Ben çenesi Kapalı Nolan N84 Model kask almaya karar verdim en güseli o
Bide Siyah Mat tipi.. Number One Gece parlamicak Ghost gibi
Ben çenesi Kapalı Nolan N84 Model kask almaya karar verdim en güseli o
Bide Siyah Mat tipi.. Number One Gece parlamicak Ghost gibi
arkadaşlar geçtiğimiz günler avrupa yakasında epey dolandım..ben olabilirim aykan o gördüğün...ama ne yazıkki egzosumu geçen gün sökmek zorunda kaldım..çünkü işyerimde problem ettiler..bunu kaldıramayan bi yerde çalışıyorumda...orjinal egzostu taktım..sessizlikte güzel..ama tabi diğerinin yeri baska ;) buarada egzostu uygun bir fiyata isteyene verebilirim..yada diğer şık bu işyerimden ayrılırsam kendi motoruma takarım yine
buarada egzsotumun ses linki şudur : http://www.youtube.com/watch?v=f1dX_8BBJk4
herkese iyi yardırmalar
GAME OVER
Guzel motormus! Honda kalitesi de belli zaten! Heleki "motor" teknolojisi tartisilmaz! Guzel resimler! Baya bi fikir sahibi yapiyo insani! Motorun az bucuk ne yapip ne yapamayacagi ile ilgili...! Tesekkurler!
Tarih bir milletin kanını, hakkını, varlığını hiçbir zaman inkar etmez! Bu memleket tarihte TÜRK'tü, bugün de TÜRK'tür ve ebediyen TÜRK olarak yaşayacaktır. M.Kemal ATATÜRK
Arkadaşım "olur olur " dediğin konu zaten fiziken imkansız zira darbeyle açılma için darbenin hem önden bir çıkıntıya çarpmak suretiyle butona hem de aynı anda alttan gelmesi lazım.Sadece düğmeye basarak kaskın önü açılmıyor ve önden alacağın darbe kaskın açılmasına mani olur çünkü düğmeye basarken kaskın önünü ters tarafa doğru çekmek gerekiyor kısaca imkansız.
Ayrıca kazalarda kendi kaskım adına konuşuyorum açılan-kırılan şuana kadar duymadım,ancak şöyle bir durum olabilir; kaskın kilitlenmesi için iki eli kullanmak gerekiyor aksi halde sadece önünü kapatıyorsunuz ama kilitlenmiyor,vitesteki motoru boşa almaya üşenip sadece kaskının önünü kapatır kilitlemezsen kazada normal olarak açılıp-kırılabilir.
Ve kapalı kaskla karşılaştırırsan (örneğin n61) kesinlikle gürültü olarak fark yok.Defalarca denedim ve mecburiyetim yok iki kaskta benim,ikisinide kullanabilirim ama COX TRIP çok daha konforlu.Ağırlık olarak evet biri diğerinden 150 gr ağır ama uzun yolda dahi sıkıntım olmadı,hatta kaskımı kafamdan çıkarmadığım için adım "pilot" a çıktı.Konya gezilerinde görebilirsin.
Ve abartılara kulak vermeden düşünmek lazım açılır kaskın yarım santim kalınlığındaki 2 vidasını parçalayabilen kuvvet insanın çenesinide parçalar,boynunuda kırar,beyin kanamasına da sebep olur,dışardan korunmuş olsanda bu darbeye iç organlar dayanamaz (200kmh ile giderken kafanı direk duvara çarpmak gibi) ,yani böyle bir görüntü (çene kısmının uzakta bulunması) belki 60 milyonluk çin malı bir açılır kaskta dahi zor oluşur.Ya her iki yandan kamyon çarpması gibi birer darbe alıcak kadar bahtsız olmalısınız ya da kaskınızın çene kilidini açık bırakıcak kadar kaygısız.Güvenlik testlerinde de nolan n101,cox trip gibi modellerin kapalı rakiplerinden arda kalır yanı yok.
Psikolojik olarak tercihiniz tek parçadan yana olabilir o ayrı ancak testlerden aynı sertifikaları alan kasklardan bahsediyoruz.
Evet Güsel bi Konuşma Güsel bi eçıklama Ve yeni bir Fikir degişikligi..
Nolan N102 Çenesi Açılır Kask Almaya karar vermiş bulunuyorum..
Gezilerde fln filan çok dururum neden Çünkü manzara 10 numaradırr ve her seferinde Kaskı çıkarmakk başlıca bi problemm..
Bişey dicem bu Cbf 150 bu kadar sattı o kadar cbf Geziyor dolanıyor Ama neden Bu foruma İlgi yok.. Biras konu dışı oldu ama kendi kendime Cevabını buldum
Alanlar hep Motordan anlayan ama Neti bilmeyen Prof (örn:Kuryecilerin Çogu) İnsanlar yane Aslında bu cevap bile Motorun kendisini ortaya Çıkarıyor..
