Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
30 Kasım 2010, 02:49
#18041
Reklamlar
-
30 Kasım 2010, 09:22
#18042
TheNightHawk adlı üyeden alıntı
karbüratörün sağ tarafında yani sağ kapağın altında siyah bir tahliye hortumu göreceksin, onun bağlı olduğu karbüratörde küçük bir vida var bir bak orası mı gevşemiş. Ayrıca damlatan hortum hangisi?
Tam bilgi çok teşekkürler. Ben kendime guvenemediğim icin servise goturdum. iki saniyede sıktılar sorun haloldu. Çok teşekkürler.
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
30 Kasım 2010, 11:36
#18043
zenon adlı üyeden alıntı
Tam bilgi çok teşekkürler. Ben kendime guvenemediğim icin servise goturdum. iki saniyede sıktılar sorun haloldu.
Çok teşekkürler.
Rica ederim, hepimiz bilgimiz dahilinde birbirimize yardımcı olmaya çalışıyoruz.
-
30 Kasım 2010, 13:41
#18044
-
30 Kasım 2010, 17:58
#18045
TheNightHawk adlı üyeden alıntı
Peki LED daha uzun ömürlü ve güzel olur. DX den alsam taksam çalışır herhalde de hangilerinden alıcam tam emin olamadım
http://www2.dealextreme.com/products.dx/category.712
Bizim gösterge ve plaka lambası bundan hatta almışken sinyaller park falan hepsini led yapayım
hatta oldu olacak mercekli xenon da yapalım hehe
bu olur heralde yerine
Vites göstergeleri haricinde yuva olarak sorun olmaz ama vites gösterge lambaları daha da ufak duya sahip.(belki T8 olur ?) Birde bizim motorun ac elektriği ledleri de çabuk bozuyor. Bu sebeple ledin eksi ayağına ya da o kabloya bir 1n4001 diyot takarsan ledi unut gitsin. Yoksa led de sizlere ömür ama vites gösterge lambaları dc 12 v ile çalıştığından orada sorun olmaz.
TheNightHawk adlı üyeden alıntı
Ayrıca aklıma bir şey daha geldi , otomobil kullananların alıştığı arka yı gösteren dikiz aynası motorsiklette olmadığından arkamızı pek rahat göremiyoruz. Şöyle birşey alsak, kamerayı kuyruğa bir yere bağlasak, ekranı da ön cama bağlasak dikiz aynamız olmaz mı
ayrıca güneş enerjisi ile aküyü şarj eden portatif çakmak soketine takılan ürünler var. Çakmak soketi yapıp, akümüzün motor kullanılmadığında bozulması olasılığını azaltamaz mıyız, hemde durduğu yerde şarj olur.
http://www2.dealextreme.com/details.dx/sku.4085
Başka fanzteziler de araştırıyorum beni izleyin
cbf150.net tede bazı arkadaşlar bu tip fantazi peşindeydiler. Destekliyorum, manevi olarak
Murat Kehya
Acemi Motorcu
A-(eksi)
-
30 Kasım 2010, 18:18
#18046
Elektronikle pek aram yok ama fikir çok güzel gözüküyor.
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
-
30 Kasım 2010, 20:58
#18047
mmucit adlı üyeden alıntı
Vites göstergeleri haricinde yuva olarak sorun olmaz ama vites gösterge lambaları daha da ufak duya sahip.(belki T8 olur ?) Birde bizim motorun ac elektriği ledleri de çabuk bozuyor. Bu sebeple ledin eksi ayağına ya da o kabloya bir 1n4001 diyot takarsan ledi unut gitsin. Yoksa led de sizlere ömür ama vites gösterge lambaları dc 12 v ile çalıştığından orada sorun olmaz.
cbf150.net tede bazı arkadaşlar bu tip fantazi peşindeydiler. Destekliyorum, manevi olarak
bak ben diğer lambalara akımın ac geldiğini bilmiyordum. dc geliyor sanıyordum. Ama sinyal lambasında sorun yaşanmaz bence.
