Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
10 Şubat 2011, 10:06
#18781
Sen bir an önce kilo ver Şaka şaka.
Bu değerler aşılabilir değerlerdir AMA bunun sonucunda başına gelebilecek her durumda üretici sorumlu olmayacaktır. Bu durumlara örnek olarak motosikletin gidişinin değişmesi ve sonucu kaza, şasi yamulması, kırılması,... olabilir. Olmayadabilir ama risk almak sana kalmıştır. (Bence bu riski ALMA)
Yani üretici benim değerlerim bu der. Sen de ona göre kendini ayarlarsın.
ybr250 150 kiloluk için sorun olmaz diyor yani adam o kiloya göre tasarlamış motosikleti. Olay bundan ibaret.
Bu durumda senin için en iyi seçenek ybr125 esd, tabi trde varsa.
Bu ara yarım enjeksiyon yok ama belki ifade olarak kullanılmıştır. Akıllı karbüratör de diyebiliriz, bu da tam karşılamadı ama işte eski karbüratör sistemine göre biraz daha az yakıyor ama maliyeti az enjeksiyona göre. Zaten üreticinin derdi az yakmasından ziyade emisyon oranlarını düşürmek.[/QUOTE]
Evet, haklısın,tabiki limitleri geçmek istemiyorum bu yüzden zaten soruyorum tahmin ediyorum her motorsikletin kullanım kılavuzunda yazan miktardan herhalde bi %3-5 belki % 10 bir opsiyon vardır ona göre düşünüyorum,ama kullanım kılavuzunda 130 veya 150 yazanı değil daha fazla yazanı düşünüyorum,gönlüm açıkçası cbf 150 den yana ama yamaha bu yük olayıyla bir adım öne geçiyor gözümde şu an piyasadaki modeller veya yamahanın getirdiği model galiba yamaha 125 ESD olsa gerek yanlış bilmiyorsam,rahatıma düşkünüm tamam cbf ama arkadaş çevremi bi gözden geçir derseniz o zaman yamaha,aslında işin iyi tarafı yenge tam 90 değil 87 kg,acaba onu mu zayıflatsam naaapsam,hehe,110 kg dan düşmüş gelmiş halim bu,demekki naaapıyormuşuz,bir süre etliekmek ve/veya furun kebaba ara veriyormuşuuuuz 125-150 den büyük motor zaten almam,alamam,marka-model benim için hiç farketmez ama çan çin çon olsun istemiyorum,zaten markalı motorlar bile böyle 130-150 derse şehirdışına 2 kişi gidip oralarda kalmak gelememek de var değilmi,ee beni de kaldırsın rahat bi şehir dışına 2 kişi gidip geleyim istiyorum çok şey mi istiyorum ki...,ayrıca yorumun için sağol
'He who laughs last, was too slow to get the joke'::146::::145::::piloot::
Reklamlar
-
10 Şubat 2011, 11:04
#18782
KARA_MURAT adlı üyeden alıntı
Evet, haklısın,tabiki limitleri geçmek istemiyorum bu yüzden zaten soruyorum tahmin ediyorum her motorsikletin kullanım kılavuzunda yazan miktardan herhalde bi %3-5 belki % 10 bir opsiyon vardır ona göre düşünüyorum,ama kullanım kılavuzunda 130 veya 150 yazanı değil daha fazla yazanı düşünüyorum,gönlüm açıkçası cbf 150 den yana ama yamaha bu yük olayıyla bir adım öne geçiyor gözümde şu an piyasadaki modeller veya yamahanın getirdiği model galiba yamaha 125 ESD olsa gerek yanlış bilmiyorsam,rahatıma düşkünüm tamam cbf ama arkadaş çevremi bi gözden geçir derseniz o zaman yamaha,aslında işin iyi tarafı yenge tam 90 değil 87 kg,acaba onu mu zayıflatsam naaapsam,hehe,110 kg dan düşmüş gelmiş halim bu,demekki naaapıyormuşuz,bir süre etliekmek ve/veya furun kebaba ara veriyormuşuuuuz
125-150 den büyük motor zaten almam,alamam,marka-model benim için hiç farketmez ama çan çin çon olsun istemiyorum,zaten markalı motorlar bile böyle 130-150 derse şehirdışına 2 kişi gidip oralarda kalmak gelememek de var değilmi,ee beni de kaldırsın rahat bi şehir dışına 2 kişi gidip geleyim istiyorum çok şey mi istiyorum ki...,ayrıca yorumun için sağol
Motosiklet düşmanı değilim ama trafikde bizleri yok sayıyorlar. Yani motosiklet kullanmak trde oldukça riskli. Bunu da düşün derim.
