Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #25041
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu problemle ilk 2009 model motorumda karşılaşmıştım ve foruma geçmiş tarihlerde yazmıştım. Benzin musluğunu kapatıp 30 km yola gittim. Motor durmamıştı. Sonra garantiden musluk değişmişti. Şimdiki motorumda sorun yok. Asıl önemli olan şu: Benzini off konumunda kesmeyen musluk yedek depoyuda kapamıyordur. Yani yedek deponda her zaman devrede. Motorun stop eder. Sen yedek depoya geçerek devam edebileceğini sanırsın ama aslında benzinin bitmiştir. Yolda kalırsın. Tüm cbf alan arkadaşlar sıfır veya ikinci el fark etmez. Benzin musluklarını mutlaka kontrol etsinler.
    Ethem hatırladım şimdi bi sende olmuştu bu problem bide (vasco)nicli erhan arkadaşımızda olmuştu bence bir çoğundada vardır... şimdi benim ilk işim sabahtan servise gidip garantiye başvurmak olacak...hondanın bu konuda önemli bir güvenlik zaafı var, motor 2 haftadır garajda yatsın bizde musluk kapalı diye güvenelim biyerler havaya uçsa kimsenin umrunda olmayacak olaya bakın rezalet bi durum bu...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #25042
    syn022 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2011
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Yok sattım Cbf'yi Maxi arıyorum.
    Alıntı aykan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ethem hatırladım şimdi bi sende olmuştu bu problem bide (vasco)nicli erhan arkadaşımızda olmuştu bence bir çoğundada vardır... şimdi benim ilk işim sabahtan servise gidip garantiye başvurmak olacak...hondanın bu konuda önemli bir güvenlik zaafı var, motor 2 haftadır garajda yatsın bizde musluk kapalı diye güvenelim biyerler havaya uçsa kimsenin umrunda olmayacak olaya bakın rezalet bi durum bu...
    Benim hep açıkta. Ama musluk çalışıyor ilk aldığımda denemiştim. Kitapçıktan bakarak. Açık kalmasının zararı olur mu? Kapının önünde duruyor motor üstü örtülü vaziyette. 4 gündür binmiyorum.
    ~ - 2012 Skoda Octavia TDI DSG - 2011 Palio Sole 1.4 Premio ~

  3. #25043
    farcob - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    maltepe istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150
    Alıntı ixeywent adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim bi cbf yi test etme şansım olmuş tu bana hiç öyle gelmedi yani motorun seriliği bakımından diyorum seriliği düşer. benim tvs ön dişli orjinal 13 dür ben 14 yaptım 5. vitesi kaybettim resmen. arka dişli ile oynayın o ön kadar etkiş etmiyor ama önü bi dişli büyütüp bi rampaya vurursanız o zaman görürsünüz tork kaybını.
    ön dişliyi bir diş büyütmek arka dişliyi 3diş küçültmeye denk gelir.
    ön dişliyi büyütmek çok fazla yer olmadığı için mantıklı değil.arkayı
    2 diş küçültmek daha iyi.yalova gezisinde artçımla beraber bir rampaya
    vurduk dedim ben burdan nasıl çıkacam.hem rampa hem u viraj..
    1. vitesle girdim fazla geldi,2 ye attım az geldi..orjinal honda 40 t bulsam hemen değiştiririm
    cbf 150 nin torku yüksek,bunu kaldırır.5. viteste dibo gaz yapamıyorsun bağırıyor 6. vites istiyor
    ayna titreşmeye başlıyor

  4. #25044
    Calavera - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2010
    Şehir
    Tekirdağ/Çorlu
    Motosikleti
    Suzuki DL 1000
    Alıntı aykan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bugün bişiy farkettim motorun yakıt musluğu kapalı konuma geldiğindede yakıt akışına devam ediyor 15 dakka bekledim motorun stop etmesi için ancak stop etmedi bu sorundan geçen yıllardada bikaç arkadaş bahsetmişti eski kasada hangi sorun yaşandıysa yeni kasadada devam ediyor sanırım sinir bozucu bişiy normalde motoru haftada 1 kullanıyorum yakıt akışı off konumuna gelincede devam ediyor sizde böyle bişiyle karşılaşan oldumu??
    Ben kapalı konumda çalıştırdığımda stop ediyor.2011 Cbf var bende.Hatta bir keresinde kapalı halde çalıştırıp yola çıkmaya kalktım (unutkanlık işte), Allahtan garaj kapısından çıkar çıkmaz stop etti ve benimde fark etmemi sağladı.Benzin musluğu kapalı halde birkaç dakikadan fazla çalışmaması gerekir.O bir kaç dakikada da hortumda kalan benzini çeker.
    Motorunu en kısa zamanda servise götür ve şikayetini bildir dostum.