-
30 Kasım 2010, 21:14
#18048
Murat Kehya
Acemi Motorcu
A-(eksi)
-
01 Aralık 2010, 00:51
#18049
mmucit bilgiler için çok teşekkür ederim. Şimdi böyle bağlayınca çevirimin sadece yarısında yanmış olacak bu ledler. Öbür uca da direnç bağlamak gerekmez mi. Köprü diot kullansak tam zamanlı çevirim yapsak daha güzel olmaz mı, ama yer sıkıntısı olabilir. Bizim AC akımımız kaç fazlı onu biliyor musun
-
01 Aralık 2010, 17:33
#18050
Murat Kehya
Acemi Motorcu
A-(eksi)
-
02 Aralık 2010, 01:00
#18051
yardımın için çok teşekkür ederim. Bir ara biraz uğraşmıştım elektronikle işte aklımızda ne kaldıysa. Sormasak mazallah benim aklıma gelmezdi ac mi dc mi diye basardım ledi, sonra yanar giderdi. Bir ara fırsat bulursam uğraşacağım. Bu ara bilgisayarlarla başım dertte biri düzeliyor diğeri arıza yapıyor. Şimdi yine anakart değiştirip sistem kurdum kafa kazan oldu
-
02 Aralık 2010, 01:24
#18052
abicim ledler alternatif akım yüzünden diil, biz 12 volta göre ayarlayıp 14.4 lere maruz kaldığından bozuluyor. yoksa motor çalışmaz durumda ıken ac i dalgay ı kim kaybetmişte ledler bulsun
-
02 Aralık 2010, 04:42
#18053
Arkadaşlar bugün düm düz yolumda giderken sağ tarafta duran taksinin U dönüşü yapması sonucu kaza yaptım..Motorun domino's'a ait Kymco markalı cup olması nedeniyle kazık fren yapınca kayıp sağa yattı ve bende sürüklenerek taksinin arka lastiğine çarparak durabildim..
Kaza sonrası 40 dk kadar ambulans bekledim yerde..Sonrasında filmler vs çekildi..
eldiven ve bellik dışında korumalarımın olması sayesinde çok büyük hasarlar alabiliceğim kazadan sadece belimdeki ve bileğimdeki incinme,elimde ve kaba etimde asfalta sürtünme sonucu yanıklar var..
Allah hepimizi kazadan beladan uzak tutsun..
Saygılar
[34 AY 0494] Büyükçekmece MT
-
02 Aralık 2010, 10:07
#18054
Emrah.ark adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bugün düm düz yolumda giderken sağ tarafta duran taksinin U dönüşü yapması sonucu kaza yaptım..Motorun domino's'a ait Kymco markalı cup olması nedeniyle kazık fren yapınca kayıp sağa yattı ve bende sürüklenerek taksinin arka lastiğine çarparak durabildim..
Kaza sonrası 40 dk kadar ambulans bekledim yerde..Sonrasında filmler vs çekildi..
eldiven ve bellik dışında korumalarımın olması sayesinde çok büyük hasarlar alabiliceğim kazadan sadece belimdeki ve bileğimdeki incinme,elimde ve kaba etimde asfalta sürtünme sonucu yanıklar var..
Allah hepimizi kazadan beladan uzak tutsun..
Saygılar
Aman Emrah kardeşim büyük geçmiş olsun.
Bu taksiciler tüm Türkiye'de böylemidir yahu?
Sana daha büyük bir şey olmaması sevindirici.
Tekrar geçmiş olsun, Allah tekrarını yaşatmasın...
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
-
02 Aralık 2010, 13:07
#18055
-
02 Aralık 2010, 14:02
#18056
Emrah çok geçmiş olsun , sanki sihirli bir değnek değiyor ve motorsiklete binenler anında görünmez oluyorlar. İngilizler trafikte görünebilmek için bir çare bulmuşlar.
