Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #17781
    TheNightHawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    O tırr sesi bende de var, sanki otomobilde sübap vurur o sese benziyor. Sanıyorum çok görülen bir rahatsızlık. Yokuşta, kalkışta falan çok gaza yüklenince bir süre yapıp kesiliyor. Motora bir zararı var mı ben de merak ettim. Bir de orjinal bujisinden bulamıyorum. Sanıyorum halen üzerindeki fabrikanın taktığı buji, km 14.400 oldu tırnak aralığı açılmıştı mm sini ucunu eğerek ayarladım. Tırnak aralığını ayarlamak için çakı gibi birşey var, sente çakısı mıydı neydi şundan işte



    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #17782
    Dogan88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    Crypton T115
    Alıntı mmucit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bana normal geldi? Kaç kilosun, motorunda eksta ağırlık var mıydı, giderken ve gelirken rüzgar nereden esiyordu? Bunlar hep yakıtı etkiler. 100 km de 3 lt yi geçmedikten sonra sorun yok demektir.
    hocam eskiden şehir içi yedeğe düşmeden 450 km yapıodu, smdi 350 km gibi gidio anlamadım. giderken rüzgar arkamdaydı zorlanmadan 80-90 yapıyordu ama gelirken tam karşıdan esiodu oda arttırrmıstır. 90 kiloyum yük olarak 5-6 kilo bi yuk vardı. normal diyorsanız baktırmıcam. ben herhalde bişey var cok yakıo dedim.

  3. #17783

    Üyelik
    12 Kasım 2009
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    cbf150
    Alıntı TheNightHawk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O tırr sesi bende de var, sanki otomobilde sübap vurur o sese benziyor. Sanıyorum çok görülen bir rahatsızlık. Yokuşta, kalkışta falan çok gaza yüklenince bir süre yapıp kesiliyor. Motora bir zararı var mı ben de merak ettim. Bir de orjinal bujisinden bulamıyorum. Sanıyorum halen üzerindeki fabrikanın taktığı buji, km 14.400 oldu tırnak aralığı açılmıştı mm sini ucunu eğerek ayarladım. Tırnak aralığını ayarlamak için çakı gibi birşey var, sente çakısı mıydı neydi şundan işte

    Aykan dan acil cevap bekliyoruz, o ses önemli değilde sorun başlangıcında ucuz kurtarılcakken sonra iş pahalıya patlarsa iş o zaman kötü

    Bence buji değiştirme zamanın gelmiş, honda servisinden buji temin edebilirsin ya da aydoğanx den ama oda müsait midir bilemiyorum.

    Kitapçığa göre 8000 km de bir değiştirmek lazım diye biliyorum.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:37 ----------

    Alıntı Dogan88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam eskiden şehir içi yedeğe düşmeden 450 km yapıodu, smdi 350 km gibi gidio anlamadım. giderken rüzgar arkamdaydı zorlanmadan 80-90 yapıyordu ama gelirken tam karşıdan esiodu oda arttırrmıstır. 90 kiloyum yük olarak 5-6 kilo bi yuk vardı. normal diyorsanız baktırmıcam. ben herhalde bişey var cok yakıo dedim.
    Hocam eğer ANLIYORSAN bujini sök bak, eğer isli, yağlı ise büyük ihtimal sübap ayarın bozuktur.
    Ama ona bakmadan önce bakılacak yerler; yağ (eksik olmasın, eksikse ekle, ne zaman değişti? 2000 km de bir değişmesi lazım der kitapçık), buji(8000 km de bir değişecek, ara ara sıfır zımpara ile zımparalanacak ama bazıları zımparalama işlemini onaylamıyor.), hava filtresi (4000 km de bir değişecek, 2000 km de bir uzaktan kompresörle hava vurulacak, bazıları direkt 2000 km de bir değiştirin der.), karbüratör (pis yakıttan filan meme tıkanmış olabilir, zayıf ihtimal senin için. Pisse temizlenecek, ayarı yapılacak. Hava ayarını mümkünse kimseye elletme, oynanmış ya da ellenmesi gerekiyorsa da çok iyi bir ustaya yaptır, makina ile hava ayarı yapılıyor diyorlar ama daha yapanı görmedim. Gördünse makinaya yaptır. Rölanti ayarı nasıl, iyiyse elletme.)

