Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1901

    Üyelik
    08 Aralık 2006
    Şehir
    İsTaNbuL
    Motosikleti
    YBR 125 KırmızI 2007
    Ben çenesi Kapalı Nolan N84 Model kask almaya karar verdim en güseli o
    Bide Siyah Mat tipi.. Number One Gece parlamicak Ghost gibi


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1902
    Luxor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    İstanbul/Göztepe
    Motosikleti
    2007 Honda CBF150
    Alıntı omerdusmez adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben çenesi Kapalı Nolan N84 Model kask almaya karar verdim en güseli o
    Bide Siyah Mat tipi.. Number One Gece parlamicak Ghost gibi
    gerçek "Ghost" olma yolunda adım adım ilerliyorsun...
    başarılar, ne diyeyim ki artık...
    Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...

  3. #1903
    erdo2002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 kirmizu :) Şuanda motorsuz.
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    seruvencı senmiydin bu Ataköydeki psikopat cıbıfcı...


    o hep dip gaz gider...
    o dur o baska hangi deli olacak adam dip gaz yapmadan duramıyor.Yetişmek imkansız.bu adama 600cc falan versen biter ölür 3 vakte kadar
    lezzet gider,mesuliyet kalır...

  4. #1904
    seruvenci80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    HONDA CBF 150 siyah
    arkadaşlar geçtiğimiz günler avrupa yakasında epey dolandım..ben olabilirim aykan o gördüğün...ama ne yazıkki egzosumu geçen gün sökmek zorunda kaldım..çünkü işyerimde problem ettiler..bunu kaldıramayan bi yerde çalışıyorumda...orjinal egzostu taktım..sessizlikte güzel..ama tabi diğerinin yeri baska ;) buarada egzostu uygun bir fiyata isteyene verebilirim..yada diğer şık bu işyerimden ayrılırsam kendi motoruma takarım yine

    buarada egzsotumun ses linki şudur : http://www.youtube.com/watch?v=f1dX_8BBJk4

    herkese iyi yardırmalar
    GAME OVER

  5. #1905
    mit-x - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    ANTALYA / Merkez
    Guzel motormus! Honda kalitesi de belli zaten! Heleki "motor" teknolojisi tartisilmaz! Guzel resimler! Baya bi fikir sahibi yapiyo insani! Motorun az bucuk ne yapip ne yapamayacagi ile ilgili...! Tesekkurler!
    Tarih bir milletin kanını, hakkını, varlığını hiçbir zaman inkar etmez! Bu memleket tarihte TÜRK'tü, bugün de TÜRK'tür ve ebediyen TÜRK olarak yaşayacaktır. M.Kemal ATATÜRK

