Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
05 Ekim 2010, 14:35
#17561
Reklamlar
-
05 Ekim 2010, 14:47
#17562
cbr125cbr adlı üyeden alıntı
Bence de orası giriş kısmında kalmalı, peki bir soru daha , benzin filtresini depoya mı yakın koymalı yoksa benzin hortumunun alt tarafına mı ,yada belki tam ortaya
Gri renkli ve üçgen olan akünün üstündeki kapağın arkasında kalacak şekilde ayarlarsan, motor park halindeyken vs. gözükmez.
Bunun içinde depo musluğundan 4-5 cm. sonra koymak ideal bence. Tabi yön olarakta aşağı bakarsa akışkanlık açısından daha iyi olur.
Metal kısmın bulunduğu yerin giriş olması daha mantıklı geliyor banada.
Ne filtreymiş yahu
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
-
05 Ekim 2010, 14:59
#17563
AydoganX adlı üyeden alıntı
Gri renkli ve üçgen olan akünün üstündeki kapağın arkasında kalacak şekilde ayarlarsan, motor park halindeyken vs. gözükmez.
Bunun içinde depo musluğundan 4-5 cm. sonra koymak ideal bence. Tabi yön olarakta aşağı bakarsa akışkanlık açısından daha iyi olur.
Metal kısmın bulunduğu yerin giriş olması daha mantıklı geliyor banada.
Ne filtreymiş yahu
Sorma halbuki baksan 1 tl bile değil sakız parası
-
05 Ekim 2010, 15:10
#17564
cbr125cbr adlı üyeden alıntı
Sorma
halbuki baksan 1 tl bile değil sakız parası
Nereden aldım demiştin? Ben de alsam diyorum.
Filtre yeri olarak aydoganx in dediğine katılıyorum.
Murat Kehya
Acemi Motorcu
A-(eksi)
-
05 Ekim 2010, 15:21
#17565
mmucit adlı üyeden alıntı
Nereden aldım demiştin? Ben de alsam diyorum.
Filtre yeri olarak aydoganx in dediğine katılıyorum.
Buradan aldım, hava filtresi ve ön arka dişli almıştım onu da ekledim, sağolsunlar 1 gün sonra elime ulaştı.
http://www.velomoto.com.tr/katalog.php?kategori=112
-
05 Ekim 2010, 15:32
#17566
superkaos adlı üyeden alıntı
300 km sonra bakıma gircek 12.000 o günü bekliyim diorum. haftaya cumrtesi götürrürüm yağ sızdırma derken contadan akmış biraz süğrekli gelmiyo genelde çin malalrı bunu yapar 3 4 bındne sonra hepsi hondada yapması şaşaırtt
İstanbul'da honda servislerinde içeri almıyolar gerçi ben2 yere gittim mototal en büyük honda satış yeri ist değil türkiye'de camdan görebılıyosun motora napıldığını anca
D&B ümraniyeye git motorun başında rahatça durabilirsin. Motor bakımdayken ben sağını solunu çok kurcalamışımdır
-
05 Ekim 2010, 15:42
#17567
cbr125cbr adlı üyeden alıntı
Teşekkürler.
Murat Kehya
Acemi Motorcu
A-(eksi)
-
05 Ekim 2010, 15:49
#17568
AydoganX adlı üyeden alıntı
Gri renkli ve üçgen olan akünün üstündeki kapağın arkasında kalacak şekilde ayarlarsan, motor park halindeyken vs. gözükmez.
Bunun içinde depo musluğundan 4-5 cm. sonra koymak ideal bence. Tabi yön olarakta aşağı bakarsa akışkanlık açısından daha iyi olur.
Metal kısmın bulunduğu yerin giriş olması daha mantıklı geliyor banada.
Ne filtreymiş yahu
Şu filtreden bizdemi alsak ne? Benim 8000 bakımında karbüratörden bayağı bir pislik çıkmıştı çünkü..
