takmaları, motor bloğu üzerinde hiç bir değişiklik yapmadan yapılmış olması, pek mantıklı olmamış gibi geliyor bana. Tork kaybı yoktu ki eski kasalarda, eski kasaların tork değerinden şikayetçi olan varmıydı ? 43 t takılarak kazanılan torkun yanında kaybedilenlerden bahsedilmemiş ve bence o kadar bedavadan devir çevirmek yağ yakmayı durdurmaz,aksine tetikleyecektir.
Honda Türkiye yine her zaman olduğu gibi müşteriyi inandırarak, kendilerini bir daha bu konuda rahatsız etmemeleri için size yapılabilecek, bence teknik olarak doğruymuş gibi görünen, inandırıcı görünen açıklamasını yapmış. Başından savmış. Sadece şuna katılıyorum. 70-75 kg bi yolcunun 100 le gitmesi ile yolcusu olan 75+75 kg bi cbf in 100 le gitmesi elbette farklıdır. Ben tek iken, karşıdan rüzgar esmiyorsa 42 t ile 100 le sabit yol alabiliyorum ama, (Aslında 100 le genelde pek tutmam, yine 80-90 dır, ama motorun tek kişiyi 100 km-h sabit hızda götürebilecek yeteneği var.) yolcumda varsa 100 görmüyorum. Yolculu iken genelde 80-90.
-
13 Nisan 2012, 11:04
#26965
"Bozkurt" adlı üyeden alıntı
arkadaşlar arka dişliyi deyiştirmek istiyorum 2011 yeni kasa 43 sanırım 42 yapmak istiyorum forumda araştırmama göre tavsiye ediyorlar sormak istediğim serviste taktıracam garantisi bozulurmu ,ortalama 100 km hızla kaç devirde gidiyor, yakıtta etkisi varmı bir depoyla 400 km yol yaparken bu oran dişliyi deyiştirdikten sonra km bazında artış olurmu 430 km,450 km, gibi kulan arkadaşlardan tavsiyerini bilgilerinizi bekliyorum.
Ben dişliyi 42 deilde 40 yapanlardanım.Zaten bir önceki kasası 42 dişli bu motorun o modelide kullandım ve şu an 43 olanıda kullandım,ben çok ciddi anlamda bir rahatlama görmedim işin açıkcası.Burda daha önce 40 dişli takan arkadaşların yazdıklarından da faydalanarak ben 40 taktım.Ve gercekten önemli derecede bir fark gördüm , motorun vites araları cok daha sünmeye başladı şöyle örnek vereyim önceden 2' den 3' e atarken 30 km hızı buldugumda atmam gerekiyordu çünkü motor bagırarak hadi vites at diyordu 40 dişliyi taktıktan sonra motor 6500-7000 devir arasında 45 bandını görmeye başladı 2 vitesde ,bu önemli bir fark ve bunu yaparken kendini yırtmadan rahat bir şekilde yapıyor tabi bu diger vites gecişlerinide yansıyor ve örnegin bugun evden işe gelirken 7500 devirde 115 i rahat bi şekilde yapabildi.Ve bu süren kişiyede keyif veriyor, çekiş noktasına gelince ben 93 kilo biriyim ben kendimde bir sıkıntı görmedim gayet güzel diyebilirim, tabi ethem arkadaşında dedigin gibi devamlı dag bayır gezen biriysen 42 düşünülebilir .40 dişliyi rialli motor satıyor ordan alabilirsiniz.Herkese kazasız belasız sürüşler olsun
-
13 Nisan 2012, 11:14
#26966
Merhaba dün kuzenim ilk 1000 bakımı için servise gitti yağ,hava filtresi,zincir yağlama ve germe genel bakım 25 tl tutmuş özellikle sordurdum subap ayarı yapıyorlarmı diye
onlarda subap ayarı 4000 km de yapıacağını söylemişler. ama motoru eve getirdiğinde inanılmaz bariz bir fark olmuş vitesler zorlanıyordu geçerken şimdi nasıl geçtiği anlaşılmıyor sanki ayrıca sesi iyice duyulmaz olmuş.Bende ilk 1000 bakımı için sabırsızlanır oldum daha 800 km deyim.
