Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #13721

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı ermanay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba,cbf'ine şu 55W olan beyaz ampullerden takan var mı xenon işine bulaşmadan beyaz ampul alsam motosikletimin elektrik tesisatı bunları kaldırabilir mi ? Orjinali 35 W olması lazım.
    Evet orijinal ampulümüz 35W ve S2 tip yuva kullanıyor.

    35W olupta S2 girişe sahip kaliteli ışık sağlayan ampuller işimizi görecektir. Fakat piyasada "beyaz ampul" diye satılan ucuz mallar kaliteli değil.

    Ben taktım 2 hafta bile olmadan bizim cbf'nin dalgalı akımına dayanamadı ve patladı. Orijinal ampule göre çok abartı bir farkı yok biraz daha iyi sayılabilir ama.

    Kullandığım ve 2 haftabile dayanmayan dandik ampul :
    http://www.rialli.com/urunler/motors...n-mavi-ms1575/
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #13722
    ellvis_78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2009
    Şehir
    sivas
    Motosikleti
    honda cbf 150
    manavgatgezisi yarineydi ama içimdeki kurt akılllı durmadı ve bu gun gıttı







    gezi mesfesı 170 km cevreyolu ve sehır içi yoplamda

    yakıt testımın genel sonucuda ortalama 6o km/s hızda km ye 0,91 kuruş
    ortalama 75km/s hızda km ye 1o kuruş
    ortalama 90 _105 km/s km ye 12,3 kurus yakarken sehır içi akresif kullanımlarda va soguk havalada 14 kuruşa kadar yukselebilmekte
    tekeriniz her daim dönsün arkadaşlar

  3. #13723

    Üyelik
    10 Ekim 2008
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Fazer
    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet orijinal ampulümüz 35W ve S2 tip yuva kullanıyor.

    35W olupta S2 girişe sahip kaliteli ışık sağlayan ampuller işimizi görecektir. Fakat piyasada "beyaz ampul" diye satılan ucuz mallar kaliteli değil.

    Ben taktım 2 hafta bile olmadan bizim cbf'nin dalgalı akımına dayanamadı ve patladı. Orijinal ampule göre çok abartı bir farkı yok biraz daha iyi sayılabilir ama.

    Kullandığım ve 2 haftabile dayanmayan dandik ampul :
    http://www.rialli.com/urunler/motors...n-mavi-ms1575/
    Onları biliyorum ben almışken kaliteli bişeyler düşünüyorum philips-mtec.. vs. ancak onlarda 55W acaba bizim elektirik tesisatını nasıl etkiler..?

  4. #13724

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı ermanay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Onları biliyorum ben almışken kaliteli bişeyler düşünüyorum philips-mtec.. vs. ancak onlarda 55W acaba bizim elektirik tesisatını nasıl etkiler..?
    Far direk aküden beslenmediği için kısa sürede alternatörü bozacaktır. Daha önce bu şekilde kullanan bir arkadaş olmuştu sanıırm İlhan'dı. Aküsünü bitirmişti.

    35W üstü herhalükarda zarar, kullanılmamalı.


    @ellvis_78
    Hocam emeğine sağlık güzel gezmişsin.
    Yalnız şu yakıt verilerinin standardı olan "x litre / 100km" olarak verirsen daha sağlıklı olacaktır. Misal "100 km.de 2,6lt." gibi

    Bildiğin gibi benzin fiyatları sürekli değiştiği için 90-100 kuruş gibi değerler bölgelere göre değişken olabiliyor.
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  5. #13725
    ellvis_78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2009
    Şehir
    sivas
    Motosikleti
    honda cbf 150
    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Far direk aküden beslenmediği için kısa sürede alternatörü bozacaktır. Daha önce bu şekilde kullanan bir arkadaş olmuştu sanıırm İlhan'dı. Aküsünü bitirmişti.

    35W üstü herhalükarda zarar, kullanılmamalı.


