Hadi ismaile bir soru da ben sorayım K35 mi K46 mı sence, 46 çok mu büyük durur.
Hadi ismaile bir soru da ben sorayım K35 mi K46 mı sence, 46 çok mu büyük durur.
Ben shad 40 lt lik çanta aldım çok da güzel durdu. Üstelikte epey eşya alıyor.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:58 ----------
Ha bu arada fiyatıda 180 tl.
Selamlar;
Çanta kapasitesi senin ihtiyacına göre değişebilecek bir durumda, ama bu konudaki genel olarak arkadaşların görüşü en az 35 litrelik bir çanta olması gerekiyor. K46 veya K52 kullananda bir çok arkadaş var. Bence bunlarda olabilir.
Ayrıca yarım kaskların güvenlik açısından çok zaafiyetleri vardır.
Ne olursa olsun tam kapalı bir kask kullanmanı şiddetle tavsiye ederim.
Evet Sinan, tabiki depo üstü çanta kullanılabilir, yalnız dikkat edilmesi gereken bir durum var, bizim deponun sağındaki ve solundaki grenajlar plastik olduğu için o kısımlara mıknatıs yapışmıyor.
Yani alınan depo üstü çantanın sadece sağ ve sol kulaklarında mıknatıs vars a, çanta depoya tutunamaz ve motor hareket halindeyken düşebilir.
Ben Beringin cameron model bir depo üstü çantasını kullanıyorum, şu linkteki, motomaxtan almıştım:
http://www.motomaxonlineshop.com/mai...-561-0-85.html
Bu çantanın hem kulaklarında mıknatıs var hemde tam depoya gelen kısımlarında mıknatıs var. Bu yüzden sorun yaşamadım. İsteğe göre körüğü çıkartılıp takılabiliyor ve küçültülebiliyor. Kullanışlı.
Abi bende topcase yok O yüzden çokda net yorum yapamayacağım aslında.
Ama eğer bugün gidip bir topcase alacak olsam ya 46 yada 52 litre alırdım.
İçine (kask, mont, ıvır zıvır vs.) ne var ne yok herşeyi koyamayacaksam niye çanta kullanayım ki
İkinci el ve uygun fiyatlı bir 46 yada 52 litre çanta bulabilirsem belki alabilirim, sıfırlarının fiyatı çok yüksek.
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
arkadaşlar pek üstünde durulmayan bir konu var. motorların kitapçıklarında arkaya bağlanabilecek yük miktarı yazıyor. bunu sadece arkadaki demirin taşıyabileceği yük olarak düşünmeyin bu motorun dengesiyle alakalı bir durum. arkaya yükleyeceğimğiz 3 kg dan fazla olan her yük ön tekerin yere basış basıncını değiştirmekte öntekerin havaya kalkma eğilimini artırmaktadır. motor ile yük taşırken aman dikkat.
30litrelerde kapalı kask zor sığıyor başka bişey gşrmiyor içine. yarım kask için güvenlik olayını bidaha düşünün. koruma olayı yarım kasklarda pekte güvenli değil.
Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
Evet, benimde tereddütlerim tam olarak bu yöndeydi. Deponun kenarlarındaki grenajların plastik oluşundan dolayı uygun bi çanta bulamam diye düşünüyordum ama varmış demekki. Teşekkür ederim İsmail abi verdigin bilgiler için.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:24 ----------
Topcase arayışında olan arkadaşlara bi bilgi :
Benim eski motorumda da 46 LT çanta kullanıyordum, montum, kaskım ve eldivenlerimi 46LT çantaya sıgdırabiliyordum. Biraz sıkıştırıyordum ama sıgıyordu. Şimdi yine 46LT çanta aldım.
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
Benim kullandigim K46 - 300TL
http://www.anesmotor.com/?urun-950-K46-Yeni-Model.html
Daha ucuzlarıda var tabiki.