-
13 Nisan 2012, 12:05
#26967
ethem burada eski kasaların tork kaybından bahsetmiyor, yeni kasalarda motoru değiştirmeden eksoza aparat falan taktılar ya, karbüratörle de oynadılar, bu nedenle çekiş düşmüş, bu dişliye dönülmüş olabilir bana mantıklı geldi.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
13 Nisan 2012, 12:18
#26968
jr. adlı üyeden alıntı
ethem burada eski kasaların tork kaybından bahsetmiyor, yeni kasalarda motoru değiştirmeden eksoza aparat falan taktılar ya, karbüratörle de oynadılar, bu nedenle çekiş düşmüş, bu dişliye dönülmüş olabilir bana mantıklı geldi.
evet bu dediğinizi kastetmişlerdi.
-
13 Nisan 2012, 12:46
#26969
mkaptan adlı üyeden alıntı
Merhaba dün kuzenim ilk 1000 bakımı için servise gitti yağ,hava filtresi,zincir yağlama ve germe genel bakım 25 tl tutmuş
özellikle sordurdum subap ayarı yapıyorlarmı diye
onlarda subap ayarı 4000 km de yapıacağını söylemişler. ama motoru eve getirdiğinde inanılmaz bariz bir fark olmuş vitesler zorlanıyordu geçerken şimdi nasıl geçtiği anlaşılmıyor sanki ayrıca sesi iyice duyulmaz olmuş.Bende ilk 1000 bakımı için sabırsızlanır oldum daha 800 km deyim.
Merhaba bende biraz sonra ilk 1000 bakıma gidicem benim viteslerde sert bakalım nasıl olacak...
-
13 Nisan 2012, 13:13
#26970
jr. adlı üyeden alıntı
ethem burada eski kasaların tork kaybından bahsetmiyor, yeni kasalarda motoru değiştirmeden eksoza aparat falan taktılar ya, karbüratörle de oynadılar, bu nedenle çekiş düşmüş, bu dişliye dönülmüş olabilir bana mantıklı geldi.
Eski kasada yeni kasada kullandım. Teknik verilerine baktığınızda iki kasa arasında tork ve beygir gücünde fark yok. (aa evet, bu tork ve beygir gücü farkına istinaden arka dişli 43 t olmalı) gibi bi iyileştirmeyi hangi mühendis yaptıysa deneyim ve bilgi kalitesini sorgulamak lazım. Çok okuyan mı bilir, motoruyla çok gezen mi Yani olay en sonunda bu noktaya geliyor.
Titan zamanlarından sonra üretim+montaj japonyadan çıktı çıkalı bazı şeyler yolunda gitmiyor bence, kronik sorunlar, kalitesiz mühendislik ve hesaplamalar, hepimiz olmasakta bazı ark..ların karşılaştığı mevcut olan ve giderilemeyen yağ yakmalar, gaz kesmeler vb sorunlar ne yazık ki mevcut.
43 t dişli ile ihtiyaç fazlası devir çeviren motor çevreye daha fazla atık eksoz gazı bırakacaktır. Bu durumda euro 3 normlarını düşünerek kirlenen havayı, çevreyi değilde motorun max. hızını 43 t ile düşürmüşler. Euro 3 normlarına motoru uydurmak için böyle yapılması gerekiyorsabu kendilerince mantıklı elbette. Atıyorum (fiziki yapısı cbf 150 gibi ve 150 kg ağırlığında bi motosiklet max. ... hızı geçememeli gibi bi şart varsaeuro 3 olayında. Ok 43 t bu işi yapar. Son devirdeki hızını 3-5 km düşürür. Belkide yapılmak istenilen budur. Ama bu istenilen bizim isteğimizle çelişiyor ne yazık ki. Aynı geçmiş tarihte cbx 250 den sonra gelen cbf 250 lerin euro bilmem ne normları için beygir gücünün azaltılmış olması gibi bişley olsa gerek bu. Bu hangi kullanıcının işine gelir sizce ? Ben cbf 250 alsaydım, keşke cbx gibi bi kaç beygir fazla olsaydı diye hayıflanırdım.
Bence aslında doğru olan bu formatta bişey ama olumsuz reklam olmamak adına, kullanıcıyla ters te düşmemek için, Honda tr kullanıcılara daha inandırıcı görünmek için 43 t olmasının gerekliliğini saptırıyor. Ve reklamını yapmaya devam ediyor.