    @ellvis_78
    Hocam emeğine sağlık güzel gezmişsin.
    Yalnız şu yakıt verilerinin standardı olan "x litre / 100km" olarak verirsen daha sağlıklı olacaktır. Misal "100 km.de 2,6lt." gibi

    Bildiğin gibi benzin fiyatları sürekli değiştiği için 90-100 kuruş gibi değerler bölgelere göre değişken olabiliyor.




    sehır içi akresif kullanım:
    10.700lt ;39 tl ödendi 289km katedil km ye 13.4 kuruş yakıldı 100km de 3,25lt

    uzun yol ortalama 9o-11okm hız
    30.600lt ; 115tl ödendi 910 km katedil km ye 12,6 kuruş yakıldı 1ookm ye 3lt

    sehır içi ve cevre yolu 50-60km hız
    9,190lt; 35 tl ödendi 286 km katedil km ye 0,91 kuruş yakıldı 100km ye 2,38lt

    sehir içi ve cevre yolu 70-80 km hız
    4,46lt ; 17 tl ödendi 170 km kateldi km ye 1o kurus yakıldı 100km ye 2.62lt tuketm
    kaan__es bunu beğendi.

  6. #13726
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Mart 2010
    Motosikleti
    Honda Cbf 150
    Alıntı ultima55 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tekrardan merhaba hepinize,

    Haftaya kısmetse motosikleti alacağım. Fakat aklıma takılan birşey var. Daha önce hiç vitesli motosiklet kullanmışlığım yok, sadece 4-5 yıl önce komşunun scooterını kullanmıştım yani pek deneyimim yok. Motosikleti almaya gittiğim gün bayiye söylesem 5-10 dakika uygulamalı olarak anlatabilirler mi ? Yoksa komik duruma mı düşerim ?
    Arada kaldı sanırım mesaj

  7. #13727

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı ellvis_78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sehır içi akresif kullanım:
    10.700lt ;39 tl ödendi 289km katedil km ye 13.4 kuruş yakıldı 100km de 3,25lt

    uzun yol ortalama 9o-11okm hız
    30.600lt ; 115tl ödendi 910 km katedil km ye 12,6 kuruş yakıldı 1ookm ye 3lt

    sehır içi ve cevre yolu 50-60km hız
    9,190lt; 35 tl ödendi 286 km katedil km ye 0,91 kuruş yakıldı 100km ye 2,38lt

    sehir içi ve cevre yolu 70-80 km hız
    4,46lt ; 17 tl ödendi 170 km kateldi km ye 1o kurus yakıldı 100km ye 2.62lt tuketm
    Böyle çok daha güzel oldu. Teşekkürler
    2,38 çok iyi bir değer.

    Alıntı ultima55 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arada kaldı sanırım mesaj
    Hangi şehirdesin? Hangi bayiden alacaksın?
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  8. #13728
    ellvis_78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2009
    Şehir
    sivas
    Motosikleti
    honda cbf 150
    Alıntı ultima55 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arada kaldı sanırım mesaj
    bilmiyorsan bır bilene sor demişler nesi ayıp olacak kardeşim herken dogustan ögrenmiyorya kafana takma bunları istersen elinde gotur
    ben hiç motor tecrübem yokken ilk gümü 25 km kullandım 1 ile kalkıp ikinsi vitese cıkıp durmak için bites dusurmeyi dene ( üzerınde degil tabiki orta sehbaya kaldır calıstır vites degişikliklerini uygula sonra teker üstune indir üzerine bin nasıl olsa scooeter kullanmıssın kısa zamanda alısırsın )
    benım ilk aldıgım gundekı halımı ben degıl herkes bılıyor (tanıyanlar ve eve gelırken yolda gorenler )

  9. #13729
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Mart 2010
    Motosikleti
    Honda Cbf 150
    ellvis_78 doğru diyorsunuz kafaya takmamak gerek Vites ile ilgili dediklerinizi uygulayacağım.

    @Aydoganx İzmirdeyim.

  10. #13730
    ellvis_78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2009
    Şehir
    sivas
    Motosikleti
    honda cbf 150
    [QUOTE=AydoganX;2052583]Böyle çok daha güzel oldu. Teşekkürler
    2,38 çok iyi bir değer.



    estagfurullah aydaganx ne demek hanı bılgı paylasım muhabbetle biseyler ögreniyoruz misal benım su an gorunurde exon far aksigim kaldı su anlık onuda kım bılır ne zaman halledıp gece lambasından kurtulacagız
    yalnız ben merceklı uygulamayı dusunuyorum bıraz tuzlu bıraz ugrasmak lazım onuda garentıye alırsam ilk fırsatta takacagım

  11. #13731

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı ultima55 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ellvis_78 doğru diyorsunuz kafaya takmamak gerek Vites ile ilgili dediklerinizi uygulayacağım.

