Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
17 Şubat 2011, 09:55
#18861
gri renk boğmuş, hiç hoşuma gitmedi. Biz 2 nci CBF 150 mizi de aldık. Her almamızda biraz daha soğuyoruz. Son 2011 cbf 150 siyah bu seferde yan sehpası yok. Gördüğüm kadarıyla grilerde de ön çamurluk mu yok ne? anlamadım ben bu işi. Yakında gelen motorlarında deposu olmazsa şaşırmayacağım. Her yeni modelde bir donanım eksiliyor. nedir bu anlamadım.
Eğri cetvelden doğru çizgi çıkmaz.
Reklamlar
-
17 Şubat 2011, 12:59
#18862
Yavru enduro mu geliştirmekle geçiyor günlerim:)
-
17 Şubat 2011, 14:15
#18863
crux2006 adlı üyeden alıntı
Yakında honda motorsikletin üzerinden motorunu da alırsa şaşırmayın
Yeni devir saatli gösterge panellerini takanlar bu sorumu cevaplayabilirlerse sevinirim.Motor 90 ve 100 km li hızlarda 5 vites te ortalama kaç devirde gidiyor ve bu hızlarda zorlanma belirtisi gösteriyormu?Şehir dışı yolculuk yapmayı planlıyorum ve ortalama 70-80 bazen 90 en fazla da 100km li hızlarda giderim diye düşünüyorum bu hızlarda motor zorlanırmı zorlanmazmı?Cevaplarsanız sevinirim.
Bu arada foruma Ethem ve metehan arkadaşlarımızın bi an önce katılımlarını bekliyoruz
Beni her ne kadar tanımasalarda foruma renk katan bu üyelerin muhabbetlerini özledim
cbf 150 uzun yolda çok yumuşak ve harika bir sürüşü var. Çok rahat bir şekilde 100 km üstüne çıkabilirsin, hiç de zorlanmaz. Şişme gibi bir sorun aklına hiç gelmesin. Motor aslında çok harika fakat bizim üzülüp kırıldığımız nokta çok basit donanımları motordan kıskanmaları. Bu motor bunu haketmiyor.70 -80 km ideal hız, tabi hızını yol durumuna göre ayarlarsın. 80 km ortalama 6500 - 7000 deviri görüyor.
Eğri cetvelden doğru çizgi çıkmaz.
-
17 Şubat 2011, 14:37
#18864
-
17 Şubat 2011, 16:24
#18865
1 litre yağ kullanan bir motor haftada bir çeyrek litre nasıl yakar anlamıyorum ? Alındığı günden beri böyle miydi ? Rodajı nasıl yapıldı bunun bir de sürüş tarzınız nasıl ? Çok mu sıkıştırıyorsunuz ? O mavi duman yağ yaktığını gösteriyor zaten. Bence motora rektifiye gerekiyor.
-
17 Şubat 2011, 18:53
#18866
Motor çok hor kullanılmıuş, ben de çok sıkıştırıyorum. Ayrıca bakımsız denilebilir. Sübap ayarı ve rektifiye istiyor sanırım. Çok da kafama takmıyorum açıkçası. Nerede çalışmaz hale gelirse o zaman düşüneceğim. Neticede parçası ucuz. Ben perişan haldeyken 2.el olarak aldım, ancak bu kadar adam edebildim Yalnız yağ yakmasından başka bir problemim de yok. Gidişi bana göre iyi, hiç yeni cbf150 kullanmadığımdan kıyas yapamıyorum.
-
17 Şubat 2011, 20:19
#18867
crux2006 adlı üyeden alıntı
Yakında honda motorsikletin üzerinden motorunu da alırsa şaşırmayın
Yeni devir saatli gösterge panellerini takanlar bu sorumu cevaplayabilirlerse sevinirim.Motor 90 ve 100 km li hızlarda 5 vites te ortalama kaç devirde gidiyor ve bu hızlarda zorlanma belirtisi gösteriyormu?Şehir dışı yolculuk yapmayı planlıyorum ve ortalama 70-80 bazen 90 en fazla da 100km li hızlarda giderim diye düşünüyorum bu hızlarda motor zorlanırmı zorlanmazmı?Cevaplarsanız sevinirim.
Bu arada foruma Ethem ve metehan arkadaşlarımızın bi an önce katılımlarını bekliyoruz
Beni her ne kadar tanımasalarda foruma renk katan bu üyelerin muhabbetlerini özledim
Selamlar,benim motor 2007 haziran Trafik çıkışlı ve şuana kadar pekçok deneme ile anladım ki,sıkıştırılmadığı sürece(Red Line) dipgaz sürülmediği sürece yağ yakma sorunu YOK...ayrıca 6000 Devirde tam 84 Kmh sürat, 6500 devirde 90 Kmh gösteriyor...100 kmh yı aşmadığın sürece dünya turuna çıksan motordan korkma yaz sıcaklarında bile sıkıştırmadığın sürece sorun çıkarmıyor...gayet rahat ol...kolay gelsin.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:12 ----------
GÜNTEKİN adlı üyeden alıntı
gri renk boğmuş, hiç hoşuma gitmedi. Biz 2 nci CBF 150 mizi de aldık. Her almamızda biraz daha soğuyoruz. Son 2011 cbf 150 siyah bu seferde yan sehpası yok. Gördüğüm kadarıyla grilerde de ön çamurluk mu yok ne? anlamadım ben bu işi. Yakında gelen motorlarında deposu olmazsa şaşırmayacağım. Her yeni modelde bir donanım eksiliyor. nedir bu anlamadım.