  6. #1906
    cuneytovuc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul / Kadıköy
    Motosikleti
    Yamaha FZ6 Fazer (kırmızı)
    Alıntı Luxor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ilk olarak buradaki bir kaç eskik noktaya değinmek istiyorum.bende cox trip marka kaskları ve nolanları inceledim.evet nolan bir derece ama malesef cox için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.al eline kaskı ve o kilit yerindeki çene kısmını tutan kanca gibi şeylere dikkatlice bak.
    kesinlikle fazla zorlamaya gelemeyecek türden şeyler.ayrıca çene açma düğmesi tam önde ve bas aç tipinde.yani düşüş esnasında olur olur, orası bir yere gelse çene kısmı aynen açılıyor.nolanda ise o kısım 2 ayrı harekette açılıyor.önde dışarı çıkıyor sonra aşağı bastırıyorsunuz ki açılsın çene kısmı.yani bir çarpma ile en azından kilit kısmı açılmayacak türden.
    ben kaskımı çok yeni aldığım için ve çok fazla araştırmacı birisi olduğum için sanırım bu konudaki bilgilerim daha taze ve şunu biliyorum ki ben de ilk cox trip almayı düşünmüştüm ama kaskı elime alıp yukarıdaki kıstaslara baktığımda ve çok uzun yıllardır profesyonel derecede motor kullanan arkadaşlarım ile fikir alışverişi yaptığımda kesinlikle full-face de karar kıldım.
    ikinci olarak eksik olan kısım ise çenesi açılır kaskların süratli gidişle çok fazla ses yaptığı ve kafayı daha çok oynattığıdır full-face e göre.bunun sebebi
    1-daha ağır
    2-aerodinamisi full face e göre daha az çünkü düz satıh değil, parçalı bir kask(kapalı halinden bahsediyorum)
    3-çok arkadaşım ki yukarıda bahsettiğim çok sıkı motorcu olanlardan tutun da hiç tanımadığım diğer forumlardaki tüm topiclerde söylenen tek bir çok negatif nokta varki bence en önemlisi.
    "bir çok kaza olayına şahit olduk ve hemen hemen yarıdan fazlasında çene kısmı genelde olay mahalinden uzakta, kopup fırlamış olarak bulundu" dendiği...
    neyse sonuç olarak can sizin, keyif sizin, herkes kendi malına çok güvenir ama bu gibi bariz gerçeklere göz yummayalım lütfen...
    hiç bir çeneden açılır kask bir full face kadar güvenilir olamaz.çünkü parçalı her şeyin mukavemeti tek parça maddelere göre çok daha azdır.
    Arkadaşım "olur olur " dediğin konu zaten fiziken imkansız zira darbeyle açılma için darbenin hem önden bir çıkıntıya çarpmak suretiyle butona hem de aynı anda alttan gelmesi lazım.Sadece düğmeye basarak kaskın önü açılmıyor ve önden alacağın darbe kaskın açılmasına mani olur çünkü düğmeye basarken kaskın önünü ters tarafa doğru çekmek gerekiyor kısaca imkansız.

    Ayrıca kazalarda kendi kaskım adına konuşuyorum açılan-kırılan şuana kadar duymadım,ancak şöyle bir durum olabilir; kaskın kilitlenmesi için iki eli kullanmak gerekiyor aksi halde sadece önünü kapatıyorsunuz ama kilitlenmiyor,vitesteki motoru boşa almaya üşenip sadece kaskının önünü kapatır kilitlemezsen kazada normal olarak açılıp-kırılabilir.

    Ve kapalı kaskla karşılaştırırsan (örneğin n61) kesinlikle gürültü olarak fark yok.Defalarca denedim ve mecburiyetim yok iki kaskta benim,ikisinide kullanabilirim ama COX TRIP çok daha konforlu.Ağırlık olarak evet biri diğerinden 150 gr ağır ama uzun yolda dahi sıkıntım olmadı,hatta kaskımı kafamdan çıkarmadığım için adım "pilot" a çıktı.Konya gezilerinde görebilirsin.

    Ve abartılara kulak vermeden düşünmek lazım açılır kaskın yarım santim kalınlığındaki 2 vidasını parçalayabilen kuvvet insanın çenesinide parçalar,boynunuda kırar,beyin kanamasına da sebep olur,dışardan korunmuş olsanda bu darbeye iç organlar dayanamaz (200kmh ile giderken kafanı direk duvara çarpmak gibi) ,yani böyle bir görüntü (çene kısmının uzakta bulunması) belki 60 milyonluk çin malı bir açılır kaskta dahi zor oluşur.Ya her iki yandan kamyon çarpması gibi birer darbe alıcak kadar bahtsız olmalısınız ya da kaskınızın çene kilidini açık bırakıcak kadar kaygısız.Güvenlik testlerinde de nolan n101,cox trip gibi modellerin kapalı rakiplerinden arda kalır yanı yok.

    Psikolojik olarak tercihiniz tek parçadan yana olabilir o ayrı ancak testlerden aynı sertifikaları alan kasklardan bahsediyoruz.

  7. #1907

    Üyelik
    08 Aralık 2006
    Şehir
    İsTaNbuL
    Motosikleti
    YBR 125 KırmızI 2007
    Evet Güsel bi Konuşma Güsel bi eçıklama Ve yeni bir Fikir degişikligi..
    Nolan N102 Çenesi Açılır Kask Almaya karar vermiş bulunuyorum..
    Gezilerde fln filan çok dururum neden Çünkü manzara 10 numaradırr ve her seferinde Kaskı çıkarmakk başlıca bi problemm..