  5. #25045
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı farcob adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ön dişliyi bir diş büyütmek arka dişliyi 3diş küçültmeye denk gelir.
    ön dişliyi büyütmek çok fazla yer olmadığı için mantıklı değil.arkayı
    2 diş küçültmek daha iyi.yalova gezisinde artçımla beraber bir rampaya
    vurduk dedim ben burdan nasıl çıkacam.hem rampa hem u viraj..
    1. vitesle girdim fazla geldi,2 ye attım az geldi..orjinal honda 40 t bulsam hemen değiştiririm
    cbf 150 nin torku yüksek,bunu kaldırır.5. viteste dibo gaz yapamıyorsun bağırıyor 6. vites istiyor
    ayna titreşmeye başlıyor
    http://www.rialli.com/urunler/362_ho...i-40t-cbf-150/

    Bunu aldık, kullandık, malzeme kalitesi güzel. Banada arka 41 t dişli lazım, bilen duyan varsa yazarsa sevinirim. 2009 modelde kullanmıştım ve memnun kalmıştım. Şimdi bu motorumada takmak istiyorum. Ama bulamıyorum. 38-40-42 var 41 yok.
    CANTR06HONDA bunu beğendi.

  6. #25046
    ixeywent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2008
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    TVS Apache (Kırmızı.08) (SATTI)
    Alıntı farcob adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ön dişliyi bir diş büyütmek arka dişliyi 3diş küçültmeye denk gelir.
    ön dişliyi büyütmek çok fazla yer olmadığı için mantıklı değil.arkayı
    2 diş küçültmek daha iyi.yalova gezisinde artçımla beraber bir rampaya
    vurduk dedim ben burdan nasıl çıkacam.hem rampa hem u viraj..
    1. vitesle girdim fazla geldi,2 ye attım az geldi..orjinal honda 40 t bulsam hemen değiştiririm
    cbf 150 nin torku yüksek,bunu kaldırır.5. viteste dibo gaz yapamıyorsun bağırıyor 6. vites istiyor
    ayna titreşmeye başlıyor
    en azından arka dişli ile oynayın o zaman. ön tat vermiyor çünkü.
    Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin

  7. #25047
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    7 ay musluk açık yattı hiçbirşey olmadı
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.

  8. #25048
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    Alıntı syn022 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim hep açıkta. Ama musluk çalışıyor ilk aldığımda denemiştim. Kitapçıktan bakarak. Açık kalmasının zararı olur mu? Kapının önünde duruyor motor üstü örtülü vaziyette. 4 gündür binmiyorum.
    Açık kalmasının şöyle bir zararı olur eğer motosiklet kapalı bir alandaysa güvenlik önlemi olarak illaki kapalı konumda olması gerek, zira geçenlerde servise bir spacy 110 geldi bütün kablo ve hortumlarını fare kemirmiş görünce inanamadım motor kapalı alanda depodaki yakıt boşalmış Allahtan herhangibir elektrik tesisatı vs yere denk gelmemiş düşünsenize akla gelmeyecek bir olay..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:38 ----------

    Alıntı Calavera adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben kapalı konumda çalıştırdığımda stop ediyor.2011 Cbf var bende.Hatta bir keresinde kapalı halde çalıştırıp yola çıkmaya kalktım (unutkanlık işte), Allahtan garaj kapısından çıkar çıkmaz stop etti ve benimde fark etmemi sağladı.Benzin musluğu kapalı halde birkaç dakikadan fazla çalışmaması gerekir.O bir kaç dakikada da hortumda kalan benzini çeker.
    Motorunu en kısa zamanda servise götür ve şikayetini bildir dostum.
    Bugün götürdüm dostum garanti işlemi uygulanacak, perşembe gel dediler ancak cumartesi gidicem galiba depo sökülecek hazır gitmişken 2580 km ama 3000 bakımınıda yaptırıcam yani hepsi bi arada olsun...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:40 ----------

    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    7 ay musluk açık yattı hiçbirşey olmadı
    Motor dış mekanda kalıyorsa pek bir önemi yok, ancak garaj vs kapalı alanlarda mutlaka musluğun kapalı kalması gerek..

  9. #25049
    evocamd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ekim 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBF 150 KIRMIZI (2011)
    Alıntı crux2006 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Daha duuuurr su ısıtıcılarımız da gelecekKahve keyfi yapıcaz daha
    @ crux2006 ısıtmalı elcik taktırdım pazar gunu artık ellerim sıcacık ;)
    sanırım benim CBF Artık FULL + FULL + FULL oldu )
    4 Teker Bedenimi 2 Teker Ruhumu Taşır.

