112ciyiz
http://www.feyizoglu.com/Kappa-TK731...a_44710.html#0
daha önce bir arkadaşım satın almıştı bundan ve bence cbf'e yakışan bir softcase takımı.
artısı,su geçirmez ve oldukça geniş (26 x 47 x 22/31 cm) ve sıcak soğuk gıda saklama cebi( çokta önemli değil )
eksi yönü ise(hemen hemen her soft çanta için) yan koruma demiri mutlaka olması gerek...
fiyatı biraz pahalı ama temiz kullanıldıktan sonra yaz/kış yıllarca kullanılabileceğini düşünüyorum ki.. nisan mayıs gibi bende bu takımlardan alacağım.hali hazırda full koruma demirleride mevcut.o'da bana sıkıntı çıkartmayacak. sevgiler
---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:28 ----------
bu arada arkadaşlar yaz sonu aldığım KAPPA K35 lt çantamı 46 ile değiştirmek istiyorum.1 kask+bir mont+bir yelek+2 çift eldiven+dizlikler+bellik+bel çantam sığıyor fakat yine de bana yetemedi 35lik çanta..
eğer ihtiyacı olan varsa 35lik çantamı uyguna satabilirim.
( çantaya şeffaf powerled ışık yapmıştım sorunsuz çalışıyor hala.çantayı motordan rahatlıkla ayırabiliyorum.sadece çanta tutacağına ince siyah bir kablo gidiyor (-/+) o kablo da fren lambasına bağladım gayet stabil ve ışıl ışıl) merakeden olursa fotoğrafları çeker koyarım buraya.. sevgiler.
Aynı sayfada T714 gördüm özellikle su geçirmez yazmışlar ve 22-18 Lt, kaymaz ve parlak şeritler var o çanta daha sıcak geldi bana. Bir de senin çantanın fiyatını duyabilir miyiz?.. hatta daha önce birkaç fotoğraf?
112ciyiz
Selam arkadişler, çok uzuuuuuun bi süredir takip etmekteydim eh bende bi kayıt olup iki satır karaliyim dedim,hepinize bol muhabbetler, sohbetler diliyorum ilk mesaj olduğundan aklıma fazla bişey gelmiyor sadece meraba işte
acil112,
çok uzun zamandır 3lü çanta sistemi ile kullanıyorum ve çok memnunum. cesur509'un aksine bende yan çantalarla daha motora benzediğini düşünüyorum. kappa K21 kullanıyorum tavsiye ederim.
ismail,
sübap ayarından sonra yakıt vs ölçtünmü deperler nedir?
B rh(+)
Aynada Herkesin Baktığı Yabancı
Almak istediğin motora baktım sahibinden.com da ,zaten 100 tl pazarlık payı koymuşlar 3,500 e verirler kesin
inş. alırsın.
Zaten bindiğin motor 35000 km ye yaklaşmıştır tahminim, motoru sorun çıkarmadan değiştirmen bence yerinde olacaktır
Gül Dediğin Nedir Senin? Üç Beş Diken Biraz Yaprak, Ömür varya Ömür Çok Sevdiğin Üç Beş Nefes Sonra Toprak. . .
durup dururken koltuk kilit mekanizmasının yayı düşmüş,tesadüfen gördüm allahtan kilitli kalmadı...
kendi yayımızı kendimiz yapıp uydurduk bakalım şuan sorunsuz çalışıyor
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
havalardan dolayı derken, ne güzel havalar işte tam motora binmelik yaz günü gibi :D Ankaradan gelenler daha yerlerde kar olduğunu söylüyor yahu ne biçim memlekette abi :D bizim buranın abartısız yazdan çok farkı yok. motosiklet pantolonunu falan bıraktım giymeyi öyle güzel bir hava var 5-6 gündür.
B rh(+)
Aynada Herkesin Baktığı Yabancı
As, hoşgeldin inş gönlündeki motoru alırsın.
Ama her şeyin hayırlısı, bunu unutma.
İyi yapmışsınız,
Çok güzel, sen şimdi araba da almazsın (Senin ilan arada kaynadı, gitti.)
İlk motorun olduğu için ona aşıksan ve de bir şikayetin yoksa titreşim vs. bence bu motorla devam et.