Eğer böyle bir fark olsaydı yeni kasaya 42 t taktığında, tüm çekiş, ivmelenme son hız kullandığı devir vb. yani motorun sürüş karakteri eski kasalarla aynı olmazdı. Yeni kasaya 42 t taktığında tüm performans ve motorun sürüş karakteri eski kasa ile aynı oluyor. Eğer karb.. eksoz yapısı vb. yeni kasalarla gelen bi takım değişiklikler sonrasında 43 t ihtiyaç olsaydı, yeni kasaya 42 t takıldığında motorun sürüş özelliği, eski kasalardan daha kötü olsaydı, bahsettiğiniz doğru olabilirdi. Ama 42 t takılan yeni kaslar tıpkı eski kasalar gibi olduğundan ve herhangi bir olumsuzluk gözlemlemediğimden dolayı bu fikre katılamıyıcam. Ayrıca 42 t takıpta memnun olmayan yok. Ama özellikle eski kasayı bilerek yeni kasayı kullanan veya az buçuk gözlem yapmasını bilen kullanıcılar tarafından 43 t den çok şikayet var. Buda size mutlaka bi yol gösterecektir.
-
13 Nisan 2012, 13:30
#26971
jackal_64 adlı üyeden alıntı
Merhaba bende biraz sonra ilk 1000 bakıma gidicem benim viteslerde sert bakalım nasıl olacak...
çok fark ediyor motorun çekişi de değişmiş geldi bana
yorumlarını bekliyorum
-
13 Nisan 2012, 13:41
#26972
jackal_64 adlı üyeden alıntı
Merhaba bende biraz sonra ilk 1000 bakıma gidicem benim viteslerde sert bakalım nasıl olacak...
Fabrikasyon yağı 10-40, ama servis 1000 bakımında 10-50 veya 15-50 yağ koyarsa vites geçişleri zaten yumuşar. Rahatlar. Ki tekrar 10-40 yağ koymuş olsa bile yeni özellikle yağ da vites geçişlerini 15-50 de hissedilen gibi olmasa da rahatlatıyor. İzmir' de bence kesinlikle 15-50 konulmalı. Ben tam 1 hafta önce Kocaeli ikliminde, yani İzmir gibi sıcak dahi değil, 15-50 koydum. Vitesler çok harika ve motor nisbeten 10-40 yağdan daha sessiz çalışabiliyor. Bakımda özellikle belirt ve 15w-50 yağ koydur motora.
-
13 Nisan 2012, 15:48
#26973
Arkadaşlar bir konuda sizlerin fikrinizi almak istiyorum.Uzun süredir 250 cc ye çıkma fikri son 1 ayda tavan yaptı ,yeni modellerinde piyasaya cıkması hatta yeni markalarında gelecek olması (Suzuki inazuma gibi) bunda etkili oldu.Şu an piyasada hali hazırda CBR 250,HYSOUNG 250,KAWASAKİ NİNJA VAR.Şimdi bunların yanısıra SYM WOLF u getirdi bide dedigim gibi SUZUKİ İNAZUMA yı getirecek şu an sitesine koymuş benim asıl favorimde bu zaten.Kendimi naked tarzına daha yakın görüyorum SUZUKİ inazuma da SYM de tam bir naked şekil itibariyle,ama CBR 250 de ilgimi cekmiyor degil.Bide eskilerden YBR 250 var oda 2008 e kadar cıktı hatta bir tane buldum 12 bn km de 6.500 tl bir yandan da bi kafam onu al diyor anlayacagınız kafam bayagı karışık , bu konudaki fikirleriniz nedir veya sizdende cc yükseltmek isteyn yokmu
-
13 Nisan 2012, 16:33
#26974
Ben de CC yükseltmeye çalışıyorum bu aralar, Ama Enduro veya Naked 500 - 650 cc düşünüyorum.
Dün ilk defa CBR250'ye bindim, gerçekten çok şık motosiklet Sport alacak olsam direk onu alırdım, ama oturma şeklinden dolayı Kawasaki ER-5 veya Transalp tarzı bir şey düşünüyorum.
Hayat, arkadaşının motorsikletinin kaç model olduğunu sorarken "how old is she" demektir...