Biz bağımlısı olmuşuz bırakamıyoruz, o ayrı.
Beyler benim devir göstergesi sorunsuz çalışıyor. 60 km/h da 4000 devir gösteriyor. Yalnız ufak bir sorunum var. Benim devir rölantide 1020(Motor sıcakken). Ne kadar rölanti ayar vidasıylada oynadıysam bunu artıramadım. Normalde bizim rölanti devri 1400 +-100. En son gaz kolundan ayar yapayım diyorum? Ne dersiniz ahali?
Murat Kehya
Acemi Motorcu
A-(eksi)
-
10 Şubat 2011, 11:29
#18783
mmucit adlı üyeden alıntı
Motosiklet düşmanı değilim ama trafikde bizleri yok sayıyorlar. Yani motosiklet kullanmak trde oldukça riskli. Bunu da düşün derim.
Biz bağımlısı olmuşuz bırakamıyoruz, o ayrı.
Beyler benim devir göstergesi sorunsuz çalışıyor. 60 km/h da 4000 devir gösteriyor. Yalnız ufak bir sorunum var. Benim devir rölantide 1020(Motor sıcakken). Ne kadar rölanti ayar vidasıylada oynadıysam bunu artıramadım. Normalde bizim rölanti devri 1400 +-100. En son gaz kolundan ayar yapayım diyorum? Ne dersiniz ahali?
Amaaaan koca konya ovası,ne trafiği olcakki,yok ben zaten binici olarak tecrübeli sayılırım,kullanıcı olarak ve teknik kısımda amatör,kullanırkende düzgün düzgün sağdan sağdan kullanırım bir sorun olmaz,trde kullanmakla ilgili bir örnek vereyim benim honda 50 cc.cik vardı gerçi yakın zamanda öldürdü kendini usta sanan birisi onunla konyada yarım metre genişlik iki karış da derinlik olan asfalt üstünde!!! bir çukura girince anladım trdeki yolların önemini hızlı gittiğim için üzerinden sekerek geçmiştim hızlı deyince 60-65 km filan,bilen bilir pabuç sarayının karşıcaddesinden kulesiteye giderken ..pet benzin istasyonunu geçince köprü altına girmezden önce,motorun 2-3 vidasını orda bıraktım walla.benden kaç vida gitti hiç sorma,teknik bilgim yok ama rölanti gaz kolu deyince acaba gaz kablosu yağlanarak geçebilecek bişey miki?
'He who laughs last, was too slow to get the joke'::146::::145::::piloot::
-
10 Şubat 2011, 18:09
#18784
Selamlar cbf ailesi ;
Cbf 150 motosikletime egzos almak istiyorum. Hem görüntüsünün çok büyük olmasından hemde sesinin çok az olmasından dolayı istiyorum.
Nette çok araştırmama rağmen cbf 150 uyumlu egzos bulamadım.Size sorularım şunlar.
Cbr 125R uyumlu egzoslar bizim motosikletimize uyarmı?
Cbf 150 uyumlu egzos varmı ?
Motor Kullanırken doğayı izlemeye kalkarsan doğanın bir parçası olursun :)
-
10 Şubat 2011, 18:39
#18785
KARA_MURAT adlı üyeden alıntı
Amaaaan koca konya ovası,ne trafiği olcakki,yok ben zaten binici olarak tecrübeli sayılırım,kullanıcı olarak ve teknik kısımda amatör,kullanırkende düzgün düzgün sağdan sağdan kullanırım bir sorun olmaz,trde kullanmakla ilgili bir örnek vereyim benim honda 50 cc.cik vardı gerçi yakın zamanda öldürdü kendini usta sanan birisi onunla konyada yarım metre genişlik iki karış da derinlik olan asfalt üstünde!!! bir çukura girince anladım trdeki yolların önemini hızlı gittiğim için üzerinden sekerek geçmiştim hızlı deyince 60-65 km filan,bilen bilir pabuç sarayının karşıcaddesinden kulesiteye giderken ..pet benzin istasyonunu geçince köprü altına girmezden önce,motorun 2-3 vidasını orda bıraktım walla.benden kaç vida gitti hiç sorma,teknik bilgim yok ama rölanti gaz kolu deyince acaba gaz kablosu yağlanarak geçebilecek bişey miki?