Yani bu sorun sadece bizim ülkemizde değil, tüm dünyada bu geçerli. Motor sürücüleri otomobil sürücüleri tarafından farkedilmiyorlar.
http://www.youtube.com/user/thinkuk#.../0/3-EDJj-gu2Q
-
02 Aralık 2010, 14:03
#18057
-
02 Aralık 2010, 14:37
#18058
izm35 adlı üyeden alıntı
slm arkadaşlar benim cbf nin 1000 km bakımı için manisaya gittim, (ordu aş.)sorumlu elemanı yıllık izne göndermişler,dolayısıyla benim bakım vs yağ değişimi olmadı,kendim değiştirdim,castrol 4T-20*40.
ordu a.ş. deki honda satış elemanı 900gr koy dedi,kullanma kılavuzun da 1kg,doğrusu ne?
aydınlatırsanız sevirim tşkler
Castrol Actevo 20w-40 olan yağ, kış ayları için kalın olacaktır.
Hemde bu yağ SG sınıfı yani kılavuzda tavsiye edilen SJ'den düşük bir sınıfta.
Yağ kutusunun arkasını kontrol ettiğin zaman SJ veya daha üstünde bir sınıf olması gerekiyor. (SL, SM ....)
Miktarı ise asla 900gr. falan değildir. Net olarak 1000 gr. yağ koyman lazım.
Mümkünse aldığın yağı değiştirip Castrol Power1 10w-40 motosiklet yağı kullanmanı tavsiye ederim.
Birde o nasıl bir servismiş ki sadece bir tane teknik elemanı varmış?
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
-
02 Aralık 2010, 15:29
#18059
AydoganX adlı üyeden alıntı
Aman Emrah kardeşim büyük geçmiş olsun.
Bu taksiciler tüm Türkiye'de böylemidir yahu?
Sana daha büyük bir şey olmaması sevindirici.
Tekrar geçmiş olsun, Allah tekrarını yaşatmasın...
Çok teşekkür ederim abi..
TheNightHawk adlı üyeden alıntı
Emrah çok geçmiş olsun , sanki sihirli bir değnek değiyor ve motorsiklete binenler anında görünmez oluyorlar. İngilizler trafikte görünebilmek için bir çare bulmuşlar.
Yani bu sorun sadece bizim ülkemizde değil, tüm dünyada bu geçerli. Motor sürücüleri otomobil sürücüleri tarafından farkedilmiyorlar.
http://www.youtube.com/user/thinkuk#.../0/3-EDJj-gu2Q
Teşekkür ederim..Tr de ne yaparsak yapalım,durum bu..Geçirdiğim kazalardan donra hep ucuz yırttım dedim..Şimdi ise bi dahakinde bu kadar şanslı olabilicekmiyim diyorum..Çünkü istediğimiz kadar dikkat edelim yavaş gidelim olan yine bize
[34 AY 0494] Büyükçekmece MT
-
02 Aralık 2010, 16:05
#18060
AydoganX adlı üyeden alıntı
Castrol Actevo 20w-40 olan yağ, kış ayları için kalın olacaktır.
Hemde bu yağ SG sınıfı yani kılavuzda tavsiye edilen SJ'den düşük bir sınıfta.
Yağ kutusunun arkasını kontrol ettiğin zaman SJ veya daha üstünde bir sınıf olması gerekiyor. (SL, SM ....)
Miktarı ise asla 900gr. falan değildir. Net olarak 1000 gr. yağ koyman lazım.
Mümkünse aldığın yağı değiştirip
Castrol Power1 10w-40 motosiklet yağı kullanmanı tavsiye ederim.
Birde o nasıl bir servismiş ki sadece bir tane teknik elemanı varmış?
cevap için teşekürler.Ayrıca serviste bildiğim kadarı manisada olan tek servis olsa gerek beni başka bir yere yönlendirmediler (ordu aş)
motoru oradan aldım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 35 kullanıcı var. (0 üye ve 35 misafir)
Bu Konudaki Etiketler