Zaten modifiyenin ruhunda bu vardır. Ufak ve ucuz değişiklikler yapmak.
Bence bu konuyu servisine danış, onlar ok derse yap yoksa hiç uğraşma. Devir göstergesi bu motor için vites göstergesine göre daha elzem.
Her şeyin hayırlısı, birde motorun kaçıncı sahibi olduğu da önemli.
Kısaca kısmet bu işler. İçine sinen motoru al gitsin ama tereddütün varsa hiç uğraşma.
Emin ol onun hesapları yapılıyor.
İnsan özlüyor mereti. Uyuşturucu gibi mübarek. Bir defa o zehri aldın mı devamlı istiyor bünye.
Yatmaktan kaynaklanan önemli bir problemi yoksa alınabilir, ama fiyatta biraz daha pazarlık etsen lehine olur diye düşünüyorum.
O motorun da hemen gerekli bakımları yapılmalı, kullanıma başlamadan önce. Yağ değişimi(hidroliğe de baktırmalı), hava filtresi temizlenmesi, buji bakımı vs.
Birde orjinal lastikleri hiç kullanmanı tavsiye etmiyorum. Özellikle yağışlı havalarda.
Tekstil tabikide plastik çantalar kadar dayanıklı değildir, ama fiyatı daha uygun olur, yan yatmalarda kırılmaz.
Hayırlı olsun.
Evet sakin kullanmak lazım demekki.
Biz ilk alanlar(2008 ocak) bu durumları bilemediğimizden tabii devir göstergesi de olmadığından boşuna fazla devir yaptırmışız motorlarımıza. Bir zamanlar devir kesiciyi bile söksek mi diyenler vardı Devir kesici bile yeterli gelmiyor nazik motorumuza
Sabret, herşey çok güzel olacak.
Maalesef, durum bence de öyle.
Murat Kehya
Acemi Motorcu
A-(eksi)
mmucit, yok araba alıncak da üstüne düşmüyorum :D gönlü olmayınca insanın :D ben motoru büyütme derdindeyim ama hanım ve aile yani toplum baskısı önce bi araba dediler :D
B rh(+)
Aynada Herkesin Baktığı Yabancı
3600 çok bence, 3200 e falan alınabilir.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...42042548/detay
sen diyince bakayım dedim şöyle bir motor var km orjinal mi beilemiyorum tabi.
Senin dediğinde şu siyah erdem otodan olan herhalde. Lastikler duro, pazarlık konusu yapabilirsin, lastik değişmeli diye 50-100 ne kırdırabilirsen.
merhaba arkadaslar cbf yı sıfır aldıgımızda plaka sıgorta vs masrafları ne kadar acaba sıfırı suan 4250 plakası falan ne kadara gelıyor acaba?
Sağol mmucit,havalar biraz ısınsın bakalım bende bi cbfci veya ybrci olabilirim,haa bi de çıkmaz ayın son çarşambası gelecek yarım değil de tam enjeksiyonlu!!! tvs apache var ya ;) yalnız sormak istediğim birşey var,tamam motorun az yakması,kolay sorun çıkarmaması,kronik problemler,titreşim hepsi çok güzel bu doneleri baz alcas tamam,lâkin... beni şu payload -yükleme limiti düşündürüyor,daha önce konu açıldımı bilmiyorum,kim açtı nasıl açtı açıkçası yeniyim de... Kilom 103 filan (metehan abi kadar olmasam da-kendisini tanımıyorum ama hoş sohbet birisi olduğu belli)
1- TVS Apache bildiğim kadarıyla maksimum taşıma kapasitesi kullanım kılavuzuna göre 130 KG.!!! yabancı sitelerden bunu okumuştum gerekirse linkinide zor da olsa tekrar bulurum,
2- Honda CBF 150 - Kullanım kılavuzunda yazan 150 KG.!!! www.honda.co.uk takılıyos naaapalım kılavusları indirip aksesuar pdf lerini indirip hepsine aaaah ah diyerekten bakıyom, zaten yarım-tam enjeksiyonlu olayını da anlamadım???
