Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
11 Nisan 2007, 00:11
#1881
Ben de bugün 1000km. bakımını yaptırdım. Yağ değişimi yapıldı, arka fren ayarlandı, lastik gibi sünmüş zincir gerdirildi. Zincirden herkes şikayetçiymiş. Servis de merkeze iletiyormuş ama değişen birşey yok. O-ringli iyi bi zincir taktırmak istersek 80milyon civarında dedi servis. Acaba bu fiyat mantıklı mı?
Yağ olarak Castrol Magnetec koydular. Bi forumda otomobiller için üretilen manyetik esaslı yağların motosikletlerde debriyaj kaçırmasına sebep olabileceği yazıyordu. Bu konuda bilgisi olan var mı?
Ücret olarak sadece yağ ücreti aldılar. 18.49ytl. 3000km. bakımı 54 ytl imiş. Koruma demiri almak istedim ama koruma demirleri tek çeşit ve ben onları beğenmedim. Daha Önce Motoartta gördüm Cbf150 için demir. onlar daha güzeldi. Ankarada bizim motor için koruma demiri bulabileceğimiz başka yer var mı?
Reklamlar
-
11 Nisan 2007, 00:12
#1882
Ben dün size 4000 bakımı ücretini söylemişim kusura bakmayın arkadaşlar
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
-
11 Nisan 2007, 00:20
#1883
Prometheus adlı üyeden alıntı
Ben dün size 4000 bakımı ücretini söylemişim kusura bakmayın arkadaşlar
4000km. bakımı yok. 1000den 2000km sonra 3000 bakımı var ondan sonra her 3000de. Bugün özellikle servise sordum, zaten kitağçığında da yukardaki gibi yazıyor.
-
11 Nisan 2007, 00:23
#1884
bence cbr a bakmıssın pro..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
-
11 Nisan 2007, 00:28
#1885
CBR söyledim zaten ben. Biri sormuştu 1000 bakımı ne kadar diye. Ben de "bizim CBR'ın 1000 bakımı 40 ytl" dedim. 4000 bakımı diyecekken. Yani fikir vermesi açısından CBR söylemiştim ben
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
-
11 Nisan 2007, 01:07
#1886
Kitapçıkta 1000'den sonra 4000 - 8000 - 12.000 diye gidiyor, ama herkes ve anladığım kadarıyla servisler de 3000 diyor acayip bi durum. Zaten benim motorun yağı 4000'e kadar mümkün değil değişmeden durmaz. Pazartesi bi aksilik olmazsa gidicem.
Mototalde Shell koydular zaten. Belki de yağdan değildir bilmiyorum. Bir D&B'yi deneyelim bakalım servis olarak.
-
11 Nisan 2007, 01:09
#1887
cloud bahsettiğin koruma demiri bende var..honda mutluhanda bulunmaktadır..kızıltoprakta ve fiyatı takma dahil 50 ytldir
-
11 Nisan 2007, 01:36
#1888
arkadaşlar nolan kask alayım diyodum.Bugün Marushin marka çenesi açılan kasklar gördüm.Bu marka hakkında bilgisi olan var mı?cbf 150 mi alınca doğru dürüst bir kaskla yola çıkmak istiyorum
-
11 Nisan 2007, 10:30
#1889
1000 km bakım , 3000 km bakım , 5000 km bakım ........ bu şekilde bakım periyodu devam ediyor.
MRYLDZ , jAPON malı bu kasklar 1958 yılından beri kask uretiyormuş bu firma çok kaliteli kasklarının yanında orta seviye kasklarıda var kasklarda geleneksel japon motifleri kullanıyorlar fiyatları 119 aro ile 400 avro arasında.
selamlar.
-
11 Nisan 2007, 10:44
#1890
-
11 Nisan 2007, 11:50
#1891
a.banus adlı üyeden alıntı
st_erdogan yağın numarasınıda yazarsan sevinirim.birde yağ değişimini ara km lerde kendimiz yapsak servise gittiğimizde garanti sorunu yaşarmıyız.3000km de yağ değişimine ğüvenmelimiyiz yoksa
Yağ değişimini kendimiz yapsak yağı nereye dökeceğiz bilmiyorum. Servislerde bunun için özel yağ toplama tankları var yağ toplama merkezlerine gönderilen.