    @Aydoganx İzmirdeyim.
    Ankaradaki bayide deneme amaçlı olan bir cbf150 vardı. Ben alırken onu kısa bir süre kullanmıştım. Ama eğitim tarzı bişey vermemişlerdi. Sadece bu gaz bu vites kolu ve bu debriyaj demişlerdi
    İzmirdeki durumu bilmiyorum açıkcası eğitim tarzında birşeyler göstermelerine de ihtimal vermiyorum ama yinede rica etmekte fayda var. Tatlı dil yılanı deliğinden çıkarırmış

    Elvisin bahsettiği gibi (eğer otomobilden debriyaj-gaz ilişkisine alışıksan) dikkatli bir şekilde yavaş yavaş boş yollarda kendin öğrenebilirsin. Ama en önemli olan şeyi sakın unutma. Full koruma (kask-mont-eldiven-dizlik yada pantolon) olmadan asla ama asla çalışmıyor olsa dahi motora oturma. Çünkü nasıl alışırsan öyle gider. Şimdiden hayırlı olsun
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  12. #13732
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Mart 2010
    Motosikleti
    Honda Cbf 150
    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ankaradaki bayide deneme amaçlı olan bir cbf150 vardı. Ben alırken onu kısa bir süre kullanmıştım. Ama eğitim tarzı bişey vermemişlerdi. Sadece bu gaz bu vites kolu ve bu debriyaj demişlerdi
    İzmirdeki durumu bilmiyorum açıkcası eğitim tarzında birşeyler göstermelerine de ihtimal vermiyorum ama yinede rica etmekte fayda var. Tatlı dil yılanı deliğinden çıkarırmış

    Elvisin bahsettiği gibi (eğer otomobilden debriyaj-gaz ilişkisine alışıksan) dikkatli bir şekilde yavaş yavaş boş yollarda kendin öğrenebilirsin. Ama en önemli olan şeyi sakın unutma. Full koruma (kask-mont-eldiven-dizlik yada pantolon) olmadan asla ama asla çalışmıyor olsa dahi motora oturma. Çünkü nasıl alışırsan öyle gider. Şimdiden hayırlı olsun
    İlginiz için teşekkür ederim. Arabadaki debriyaj gaz ilişkisini çok iyi biliyorum. Full korumaya da önem veriyorum

    Şimdi teorik olarak vitesli motosiklet kullanmayı biliyorum acaba doğru mu ?

    Sol elimizle debriyaja basarız, vitesi boşa atarız ve marşa basarız. Motosiklet çalıştıktan sonra vitesi 1 e alıp debriyajı yavaşça bırakırken gaz veririz. Daha sonrası aynı şekil. Ben böyle biliyorum hatam varsa düzeltirseniz sevinirim

    Ayrıca merak ettiğim iki şey daha var;

    1) Ayağımızın ucuyla aşağıya bastırınca vites artıyor mu azalıyor mu ve boş konumuna nasıl getiriyoruz?

    2) Arabada ilk kalkışta debriyajı mümkün olduğunca yavaş bırakıyoruz 2-3-4-5. viteslerde biraz daha sert bırakabiliyoruz. Acaba bu motosikletlerde de mi aynı şekildedir? Yoksa motosiklette 3-4-5. viteslerde direk bırakabilir miyiz?

    Bu soruları da yanıtlarsanız kendimi tam hazır hissedeceğim

  13. #13733

    Üyelik
    18 Şubat 2009
    Şehir
    Kamboçya
    Motosikleti
    transalp yavrusu
    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Far direk aküden beslenmediği için kısa sürede alternatörü bozacaktır. Daha önce bu şekilde kullanan bir arkadaş olmuştu sanıırm İlhan'dı. Aküsünü bitirmişti.

    35W üstü herhalükarda zarar, kullanılmamalı.