    Bütün bunlarda sorun yok ve fazla yakıyor ise çok büyüh ihtimal sübap ayarı bozulmuştur.

    Bazı arkadaşlar gerekmedikçe subap ayarı yaptırmayın diyorlar, bu sebepten en son subap ayarına bak ya da baktır derim.

    Benim buji isli ve yağlıydı, sorunun subaptan kaynaklandığını söylemişti servis. 6000-7000 km civarı idi yanlış hatırlamıyorsam ve sübap ayarı bayağı bir kaymış demişti.

    İşin aslı anlıyorsan motoruna en iyi usta sensin, anlamıyorsan yapacak birşey yok, usta ne derse eyvallah. Ya da ustanı değiştirirsin.
    Murat Kehya
    Acemi Motorcu
    A-(eksi)

  4. #17784
    TheNightHawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    Benim buji de isli ve yağlı, demekki buji değişimi yanında sübap ayarı ve gerekiyorsa balans milini falan da değiştirelim. Zaten yakında motoru sıfırlıycam bu gidişle, önceki sahibi sağolsun sadece benzini koyup gitmiş, başka hiç bir şeyine bakmamamış

  5. #17785

    Üyelik
    12 Kasım 2009
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    cbf150
    Alıntı TheNightHawk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim buji de isli ve yağlı, demekki buji değişimi yanında sübap ayarı ve gerekiyorsa balans milini falan da değiştirelim. Zaten yakında motoru sıfırlıycam bu gidişle, önceki sahibi sağolsun sadece benzini koyup gitmiş, başka hiç bir şeyine bakmamamış
    Ama en son subap ayarı belkide zengin karışım yakıyorsundur, di mi?
    Murat Kehya
    Acemi Motorcu
    A-(eksi)

  6. #17786
    TheNightHawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    Fırsat olmuyor bir ara herşeyine bakıcam. Şimdiye kadar yaptıklarım (kendim yapıyorum)

    ön arka lastik değişimi, tubeless e çevirme (iç lastikli kullanmış benden önceki)
    eksoz ve koruma demirini, arka demiri manetleri boyattım
    koltuk dösemesini değiştirttim, hava filtresi, yağ, fren hidroliği ön fren balatası, zincir, dişliler , tekerlek rulmanlarını değiştirdim. Gösterge lambaları yanıktı değiştirdim. motora daha sıra gelmedi motora gelince debriyaj değişimi de yapmak istiyorum. Kendim yapmak istiyorum ki öğreneyim. Elim yatkındır bu tür işlere. Motoru da hobi amaçlı aldım birşeyler öğrenirim diye, daha 4 depo benzin harcadım. Yağışlı ve soğuk havalarda binmiyorum. Enjektörlü yeni model gelirse motoru satıp sıfır alabilirim, çok sevdim bu motoru. Arkadaşın er5 kawa sını kullandım, cbf ne güzel, bisiklet gibi, hafif, kullanması kolay, parçası bol ucuz

  7. #17787
    m.şanveren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2008
    Şehir
    Sao Paulo BREZİLYA
    Motosikleti
    Honda Shadow vt 750 2006
    Beyler aküm artık şarz tutmaz oldu.

    Dün kafama göre şöyle bir takılım dedim,evden henüz 3/4km. uzaklaşmıştım,kaskın bağlantısı beni rahatsız edince sağa yanaşıp düzeltmek istedim ve durdum.