Pabuç Sarayı etliekmek vb. Konya tabirleri kullanmışsın mmucit arkadaş Samsun'da forumdakilerin çoğu Konya'lı değil.Birde Konya ovası geniş diye yazmışsın.genişliğinin Konya'daki sürücülere hiç bir tesiri yok.Ben Konya dışında yaşayan bir Konya'lıyım.Ve Konya'ya her gelişimde ilk sürücü bozuntusu çakma sürücüyle karşılaşmamda Allah razı olsun.Konya'ya geldiğimi hatırlattı bana ya kaza yapsaydım dahamı iyi olurdu diyorum.
Justice for all.Herkes için adalet.Emmim,dayım,hısımım,akrabam olmasa da.Ha,bizim aşiretten olmasa da...
-
10 Şubat 2011, 19:40
#18786
slameram adlı üyeden alıntı
Pabuç Sarayı etliekmek vb. Konya tabirleri kullanmışsın mmucit arkadaş Samsun'da forumdakilerin çoğu Konya'lı değil.Birde Konya ovası geniş diye yazmışsın.genişliğinin Konya'daki sürücülere hiç bir tesiri yok.Ben Konya dışında yaşayan bir Konya'lıyım.Ve Konya'ya her gelişimde ilk sürücü bozuntusu çakma sürücüyle karşılaşmamda Allah razı olsun.Konya'ya geldiğimi hatırlattı bana ya kaza yapsaydım dahamı iyi olurdu diyorum.
Gonya tabirleri pabuç sarayı değildir,öylesine iki yer ismi,zaten bilen bilir dedim,bilmeyende haliyle bilemez,bende konyalı değilim muğla-milaslıyım,konya ovasındada motor sürecek halim olmadığına göre, trafik heryerde var ve maalesef konyada durum daha kötü ama kötülemekten ziyade farklı birşey yazayım istedim,gerçekten motor sürücüleri hiç bir yerde çok ciddiye alınmıyor,insanlara ilköğretimde lisede ünv. de trafik,motor,ilk yardım dersleri vermezler 2 aylık kursa sıkıştırırlar,psikolojik teste sokmazlar iki ileri bir geri ehliyet verirlerse olacağı bu, iyi motor kullanmama rağmen en azından normal bir kullanıcı olarak sıkıştığım zaman geçiyorum kaldırım üstü bisiklet yoluna ,arabalar kötü ama en kötüsü de minibüs sürücüleri belli bir durakları yok zınk önünüze çeliyorlar direksiyonu,formlarda okuduğum çoğu arkadaşımız böyle kazalar yapmış,konya türkiyenin en büyük şehirlerinden birisi merkez nüfus rahat 2 milyor vardır, eee haliyle her tipten sürücünün olması da gayet normal
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:33 ----------
slameram adlı üyeden alıntı
Pabuç Sarayı etliekmek vb. Konya tabirleri kullanmışsın mmucit arkadaş Samsun'da forumdakilerin çoğu Konya'lı değil.Birde Konya ovası geniş diye yazmışsın.genişliğinin Konya'daki sürücülere hiç bir tesiri yok.Ben Konya dışında yaşayan bir Konya'lıyım.Ve Konya'ya her gelişimde ilk sürücü bozuntusu çakma sürücüyle karşılaşmamda Allah razı olsun.Konya'ya geldiğimi hatırlattı bana ya kaza yapsaydım dahamı iyi olurdu diyorum.
Sanada geçmiş olsun,o bütün şehirlerde var ama en çok tırstığım araç tipleri marka model söylenmez belki ama ..ğan,...hin,...tal, ...rat bunların sürücüleri çok daha tehlikeli ve ucuz araç oldukları için biraz daha eline 3-5 milyarı geçirenin alabileceği araçlar ve sürücüleri çok tecrübesiz, hepimiz elimizden geldiğince dikkatli kullanmalıyız,3-4 yıldır istanbuldaydım hızlı bir kuryeci arkadaşın artçısı olarak temden mecidiyeköye giderken yusufçuk çıkartmıştım heryerlerimde zaten dikkatli kullanırım o zamandan beri çok daha dikkatli kullanırım
'He who laughs last, was too slow to get the joke'::146::::145::::piloot::
-
11 Şubat 2011, 09:26
#18787
semih varol adlı üyeden alıntı
Selamlar cbf ailesi ;
Cbf 150 motosikletime egzos almak istiyorum. Hem görüntüsünün çok büyük olmasından hemde sesinin çok az olmasından dolayı istiyorum.