    @ellvis_78
    Hocam emeğine sağlık güzel gezmişsin.
    Yalnız şu yakıt verilerinin standardı olan "x litre / 100km" olarak verirsen daha sağlıklı olacaktır. Misal "100 km.de 2,6lt." gibi

    Bildiğin gibi benzin fiyatları sürekli değiştiği için 90-100 kuruş gibi değerler bölgelere göre değişken olabiliyor.
    dostum farın tasına orjinal ampul dışında bişey takma far tası dayanmıyo eğriyo benden söylemesi arkadaşların tecrübesi bunu söylüyo,

    bana gelince ben 2 tane 55wat sis farı taktım akü ondan bitti cbf i n gücünü taşıyamıyo, anca 1 taneyi kaldırır tecrübe konuşuyo
    İnsan olmak yetmez, yetmiyor zaten süpermen olmak lazım bazen..

  14. #13734
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Selamun aleykum beyler...bugün güzel bir gündü...Çınarcık olurda keyifli bir gün olmazmı...

    53.000 km oldu benim düldül...

    Erdi ben ve mücahid yardırdık...ama makaranında dibine vurduk...Erdi sağolsun motor sürüş stili ve Angaralı olması nedeniyle bizi çok güldürdü...

    Allah ikisindende hoşnut olsun...sağolsun varolsunlar...güzel gezi oldu...yaylaya yarı yolda geri döndük...Dipsiz göl denen yerde bayağı takıldık...yarın bir topik açarız...şimdilik bir kaç kare eklemek istedim...

    sonrai rotamız Uçmakdere olur...1 aydır paşaların peşindeydim hadi gelin diye...mıymıylandılar ama bugünkü gezi muhtemelen bu bekleyişe değdi...





    Feribotta..Teşvikiye Köyünde Çınarcık da çay manyağı olduk...

    1 yıl boyunca içtiğim toplam cigarayı bugün tüttürdüm(keyiften)

    Ve tabi ki köftenin ağa babasını yidik...1 kilo 32 taneyi löpledik hacılar...



    Köfte gören cbf 150 ci Mücahid...



    arkası yarına...asıl fotolar Mücahid Paşada...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  15. #13735

    Üyelik
    18 Şubat 2009
    Şehir
    Kamboçya
    Motosikleti
    transalp yavrusu
    yinemi çınarcık, sen başka yer bilmiyon anlaşılan metehan abi

    bu tarafa gelmeden bana haber verin iş durumunu da hesaba katayım bensiz gezmeyin sakın
    İnsan olmak yetmez, yetmiyor zaten süpermen olmak lazım bazen..

  16. #13736

    Üyelik
    20 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    cbf 150 siyah inci
    meto sen hasta değil miydin
    yoksa şifa bulmaya mı gittin oralara,
    valla az kişi ama öz olmuş geziniz.
    afiyet olsun.

  17. #13737
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı ilhan YAZICI adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yinemi çınarcık, sen başka yer bilmiyon anlaşılan metehan abi

    bu tarafa gelmeden bana haber verin iş durumunu da hesaba katayım bensiz gezmeyin sakın
    Hacı Çınarcığa gitme sebebim köftesi...benim mekan orada...ve oralar bildiğiniz deniz kenarı kasabası değil...asıl güzelliği arkasındaki dağları ve yaylaları meşhur...şelaleri vs...Oradan Armutluya ve Orhangazi üzerinden Gemliğe geçebiliyorsun...yani keyif noktası...Eserse İzniğe geçersin vs...her yol Paris hesabı...ve keşfedilmemiş çok bölgesi var...Mesela bazı yollar var orman içine giden giren çıkamıyor ...

    Kendimi apaçi motorcu bilirim...benden apaçisi çıktı...Erdi...

    bundan sonra namı Dip Gaz Erdi...yahu kalkıştan son goza adam paso dipliyor...nefes aldırmadı motora...yarın evlenirse var ya yine nefes aldırmaz...


    Hacım Uçmakdereye gelirizde senin haberin olmaz mı...Kumbağdan bi girdik mi Şarköyden çıkmayı planlıyorum...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:18 ----------

    Alıntı kontalba adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    meto sen hasta değil miydin
    yoksa şifa bulmaya mı gittin oralara,
    valla az kişi ama öz olmuş geziniz.
    afiyet olsun.
    Valla abi mevsimsel mi bilmiyorum birden kendimi iyi hissetmeye başladım...

    Bağcılardan gelen basınclı hava etkisini göstermiş olabilir...

    nefes aldık yani... eski ben oldum hacım ...eski sosyal hayattan keyif alan yaşamayı seven o eski ben...eskiden mutlu bir ben vardı bilin mi...