    Motor birden stop etti Allah-Allah,halbuki motoruda 3dk. kadar ısıtmıştım ve rolantimde mükemmeldi,buda neyin nesi derken tekrar marşa bastım ''çıt-çıt-çıt seri bir şekilde ateşleme mevcut fakat marş motoru vıjj-vıj-vıjj yapıp duruyor (bu sesi nasıl tarif ederim diye çok düşündüm)...

    Ey vahlar olsun dedim kendi kendime,marş motorunu gömücez herhalde derken aklıma bujiyi söküp bakmak geldi.Söktüm...Amanınnn buji ıslak,neyapsam diye düşünmeye başladım.Derken aklıma ''Mustafa abiyi namı diğer _OLD_ abimizi aramak geldi...

    Aradım ve durumu anlattım.

    Karbüratördeki benzini tahliye etmemi ve bujiyi temizleyip,çakmakla ısıttıktan sonra piposuna takıp fakat yerine takmadan marşa basmamı istedi,eğerki akün güçlüyse çalışıcak dedi ''düzenli ateşleme görünüyormu diye'' bunları yapmamı istedi.Dediklerini harfiyen yaptım,hatta buji beni çarptı yani ateşleme var...

    Tekrar Mustafa abiyi aradım ve sonucun olumsuz olduğunu yazdım.Hemen ateşlemenin varolup olmadığını sordu.Bende beni çarpıcak kadar ateşledi abi dedim ''gülüyoruz''

    Mustafa abi akümün bitik olduğunu söyledi ve motoru vurdurarak çalıştırmamı istedi,daha önce hiç motor vurdurmadım arabadakiyle aynımı diye sordum?...2 tak debriyaj sıkılı motoru hızlandır ve debriyajı bırak silkelendiği anda geri sık tabi bu esnada gazı unutma dedi ve onuda uyguladım ....

    Sonuç motorum çalıştı

    Şimdi bana akü lazım,direk gidip akü istiyorum demek istemiyorum,bilinçli bir şekilde gitmek ve ne istiyeceğimi bilir bir şekilde pazarlık yapmak isterim...

    Fikri olan varmı?...
    "İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN

  8. #17788
    TheNightHawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    Alıntı TheNightHawk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fırsat olmuyor bir ara herşeyine bakıcam. Şimdiye kadar yaptıklarım (kendim yapıyorum)

    ön arka lastik değişimi, tubeless e çevirme (iç lastikli kullanmış benden önceki)
    eksoz ve koruma demirini, arka demiri manetleri boyattım
    koltuk dösemesini değiştirttim, hava filtresi, yağ, fren hidroliği ön fren balatası, zincir, dişliler , tekerlek rulmanlarını değiştirdim. Gösterge lambaları yanıktı değiştirdim. motora daha sıra gelmedi motora gelince debriyaj değişimi de yapmak istiyorum. Kendim yapmak istiyorum ki öğreneyim. Elim yatkındır bu tür işlere. Motoru da hobi amaçlı aldım birşeyler öğrenirim diye, daha 4 depo benzin harcadım. Yağışlı ve soğuk havalarda binmiyorum. Enjektörlü yeni model gelirse motoru satıp sıfır alabilirim, çok sevdim bu motoru. Arkadaşın er5 kawa sını kullandım, cbf ne güzel, bisiklet gibi, hafif, kullanması kolay, parçası bol ucuz

    Bu arada bisiklet km saati halen gayet güzel şekilde çalışıyor. Takmak isteyenlere duyurulur. Benim kullandığım cateye os 1.1 japon malı kablolu bir km. Aylık haftalık günlük grafik, ortalama hız , süre vs gösteriyor. saati de var.

  9. #17789

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı m.şanveren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler aküm artık şarz tutmaz oldu.

    Dün kafama göre şöyle bir takılım dedim,evden henüz 3/4km. uzaklaşmıştım,kaskın bağlantısı beni rahatsız edince sağa yanaşıp düzeltmek istedim ve durdum.