Nette çok araştırmama rağmen cbf 150 uyumlu egzos bulamadım.Size sorularım şunlar.
Cbr 125R uyumlu egzoslar bizim motosikletimize uyarmı?
Cbf 150 uyumlu egzos varmı ?
Bir tane vardı ama değmez derim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...d-marka/detay?
Yani bu motordan ne sesi bekliyorsun ki? Biraz fazla ses yapayım desen yağ yakmaya başlıyor motor.
slameram adlı üyeden alıntı
Pabuç Sarayı etliekmek vb. Konya tabirleri kullanmışsın mmucit arkadaş Samsun'da forumdakilerin çoğu Konya'lı değil.Birde Konya ovası geniş diye yazmışsın.genişliğinin Konya'daki sürücülere hiç bir tesiri yok.Ben Konya dışında yaşayan bir Konya'lıyım.Ve Konya'ya her gelişimde ilk sürücü bozuntusu çakma sürücüyle karşılaşmamda Allah razı olsun.Konya'ya geldiğimi hatırlattı bana ya kaza yapsaydım dahamı iyi olurdu diyorum.
Bir defa Konya'ya gittim, etliekmeğinden de yedim.
Bu trafik sorunu türkiyenin her yerinde var maalesef, ama kaza yapmaman sevindirici. Kazanın en ufağı bile kötü, yapmamış olman iyidir. Tabii birde kurtaracağım derken daha kötü başka yere girmek var, o daha kötü.
KARA_MURAT adlı üyeden alıntı
Amaaaan koca konya ovası,ne trafiği olcakki,yok ben zaten binici olarak tecrübeli sayılırım,kullanıcı olarak ve teknik kısımda amatör,kullanırkende düzgün düzgün sağdan sağdan kullanırım bir sorun olmaz,trde kullanmakla ilgili bir örnek vereyim benim honda 50 cc.cik vardı gerçi yakın zamanda öldürdü kendini usta sanan birisi onunla konyada yarım metre genişlik iki karış da derinlik olan asfalt üstünde!!! bir çukura girince anladım trdeki yolların önemini hızlı gittiğim için üzerinden sekerek geçmiştim hızlı deyince 60-65 km filan,bilen bilir pabuç sarayının karşıcaddesinden kulesiteye giderken ..pet benzin istasyonunu geçince köprü altına girmezden önce,motorun 2-3 vidasını orda bıraktım walla.benden kaç vida gitti hiç sorma,teknik bilgim yok ama rölanti gaz kolu deyince acaba gaz kablosu yağlanarak geçebilecek bişey miki?
Yollar daha ayrı bir mevzu, genelde bozuk ama sürücüler çok daha tehlikeli.
Benim rölantim düşükmüş. Bunu devir sayacı takınca anladım. Yükseltmek için karbüratör üzerinde vida var. Onunla yükseltmeye çalıştım. En fazla 1020 dev/dk. oldu. Normalde ise 1400 +-100 dev/dk. Bu sebeple gaz kolundan teli gerdirirsem rölanti devri biraz daha yükselir diye düşündüm. Tabii bu normalde yapılmaması gereken birşey ama düşük rölanti yüzünden motor kendi kendine stop ediyordu ve bu benim hoşuma gitmiyordu.
Bu ara rölantim 1200 oldu, bu ayardan sonra. Çok da gerdirmedim, bir sakatlık çıkmasın diye.
Murat Kehya
Acemi Motorcu
A-(eksi)
-
11 Şubat 2011, 09:38
#18788
Bir defa Konya'ya gittim, etliekmeğinden de yedim.
Bu trafik sorunu türkiyenin her yerinde var maalesef, ama kaza yapmaman sevindirici. Kazanın en ufağı bile kötü, yapmamış olman iyidir. Tabii birde kurtaracağım derken daha kötü başka yere girmek var, o daha kötü.
Yollar daha ayrı bir mevzu, genelde bozuk ama sürücüler çok daha tehlikeli.