-
05 Ekim 2010, 16:00
#17569
m.şanveren adlı üyeden alıntı
Bende diyorum bukadar teknik bilgiye sahip birisi zincire neden gres yağı sürsün
Demekki motor senin değilmiş.ismail yapmaz böyle birşey diyordumki açıklama geldi.
zincirin çok yağsız kaldığı durumlarda gress yağı kullanmak iyi diye biliyorum ama?
B rh(+)
Aynada Herkesin Baktığı Yabancı
-
05 Ekim 2010, 16:59
#17570
metanecho adlı üyeden alıntı
zincirin çok yağsız kaldığı durumlarda gress yağı kullanmak iyi diye biliyorum ama?
Gres yağı hiç bir şekilde motosiklet zincirinde kullanılmaz.
Sebebi:Tozu çok çabuk kapar,zincire yapışan toz ve toprak ''ufak taş parçacıkları'' zincirin ve dişlinin ömrünü çabuk bitirir,temizlenmesi zor olur.Dahada kötüsü grese yapışan fındık büyüklüğünde veya daha ufak belki daha büyük birtaş zincirin kopmasına veya atmasına zemin hazırlar ''ben zincir yağı kullandığım halde her 300km. bir zinciri geceden gaz yağıyla temizler,kurular 2/3 saat sonrada yağlar bırakırım,bu temizlik sırasında zincirden ve ön dişlinin bulunduğu plastik muhafaza içerisinde mübalasız leblebi den büyük taş parçaları temizlediğim olmuştur''
Eğerki zincirim gres li olsaydı bu taş direk zincire yapışırdı ve 80/100 arası bir hızda neolurdu düşünmek istemiyorum.
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
-
05 Ekim 2010, 20:47
#17571
m.şanveren, gayet mantıklı ve tatmin edici bir açıklama olmuş eyw ;)
michelin'lerimi taktırdım ve tüm anlatılanlar tamamen doğru, virajda ben yatırmak istemiyorum kendi yatıyor balans konusunda ise buradaki ustada ne balansı bunlara balans yapılmaz gerek yok dedi. ve yeni lastiklerde titreşim ortadan kayboldu!
bir ara jr. dı sanırsam lastik desenindenmiş gibi birşey söylemişti o seçenek kalıyor geriye.
B rh(+)
Aynada Herkesin Baktığı Yabancı
-
05 Ekim 2010, 21:23
#17572
metanecho adlı üyeden alıntı
m.şanveren, gayet mantıklı ve tatmin edici bir açıklama olmuş eyw ;)
michelin'lerimi taktırdım ve tüm anlatılanlar tamamen doğru, virajda ben yatırmak istemiyorum kendi yatıyor
balans konusunda ise buradaki ustada ne balansı bunlara balans yapılmaz gerek yok dedi. ve yeni lastiklerde titreşim ortadan kayboldu!
bir ara jr. dı sanırsam lastik desenindenmiş gibi birşey söylemişti o seçenek kalıyor geriye.
Hayırlı uğurlu olsun, güle güle eskit lastiklerini Ekmel.
Gerçi sen eskitmeden satacaksın gibime geliyor ama Hadi hayırlısı.
En azından satacak olsan bile senden sonra alacak kişi için güzel bir lastik.
Hani Mete bir topik açmıştı michelin bir yana diğer tüm markalar bir yana diye
Doğruymuş valla
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
-
05 Ekim 2010, 22:26
#17573
hakikaten öleymiş yahu :D
nasip hepsi aydoğan ;)
B rh(+)
Aynada Herkesin Baktığı Yabancı
-
05 Ekim 2010, 22:48
#17574
metanecho adlı üyeden alıntı
m.şanveren, gayet mantıklı ve tatmin edici bir açıklama olmuş eyw ;)
michelin'lerimi taktırdım ve tüm anlatılanlar tamamen doğru, virajda ben yatırmak istemiyorum kendi yatıyor
balans konusunda ise buradaki ustada ne balansı bunlara balans yapılmaz gerek yok dedi. ve yeni lastiklerde titreşim ortadan kayboldu!
bir ara jr. dı sanırsam lastik desenindenmiş gibi birşey söylemişti o seçenek kalıyor geriye.