    Motor birden stop etti Allah-Allah,halbuki motoruda 3dk. kadar ısıtmıştım ve rolantimde mükemmeldi,buda neyin nesi derken tekrar marşa bastım ''çıt-çıt-çıt seri bir şekilde ateşleme mevcut fakat marş motoru vıjj-vıj-vıjj yapıp duruyor (bu sesi nasıl tarif ederim diye çok düşündüm)...

    Ey vahlar olsun dedim kendi kendime,marş motorunu gömücez herhalde derken aklıma bujiyi söküp bakmak geldi.Söktüm...Amanınnn buji ıslak,neyapsam diye düşünmeye başladım.Derken aklıma ''Mustafa abiyi namı diğer _OLD_ abimizi aramak geldi...

    Aradım ve durumu anlattım.

    Karbüratördeki benzini tahliye etmemi ve bujiyi temizleyip,çakmakla ısıttıktan sonra piposuna takıp fakat yerine takmadan marşa basmamı istedi,eğerki akün güçlüyse çalışıcak dedi ''düzenli ateşleme görünüyormu diye'' bunları yapmamı istedi.Dediklerini harfiyen yaptım,hatta buji beni çarptı yani ateşleme var...

    Tekrar Mustafa abiyi aradım ve sonucun olumsuz olduğunu yazdım.Hemen ateşlemenin varolup olmadığını sordu.Bende beni çarpıcak kadar ateşledi abi dedim ''gülüyoruz''

    Mustafa abi akümün bitik olduğunu söyledi ve motoru vurdurarak çalıştırmamı istedi,daha önce hiç motor vurdurmadım arabadakiyle aynımı diye sordum?...2 tak debriyaj sıkılı motoru hızlandır ve debriyajı bırak silkelendiği anda geri sık tabi bu esnada gazı unutma dedi ve onuda uyguladım ....

    Sonuç motorum çalıştı

    Şimdi bana akü lazım,direk gidip akü istiyorum demek istemiyorum,bilinçli bir şekilde gitmek ve ne istiyeceğimi bilir bir şekilde pazarlık yapmak isterim...

    Fikri olan varmı?...
    Mehmet hocam yolda kalmak kötü bir durum geçmiş olsun.
    OLD abimize yardımsever kişiliğinden ötürü bir teşekkürde bizden olsun.

    Şimdi bizim akü 12volt ve 7 amper.
    En boy bilgileri ise şöyle:
    En: 60 mm.
    Boy: 150 mm.
    Yükseklik: 131 mm.

    Bu özellikleri sağlayan akülerden alabilirsin.
    Yuasa herkesin bildiği kaliteli bir marka ama fiyatı çok yüksek.

    VLM'yi net aleminde tavsiye eden çok, henüz şikayet edenini duymadım.
    Fiyat/performans olarak güzel bir ürün.

    VLM'nin kendi sitesinde yok yazıyor ama telefonla arayıp stok sorulabilir.
    http://www.velomoto.com.tr/urun.php?...09&kategori=98

    Bu da Fatih Kılıçlı'nın ilanı:
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...33218812/detay

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:54 ----------

    Alıntı TheNightHawk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ......
    Bir de orjinal bujisinden bulamıyorum. Sanıyorum halen üzerindeki fabrikanın taktığı buji, km 14.400 oldu
    Bujiyi 8 bin km.de bir değiştirmemiz gerekiyor.

    Orijinal bujimiz NGK CPR8EA-9 kodlu.
    Yıba çarşısında vs. bu buji yok, adamlar farklı kodda buji veriyorlar,
    Gerekçeleri : "Al bunu kullan herkes bu bujiyi kullanıyor"
    Bizde "dayı bi git yaa" diyip dükkandan çıkıyoruz.