Yiyeceğin etliekmek olsun mmucit her zaman bekleriz
'He who laughs last, was too slow to get the joke'::146::::145::::piloot::
-
11 Şubat 2011, 11:55
#18789
Slm arkadaşlar 2011 cbf ile ilgili yorumlardan sonra dayanamayıp üye oldum bir önceki kasalarda neden devir saati yok vites göstergesi pek gerekli değil diyordu kullanıcı arkadaşlar şimdide devir saati gelmiş ama vites gitmiş o olmuş bu olmuş bir sürü tartışmalar başlamış kimi bu motoru yerden göğe kimide yerin dibine vuruyor ben 2006 dan buyana cbf 150 kullanıcısıyım her sene model yeniledim 2010 model motosikletimi yeni cbf 150 nin geleceğini ve enjeksıyonlu olucağını duydum ve malum yeniler gelince elimizdekilerin fiyatlarında epey gerileme olacağını düşündüm şuan motosikletim yok cbf 150 almayı düşünüyorum sıfır ama enjeksiyon falan yok ybr deki gibi bir sistem kullanılmış ve kuru akü şeffaf sinyaller on-off iptal haa devir saati haa vites benim için bişey ifade etmiyorlar sonuçta bu motosiklet benim gönlümün tahtında ve busefer alırsam kesinlikle satmayı düşünmüyorum gerçekten uyku uyuyamaz oldum alıştınmı kurtuluşu yok bu işin tüm forma saygılar yakında fotolarını eklicem 2011 cbf imin
-
11 Şubat 2011, 12:11
#18790
KARA_MURAT adlı üyeden alıntı
Yiyeceğin etliekmek olsun mmucit her zaman bekleriz
Ben de beklerim, bizim de pidemiz meşhurdur.
Cazador45 adlı üyeden alıntı
Slm arkadaşlar 2011 cbf ile ilgili yorumlardan sonra dayanamayıp üye oldum bir önceki kasalarda neden devir saati yok vites göstergesi pek gerekli değil diyordu kullanıcı arkadaşlar şimdide devir saati gelmiş ama vites gitmiş o olmuş bu olmuş bir sürü tartışmalar başlamış kimi bu motoru yerden göğe kimide yerin dibine vuruyor ben 2006 dan buyana cbf 150 kullanıcısıyım her sene model yeniledim 2010 model motosikletimi yeni cbf 150 nin geleceğini ve enjeksıyonlu olucağını duydum ve malum yeniler gelince elimizdekilerin fiyatlarında epey gerileme olacağını düşündüm şuan motosikletim yok cbf 150 almayı düşünüyorum sıfır ama enjeksiyon falan yok ybr deki gibi bir sistem kullanılmış ve kuru akü şeffaf sinyaller on-off iptal haa devir saati haa vites benim için bişey ifade etmiyorlar sonuçta bu motosiklet benim gönlümün tahtında ve busefer alırsam kesinlikle satmayı düşünmüyorum gerçekten uyku uyuyamaz oldum alıştınmı kurtuluşu yok bu işin tüm forma saygılar yakında fotolarını eklicem 2011 cbf imin
Mükemmel bir motor değil, motor aksamı ybr125 kadar da dayanıklı değil ama türkiyede alabileceğin en iyi motorlardan birisi.
Bu ara lastiklerde büyük ihtimal kayan tip durodur.
Murat Kehya
Acemi Motorcu
A-(eksi)
-
11 Şubat 2011, 16:12
#18791
Arkadaşlar Merhaba,
Sohbetinizi ortada mı böldüm bilmiyorum ama bişey sormak istiyorum.
Bende Deer 152 maxi scooter var. biz buna kendimiz ufak ufak bişeyler yapıyoruz..
Sizlerden öğrenmek istediğim ; Cbf 150'nin siper camının genişliğinin ne kadar olduğu? kaç cm acaba? Bilen veya benim için ölçebilecek olanınız var ise çok sevinirim.. uzunluğunu da ölçerseniz 2 kat teşekkür ederim..
Eğer yok bana 1 teşekkür yeter derseniz uzunluğunu ölçmeyin
"Ve ben 24 yaşındayken kendimi Türkiye'nin bağımsızlığına armağan etmekten onur duyuyorum."
Deniz Gezmiş 28 Şubat 1947 - 6 Mayıs 1972
-
11 Şubat 2011, 17:18
#18792
mmucit devir saatini nereye taktın, hoşuna gittiyse hemen ben de bir tane alayım. Çalışırken resmini çekebilir misin Çok şey istemedim umarım. Kendine iyi bak
-
11 Şubat 2011, 17:23
#18793
GT250rAlanya adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Merhaba,
Sohbetinizi ortada mı böldüm bilmiyorum ama bişey sormak istiyorum.