İi gnler..!
eee motor sorunsuz problemsiz olunca bu foruma da ilgi az oluyor.
cuneytovuc..
luxor haklı ben cenesı acılan kasklarla ılgılı bıkac kaza haberı okumustum
sanırım bırı md deydı..
neyse aynen anlattıgı gıbı cene kısmı cok uzaklarda bulunmus fln..
fullface her zaman daha ıyıdır..
zaten cenesı acık gıdınce yarım kasktan farkı kalmıo
hemde o 150 gramlık agırlık esek olusu gıbı gelıo(arkadasın n102 sıyle kucukyalı goztepe gıdıp gelmıstımde)
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
cüneyt,
dediğim gibi keyif senin can senin
tamamen senin sorumluluğunda, ben sadece şu önden çarpma işiyle ilgili tek bir kelime edip konuyu kendimce kapayacağım.
senin imkansız dediğin olay sadece rüyada gerçek olur çünkü düşündüğün şey direkt önden çarpma ki biliyorsun motordan düşünce %90 "AÇILI" bir şekilde başını çarparsın yani hem önden hem yandan kuvvetler iş görür.bu durumda da o imkansız dediğin şey imkanlı olmaya bir adım daha yaklaşır.
ben burda seninle kask tartışması yapmıyorum sonuçta.olası kötü bir durumda sizin iyi olmanızı istiyorum sadece.
bu iyi olma yüzdesinin de kararı tamamen size bağlı...
Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...
O buton dediğiniz neticede içeride pimler sayesinde açmıyormu çeneyi.bence çok tehlikeli olarak görüyorum ve bu yüzden de terchimi nolan n62 olarak yaptım...Çok düşündüm acaba çenesi çılabilir mi alsam die ama bence yeteri kadar emniyetli deil açılabilir...
AKIN FİDAN
merhaba arkadaşlar.
nihayet dün akşam mototal'a giderek cbf 150 için ödemeyi yaptım ve birkaç gün içerisinde motoruma kavuşuyorum. birde mont ve korumalar ile kask işinide halledince olayın büyük kısmı çözülüyo. geriye kaldı kullanmayı öğrenmek
hayırlı olsun aktıfdıver..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
Luxor ben de ilk zamanlar hocamdan ödünç aldığım çenesi açılır kask ile geziniyordum ama kendi kaskımı alma zamanım geldiğinde kapalı kasktan şaşmadım. Birincisi o 150 gramlık hafiflik ve aerodinamizm 80 km'yi geçtikten sonra çok önem kazanıyor. İkincisi ise açılabilir kasklar bana hiç mi hiç güvenli gelmedi, ister psikolojik diyin ister başka birşey, kendimi güvenli hissetmedikten sonra trafiğe çıkmak istemedim açıkçası. Sana yüzde yüz katılıyorum bu konuda.
Hayırlı olsun kardeşim, güle güle, kazasız belasız kullan. Söylememize gerek yok ama ben yine de bir daha belirteyim. Kask almadan üzerine bile binmiyorsun motorun, anlaştık?
[CENTER]Vuuuu diye aşarım dağları, enginlere sığmam taşarım :P[/CENTER]
akif sen nerdesin istanbulun?hangi ilçe bak cbfcılar çoğalıyor geziler baslıcak
lezzet gider,mesuliyet kalır...
teşekkürler arkadaşlar.
işyerim üsküdarda evim beylikdüzü bu mesafeyi hergün gelip giderken hepinize yakın sayılırım. sizlerle tanışıp gezilere katılmayı bende istiyorum ama önce şu sürüş eğitimini almam lazım. çok seneler önce mobilet kullanmanın ötesinde tecrüm maalesef yok.
iyi dilekleriniz için tekrar teşekkürler.
Eft Dogru Diyon
Ve bu arada bugün sirkeci özen motor bayisine gittim Ve gidene kadar 7 tane cbf 150 Gördüm
ve özen motorda Cbf i inceledim üzerine fln bindim alıcı gözü ile bakınca Tabe ayrı bi olay Sonra Baya begendim yahu çok rahat ve kalıplı
Ay sonu %95 alıyorum Allahin izni İle..
Aktifdiver@
Hoşgeldin hayırlı olsun kazasız belasız Sürüşler dilegi İle
Kullanmak kolay Merak etme Ama kasksız kullanma evt
Ayrıca Amortisör ayarını fark ettimde Sizce bi yorum yapsanız Nasıl bişey işe yararmı ne işe yarar..?????
bence çok iyi bir seçim yapmışsınız, gerçekten çok kalıplı bir makina değil mi?
amortisör ayarı bildiğin sertlik ayarı, ilk gelişte ilk kademe yani en yumuşakta geliyor, istersen sen sertleştirebiliyorsun daha fazla
ben mesela 2. kademe orta sert de kullanıyorum
Aktifdiver@
sen de çok iyi bir seçim yapmışsın, hayırlı olsun, hoşgeldin
Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...
Bugün Honda duran kardeşlere gittim..Yanyana duruyorlardı cıbıflar.AYrıca bir de yanında cbr125r duruyordu kalıp olarak dağlar kadar fark varaçıkçası! gönlüm cbr'dan yana lakin bütçe itibarı ile sanırım cıbıf ile ybr ikilisinden birini alacağım eğer kelepir bi cbr gelmezse!
AKIN FİDAN
ben de aldım CBF 150 mi! Gören herkes beğendi motoru.Hatta çok pahalı göründüğünü söylüyolar.Ben de ilk defa viteslimotor kullandım.Motor çok hoşuma gitti.İnşallah 1000 bakımına kadar sorunsuz giderim.
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)