Çamurlukları çizilmesin diye takmıyorlardır ya öyle şey olurmu...?
Hep Pür Dikkat...
-
17 Şubat 2011, 20:24
#18868
-
17 Şubat 2011, 20:47
#18869
[QUOTE=Bruce 65[/COLOR]bugün biraz deneme yapayım dedim,dipdgaz gittiğimiz zaman kaç devir gösterecek diye.Otobanda düzyolda,8500 Devirde tam 115 kmh gösterdi...
burayada yazmıştım son hız denemesi Otobanda...
Hep Pür Dikkat...
-
18 Şubat 2011, 01:11
#18870
GÜNTEKİN adlı üyeden alıntı
gri renk boğmuş, hiç hoşuma gitmedi. Biz 2 nci CBF 150 mizi de aldık. Her almamızda biraz daha soğuyoruz. Son 2011 cbf 150 siyah bu seferde yan sehpası yok. Gördüğüm kadarıyla grilerde de ön çamurluk mu yok ne? anlamadım ben bu işi. Yakında gelen motorlarında deposu olmazsa şaşırmayacağım. Her yeni modelde bir donanım eksiliyor. nedir bu anlamadım.
Yan sehpa koymayı önümüzdeki yüzyıl içerisinde planlıyorlarmış.
Kimse demiyor ama bence en önemli eksiklik lastikler. O kayan durolarsa alanın vay haline.
crux2006 adlı üyeden alıntı
Yakında honda motorsikletin üzerinden motorunu da alırsa şaşırmayın
Yeni devir saatli gösterge panellerini takanlar bu sorumu cevaplayabilirlerse sevinirim.Motor 90 ve 100 km li hızlarda 5 vites te ortalama kaç devirde gidiyor ve bu hızlarda zorlanma belirtisi gösteriyormu?Şehir dışı yolculuk yapmayı planlıyorum ve ortalama 70-80 bazen 90 en fazla da 100km li hızlarda giderim diye düşünüyorum bu hızlarda motor zorlanırmı zorlanmazmı?Cevaplarsanız sevinirim.
Bu arada foruma Ethem ve metehan arkadaşlarımızın bi an önce katılımlarını bekliyoruz
Beni her ne kadar tanımasalarda foruma renk katan bu üyelerin muhabbetlerini özledim
Metehan abinin işi var, ethem abi motoru kardeşine devretti. Yani aranılan kişilere şu an ulaşılamıyor.
Biz varız, idare edersin artık
En son alınan forum kararı: Motor 100 km hızı geçmeyecek, yoksa metehan gibi 2. piston, segman, silindir 10 binde ele alınacak.
(Metehan abinin affına sığınarak )
GÜNTEKİN adlı üyeden alıntı
cbf 150 uzun yolda çok yumuşak ve harika bir sürüşü var. Çok rahat bir şekilde 100 km üstüne çıkabilirsin, hiç de zorlanmaz. Şişme gibi bir sorun aklına hiç gelmesin. Motor aslında çok harika fakat bizim üzülüp kırıldığımız nokta çok basit donanımları motordan kıskanmaları. Bu motor bunu haketmiyor.70 -80 km ideal hız, tabi hızını yol durumuna göre ayarlarsın. 80 km ortalama 6500 - 7000 deviri görüyor.
Sebep tamamen duygusal.
TheNightHawk adlı üyeden alıntı
Bence en güzel renk mavi, benimki öyle diye söylemiyorum
o kadar yoğun talep gördü ki honda çareyi o rengi sunmamakta buldu, yoksa diğer renkler elinde kalacaktı. Benim motor 2007 model ve çok tatlı bir şekilde yağ da yakıyor. Ben de haftada bir çeyrek litre yağı bizim canavara ekliyorum
bazen 2 zamanlı gibi mavi duman atarak da çalışıyor motor soğukken.
Ooo 2007 mavi meşhurdur, özellikle yağ yakması. Aslanım benim yaksın tabii.
300 kağıda motoru sıfırlayabilmek güzel eğerki motor biterse.
Murat Kehya
Acemi Motorcu
A-(eksi)
-
18 Şubat 2011, 01:16
#18871
bence en çirkin renk mavi ztn satılmadıgından cıkarıldı renklerden çok satıldıgından diel gri bile maviye göre kral fakat en güzel kırmızı :D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
18 Şubat 2011, 01:24
#18872
yenilerde kırmızı daha seksi duruyor gibi. makyajsızda siyah daha bi alımlıydı ama.
Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]
-
18 Şubat 2011, 01:26
#18873
abolgi adlı üyeden alıntı
yenilerde kırmızı daha seksi duruyor gibi. makyajsızda siyah daha bi alımlıydı ama.
kırmızı daha büyükte gösteriyor gördüğüm kadarıyla ben hayata kırmızıdan şaşmam 2 tercihte siyah olur gri ile mavi olsa dahi yüzüne bakmam :D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
18 Şubat 2011, 02:43
#18874
alper150zc adlı üyeden alıntı
kırmızı daha büyükte gösteriyor gördüğüm kadarıyla ben hayata kırmızıdan şaşmam 2 tercihte siyah olur gri ile mavi olsa dahi yüzüne bakmam :D
2010 larda siyah daha heybetliydi ama yeni modellerde kırmızı iri duruyor.
Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]
-
18 Şubat 2011, 10:54
#18875
En güzel renk her zaman maviydi. Ah mavi ahh. Subaru mavisi. Çakma movistar'ım benim ...
-
18 Şubat 2011, 13:00
#18876
TheNightHawk adlı üyeden alıntı
En güzel renk her zaman maviydi. Ah mavi ahh. Subaru mavisi. Çakma movistar'ım benim ...
Benimde 2007 maviydi mavi kesinlikle motoru daha büyük gösteriyor siyah yanında başka bir motor gibi duruyordu, bu rengi beyenmeyen çok çıktı, bende beğenerek almıştım....
-
18 Şubat 2011, 17:52
#18877
ya ismailim senin tabloya göre dingil açıklığı da mı azalmış?
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
18 Şubat 2011, 20:01
#18878
Bugün sonunda Bursa Honda Duran kardeşlere gidebildim.2011 model olarak sadece gümüş rengi cbf leri getirmişler.Bi sonraki partide siyah ve bordonunda gelebileceğini söyledi.Dükkanın içinde bi tane gümüş rengi 2011 model cbf vardı oradakini çekemesemde depo ya koydukları 2011 model gümüş rengi cbf 150 nin fotoğrafını çekebildim.Yanında daha eski model bordo renkli cbf vardı.Valla ne yalan söyliyim eski motorun stickerları olsun bordo rengi olsun daha bi göz dolduruyor.Gümüş rengi cbf ye oturmamış.Bi çiğlik var bunu bizim arkadaşlarda aynı şekilde belirttiler hatta onlarda siyah ile bordo rengi arasında kaldılar.Oradaki bayan ile konuşmamda 2011 model cbf üzerinde 500 tl lik artı masraf yapıldığını ancak bunun kullanıcıya sadece 100 tl olarak yansıdığını söyledi.İlk trafiğe çıkış için plakaydı bandroldu masraf toplamı 320 tl sonraki 6 aylık periyodlarda da sadece bandrol parası olan 45 tl ödeniyormuş.3 yıl boyunca da muayeneye girmeyeceğini söyledi.Sözü fazla uzatmadan fgümüş renkli 2011 model cbf ve daha eski model bordo renkli cbf ile sizleri başbaşa bırakıyorum
Fotoğrafları direk göstertemedimİşimde var uğraşamadım
http://img225.imageshack.us/i/18022011615.jpg
http://img809.imageshack.us/i/18022011614.jpg/
Yavru enduro mu geliştirmekle geçiyor günlerim:)
-
18 Şubat 2011, 20:30
#18879
kırmızı daha güzel siyah tozu hemen belli ediyor elimizden bezi düşürmememiz lazım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:26 ----------
TheNightHawk adlı üyeden alıntı
Motor çok hor kullanılmıuş, ben de çok sıkıştırıyorum. Ayrıca bakımsız denilebilir. Sübap ayarı ve rektifiye istiyor sanırım. Çok da kafama takmıyorum açıkçası. Nerede çalışmaz hale gelirse o zaman düşüneceğim. Neticede parçası ucuz. Ben perişan haldeyken 2.el olarak aldım, ancak bu kadar adam edebildim
Yalnız yağ yakmasından başka bir problemim de yok. Gidişi bana göre iyi, hiç yeni cbf150 kullanmadığımdan kıyas yapamıyorum.
yaw baba bizim köyde bir laf vardır '' eskinin beziyle uğraşacağına yenin tozuyla uğraş '' al yeni bir cbf 150 besmeleyi çekip binerken tozunu da alıver.ne yağ sorunu var ne de arıza var. hayırlı sürüşler.
Eğri cetvelden doğru çizgi çıkmaz.
-
18 Şubat 2011, 22:41
#18880
Arkadaşlar bugün gri ve kırmızı rengi bayide yakından inceleme fırsatı buldum bence gümüş renk cbf çok yakışmış renk acaba metalikmidir dedim renk metalik simli gri, içlerinde tercihim kesinlikle gri çok yakışmış motora..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 17 kullanıcı var. (0 üye ve 17 misafir)
Bu Konudaki Etiketler