Bende Deer 152 maxi scooter var. biz buna kendimiz ufak ufak bişeyler yapıyoruz..
Sizlerden öğrenmek istediğim ; Cbf 150'nin siper camının genişliğinin ne kadar olduğu? kaç cm acaba? Bilen veya benim için ölçebilecek olanınız var ise çok sevinirim.. uzunluğunu da ölçerseniz 2 kat teşekkür ederim..
Eğer yok bana 1 teşekkür yeter derseniz uzunluğunu ölçmeyin
grenaja tutturulan vidaların oradan genişlik:29cm
orta en alt ucdan yüksekliği :27cm
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
11 Şubat 2011, 17:44
#18794
GT250rAlanya adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Merhaba,
Sohbetinizi ortada mı böldüm bilmiyorum ama bişey sormak istiyorum.
Bende Deer 152 maxi scooter var. biz buna kendimiz ufak ufak bişeyler yapıyoruz..
Sizlerden öğrenmek istediğim ; Cbf 150'nin siper camının genişliğinin ne kadar olduğu? kaç cm acaba? Bilen veya benim için ölçebilecek olanınız var ise çok sevinirim.. uzunluğunu da ölçerseniz 2 kat teşekkür ederim..
Eğer yok bana 1 teşekkür yeter derseniz uzunluğunu ölçmeyin
Merhaba
Bir de touring olan camı var,
-
11 Şubat 2011, 18:52
#18795
babaçi adlı üyeden alıntı
grenaja tutturulan vidaların oradan genişlik:29cm
orta en alt ucdan yüksekliği :27cm
Çok tşk ederim bilgiler için...
Kazasız sürüşler..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:50 ----------
cbr125cbr adlı üyeden alıntı
Merhaba
Bir de touring olan camı var,
Touring camı çok büyük gelir tşk ederim.
babaci hocam sağolsun verdi ölçüleri. kafamızda bişeyler planlıyoruz, onun için araştırma yapıyorum..
"Ve ben 24 yaşındayken kendimi Türkiye'nin bağımsızlığına armağan etmekten onur duyuyorum."
Deniz Gezmiş 28 Şubat 1947 - 6 Mayıs 1972
-
11 Şubat 2011, 18:58
#18796
Slm CBF150 ailsi Uzun bir aradan sonra tekrar aranızdayım. Fakat bu kez onceki kadar aktif olamıycam... Kazasız surusler...
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
-
12 Şubat 2011, 00:27
#18797
Tekrardan selamlar Cbf ailesi
Mucit ; Çok teşekkür ederim abicim. Gerçekden değmez o paraya.
Ön camın vidasının ölçüsünü bileniniz varmı?
Motor Kullanırken doğayı izlemeye kalkarsan doğanın bir parçası olursun :)
-
12 Şubat 2011, 03:25
#18798
GT250rAlanya adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Merhaba,
Sohbetinizi ortada mı böldüm bilmiyorum ama bişey sormak istiyorum.
Bende Deer 152 maxi scooter var. biz buna kendimiz ufak ufak bişeyler yapıyoruz..
Sizlerden öğrenmek istediğim ; Cbf 150'nin siper camının genişliğinin ne kadar olduğu? kaç cm acaba? Bilen veya benim için ölçebilecek olanınız var ise çok sevinirim.. uzunluğunu da ölçerseniz 2 kat teşekkür ederim..
Eğer yok bana 1 teşekkür yeter derseniz uzunluğunu ölçmeyin
Bir arkadaşın yenge samsunlu daha pide yiyemedik bol bol çin salatası yapıyor
CBF 125 cuk oturuyor ama tam bulamadım onun yerine sana bi CBF 600 için siperlik ölçüleri verelim,
Fly Screen
08R80 MER 800 Fitting Time: 0,3 hrs RRP 70.00 Sterlin
blah blah blah.. Dimensions: 200 mm x 300 mm 3 mm (kalınlık)
resimlerine de www.honda.co.uk den motorsiklet seçtikten sonra accessories deki pdf yi indirerek inceleyebilirsiniz
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:19 ----------
semih varol adlı üyeden alıntı
Tekrardan selamlar Cbf ailesi
Mucit ; Çok teşekkür ederim abicim. Gerçekden değmez o paraya.