    Yarında kızımla bi İstinye Park yaparız oh mis...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  18. #13738

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    @metehan
    Süper gezmişsiniz. CBF150 üçlüsü olarak ekibi kurdunuz maşallah
    Mücahid baya acıkmış resimden anlaşılan

    Alıntı ultima55 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlginiz için teşekkür ederim. Arabadaki debriyaj gaz ilişkisini çok iyi biliyorum. Full korumaya da önem veriyorum

    Şimdi teorik olarak vitesli motosiklet kullanmayı biliyorum acaba doğru mu ?

    Sol elimizle debriyaja basarız, vitesi boşa atarız ve marşa basarız. Motosiklet çalıştıktan sonra vitesi 1 e alıp debriyajı yavaşça bırakırken gaz veririz. Daha sonrası aynı şekil. Ben böyle biliyorum hatam varsa düzeltirseniz sevinirim

    Ayrıca merak ettiğim iki şey daha var;

    1) Ayağımızın ucuyla aşağıya bastırınca vites artıyor mu azalıyor mu ve boş konumuna nasıl getiriyoruz?

    2) Arabada ilk kalkışta debriyajı mümkün olduğunca yavaş bırakıyoruz 2-3-4-5. viteslerde biraz daha sert bırakabiliyoruz. Acaba bu motosikletlerde de mi aynı şekildedir? Yoksa motosiklette 3-4-5. viteslerde direk bırakabilir miyiz?

    Bu soruları da yanıtlarsanız kendimi tam hazır hissedeceğim
    Aynen bahsettiğin gibi 1.viteste kalkışta biraz daha yavaş bırakman lazım debriyajı. 2-3-4-5 te birinci vitese nazaran daha sert bırakabilirsin sorun olmaz.

    Aşağıda CBF150 kullanım kılavuzundan ilgili sayfayı ekliyorum. Vites konumları resimdeki gibi.

    1.vites için sol ayağının ucuyla aşağıya bastırıyorsun.
    2-3-4-5 için ayağın ucuyla yukarı kaldırıyorsun.

    Boş 1 ve 2 arasında, hafif bir basınç uygulayınca boşa geçirebilirsin. Zaten vites göstergesi olması yeni başlayan kullanıcılar için birebir.

    1 gün içinde tamamen çözeceğine inanıyorum. Bahsettiğim gibi yeterki full korumayı eksik etme

    Kolay gelsin

    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  19. #13739
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Mart 2010
    Motosikleti
    Honda Cbf 150
    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @metehan
    Süper gezmişsiniz. CBF150 üçlüsü olarak ekibi kurdunuz maşallah
    Mücahid baya acıkmış resimden anlaşılan



    Aynen bahsettiğin gibi 1.viteste kalkışta biraz daha yavaş bırakman lazım debriyajı. 2-3-4-5 te birinci vitese nazaran daha sert bırakabilirsin sorun olmaz.

    Aşağıda CBF150 kullanım kılavuzundan ilgili sayfayı ekliyorum. Vites konumları resimdeki gibi.

    1.vites için sol ayağının ucuyla aşağıya bastırıyorsun.
    2-3-4-5 için ayağın ucuyla yukarı kaldırıyorsun.

    Boş 1 ve 2 arasında, hafif bir basınç uygulayınca boşa geçirebilirsin. Zaten vites göstergesi olması yeni başlayan kullanıcılar için birebir.

    1 gün içinde tamamen çözeceğine inanıyorum. Bahsettiğim gibi yeterki full korumayı eksik etme

    Kolay gelsin

    Çok yardımcı oldunuz, sayenizde kafamdaki soru işaretleri kayboldu. Çok teşekkür ederim.

  20. #13740
    siyahatmaca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul-Üsküdar
    Motosikleti
    SYM HD 200 EVO
    Selamlar. Dün 2008 model 8600 km.'de temiz bir cbf düştü. Extra olarak sadece küçük bir arka çantası ve koruma demiri var. Lastikleri orjinal lastikleri. En son 2900 bıraktı. Ne dersiniz sizce de uygun mu?
    Yollar size, sizler Allah'a emanet.....


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)

Bu Konudaki Etiketler