-
13 Nisan 2012, 16:40
#26975
ottomanlast adlı üyeden alıntı
Ben de CC yükseltmeye çalışıyorum bu aralar, Ama Enduro veya Naked 500 - 650 cc düşünüyorum.
Dün ilk defa CBR250'ye bindim, gerçekten çok şık motosiklet
Sport alacak olsam direk onu alırdım, ama oturma şeklinden dolayı Kawasaki ER-5 veya Transalp tarzı bir şey düşünüyorum.
Evet yakışıklı güzel makine CBR 250 , ama bende nakedden yanayım.İlk etapta 500-600 cc ye gecemem şu an ekonomik durum ona musait olmaz.Ama 600 cc nakedde fz6 98 beygir yamaha gercekten güzel
-
13 Nisan 2012, 17:00
#26976
mkaptan adlı üyeden alıntı
çok fark ediyor motorun çekişi de değişmiş geldi bana
yorumlarını bekliyorum
Az önce geldim servisten. Yağ değişti genel bakım yapıldı frenler zincir v.b ne gibi bi değişiklik oldumu dersen. Bana fazla bi değişiklik yok gibi geldi sadece arka fren biraz daha sıkı oda ayarindan dolayı herhalde servis rodaji güzel yapmışsın dedi ben zaten memnunum ama 1.vitesten 2.vitese geçerken şak diye bi ses geliyor yüksek viteslerde anormal bir durum yok. Onuda sordum 1 ve 2. Vites aralığı biraz uzun olmak zorunda dedi büyütülecek bişey değil bence yani hayatımdan memnunum. saygılar.
-
13 Nisan 2012, 17:05
#26977
jackal_64 adlı üyeden alıntı
Az önce geldim servisten. Yağ değişti genel bakım yapıldı frenler zincir v.b ne gibi bi değişiklik oldumu dersen. Bana fazla bi değişiklik yok gibi geldi sadece arka fren biraz daha sıkı oda ayarindan dolayı herhalde servis rodaji güzel yapmışsın dedi ben zaten memnunum ama 1.vitesten 2.vitese geçerken şak diye bi ses geliyor yüksek viteslerde anormal bir durum yok. Onuda sordum 1 ve 2. Vites aralığı biraz uzun olmak zorunda dedi büyütülecek bişey değil bence yani hayatımdan memnunum.
saygılar.
Kullandığım bütün CBF150'lerde 1-2 geçişi biraz sertti, bence de normal bir durum Güle güle kullan
Hayat, arkadaşının motorsikletinin kaç model olduğunu sorarken "how old is she" demektir...
-
13 Nisan 2012, 19:03
#26978
tork ve beygir motorda olmaz, aktarmalar ve motorla sistem olarak toplanıp en sonunda ölçülür. aynı motorun arka dişliyi değiştirdin mi o teknik tablodaki tork değeri değişiverir.
sen diyorsan ki fark yok, demek ki emisyon oynamaları güçten falan düşürmemiş. en iyi ikisini kullanan bilir.
ama arkadaşın dediği gibi düşürmüş olsaydı, aynı değerleri tutturmak için dişli büyütmek mantıklı olurdu.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
13 Nisan 2012, 22:55
#26979
ethemm76 adlı üyeden alıntı
O boruların biri galiba motor havalandırmısı mı ne öyle bişey, şeffaf olan,zamanla içi dolarsa tapasını açıp boşaltın falan diyor sanırım klavuz. Biri, mesela benzin deposu taşarsa benzin alırken falan yandaki çukur kısma, orada bi delik var, o delik aşağıya çıkan hortumlardan birine bağlı. Oradan bi wd 40, sprey yağ mazot vb bişeyler dökersen aşağıdaki deliklerin birinden aktığını görüyorsun. Motor yağmurda falan kaldıysa veya yağmurda sürüş yaptıysan o bahsettiğim taşma kanalına su sızması söz konusu olmuş olabilir. Böyle olduysa aşağıdan akan sıvı o sudur.