Ön camın vidasının ölçüsünü bileniniz varmı?
Fazla motordan anlamam da.... matkapla her iki tarafını delerek bir tarafına vida, öbür tarafına pul + somun geçirdikten sonra vidanın ölçüsünün ne olduğu o kadar önemli miki??? vidaya uygun somun veya somuna uygun vidayla bence olur,beyaz vida tahminim sırıtır farklı bir renk olursa özellikle renkli camda koyu renk gibi??? belki hoş durabilir
'He who laughs last, was too slow to get the joke'::146::::145::::piloot::
-
12 Şubat 2011, 18:44
#18799
KARA_MURAT adlı üyeden alıntı
Bir arkadaşın yenge samsunlu daha pide yiyemedik bol bol çin salatası yapıyor
CBF 125 cuk oturuyor ama tam bulamadım onun yerine sana bi CBF 600 için siperlik ölçüleri verelim,
Fly Screen
08R80 MER 800 Fitting Time: 0,3 hrs RRP 70.00 Sterlin
blah blah blah.. Dimensions: 200 mm x 300 mm 3 mm (kalınlık)
resimlerine de
www.honda.co.uk den motorsiklet seçtikten sonra accessories deki pdf yi indirerek inceleyebilirsiniz
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:19 ----------
Fazla motordan anlamam da.... matkapla her iki tarafını delerek bir tarafına vida, öbür tarafına pul + somun geçirdikten sonra vidanın ölçüsünün ne olduğu o kadar önemli miki??? vidaya uygun somun veya somuna uygun vidayla bence olur,beyaz vida tahminim sırıtır farklı bir renk olursa özellikle renkli camda koyu renk gibi??? belki hoş durabilir
Sağol gülüm
"Ve ben 24 yaşındayken kendimi Türkiye'nin bağımsızlığına armağan etmekten onur duyuyorum."
Deniz Gezmiş 28 Şubat 1947 - 6 Mayıs 1972
-
12 Şubat 2011, 23:42
#18800
Güzel cbf mi almaya hiç yakın olmadığım kadar yakınım bu aralarTam 2 yıldır bu motoru almanın hayaliyle yaşıyorum ve galiba o an geldi çattı.ALLAH'ın izniyle bi terslik olmazsa 1 ay gibi bi sürede motorumu altıma çekiyorum.2 el almayı düşünüyordum ancak zaten ikinci el fiyatları 3000 den kapak açıyor 2.eline onca para vereceğime kendimi daha da zorlayarak sıfırını alabileceğimi düşündüm.Ve bizimkilerde bu konuda bana hak verdiler.2.el alıp bindikten sonra hep içimde bi uhde kalacaktı.Acaba benden önceki kullanıcı motorumu nasıl kullanmıştı?Bu soru her seferinde kafamı kurcalayacak ve beynimi kemirecekti.Motor konusunda bi hayli pimpirikliyimdir ve kesinlikle kullandığım makinayı üzmememeye özen gösteririm.Her neyse geçen gün fiyat araştırması yapmak amaçlı bursa'nın yetkili bayisi olan honda duran kardeşler'e gittim.Henüz 2011 model cbf 150 ler gelmemişti.1 hafta içinde gelecekmiş.Oradaki bayan 2011 model cbf 150 nin satış fiyatının 4250TL olduğunu söyledi.Ödeme şekli olarak da yarısı peşin yarısına da kredi kartı ile 5 taksit yapabileceğini söyledi.Tabi bu fiyata plaka bandrol vs vs gibi fiyatlar dahil değildi.Motoru aldıktan sonra ilk 6ay trafikte motoru problemsiz sürebilmek için plaka vs vs gibi ücretlerinde 360 tl tutacağını söyledi.Görünüşe göre motorum bana bi hayli masraf çıkaracak ama bu yola baş koydum bi kere, bi şekilde öyle veya böyle imkanlarımı zorlayarak artık bu hasrete son vermek istiyorum.ALLAH nasip ederde motorumu alırsam buradan size motorumla ilk selamımı verir fotoğrafını da koyarımGörüşmek dileğiyle
Yavru enduro mu geliştirmekle geçiyor günlerim:)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 19 kullanıcı var. (0 üye ve 19 misafir)
Bu Konudaki Etiketler