    Bişey dicem bu Cbf 150 bu kadar sattı o kadar cbf Geziyor dolanıyor Ama neden Bu foruma İlgi yok.. Biras konu dışı oldu ama kendi kendime Cevabını buldum
    Alanlar hep Motordan anlayan ama Neti bilmeyen Prof (örn:Kuryecilerin Çogu) İnsanlar yane Aslında bu cevap bile Motorun kendisini ortaya Çıkarıyor..

    İi gnler..!

  8. #1908
    piyade - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2005
    Şehir
    izmir
    eee motor sorunsuz problemsiz olunca bu foruma da ilgi az oluyor.

  9. #1909
    praetorian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    yok
    cuneytovuc..

    luxor haklı ben cenesı acılan kasklarla ılgılı bıkac kaza haberı okumustum
    sanırım bırı md deydı..
    neyse aynen anlattıgı gıbı cene kısmı cok uzaklarda bulunmus fln..
    fullface her zaman daha ıyıdır..
    zaten cenesı acık gıdınce yarım kasktan farkı kalmıo
    hemde o 150 gramlık agırlık esek olusu gıbı gelıo(arkadasın n102 sıyle kucukyalı goztepe gıdıp gelmıstımde)
    asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?

  10. #1910
    Luxor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    İstanbul/Göztepe
    Motosikleti
    2007 Honda CBF150
    Alıntı cuneytovuc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşım "olur olur " dediğin konu zaten fiziken imkansız zira darbeyle açılma için darbenin hem önden bir çıkıntıya çarpmak suretiyle butona hem de aynı anda alttan gelmesi lazım.Sadece düğmeye basarak kaskın önü açılmıyor ve önden alacağın darbe kaskın açılmasına mani olur çünkü düğmeye basarken kaskın önünü ters tarafa doğru çekmek gerekiyor kısaca imkansız.

    Ayrıca kazalarda kendi kaskım adına konuşuyorum açılan-kırılan şuana kadar duymadım,ancak şöyle bir durum olabilir; kaskın kilitlenmesi için iki eli kullanmak gerekiyor aksi halde sadece önünü kapatıyorsunuz ama kilitlenmiyor,vitesteki motoru boşa almaya üşenip sadece kaskının önünü kapatır kilitlemezsen kazada normal olarak açılıp-kırılabilir.

    Ve kapalı kaskla karşılaştırırsan (örneğin n61) kesinlikle gürültü olarak fark yok.Defalarca denedim ve mecburiyetim yok iki kaskta benim,ikisinide kullanabilirim ama COX TRIP çok daha konforlu.Ağırlık olarak evet biri diğerinden 150 gr ağır ama uzun yolda dahi sıkıntım olmadı,hatta kaskımı kafamdan çıkarmadığım için adım "pilot" a çıktı.Konya gezilerinde görebilirsin.

    Ve abartılara kulak vermeden düşünmek lazım açılır kaskın yarım santim kalınlığındaki 2 vidasını parçalayabilen kuvvet insanın çenesinide parçalar,boynunuda kırar,beyin kanamasına da sebep olur,dışardan korunmuş olsanda bu darbeye iç organlar dayanamaz (200kmh ile giderken kafanı direk duvara çarpmak gibi) ,yani böyle bir görüntü (çene kısmının uzakta bulunması) belki 60 milyonluk çin malı bir açılır kaskta dahi zor oluşur.Ya her iki yandan kamyon çarpması gibi birer darbe alıcak kadar bahtsız olmalısınız ya da kaskınızın çene kilidini açık bırakıcak kadar kaygısız.Güvenlik testlerinde de nolan n101,cox trip gibi modellerin kapalı rakiplerinden arda kalır yanı yok.