  10. #25050

    Üyelik
    07 Eylül 2011
    Şehir
    Mersin-Tarsus
    Motosikleti
    Honda CBF 150 - 2011
    2010 ve öncesi

    42,15 dişli - 2,80
    40,15 dişli - 2,66
    42,16 dişli - 2,62


    2011

    43/15 dişli - 2,86
    40/15 dişli - 2,66
    43/16 dişli - 2,68


    2010 ve öncesinde ön dişliyi bir büyütmek motoru daha çok yoruyor.

    2011 lerde 41T dişli olmadığından (ben öyle biliyorum) arka dişliye 40T takmak ön dişliyi 1 büyütmekten daha çok yoruyor.

  11. #25051
    .Mhmt. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul Büyükçekmece
    Motosikleti
    Yamaha MT25
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.rialli.com/urunler/362_ho...i-40t-cbf-150/

    Bunu aldık, kullandık, malzeme kalitesi güzel. Banada arka 41 t dişli lazım, bilen duyan varsa yazarsa sevinirim. 2009 modelde kullanmıştım ve memnun kalmıştım. Şimdi bu motorumada takmak istiyorum. Ama bulamıyorum. 38-40-42 var 41 yok.
    Bende 41 T takmayı düşünüyorum. Bulursanız bana da haber verebilir misiniz? Bir de cidden yakıt ekonomisine katkısı var mı? Ben hız için değil ekonomi için istiyorum ve motoru yormamak için. Malum 43t dişli ile 100le giderken bile en üst devirlerde geziyor Cbf. Çekişinde , son süratinde ne gibi bir artış oldu. Düz yolda yapabildiği maksimum sürati ve seyir sürati neydi? Benim istedğim 100 le daha düşük devirlerde sabit uzun yolda gidebiliyim hem az yaksın hemde yolda sıkılmayayım. Biraz fazla uzattım lafı kusura bakmayın.
    Mesela bu olur mu? http://www.rialli.com/ara/9229__arka-disli-41t-ybr/
    CANTR06HONDA bunu beğendi.
    Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu

  12. #25052
    syn022 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2011
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Yok sattım Cbf'yi Maxi arıyorum.
    Alıntı aykan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Açık kalmasının şöyle bir zararı olur eğer motosiklet kapalı bir alandaysa güvenlik önlemi olarak illaki kapalı konumda olması gerek, zira geçenlerde servise bir spacy 110 geldi bütün kablo ve hortumlarını fare kemirmiş görünce inanamadım motor kapalı alanda depodaki yakıt boşalmış Allahtan herhangibir elektrik tesisatı vs yere denk gelmemiş düşünsenize akla gelmeyecek bir olay..
    Aman allah korusun. Bende 15-20 gün içerisinde kaldırıcam depoya. Kapatayım o zaman şimdilik kapının önünde örtülü vaziyette yatıyor 4 gündür hava epey soğuk binemedim. Yarın iyi gösteriyor binicem inşallah.
    ~ - 2012 Skoda Octavia TDI DSG - 2011 Palio Sole 1.4 Premio ~

  13. #25053
    selçuk sezer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2008
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Sym hd2
    Alıntı .Mhmt. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende 41 T takmayı düşünüyorum. Bulursanız bana da haber verebilir misiniz? Bir de cidden yakıt ekonomisine katkısı var mı? Ben hız için değil ekonomi için istiyorum ve motoru yormamak için. Malum 43t dişli ile 100le giderken bile en üst devirlerde geziyor Cbf. Çekişinde , son süratinde ne gibi bir artış oldu. Düz yolda yapabildiği maksimum sürati ve seyir sürati neydi? Benim istedğim 100 le daha düşük devirlerde sabit uzun yolda gidebiliyim hem az yaksın hemde yolda sıkılmayayım. Biraz fazla uzattım lafı kusura bakmayın.
    Mesela bu olur mu? http://www.rialli.com/ara/9229__arka-disli-41t-ybr/
    yok bu dişli olmaz
    Sıdkın hakikatı seni yalandan başka bir şeyin kurtaramayacağı bir yerde gerçeği söylemendir"Cüneyd i Bağdadi"

  14. #25054

    Üyelik
    29 Kasım 2011
    arkadaş hepinize selamlar bana bizim motorun arka lastiği lazım yani duro 90 90 18 elinde olan bana satabilecek olanınız varsa rica ediyorum

  15. #25055
    TheNightHawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    Benzin eksilmedi mi Jr. Geçen sene ben açık bırakmıştım sanki karbüratördeki benzin uçuyor gibi geldi. Şimdi musluğu kapatıyorum, açmadan tekrar çalıştırmayı deniyorum 1 hafta sonra, karbüratördeki kalan benzin uçuyor. Malum benzin pahalı, ben de stop edene kadar musluk kapalı çalıştırıyorum. Garajda öyle yatıyor şimdi.