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
arkadaşlar bu çanta konusunda bence ufak çantaları hiç düşünmeyin bile shad 33 kullandım inanın içine 1 kask zor sığıyor bence cbf için görüntü olarakta ideal olan kappa 46,hertürlü ihtiyacınızı karşılar gezilerde vs çarşı pazar,motor malzemeleri hem görüntü olarak hemde kullanım olarak kappa 46
buda resim kappa 46 çantam çanta bende ama motor yok
Mücahit çantaya talibiz o zaman
İsmail, bende senin gibi topcase kullanmıyorum. Pek malzemem yok, birşey taşımam gerektiğinde ahtapotla arkaya tutturyorum, artçım olmadığı için sorun olmuyor. Sırt çantası da işimi görür aslında, masrafa gerek yok hehe
katılıyorum kappalar hem motora yakışıyor hem fiyat olarak uygun hemde estetik
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
efe'den geliyorum. cumartesi için bakım randevusu aldım.
ahmet abinin motoru hala orada duruyordu. akşama doğru alacakmış. nazarlık olsun diye deponun alt tarafında görünmeyen bir yeri anahtarla çizdim.
hayırlı olsun herkese, yeni cıbıflar sıra sıra dizilmişti.
yeni cıbır 125 ise tam bir efsane olmuş. yani bakıp da iç gıcıklanması yaşamamak pek mümkün değil. benim bile alasım geldi. durumu müsait olanın olmayanın gidip görmesi gerekli diyorum.
cbr 250 1 ay sonra gelecekmiş. bakalım o nasıl olmuş.
bir iki yenilikten bahsetmek istiyorum: mesela yan ve arka çanta demirleri artık daha kibar bir şekilde tasarlanmış ve üretiliyor. eskisi gibi köşeli kalın parlak borular yerine, ince yuvarlak ve pütürlü mat koyu gri boyalı şekilde üretilmiş. özellikle kafa demiri eskisine göre çok daha şık. normalde hiç sempatik bakmadığım kafa demirini bile durumum müsait olunca taktırabilirim. ancak şöyle bir durum var, motor koruma demiri de aynı malzemeden ve aynı renkten daha kalın borulardan imal edilmiş ve kafa demiri taktırmak için motor korumayı da değiştirmeniz gerekiyor. zaten renkleri eskisiyle tutmuyor.
motoruna kavuşan arkadaşlara hayırlı olmasını ve keyifli sürüşler diliyorum.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
arkadaşlar motorumu 3 saat önce teslim aldım gügör motor sağolsun kapıya kadar getirdi. depo üzerinde küçük çizikler vardı. onları irsalıiyede belirterek teslim aldım ama pasta ile gidecek izler. bu motor yokluğunda iki çizik için geri çevirmedim. ilk kez vitesli motor kullandım araç kullandığım için debriaj sorun olmadı ama vitesleri baya bi karıştırdım. 33km yaptım acemi olduğum için yordu beni. plakam yok henüz trafiğe cıkamıyorum ama siteler arasında döndüm durdum...
Allah herkezin gönlüne göre versin inşallah ben çok istedim oldu.. alamayan arkadaşlarda biran önce kavuşurlar inşallah.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:24 ----------
alper ben motorla 30 km gördüm bile sen daha cok beklersin hacı benim makina pendikten geldi sen bi alamadın anesten. motoru alınca gel başakşehirede beraber turlayalı hemen yanı başı zaten...
CBF e karar verdim, nisan ayı başında maaşımı alır almaz Otosever den motor almayı planlıyorum. mete han abimizin tecrübelerinden KAPPA çanta kararı verdim. Renk konusunda hala kararsızım )
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:02 ----------
Sigortalı bir işte çalışıyorsan hemen verirler, ama çalışmıyorsan, bir arkadaşının işyerinden maaş yazısı alıp git başvuru yap. maaşını 2000 tl den fazla yazsınlar..
Garanti bank. sorunlu, hsbc, denizbank, yada akbank tavsiyem.
Bende işsiz iken çok uğraşmıştım, bir kart aldım bütün bankalar şimdi gönderdi...
Bide maaş yazısı aldığın iş yerini arayacaklar böyle bir kişi çalışıyormu, telefonu açan kişi ile aynı bilgileri vermesi şart...
Tvs Apache '09 , Piaggio X9 250 '05 , Yamaha XT600 '94 , Honda CBF150 '11
_UnReaL_
İlgin için teşekkür ederim. Bir sigorta şirketinin bölge müdürlüğünde çalışıyorum sigortalı olarak fakat daha önceden üzerime ev kredisi aldığımız için hiçbir banka kredi vermiyor . Bugün bir krediye başvurdum ama olumsuz cevap geldi
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)