Bunun dışında Cloud'ın dediği gibi garantiden çıkarmasan daha iyi edersin. 3000e de götürürüm arada kendim de değiştiririm diyorsan gereği yok bence. Erken götürürsün bakıma en kötü ihtimal. Yağın numarasına da dikkat etmedim bu arada, 10-40lık sanırım.
[CENTER]Vuuuu diye aşarım dağları, enginlere sığmam taşarım :P[/CENTER]
-
11 Nisan 2007, 12:40
#1892
MRYLDZ adlı üyeden alıntı
arkadaşlar nolan kask alayım diyodum.Bugün Marushin marka çenesi açılan kasklar gördüm.Bu marka hakkında bilgisi olan var mı?cbf 150 mi alınca doğru dürüst bir kaskla yola çıkmak istiyorum
öncelikle ilk tavsiyem eğer doğru dürüst bir kask istiyorsan full-face'den şaşma.,çenesi açılır kask da alabilirsin ama korunma oranın en az %40 azalır bu tip kasklarda.zaten izmir sıcak yer, emin ol devamlı çenesi açık gezeceksin kaskınla ve bir kazada en fazla darbeyi çenenin aldığı düşünülürse kötü yaralanabilirsin.
bunun için bence seni kesinlikle daha fazla koruyacak olan tam kapalı bir kask almanı öneririm.
Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...
-
11 Nisan 2007, 12:54
#1893
izmir de 1000 km bakımı 10 ytl arkadaşlar sadece yağ parası alınıyor ayrıca motorum 2200 km ye geldi ve hala çok memnunum zincirden de gidişindende
ne sağcıyım ne solcu motorcuyum motorcu kalayım:cat:
-
11 Nisan 2007, 16:21
#1894
Açılır çene kask için %40 falan denmiş o konuya açıklık getiriyim dedim,daha önce çok deneyimli abilerimiz testlerden sonuçlar göstererek bu konuya değindi.Kaliteli markaların açılır çeneli kaskları da en az fullface ler kadar sağlam.COX TRIP kullandığım için araştırma yapmak gereği duymuştum.Camın bulunduğu yer zaten birebir sağlamlıkta tek önemli fark çene kısmında,o bölümde çelik parçalarla güçlendirilmiş ve kaliteli bi kilit mekanizmasına sahip.Belli kalitedeki markaları tercih ederseniz 2 model arasında sadece 2 fark var:
1-Açılır çene kasklar 100-150gr daha ağır oluyor,
2-Açılır çene kaskın konforu muazzam derecede iyi,gezilerde kısa duraklamalarda ya da birileriyle konuşmanız gerektiğinde ya da bunaldığınızda tek harekette sorun çözülüyor.Kaskı nereye koyucam derdi kalmıyor.
Not: nolan n61 var ama artçı kaskı olarak kullanıyorum,cox çok daha rahat...
-
11 Nisan 2007, 18:42
#1895
-
11 Nisan 2007, 20:58
#1896
bugün bir motosiklet tamircisi 37lt cappa çantayı 140ytl ye gitirteceğini söyledi fiyat bana uygun geldi siz nedersiniz acaba
st_erdogan adlı üyeden alıntı
Yağ değişimini kendimiz yapsak yağı nereye dökeceğiz bilmiyorum. Servislerde bunun için özel yağ toplama tankları var yağ toplama merkezlerine gönderilen.
Bunun dışında Cloud'ın dediği gibi garantiden çıkarmasan daha iyi edersin. 3000e de götürürüm arada kendim de değiştiririm diyorsan gereği yok bence. Erken götürürsün bakıma en kötü ihtimal. Yağın numarasına da dikkat etmedim bu arada, 10-40lık sanırım.
yağ değişimini kendimiz derken yıkama yağlamacı arkadaşım var 3000km bana uzun km geldi tabiki servisin çağırdığı km lerde servise götürürüm.servis arasındaki km lerden bahsediyorum.arada yağ değiştiğini servis anlarmı diye sormuştum
-
11 Nisan 2007, 21:53
#1897
arkadaslar dün öğle saatlerinde siyah cbf le acık eksoz dip gaz ataköy 4 üncü kısımdazugrat babanın ordaki caddeden kim dip gaz geçti burdan biri eminim yav açınca eksozu ne ses yapıyo be meret
-
11 Nisan 2007, 22:58
#1898
seruvenci80 adlı üyeden alıntı
cloud bahsettiğin koruma demiri bende var..honda mutluhanda bulunmaktadır..kızıltoprakta ve fiyatı takma dahil 50 ytldir
seruvencı senmiydin bu Ataköydeki psikopat cıbıfcı...