    Çankaya'daki ulusan motor'da bu orijinal kodlu bujiden olması lazım.
    Ben geçen sene oradan almıştım. İstersen arayıp bilgi alabilirsin. (Tel : 4952400)
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  10. #17790

    Üyelik
    12 Kasım 2009
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    cbf150
    Alıntı m.şanveren adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Şimdi bana akü lazım,direk gidip akü istiyorum demek istemiyorum,bilinçli bir şekilde gitmek ve ne istiyeceğimi bilir bir şekilde pazarlık yapmak isterim...

    Fikri olan varmı?...
    Benim akü de rahmetli olunca ben bunu alacağım inş.

    http://www.hepsiburada.com/Liste/vis...uctid=bd999461

    ya da
    http://www.hepsiburada.com/Liste/vis...uctid=bd999462

    Niye, çünki ucuz ama ölçüleri rahat oturmayabilir.

    Bu ara fark ettiyseniz bu ürün motosiklet için değil, ondan ucuz
    Ama merak etmeyin bence aynı işi görür.

    Alıntı TheNightHawk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arada bisiklet km saati halen gayet güzel şekilde çalışıyor. Takmak isteyenlere duyurulur. Benim kullandığım cateye os 1.1 japon malı kablolu bir km. Aylık haftalık günlük grafik, ortalama hız , süre vs gösteriyor. saati de var.
    İnsanın kendi yaptığı daha güzel oluyor.
    Murat Kehya
    Acemi Motorcu
    A-(eksi)

  11. #17791

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı TheNightHawk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fırsat olmuyor bir ara herşeyine bakıcam. Şimdiye kadar yaptıklarım (kendim yapıyorum)

    ön arka lastik değişimi, tubeless e çevirme (iç lastikli kullanmış benden önceki)
    eksoz ve koruma demirini, arka demiri manetleri boyattım
    koltuk dösemesini değiştirttim, hava filtresi, yağ, fren hidroliği ön fren balatası, zincir, dişliler , tekerlek rulmanlarını değiştirdim. Gösterge lambaları yanıktı değiştirdim. motora daha sıra gelmedi motora gelince debriyaj değişimi de yapmak istiyorum. Kendim yapmak istiyorum ki öğreneyim. Elim yatkındır bu tür işlere. Motoru da hobi amaçlı aldım birşeyler öğrenirim diye, daha 4 depo benzin harcadım. Yağışlı ve soğuk havalarda binmiyorum. Enjektörlü yeni model gelirse motoru satıp sıfır alabilirim, çok sevdim bu motoru. Arkadaşın er5 kawa sını kullandım, cbf ne güzel, bisiklet gibi, hafif, kullanması kolay, parçası bol ucuz
    Maşallah hocam seninde elinden baya iş geliyormuş

    Debriyaj balatası değişimini bende yapmayı planlıyorum,
    müsait bir gün ayarlayabilirsek birlikte hareket edebiliriz.

    Gerçi benimkinin bir aciliyeti yok şimdilik, keyfekeder denilebilir
    Hemde kapağı açmışken yağ süzgecimidir, filtresimidir neyse onuda temizleriz.
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  12. #17792

    Üyelik
    12 Kasım 2009
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    cbf150
    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Maşallah hocam seninde elinden baya iş geliyormuş

    Debriyaj balatası değişimini bende yapmayı planlıyorum,
    müsait bir gün ayarlayabilirsek birlikte hareket edebiliriz.

    Gerçi benimkinin bir aciliyeti yok şimdilik, keyfekeder denilebilir
    Hemde kapağı açmışken yağ süzgecimidir, filtresimidir neyse onuda temizleriz.
    Gasget almayı unutmayın namı diğer conta
    Murat Kehya
    Acemi Motorcu
    A-(eksi)

  13. #17793
    m.şanveren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2008
    Şehir
    Sao Paulo BREZİLYA
    Motosikleti
    Honda Shadow vt 750 2006
    İsmail teşekkür ederim,mmucit hocam sanada çok teşekkür ederim.