    Psikolojik olarak tercihiniz tek parçadan yana olabilir o ayrı ancak testlerden aynı sertifikaları alan kasklardan bahsediyoruz.
    cüneyt,
    dediğim gibi keyif senin can senin
    tamamen senin sorumluluğunda, ben sadece şu önden çarpma işiyle ilgili tek bir kelime edip konuyu kendimce kapayacağım.
    senin imkansız dediğin olay sadece rüyada gerçek olur çünkü düşündüğün şey direkt önden çarpma ki biliyorsun motordan düşünce %90 "AÇILI" bir şekilde başını çarparsın yani hem önden hem yandan kuvvetler iş görür.bu durumda da o imkansız dediğin şey imkanlı olmaya bir adım daha yaklaşır.
    ben burda seninle kask tartışması yapmıyorum sonuçta.olası kötü bir durumda sizin iyi olmanızı istiyorum sadece.
    bu iyi olma yüzdesinin de kararı tamamen size bağlı...
    Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...

  11. #1911
    ultraukala - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR600RR06
    O buton dediğiniz neticede içeride pimler sayesinde açmıyormu çeneyi.bence çok tehlikeli olarak görüyorum ve bu yüzden de terchimi nolan n62 olarak yaptım...Çok düşündüm acaba çenesi çılabilir mi alsam die ama bence yeteri kadar emniyetli deil açılabilir...
    AKIN FİDAN

  12. #1912

    Üyelik
    06 Aralık 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbf 150
    merhaba arkadaşlar.
    nihayet dün akşam mototal'a giderek cbf 150 için ödemeyi yaptım ve birkaç gün içerisinde motoruma kavuşuyorum. birde mont ve korumalar ile kask işinide halledince olayın büyük kısmı çözülüyo. geriye kaldı kullanmayı öğrenmek

  13. #1913
    praetorian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    yok
    hayırlı olsun aktıfdıver..
    asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?

  14. #1914

    Üyelik
    22 Mart 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Hyosung GT 250 & Honda CBF 150
    Alıntı Luxor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cüneyt,
    dediğim gibi keyif senin can senin
    tamamen senin sorumluluğunda, ben sadece şu önden çarpma işiyle ilgili tek bir kelime edip konuyu kendimce kapayacağım.
    senin imkansız dediğin olay sadece rüyada gerçek olur çünkü düşündüğün şey direkt önden çarpma ki biliyorsun motordan düşünce %90 "AÇILI" bir şekilde başını çarparsın yani hem önden hem yandan kuvvetler iş görür.bu durumda da o imkansız dediğin şey imkanlı olmaya bir adım daha yaklaşır.
    ben burda seninle kask tartışması yapmıyorum sonuçta.olası kötü bir durumda sizin iyi olmanızı istiyorum sadece.
    bu iyi olma yüzdesinin de kararı tamamen size bağlı...
    Luxor ben de ilk zamanlar hocamdan ödünç aldığım çenesi açılır kask ile geziniyordum ama kendi kaskımı alma zamanım geldiğinde kapalı kasktan şaşmadım. Birincisi o 150 gramlık hafiflik ve aerodinamizm 80 km'yi geçtikten sonra çok önem kazanıyor. İkincisi ise açılabilir kasklar bana hiç mi hiç güvenli gelmedi, ister psikolojik diyin ister başka birşey, kendimi güvenli hissetmedikten sonra trafiğe çıkmak istemedim açıkçası. Sana yüzde yüz katılıyorum bu konuda.

    Alıntı aktifdiver adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar.
    nihayet dün akşam mototal'a giderek cbf 150 için ödemeyi yaptım ve birkaç gün içerisinde motoruma kavuşuyorum. birde mont ve korumalar ile kask işinide halledince olayın büyük kısmı çözülüyo. geriye kaldı kullanmayı öğrenmek
    Hayırlı olsun kardeşim, güle güle, kazasız belasız kullan. Söylememize gerek yok ama ben yine de bir daha belirteyim. Kask almadan üzerine bile binmiyorsun motorun, anlaştık?
    [CENTER]Vuuuu diye aşarım dağları, enginlere sığmam taşarım :P[/CENTER]

  15. #1915
    erdo2002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 kirmizu :) Şuanda motorsuz.
    akif sen nerdesin istanbulun?hangi ilçe bak cbfcılar çoğalıyor geziler baslıcak
    lezzet gider,mesuliyet kalır...