o hep dip gaz gider...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
11 Nisan 2007, 23:04
#1899
-
11 Nisan 2007, 23:23
#1900
cuneytovuc adlı üyeden alıntı
Açılır çene kask için %40 falan denmiş o konuya açıklık getiriyim dedim,daha önce çok deneyimli abilerimiz testlerden sonuçlar göstererek bu konuya değindi.Kaliteli markaların açılır çeneli kaskları da en az fullface ler kadar sağlam.COX TRIP kullandığım için araştırma yapmak gereği duymuştum.Camın bulunduğu yer zaten birebir sağlamlıkta tek önemli fark çene kısmında,o bölümde çelik parçalarla güçlendirilmiş ve kaliteli bi kilit mekanizmasına sahip.Belli kalitedeki markaları tercih ederseniz 2 model arasında sadece 2 fark var:
1-Açılır çene kasklar 100-150gr daha ağır oluyor,
2-Açılır çene kaskın konforu muazzam derecede iyi,gezilerde kısa duraklamalarda ya da birileriyle konuşmanız gerektiğinde ya da bunaldığınızda tek harekette sorun çözülüyor.Kaskı nereye koyucam derdi kalmıyor.
Not: nolan n61 var ama artçı kaskı olarak kullanıyorum,cox çok daha rahat...
ilk olarak buradaki bir kaç eskik noktaya değinmek istiyorum.bende cox trip marka kaskları ve nolanları inceledim.evet nolan bir derece ama malesef cox için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.al eline kaskı ve o kilit yerindeki çene kısmını tutan kanca gibi şeylere dikkatlice bak.
kesinlikle fazla zorlamaya gelemeyecek türden şeyler.ayrıca çene açma düğmesi tam önde ve bas aç tipinde.yani düşüş esnasında olur olur, orası bir yere gelse çene kısmı aynen açılıyor.nolanda ise o kısım 2 ayrı harekette açılıyor.önde dışarı çıkıyor sonra aşağı bastırıyorsunuz ki açılsın çene kısmı.yani bir çarpma ile en azından kilit kısmı açılmayacak türden.
ben kaskımı çok yeni aldığım için ve çok fazla araştırmacı birisi olduğum için sanırım bu konudaki bilgilerim daha taze ve şunu biliyorum ki ben de ilk cox trip almayı düşünmüştüm ama kaskı elime alıp yukarıdaki kıstaslara baktığımda ve çok uzun yıllardır profesyonel derecede motor kullanan arkadaşlarım ile fikir alışverişi yaptığımda kesinlikle full-face de karar kıldım.
ikinci olarak eksik olan kısım ise çenesi açılır kaskların süratli gidişle çok fazla ses yaptığı ve kafayı daha çok oynattığıdır full-face e göre.bunun sebebi
1-daha ağır
2-aerodinamisi full face e göre daha az çünkü düz satıh değil, parçalı bir kask(kapalı halinden bahsediyorum)
3-çok arkadaşım ki yukarıda bahsettiğim çok sıkı motorcu olanlardan tutun da hiç tanımadığım diğer forumlardaki tüm topiclerde söylenen tek bir çok negatif nokta varki bence en önemlisi.
"bir çok kaza olayına şahit olduk ve hemen hemen yarıdan fazlasında çene kısmı genelde olay mahalinden uzakta, kopup fırlamış olarak bulundu" dendiği...
neyse sonuç olarak can sizin, keyif sizin, herkes kendi malına çok güvenir ama bu gibi bariz gerçeklere göz yummayalım lütfen...
hiç bir çeneden açılır kask bir full face kadar güvenilir olamaz.çünkü parçalı her şeyin mukavemeti tek parça maddelere göre çok daha azdır.
Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 17 kullanıcı var. (0 üye ve 17 misafir)
Bu Konudaki Etiketler