Hayırlı uğurlu olsun,bende alıcam kafaya koydum valla
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
-
05 Ekim 2010, 22:56
#17575
m.şanveren adlı üyeden alıntı
Hayırlı uğurlu olsun,bende alıcam kafaya koydum valla
usta torna yapılmaz demek istemiştir . kurşun ağırlıklar ile balans yapılır. senin jantlarında birşey yoktur..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:52 ----------
m.şanveren adlı üyeden alıntı
Gres yağı hiç bir şekilde motosiklet zincirinde kullanılmaz.
Sebebi:Tozu çok çabuk kapar,zincire yapışan toz ve toprak ''ufak taş parçacıkları'' zincirin ve dişlinin ömrünü çabuk bitirir,temizlenmesi zor olur.Dahada kötüsü grese yapışan fındık büyüklüğünde veya daha ufak belki daha büyük birtaş zincirin kopmasına veya atmasına zemin hazırlar ''ben zincir yağı kullandığım halde her 300km. bir zinciri geceden gaz yağıyla temizler,kurular 2/3 saat sonrada yağlar bırakırım,bu temizlik sırasında zincirden ve ön dişlinin bulunduğu plastik muhafaza içerisinde mübalasız leblebi den büyük taş parçaları temizlediğim olmuştur''
Eğerki zincirim gres li olsaydı bu taş direk zincire yapışırdı ve 80/100 arası bir hızda neolurdu düşünmek istemiyorum.
sıvı gres neden olmasın ki öyle sıvı gresler varki yapıştığı yerden ayrılmıyor.. e tabi zincire yapıştığı kadar da üzerine toz tutacaktırda
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
-
05 Ekim 2010, 23:29
#17576
KaPTaNHaSaN adlı üyeden alıntı
usta torna yapılmaz demek istemiştir . kurşun ağırlıklar ile balans yapılır. senin jantlarında birşey yoktur..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:52 ----------
sıvı gres neden olmasın ki öyle sıvı gresler varki yapıştığı yerden ayrılmıyor.. e tabi zincire yapıştığı kadar da üzerine toz tutacaktırda
Benim söylediğim yere geliyoruz
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
-
06 Ekim 2010, 16:49
#17577
sıvı gress sakın sakın sakın sakın sakınn...
bir kere yanlışlıkla sıktım zinicirime bütün gezi boyunca paçalarım yag olmuştu,
eve dönüşte zincirin haddinden fazla uzaması ses yapması cabası.
-
06 Ekim 2010, 17:05
#17578
exile adlı üyeden alıntı
sıvı gress sakın sakın sakın sakın sakınn...
bir kere yanlışlıkla sıktım zinicirime bütün gezi boyunca paçalarım yag olmuştu,
eve dönüşte zincirin haddinden fazla uzaması ses yapması cabası.
2007 yılından beri sıvı gres kullanıyorum.32000 km yaptığım ybr'de sadece 1 defa zincir gerdirdim.
akşamdan sıvı gresi sıkarım sabahta yola çıkarım hiç öyle paçama filan sıçradığını görmedim.
aynı sistemi cbf'te devam ettiriyorum.
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
06 Ekim 2010, 17:34
#17579
abi sizce cbf 150 nasıl bir motor
-
06 Ekim 2010, 17:39
#17580
motor-kolig adlı üyeden alıntı
abi sizce cbf 150 nasıl bir motor
Hangi bakımdan ? Biraz topiği okumayı denesen nasıl olur ?
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)
Bu Konudaki Etiketler