    Zannedersem İsmail'in söylediği ''vlm'' aküden almam gerekicek.
    "İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN

  14. #17794
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    Arkadaşlar ayrı ayrı alıntı yapamadım kusura bakmayın(zor geliyo)o tırr sesi hakkında diyebileceğim tek şey bi zararı olmadığı ses dışında, ancak değiştirmekte fayda var parçayı alıp iyi bir usatada taktırmak en iyisi servis iyi işçilik yazar balans milinden olduğundan emin olmak gerek ama tek tırlatan balans mili eksantrik zaten ısınınca sesli çalışıyor ona yapılabilecek bişiy yok siz dediğimi yapın..iyi bir usataya götürün taktırın servisten alıp parçayı...

  15. #17795
    cbr125cbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2008
    Şehir
    İstanbul-Beylikdüzü
    Motosikleti
    CBF150'2011 Kırmızı
    Alıntı m.şanveren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İsmail teşekkür ederim,mmucit hocam sanada çok teşekkür ederim.

    Zannedersem İsmail'in söylediği ''vlm'' aküden almam gerekicek.
    Benim de ilk işim aküyü değiştirmek oldu, bir kış yatmış motosiklet ve ne kadar gezsem de akü artislik yapıyodu. Yuasa aldım 60tl vermiştim, hatta uzun geldi azcık ucu ucuna sığdırdım yuvasına ama çok memnunum bazen bir hafta binmediğim oluyor, motosiklette alarm olmasına rağmen banamısın demedi. ilk marş da alıyor.

    Benim ön amortisör keçelerini ve yağını değiştirmem gerek ama zamanım yok bir de amortisör yağı nereden bulunur keçe nasıl aranır hiç bir fikrim yok, daha önce yapan var mı bizimkilerde. Yamahanın forumunda yapan biri var resimli anlatmış, acaba bizimkinde farklı bir şey var mıdır. ( 29 Ekimde çok çalışıcam evde )

  16. #17796
    m.şanveren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2008
    Şehir
    Sao Paulo BREZİLYA
    Motosikleti
    Honda Shadow vt 750 2006
    Alıntı cbr125cbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim de ilk işim aküyü değiştirmek oldu, bir kış yatmış motosiklet ve ne kadar gezsem de akü artislik yapıyodu. Yuasa aldım 60tl vermiştim, hatta uzun geldi azcık ucu ucuna sığdırdım yuvasına ama çok memnunum bazen bir hafta binmediğim oluyor, motosiklette alarm olmasına rağmen banamısın demedi. ilk marş da alıyor.

    Benim ön amortisör keçelerini ve yağını değiştirmem gerek ama zamanım yok bir de amortisör yağı nereden bulunur keçe nasıl aranır hiç bir fikrim yok, daha önce yapan var mı bizimkilerde. Yamahanın forumunda yapan biri var resimli anlatmış, acaba bizimkinde farklı bir şey var mıdır. ( 29 Ekimde çok çalışıcam evde )

    Nezaman aldın aküyü?
    "İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN

  17. #17797
    cbr125cbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2008
    Şehir
    İstanbul-Beylikdüzü
    Motosikleti
    CBF150'2011 Kırmızı
    Alıntı m.şanveren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nezaman aldın aküyü?
    Bu sene nisan sonunda aldım.

  18. #17798

    Üyelik
    21 Ekim 2010
    arkadaşlar birşey soracagım cbf 150limi alsam yoksa racer200 mü alsam hangisi daha iyidir

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:09 ----------

    yani hondamı yoksa kanunimi yardım edermisisiniz

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:11 ----------

    hangisi uzun yollariçin dir

  19. #17799
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    Alıntı taylan5858 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar birşey soracagım cbf 150limi alsam yoksa racer200 mü alsam hangisi daha iyidir

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:09 ----------

    yani hondamı yoksa kanunimi yardım edermisisiniz

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:11 ----------

    hangisi uzun yollariçin dir
    dostum müslüman mahallesinde salyongoz satmayalım lütfen

    kanuni ile hondayı

    cbf 150 ile racer 200'ü nasıl mukayese etmemizi istersin
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır

  20. #17800

    Üyelik
    12 Kasım 2009
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    cbf150
    Alıntı m.şanveren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İsmail teşekkür ederim,mmucit hocam sanada çok teşekkür ederim.