  16. #25056
    Rebornx4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2009
    Şehir
    İstanbul-Altunizade
    Motosikleti
    CF Moto 150nk
    Alıntı mstf_gnc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum km nin önemi yok arkaya 40 lık takarsın normalde 100km/h - 9000 devir giden motor 100km/h - 8300 e düşer bu da titreşimde azalma olur istoç köprü tem yolunda 135 i gördüm motorla 120km/h hızda 9200 gösteriyor..
    şuan 10200 de motoru ilk aldığımda 2000 km de bir kere subap ayarı yaptırtmıştım şaun hiç bi sorun yok günde 100 km yol gidiyorum sadece her gün..
    100km/h 9000 devir mi???? Benim 2012 cbf 100km/h da 7500 d/d çeviriyor.

    80km/h da tam olarak 6000 d/d

    70km/h da ise 5400 d/d...

    100km/h ile 9000 devir nasıl çevirttin bu motora çok merak ediyorum.
    CANTR06HONDA bunu beğendi.

  17. #25057
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı TheNightHawk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benzin eksilmedi mi Jr. Geçen sene ben açık bırakmıştım sanki karbüratördeki benzin uçuyor gibi geldi. Şimdi musluğu kapatıyorum, açmadan tekrar çalıştırmayı deniyorum 1 hafta sonra, karbüratördeki kalan benzin uçuyor. Malum benzin pahalı, ben de stop edene kadar musluk kapalı çalıştırıyorum. Garajda öyle yatıyor şimdi.
    Motor uzun süre yatacaksa çok doğru bi teknik bence.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:07 ----------

    Alıntı Rebornx4 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    100km/h 9000 devir mi???? Benim 2012 cbf 100km/h da 7500 d/d çeviriyor.

    80km/h da tam olarak 6000 d/d

    70km/h da ise 5400 d/d...

    100km/h ile 9000 devir nasıl çevirttin bu motora çok merak ediyorum.
    Ben 2011 motoruma 43 ü söküp 42 diş taktım. Şimdi 6-6200 devir aralığında 80 yapıyor. 43 diş ile 6400-6500 seviyelerinde idi.Bir diş bile olsa bu seviyede rahatlatıyor motoru. Tabi bu hızve devir değerleri arka ve ön lastiğimizin dişlerine görede ufak ta olsa fark eder. Arka tekere aynı marka kabak lastiği söküp, dişli yeni lastiği taktığınızda devir 0.2-0.3 gibi değişecektir. Bunuda göz arda etmemek lazım. Aynı şey ön lastik için de geçerli elbette.

  18. #25058
    evocamd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ekim 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBF 150 KIRMIZI (2011)
    Ben orjinal dişli ile 2011 model 8000 devirde 100 km yapıyorum ama hala arka dişliye ne taksam diya kararsızım herkesın görüşü izlenimi farklı kafam karıştı..
    4 Teker Bedenimi 2 Teker Ruhumu Taşır.

  19. #25059
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı evocamd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben orjinal dişli ile 2011 model 8000 devirde 100 km yapıyorum ama hala arka dişliye ne taksam diya kararsızım herkesın görüşü izlenimi farklı kafam karıştı..
    Arkaya aslında en mantıklı 42 te takmak, çünki şu anda sende de 43 t var. Orjinaline en yakın dişli değişikliği bu. 42 t zaten 2010 ve öncesinin orjinal arka dişlisi. Memnun kalırsın. Motorun gerçekten rahatladığını hissedersin. Eski motorumda 40 t denemiştim. Fakat yolculu uzun ve dik yokuş viraj vb dağ bayır gezilerinde sıkıntı olmuştu. 43 ten 42 yaparsan böyle bişey yaşamazsın. Bende 42 yaptım ve çok çok memnunum. Hatta dişliyi aldığım yer ve aldığım dişlide bu: Malzeme kalitesi güzel. İşletme Hatay da olduğunda kargosu İstanbul-Kocaeli çevresine 2 günde geliyor.

    http://www.rialli.com/urunler/362_ho...i-41t-cbf-150/

    4-5 tl gibide kargosu tutuyor. Bi mahalle arası mondial kanuni servisleri dahi bu işi 5 e 10 a yapar. Sana en fazla 30-35 tl ye gelir.

  20. #25060
    farcob - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    maltepe istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.rialli.com/urunler/362_ho...i-40t-cbf-150/

    Bunu aldık, kullandık, malzeme kalitesi güzel. Banada arka 41 t dişli lazım, bilen duyan varsa yazarsa sevinirim. 2009 modelde kullanmıştım ve memnun kalmıştım. Şimdi bu motorumada takmak istiyorum. Ama bulamıyorum. 38-40-42 var 41 yok.
    40 t taktır neden 41 t?
    CANTR06HONDA bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 36 kullanıcı var. (0 üye ve 36 misafir)

Bu Konudaki Etiketler