3- Yamaha YBR 125 ESD- Yurt içindeki türkçe kataloglarda taşıma kapasitesi çoğu yerde 200 KG, bazı yerlerde 198 kg geçiyor, yurtdışındaki Yamaha YBR 125 ESD de ise 196 KG olarak geçiyor (Yamaha YBR 125 ES! modeli D siz olan ise 150-153 kg)...
Eeee... ben 103 kg olduğuma göre (ki korumalar herhangi başka eşya filan hariç),arkana artçı pillion atma mı diyosunuz,yoksa arkadaş çevreni değiştir 30-40 kg dan başka arkadaşın olmasın mı diyosunuz,yoksa 3 tekerlekli yap motoru sepet tak mı diyorsunuz (galiba bu biraz saçma oldu hehe),yoksa 2 motor al birbirine sıkıca bağla mı diyorsunuz,beni en çok düşündüren bu maksimum yükleme olayı,bu konuda yardımcı olursanız sevinirim,kullanım kılavuzunu da aşmak istemiyorum,malum 4 gözlü capon veya çinli mühendisler öyle uygun görmüşmüş,yoksa gidip (iki çekişli hem ön hem arka-2 X 2) www.rokon.com mu al diyorsunuz 500-600 kg kaldırıyomuş ;) 125-150 cc den büyük motor alamam onu da zaten ilk motorum olması dolayısıyla ikinci el temiz düşünüyorum havalar ısınsın hele,yine alırken yardımınızı rica edebilebilebilirim.... Şimdiden teşekkürler,bu konuda aydınlatırsanız çok sevinirim,saygılar
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:58 ----------
Biliyorum burası CBF 150 form köşesi ama en çok okunan forum olduğunu ve sizin diğer yeni başlayanlara çok yardımcı olduğunuzu düşünerek affınıza sığınarak buraya sorma gereği duydum
Ahanda buldum...
http://www.xbhp.com/talkies/what-bik...x-payload.html
Hindu elemanın teki forumda merak etmiş araştırmış, 180 RTR yle ilgilendiğini ama maksimum 130 kg taşıdığını öğrenmiş,benim gibi o da 100 kg dan fazla olduğunu söylüyor foruma yazanlarda başka modeller tavsiye ediyorlar
Bi de... YBR 125 ESD nasıl kullanım kılavuzlarında 200 kg taşıma kapasitesi yazarken YBR 250 maksimum taşıma kapasitesi nasıl 150 kg olabiliyor??? Gönlüm ikinci el bi cbf 150 veya ybr 125 den yana... Ben zaten 103+yenge 90=193 motorsikletle beraber eski hobilerimden amatör balıkçılık da depreşti muğla-milaslıyım,zaten motordan anlamıyorum bizi taşıyamayacak bir motora binerek yarı yolda kalmak istemiyorum,acelem yok ama yardımlarınızı bekliyorum, thx
'He who laughs last, was too slow to get the joke'::146::::145::::piloot::
Mahalle baskısı yani
Sen bir an önce kilo ver Şaka şaka.
Bu değerler aşılabilir değerlerdir AMA bunun sonucunda başına gelebilecek her durumda üretici sorumlu olmayacaktır. Bu durumlara örnek olarak motosikletin gidişinin değişmesi ve sonucu kaza, şasi yamulması, kırılması,... olabilir. Olmayadabilir ama risk almak sana kalmıştır. (Bence bu riski ALMA)
Yani üretici benim değerlerim bu der. Sen de ona göre kendini ayarlarsın.
ybr250 150 kiloluk için sorun olmaz diyor yani adam o kiloya göre tasarlamış motosikleti. Olay bundan ibaret.
Bu durumda senin için en iyi seçenek ybr125 esd, tabi trde varsa.
Bu ara yarım enjeksiyon yok ama belki ifade olarak kullanılmıştır. Akıllı karbüratör de diyebiliriz, bu da tam karşılamadı ama işte eski karbüratör sistemine göre biraz daha az yakıyor ama maliyeti az enjeksiyona göre. Zaten üreticinin derdi az yakmasından ziyade emisyon oranlarını düşürmek.
Murat Kehya
Acemi Motorcu
A-(eksi)
Şu an bu konu içerisinde 48 kullanıcı var. (0 üye ve 48 misafir)