  16. #1916

    Üyelik
    06 Aralık 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbf 150
    teşekkürler arkadaşlar.
    işyerim üsküdarda evim beylikdüzü bu mesafeyi hergün gelip giderken hepinize yakın sayılırım. sizlerle tanışıp gezilere katılmayı bende istiyorum ama önce şu sürüş eğitimini almam lazım. çok seneler önce mobilet kullanmanın ötesinde tecrüm maalesef yok.
    iyi dilekleriniz için tekrar teşekkürler.

  17. #1917

    Üyelik
    08 Aralık 2006
    Şehir
    İsTaNbuL
    Motosikleti
    YBR 125 KırmızI 2007
    Alıntı piyade adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eee motor sorunsuz problemsiz olunca bu foruma da ilgi az oluyor.
    Eft Dogru Diyon

    Ve bu arada bugün sirkeci özen motor bayisine gittim Ve gidene kadar 7 tane cbf 150 Gördüm
    ve özen motorda Cbf i inceledim üzerine fln bindim alıcı gözü ile bakınca Tabe ayrı bi olay Sonra Baya begendim yahu çok rahat ve kalıplı
    Ay sonu %95 alıyorum Allahin izni İle..

    Aktifdiver@
    Hoşgeldin hayırlı olsun kazasız belasız Sürüşler dilegi İle
    Kullanmak kolay Merak etme Ama kasksız kullanma evt

    Ayrıca Amortisör ayarını fark ettimde Sizce bi yorum yapsanız Nasıl bişey işe yararmı ne işe yarar..?????

  18. #1918
    Luxor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    İstanbul/Göztepe
    Motosikleti
    2007 Honda CBF150
    Alıntı omerdusmez adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eft Dogru Diyon

    Ve bu arada bugün sirkeci özen motor bayisine gittim Ve gidene kadar 7 tane cbf 150 Gördüm
    ve özen motorda Cbf i inceledim üzerine fln bindim alıcı gözü ile bakınca Tabe ayrı bi olay Sonra Baya begendim yahu çok rahat ve kalıplı
    Ay sonu %95 alıyorum Allahin izni İle..

    Aktifdiver@
    Hoşgeldin hayırlı olsun kazasız belasız Sürüşler dilegi İle
    Kullanmak kolay Merak etme Ama kasksız kullanma evt

    Ayrıca Amortisör ayarını fark ettimde Sizce bi yorum yapsanız Nasıl bişey işe yararmı ne işe yarar..?????
    bence çok iyi bir seçim yapmışsınız, gerçekten çok kalıplı bir makina değil mi?
    amortisör ayarı bildiğin sertlik ayarı, ilk gelişte ilk kademe yani en yumuşakta geliyor, istersen sen sertleştirebiliyorsun daha fazla
    ben mesela 2. kademe orta sert de kullanıyorum

    Aktifdiver@
    sen de çok iyi bir seçim yapmışsın, hayırlı olsun, hoşgeldin
    Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...

  19. #1919
    ultraukala - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR600RR06
    Bugün Honda duran kardeşlere gittim..Yanyana duruyorlardı cıbıflar.AYrıca bir de yanında cbr125r duruyordu kalıp olarak dağlar kadar fark varaçıkçası! gönlüm cbr'dan yana lakin bütçe itibarı ile sanırım cıbıf ile ybr ikilisinden birini alacağım eğer kelepir bi cbr gelmezse!
    AKIN FİDAN

  20. #1920

    Üyelik
    15 Aralık 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBF 150 , Kymco agility 125
    ben de aldım CBF 150 mi! Gören herkes beğendi motoru.Hatta çok pahalı göründüğünü söylüyolar.Ben de ilk defa viteslimotor kullandım.Motor çok hoşuma gitti.İnşallah 1000 bakımına kadar sorunsuz giderim.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)

Bu Konudaki Etiketler