İsmail dostum benim teorimi biliyorsun...debriyajdan ne kadar nefret edersen onunla az temasa girersen makina için daha iyi olur..
vites değişimi ve durmaya bir kaç saniye kala haric debriyajı kullanmamaya gayret ediyorum...muhtemelen buradaki çoğu arkadaşım frenle aynı anda debriyajada asılıyor...bu kişisel tahminim...alışkanlıklar belki...
Kanka bendeki balata mevzusuna servisimdeki ustalarımdan rica ettiler...balata da hondanın bariz kalite farkı var dediler...balatalarım halen duruyor değiştirmeye gerek olmadığıda ayrıca test edilerek söylendi...
işin bir ilginc yönüde dikkatsizce yanlış balata almışım...
balata öylece duruyor işe de yaramadı...ki artık düşmanıma bile tavsiye etmem...
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
dekoratif asbest bilezik...
Uploaded with
ImageShack.us
İsmail bak sende bu tarz bişeyler yaparsan desteği eksik etmeyiz...
ne ararsan Sürat Motor Sirkecide var...
0212 252 96 78...Coşkun Bey...selamımı iletirsen indirim yapıyor...ama bu tarz 3-5 liralık şeylerde indirim olmaz...50 lira üstğ alışverişlerde indirim benim adımla isteyiniz...
helal olsun eline sağlık...bu hususda
www.taobao.com da (çin alışveriş sitesi) şu link hepimize yardımcı olacaktır...
http://item.taobao.com/item.htm?id=2430138040
390 yuandır...100 yuan 22 tl dir...75 lira tutuyor...
Mart ayında bu ürünü getirticem gemici arkadaş vasıtasıyla inşallah...
evet abi aynen bende ciddi anlamda şu aralar bu değerlere göre motoru bilincli kullanmaya çalışıyorum...
Sizlerle paylaşmak istediğim önemli birşeyler var arkadaşlar...1 haftadır Honda fabrikadan Enver Dodanlıya ulaşmaya çalışıyordum...
Enver Bey geçen Honda Türkiyede 2 numaradaydı...Japon Genel Müdürden sonra geliyordu...şimdi 3 numaraya kaydırdılar...2 numaraya bir Japon daha atandı...kendisiyle tanışmıştım ve en son Gökhan Konşuğun düğününde karşılaştık...yeğenide samimi arkadaşım...bana bir sıkıntın olursa ara demişti Motorcular Ödül gecesinde...
vesile oldu bu devir saatiyle alakalı sıkıntımızı ileteyim dedim...1.aramamda rahatsız olduğundan evde istirahatdeydi..2.aramamda ise fabrika içinde olduğu söylendi...asistanına telimi bıraktım müsait olduğunda beni arayabilirmi diye not bıraktım...sonra cepten beni aradı sağolsun dertlerimizi anlatmaya başladım...özetle...
Devir saatinin yokluğu yüzünden çok sıkıntılar yaşıyoruz...
Çindeki orjinal cbf 150 de olması ve bizde olmamasını hayretle karşıladığımızı...
Maliyete en fazla ne kadar ek yük getirebildiğini...
Yağ eksiltme sorununlarının motoru sıkıştıran yüklenen bizlerin devir saati olmasıyla bu sıkıntıları aşacağımızı...
Parça fiyatlarının bir gecede aşırı zamlanmasını ve ticari etiğe bunun aykırı olduğunu Hondaya yakışmadığını...
2 yılda 2 kez motoru sıfırladığımı...devir saati olsaydı bu durumu yaşamayacağımı...
bu konuların sizin için basit olduğunu bir emrinizle kelamınızla bundan sonraki modellerde bu şekilde gelebileceğini...
vs vs çok şeylerden bahsettim...
kendisi artık daha farklı bir bölümde Genel Md Yardımcısı olarak Lojistik ve Satınalma Müdürlüğüne başladığını ama bu hususda bana yardımcı olacak birine şimdi mail atacağını ve takip edeceğini söyledi...ve fuarda yanıma uğra dedi...
sonra fabrikayı tekrar arayıp bana söylediği isim Sedat Beyi aradım...Sedat beyde bu motosiklet geliştirme ve satış strateji bölüm yetkilisiymiş...yani bindiğimiz makinalar onun insaiyatifiyle değişiklikler arzediyormuş...
kendisiyle merhabalaştım...benden yaşca büyük olduğunu öğrenince abi diye hitap ettim ve aynı şeyleri onada anlattım...
bana söylediği şu...emisyon hacim yönetmeliğine göre cbf 150 ler zaten değişmek zorundaymış...enjeksiyondan bahsetti...
devir saati konusunda 2006 yılında anket yaptık dedi...ve devir saatinde ihtiyaç olmadığı sonucuna ulaşıldı dedi...
abi bu ankleti kimlerle yaptınız dedim...kuryelerle dedi...
e tek müşteriniz kuryeler değil ki bizde standart kullanıcılar olarak farklı yaş grubunda kişiler olduğumuzu ve hatta abartıyorum ama Allah rızası için şu devir saatli kadrana geçiniz diye ısrar ettim...
adamda şaşırdı...
...Mete Bey bu konuyu tekrar değerlendiririz maliyet hesaplaları yapılır bu işler kolay değil dedi...
bende Çinden posta yoluyla devir saatli kadran getirtmek zorunda kaldığımızı ve bu eksikliği kendi imkanlarımızla giderdiğimizden bahsettim...
Çindeki cbf 150 oraya ait bir modelmiş buraya gelenler bizim isteklerimize değişiyormuş...yani dandik çubuk gidonla Honda 10 lira fazla para kazanıyor...devir saatsiz kadranla 5 lira daha cebe koysa tamam bu iş...
http://item.taobao.com/item.htm?id=8846617357
işte bu gidonu bile çok görüyorlar bize...
Çin Alışveriş sitesi taobao.com da 175 yuan...yani 35 lira...Aydoğan buradan almaya bak abicim...
http://item.taobao.com/item.htm?id=8483112810
2.el cbf 150...4800 yuan...950 tl civarı...
http://item.taobao.com/item.htm?id=8846617357
0 km cbf 150 fiyatı 11.000 yuan...2400 TL...
http://item.taobao.com/item.htm?id=2880511410
www.taobao.com
bu siteye giriniz...arama serach kısmına cbf150 yazın... tüm Honda orjinal parçaların fiyatlarını görün ve şaşırın...yediğimiz kazığın haddi hesabı yok...