    Zannedersem İsmail'in söylediği ''vlm'' aküden almam gerekicek.
    Sen bilirsin ama iyi düşün bak benimki ucuz

    Kendimi tezgahtar gibi hissettim.

    En iyi akü bile 3 seneden sonra ben gidiyorum der ya da demeye başlar.

    Alıntı aykan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ayrı ayrı alıntı yapamadım kusura bakmayın(zor geliyo)o tırr sesi hakkında diyebileceğim tek şey bi zararı olmadığı ses dışında, ancak değiştirmekte fayda var parçayı alıp iyi bir usatada taktırmak en iyisi servis iyi işçilik yazar balans milinden olduğundan emin olmak gerek ama tek tırlatan balans mili eksantrik zaten ısınınca sesli çalışıyor ona yapılabilecek bişiy yok siz dediğimi yapın..iyi bir usataya götürün taktırın servisten alıp parçayı...
    Çok teşekkürler, çok makbule geçti. Ses önemli değil yeterki motoru elimize almayalım ya da balans milini

    Alıntı cbr125cbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim de ilk işim aküyü değiştirmek oldu, bir kış yatmış motosiklet ve ne kadar gezsem de akü artislik yapıyodu. Yuasa aldım 60tl vermiştim, hatta uzun geldi azcık ucu ucuna sığdırdım yuvasına ama çok memnunum bazen bir hafta binmediğim oluyor, motosiklette alarm olmasına rağmen banamısın demedi. ilk marş da alıyor.

    Benim ön amortisör keçelerini ve yağını değiştirmem gerek ama zamanım yok bir de amortisör yağı nereden bulunur keçe nasıl aranır hiç bir fikrim yok, daha önce yapan var mı bizimkilerde. Yamahanın forumunda yapan biri var resimli anlatmış, acaba bizimkinde farklı bir şey var mıdır. ( 29 Ekimde çok çalışıcam evde )
    keçeler serviste tane 6 tl den satılıyor. iki takım 12 lira, honda için ucuz çin malı için pahalı.

    Yağ olarak bunlar(sadece örnek) var ama pahalı, ayrıca sana o kadar yağ fazla gelecek.

    http://www.motosikletim.com.tr/KMDef...px?ctrid=12209

    Alıntı taylan5858 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar birşey soracagım cbf 150limi alsam yoksa racer200 mü alsam hangisi daha iyidir

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:09 ----------

    yani hondamı yoksa kanunimi yardım edermisisiniz

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:11 ----------

    hangisi uzun yollariçin dir
    Bu kıyaslamayı bu topicte yapacak kişi bulman zor, çünki racer200 kullanan biri yoktur gibi geliyor, bu topicde. Belki deneme amaçlı sürmüştür ama uzun yol?

    Alıntı babaçi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum müslüman mahallesinde salyongoz satmayalım lütfen

    kanuni ile hondayı

    cbf 150 ile racer 200'ü nasıl mukayese etmemizi istersin
    Aklımda bu arkadaş motosiklet alacak ama ne, nasıl, ne zaman alayım diye tereddütte bekleyen bir kişi olarak kalmış.

    Sanki bir ara cbf150 nasıl motordur diye sormuştu, bu topicde.

    Alıntı taylan5858 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm arkadaşlar ben cbf150 almayı dusunuyorumda taksitle sizce borç altına girecek bir motormu yardımcı olurmusunuz
    Bize bu şekilde sormuştu.
    Murat Kehya
    Acemi Motorcu
    A-(eksi)


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (1 üye ve 9 misafir)

Bu Konudaki Etiketler