Oringli zincir x ring e göre daha dirençlidir. Kullanım ömrü daha uzundur, kolay kolay esnemez. Yağlama ve temizlik aralıkları daha uzundur. x-ring zincirde bulunmayan baklaların aralarında bulunan jonta benzeri malzeme nin etkisiyle sürüşte normal zincire nazaran biraz daha sessiz, uzun süre yağlama yapılmazsa, yağsız veya az yağ ile kullanıma daha dirençli. Performansta olumlu veya olumsuz bir fark yok. Ömrü bitmeyen zincir dişlileri de koruyor otomatikman, dişleri uzayıp esneme yapmayan zincir baklaları dişlileride eskitmiyor. Kaliteli bi oringli zincirle dişli ve zincir grubu, bakım temizlik ve yağlanmasına itina gösterilirse 40-50 binleri rahatlıkla görebilecektir. Ama orjinal zincir kullanmadığım için bilemiyorum ama kullanıma göre tahminimce 20-30 bin km arası dişllilerle birlikte değişmesi gerekecektir. Fiyatları sanırım 50-70 tl aralığında olmalı o-ringlli zincirlerin.
teşekkürler ethem abi çok açıklayıcı oldu benim için ama ben şuan taktıramam eğer duroları 70-80 civarı satabilirsem üstünü tamamlayıp michelin oalcağım ilk işim o =)
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:23 ----------
islambey adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bir konuda sizlerin fikrinizi almak istiyorum.Uzun süredir 250 cc ye çıkma fikri son 1 ayda tavan yaptı ,yeni modellerinde piyasaya cıkması hatta yeni markalarında gelecek olması (Suzuki inazuma gibi) bunda etkili oldu.Şu an piyasada hali hazırda CBR 250,HYSOUNG 250,KAWASAKİ NİNJA VAR.Şimdi bunların yanısıra SYM WOLF u getirdi bide dedigim gibi SUZUKİ İNAZUMA yı getirecek şu an sitesine koymuş benim asıl favorimde bu zaten.Kendimi naked tarzına daha yakın görüyorum SUZUKİ inazuma da SYM de tam bir naked şekil itibariyle,ama CBR 250 de ilgimi cekmiyor degil.Bide eskilerden YBR 250 var oda 2008 e kadar cıktı hatta bir tane buldum 12 bn km de 6.500 tl bir yandan da bi kafam onu al diyor anlayacagınız kafam bayagı karışık , bu konudaki fikirleriniz nedir veya sizdende cc yükseltmek isteyn yokmu
şöyle bi söylemde bulunayım
cbr 250 ye çok uzun binmedim ama 5 km kadar gittim fena değil ama tatmin ediciliği görsel ama sahibine bence alınca çok hevesini kıracaklar 2-3 tanıdıkta vardı 250 lik makina filan diye aldılar şuan 1inde kaldı oda satacaktı sattımı bilmiyorum ik görüşü şu oluyor dışardaki insanların waww çok şekil diyor ama lastiklere filan bakıolar sağına soluna bakıolar sadece şekil diyolar :p ve bu çok moral bozucu ki hyolarla kafa kafaya bile gidemeyen bi makine benm sna tercihim şudur suzukiyi bilmiyorum ama gt250r ile şile yaptım 2 kere şahane makina ancak şöyle bişi var çin malı işte o benm bahsettiğim arkadaşımın motoru çok servis yolu gördü o yüzden şöyle yap önce sen sağlam bişimi istiyorum ne istiyorum diye karar ver hani honda suzuki kawasaki mi yoksa hyosung sym bi tanede ben ekliyeyi bumoto calibre 250 hyolarla aynı makine tek fark hyo çift silindir bumoto tek silindir ama inan kalite aynı hatta bu moto benm gözmde biraz daha sağlam ama pek bilinen bi marka değil genelde 3 tekerleri tutuluyor ve hyodan 1-2 binlira daha ucuz ;)
-
13 Nisan 2012, 22:58
#26980
arkadaş cbr250 konusunda haklısın honda beni son yıllarda ters köşeye yatırdı
en sonda cb 125 getirerek gözümde bitirdi:/
cbr250 alsam ben ki almam onun cbr yazılarını ilk iş söker vfr250 yapardım
vfr ın kopyasını yapıp ne diye cbr yaptınız
cbr1000rr ne diye 900 rr çevirdin
sene oldu 2012 gidip nc midir şekli şemali olmayan motor serisi yaptın ahhh ahhhh:S bidaha motor alıcakken kawasaki ,suzuki , yamaha alıcam
benim çok büyük honda sempatim vardı birzamanlar
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)
Bu Konudaki Etiketler